abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36263074
En hier gaan we weer leuk verder praten over rare huisgenoten die bij je in huis wonen

Vorig topic: Huisgenoten - de verhalen
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:03:51 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36263118
Mijn huisgenote is eigenlijk heel normaal
Ze praat wat veel soms, maar verder geen spannende verhalen.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36263339
Ik ben gelukkig van huisgenoten verlost . Oh, de frustraties over ranzige troep .
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:29:23 #4
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_36264025
Oh huisgenoten...wat verlang ik naar een leven zónder huisgenoten. Wat verlang ik naar een leven waarin ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen plee, dat ik zeker weet dat de haren in het doucheputje van mij zijn. Dat ik niet midden in de nacht wakker wordt van een neukerdje welke bezopen van de trap lazert onderweg naar het toilet, als ik niet daarvoor al wakker ben geworden terwijl ze hard genomen werd. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik geen koelkasten hoef te delen, niet hoef te wachten met koken totdat anderen klaar zijn om vervolgens eerst het hele aanrecht te moeten ontruimen voordat ik zelf aan de gang kan. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik niet meer in één huis hoef te wonen met domme dozen en andere gare gasten. Ik heb mijn portie studentenleven wel gehad en ben heftig toe aan mijn poststudentenwoning. Want oh wat verlang ik naar een leven zonder huisgenoten. Als alleen Woningnet nu nog maar eens zou meewerken...
"Meneer had mayonaise besteld?"
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:31:13 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36264081
TVP's verwijderd.
Een keer een topic terug willen vinden vind ik niet erg, maar van de 6 replies 3 tvp's vind ik wat teveel van het goede. Zet hier maar een leuk verhaal neer als je hem in je AT wil.
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:40:48 #6
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_36264423
Ik heb 5 jaar in Selwerd III gewoond met 15 mensen op 1 gang.
4 douches (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden) en 4 WCs (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden), 1 keuken en 1 telefoon (mobiele telefoon was nog geen gemeengoed) .

Sommige bewoners vonde het nodig om experimenten met biologische oorlogsvoering in de keuken uit te voeren. Laat maar eens een pan 2 weken staan met macaroni resten erin.

Op een gegeven moment bedacht de SSH Groningen dat het wel handig zou zijn om van eenstudenteflat een jongeren flat te maken.
Gevolgen:
  • Het aantal (fietsen) diefstallen steeg enorm.
  • Politie viel binnen, met kogelvrij vesten aan
  • Ganggenoot kreeg bijna een fiets achterwiel op zijn hoofd die van de 8ste verdieping werd gegooid.
  • Ik deed aangifte van fietsendiefstal uit de flat en de agent noemde mjn flat "het centrum van drugs en wapenhandel in Groningen".

Een keer woonde er een Antilliaanse jongen van een jaar of 17. Geen student, geen idee wat hij deed. Had wel een auto en zijn moeder woonde ook in Groningen. Had elke dag weer een ander schatje (lucky b*stard) en gebruikte zijn kamer voornamelijk als peeskamer.

We hadden een electronische (pre-pay) telefoontikker met pin code waardoor je niet kunt bellen als je rood stond. Op een gegeven moment stond hij, tot mijn schrik, fl 100 rood. De rekening van de telefoon ging namelijk naar mij, ik beheerde het geld en betaalde de acceptgiro van KPN.
    Hij heeft pas betaald tot hij ging verhuizen , maar dat was wel een half jaar later.
    Tot die tijd moest ik het voorschieten.

Een andere gangbewoner was het liefst aan het blowen. Nog liever met zijn deur open.
    Ik kon hem tot in mijn kamer, met mijn deur dicht ruiken.
    De geur was altijd aanwezig.
    Op een dag kwam ik thuis en vond dat het verdacht fris rook op de gang.
    Bleek dat hij weer vertrokken was.
  • Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
    -Catbert: Evil director of HR
      woensdag 22 maart 2006 @ 15:18:29 #7
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_36265759
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef DiRadical het volgende:
    Ik heb 5 jaar in Selwerd III gewoond met 15 mensen op 1 gang.
    4 douches (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden) en 4 WCs (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden), 1 keuken en 1 telefoon (mobiele telefoon was nog geen gemeengoed) .
    Ik ben best vaak op Selwerd II geweest... een paar vrienden hebben daar gewoond.
    Dat verhaal van die douches en WC's klinkt bekend, in de sanitairunit voorin (bij de ingang) stond alleen maar oud papier, winkelwagens en andere troep.

Toch wel mooie dagen meegemaakt daar
    pi_36265862
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Radiohost het volgende:
    Oh huisgenoten...wat verlang ik naar een leven zónder huisgenoten. Wat verlang ik naar een leven waarin ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen plee, dat ik zeker weet dat de haren in het doucheputje van mij zijn. Dat ik niet midden in de nacht wakker wordt van een neukerdje welke bezopen van de trap lazert onderweg naar het toilet, als ik niet daarvoor al wakker ben geworden terwijl ze hard genomen werd. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik geen koelkasten hoef te delen, niet hoef te wachten met koken totdat anderen klaar zijn om vervolgens eerst het hele aanrecht te moeten ontruimen voordat ik zelf aan de gang kan. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik niet meer in één huis hoef te wonen met domme dozen en andere gare gasten. Ik heb mijn portie studentenleven wel gehad en ben heftig toe aan mijn poststudentenwoning. Want oh wat verlang ik naar een leven zonder huisgenoten. Als alleen Woningnet nu nog maar eens zou meewerken...
    meid
    pi_36267762
    ik heb een huis genoot gehad die met oud en nieuw stom dronken thuis kwam en niet wist wie me andere huisgenoot was.
    hij was ergens geweest bij vrienden dat niet in de buurt was....wist ook niet meer hoe hij naar huis is gekomen...maar in iedergeval wel met de auto

verder is hij daarna ineens vertrokken zonder zijn grote schuld af te betalen aan ons en zijn sleutels in te leveren...ook erg leuk.
    blij dat hij weg is.

verder eigenlijk niet zulke rare dingen nog mee gemaakt in een jaar tijd.
    ja de normale ergenissen over de afwas en schoonmaken enz
      woensdag 22 maart 2006 @ 17:46:15 #10
    57050 Radiohost
    Typische radionerd
    pi_36270918
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

meid
    Sja, ik spreek je over een jaar of acht nog wel es...
    "Meneer had mayonaise besteld?"
    pi_36271504
    Heb wel aardige huisgenoten . Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast) .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_36277823
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef DiRadical het volgende:
    Een andere gangbewoner was het liefst aan het blowen. Nog liever met zijn deur open.
    Ik kon hem tot in mijn kamer, met mijn deur dicht ruiken.
    De geur was altijd aanwezig.
    Op een dag kwam ik thuis en vond dat het verdacht fris rook op de gang.
    Bleek dat hij weer vertrokken was.
    Dat is idd ook irritant, geuren van andere mensen. In het vorige huis waar ik woonde gebruikte een jongen echt GIGANTISCH ranzige olie en frituurvet. Niet te harden die lucht! Bleef ook gewoon uren hangen. En alhoewel verboden, werd er ook wel veel gerookt, dat kroop gewoon onder de deur.
    pi_36278109
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
    Heb wel aardige huisgenoten . Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast) .
    hehe, dat had ik in het begin ook wel es. Ik gebruik alleen de radio als wekker, dus dat hoor je niet zo. Tegenwoordig heb ik maar een soort checklijstje gemaakt met handelingen die ik moet doen als ik bijv. het weekend weg ben. Heb ook wel es getwijfeld of ik mn oven wel uit had gedaan toen ik eens bij mn ouders was. Beide huisgenoten waren ook niet thuis om het te checken en mn huisbaas had zgn. mn sleutel niet (had geen zin om even te kijken ofzo). Ben toen maar zelf naar mn kamer gegaan om te checken (gelukkig 'maar' 30KM rijden) om tot de conclusie te komen dat mn oven gewoon uit was Sindsdien dus een checklist doorlopen voordat ik wegga Ik liet mn gaskachel bijv. ook regelmatig aanstaan. Ik lijk wel dement soms

Tevens TVP (daar was deze nutteloze reply eigenlijk voor bedoeld )
    pi_36278124
    Blowers hoeven bij mij niet aan te kloppen
    Graag op anoniem
      woensdag 22 maart 2006 @ 21:57:33 #15
    102582 Asics
    Asics HIGH !!!
    pi_36279461
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Mainport het volgende:
    Blowers hoeven bij mij niet aan te kloppen
    die mogen er zo al in
    Asics neemt de tijd.
    Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
    pi_36286134
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Radiohost het volgende:
    Dit is zoooooooooooooooooo herkenbaar
      vrijdag 24 maart 2006 @ 00:07:28 #17
    120304 descendent1
    Ja hoor, heb je hem ook weer..
    pi_36315635
    quote:
    Knap dat je daar doorheen slaapt...
    Zelfde meegemaakt; deur subtiel opengebroken; (lopertje ) wekker uitgezet en slapen maar en de volgende dag erg hard uitschelden...

Ff kijken: Belevenissen met Ex huisgenoten... Hmm..

Dat gekreun is ondertussen bekend; domme a-sociale vieze huisgenoten vast ook wel.

Tja; verder had ik nog twee stuks die elkaar -als ze weer eens veel geblowd hadden- met stokken sloegen; en dat er op een gegeven moment ééntje een glas kapot sloeg in zijn hand en de volgende ochtend naar het ziekenhuis vervoerd moest worden...

Offe; huisgenoten die pizza's van andere huisgenoten opvraten (rond een uur of 4 's nachts en door die andere huisgenoot de volgende ochtend bijna letterlijk naar de supermarkt getrapt werden om een nieuwe pizza te gaan halen..

Of huisgenoten die (wel 3 uur lang ) kei en kei hard (volgens henzelf dan) hadden gewerkt en ab-so-luut niet gestoord wilden worden daarna.. Dus ik die kamerdeur opentrekken zo van: hey; ik kom je senseo pads opzuipen!
    Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
    Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
    pi_36316619
    Ik woon in een huis met 5 anderen, en ik deel de keuken/woon-/badkamer met twee gasten. Laatst zat ik met die twee tv te kijken, toen er plots een beetje een rooklucht hing. Werd steeds erger en na een tijdje zagen we rook achter de oven vandaan komen. Het is nogal een oud oventje, maar hij stond niet aan ofzo. De rook bleef er maar achter vandaan komen, dus gas afgesloten, brandblusser erbij. Ging t rookalarm af. Wij naar beneden om die gasten eronder te vertellen wat er was. Doet een van die kerels open. Enorme rookwalmen slaan naar buiten. Die dude had broodjes in de oven gedaan en was in slaap gedonderd, hij werd pas weer wakker van het rookalarm. Broodjes natuurlijk totaal verkoold. En door een gare verbouwing kwam de rook uit zijn oven door een kier achter onze oven.
    pi_36316681
    Mijn huisgenoten vallen op zich wel mee, natuurlijk wel es dat de afwas er te lang staat of dat ze de badkamer niet op de afgesproken dag schoonmaken of het geld voor internet te laat betalen, maar verder niet echt problemen
    pi_36316802
    Een huisgenoot is totaal gestoord: mijnheer gooit altijd met deuren als hij weer ergens boos over is, loopt midden in gesprekken weg, heeft een voorliefde voor allerlei classistische muziekstukken en gaat op de mest rare momenten met huisraad gooien.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 01:24:15 #21
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_36317076
    quote:
    Tip (uit ervaring) als je geen andere mogelijkheden hebt, stop eruit trekken en terug doen
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:06:03 #22
    120304 descendent1
    Ja hoor, heb je hem ook weer..
    pi_36325711
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 00:56 schreef Sylvana het volgende:
    Mijn huisgenoten vallen op zich wel mee, natuurlijk wel es dat de afwas er te lang staat of dat ze de badkamer niet op de afgesproken dag schoonmaken of het geld voor internet te laat betalen, maar verder niet echt problemen
    geld voor internet! Daar moet ik bepaalde ex huisgenotes nog even over spreken; dank je dat je me eraan herrinnert!
    Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
    Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:57:23 #23
    15929 DiRadical
    Everything's ruined
    pi_36327334
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik ben best vaak op Selwerd II geweest... een paar vrienden hebben daar gewoond.
    Dat verhaal van die douches en WC's klinkt bekend, in de sanitairunit voorin (bij de ingang) stond alleen maar oud papier, winkelwagens en andere troep.

Toch wel mooie dagen meegemaakt daar
    Ik ook wel. De flatfeesten waren altijd erg gezellig.
    En inderdaad, alleen de WC\douche aan het eind van de gang werd gebruikt.
    Mijn neef woonde in Selwerd II, daar sprongen nog wel eens mensen uit het raam.
    Bij ons gelukkig wat minder.
    Maar ik ben al weer 8 jaar weg.
    Toen ik vertrok werkte ik al en moest er soms om 6 uur uit om op tijd in Amsterdam, waar ik tijdelijk werkte, te zijn.
    Dan is het lastig als er om middernacht een of andere idioot zijn stereo op 10 zet.
    Ook al zit je 5 verdiepingen lager. Je dreunt toch bijna je bed uit.
    Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
    -Catbert: Evil director of HR
    pi_36329538
    Ochja, internetrekeningen. Dat gaat hier nog wel goed (iedereen schrijft gewoon automatisch af). Ik heb wel een paar keer gehad dat ik een periode vroeg naar best moest (stage) en dat mn huisgenoot soms om 1 uur ofzo thuiskwam en nog es ff lekker ging internetten met zn muziek hard aan. Aangezien de hub voor internet vlak naast mn bed ligt heb ik regelmatig gewoon zn internet eruit getrokken Vrijwel direct daarna hoorde ik dan de deur van zn kamer en dat ie ook maar naar bed ging Rust!
    pi_36334272
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 01:24 schreef ioko het volgende:

[..]

Tip (uit ervaring) als je geen andere mogelijkheden hebt, stop eruit trekken en terug doen
    Haha ben in een andere kamer gaan liggen en op een bepaald moment maar opgestaan. De Corpsballen schuinachter die 's nachts hun clubliederen gaan zingen waren minstens zo vervelend .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_36339618
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Palomar het volgende:
    Ochja, internetrekeningen. Dat gaat hier nog wel goed (iedereen schrijft gewoon automatisch af).
    Ik ben de beheerder van de gezamenlijke rekening waar de energie en waterkosten enzo van afgehaald worden, en dat maakt iedereen wel gewoon netjes elke maand over, maar het geld voor internet wordt van mijn eigen rekening afgehaald, en dat moeten ze dus weer apart doen, en daar zijn ze wat minder snel mee, dus das niet echt fijn af en toe. Zoals deze maand, heb ik van alledrie het 3 weken te laat gehad, das wel minder dus, moet er de hele tijd achteraan enzo, erg vermoeiend
    pi_36339769
    Een leuk verhaal.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_36341191
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben de beheerder van de gezamenlijke rekening waar de energie en waterkosten enzo van afgehaald worden, en dat maakt iedereen wel gewoon netjes elke maand over, maar het geld voor internet wordt van mijn eigen rekening afgehaald, en dat moeten ze dus weer apart doen, en daar zijn ze wat minder snel mee, dus das niet echt fijn af en toe. Zoals deze maand, heb ik van alledrie het 3 weken te laat gehad, das wel minder dus, moet er de hele tijd achteraan enzo, erg vermoeiend
    Gewoon hun mac adres blokkeren in de router tot ze betalen, sim-pel
    pi_36341741
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

stekkertjes van hun kabels eruit trekken gaat sneller denk ik

maar is idd wel een goed idee ja
    pi_36342151
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

stekkertjes van hun kabels eruit trekken gaat sneller denk ik

maar is idd wel een goed idee ja
    Dan moet ie op je kamer staan, anders drukken ze er zelf wel weer in als jij niet oplet...
    pi_36352452
    Ik heb nu een huisgenoot en die heeft sinds kort een vriendin.. Goed het kan gebeuren dat je tevreden bent met een niet-zo-heel-erg-aantrekkelijk-meisje (vatsig dik, asociaal grote bek, etc), maar laat haar aub niet in veel-te-weinig-kleding door de keuken lopen als ik eten aan het koken ben.. Ik kreeg er gewoon de kriebels van .
    pi_36352624
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan moet ie op je kamer staan, anders drukken ze er zelf wel weer in als jij niet oplet...
    router staat idd op mijn kamer ja
      maandag 27 maart 2006 @ 05:19:46 #33
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_36395654
    Ik heb leuke huisgenotes (bijna alleen maar leuke dan)

en de minder leuke dingen horen er gewoon bij, maak ook genoeg grappige dingen mee. Eens, als je oud en wijsch ben lach je er om op de verjaardag van de vriendin van je zwager

Bedenk me na het posten ineens dat ik niets te klagen heb.. Dat de wc mede door mijn toedoen niet altijd even fris is boeit me eigenlijk niet zoveel
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      donderdag 30 maart 2006 @ 16:34:22 #34
    65103 Denocorp
    Fasten your seatbelts
    pi_36496411
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Juist! Die tactiek heb ik ook vaak moeten toepassen. Helaas komt dat de onderlinge vriendschappelijke sfeer in huis niet ten goede. Maar ja, zij zijn de schuldigen...
    Bankiertje
    pi_36510213
    Ik zou echt voor geen goud in een studentenhuis willen wonen met gedeelde plee. Zal je altijd zien dat net als ik supernodig moet schijten ('s morgens vroeg ofzo) dat er dan iemand anders opzit. Idem bij douchen, idem bij koken.
    Daarom lijkt me een appartementje met alles voor jezelf wel relaxed, maarja dat is wel weer zo ongezellig/alleen etc...
    pi_36510261
    ... en een beetje duurder...
    pi_36510325
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef Palomar het volgende:
    wel je eigen plee met eigen stank.
    pi_36510448
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

wel je eigen plee met eigen stank.
    dat heb je als je thuis woont toch ook niet? Ik ben er juist heel erg op vooruit gegaan sinds ik op kamers woon, nou hoef ik de badkamer maar met 1 iemand te delen, thuis met 5 anderen. En met 1 iemand delen is prima te doen hoor
      vrijdag 31 maart 2006 @ 08:30:03 #39
    102582 Asics
    Asics HIGH !!!
    pi_36515169
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef Repeat het volgende:
    Ik zou echt voor geen goud in een studentenhuis willen wonen met gedeelde plee. Zal je altijd zien dat net als ik supernodig moet schijten ('s morgens vroeg ofzo) dat er dan iemand anders opzit. Idem bij douchen, idem bij koken.
    Daarom lijkt me een appartementje met alles voor jezelf wel relaxed, maarja dat is wel weer zo ongezellig/alleen etc...
    een beetje student komt toch pas om 15:00 u zijn bed uit?

Asics neemt de tijd.
    Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
    pi_36517034
    Tvp.
    Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook op kamers..
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      vrijdag 31 maart 2006 @ 10:35:14 #41
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_36517191
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Skv het volgende:
    Tvp.
    Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook op kamers..
    Je woont al in Enschede, maar je wil er toch op kamers?

Jij was er zeker ook net zo eentje als ik die dacht van... och, ik blijf lekker thuis wonen, ik studeer toch vlakbij. Ik heb dat een jaar gedaan en toen trok ik het dus niet meer om bij m'n ouders te wonen. Hopla, op kamers gegaan. Als ik wil ben ik nu binnen 10 minuten bij m'n ouders, maar ja.
    pi_36517932
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef BrauN het volgende:

[..]

Je woont al in Enschede, maar je wil er toch op kamers?

Jij was er zeker ook net zo eentje als ik die dacht van... och, ik blijf lekker thuis wonen, ik studeer toch vlakbij. Ik heb dat een jaar gedaan en toen trok ik het dus niet meer om bij m'n ouders te wonen. Hopla, op kamers gegaan. Als ik wil ben ik nu binnen 10 minuten bij m'n ouders, maar ja.
    Ik heb het prima thuis, hoor.
    Maar gisteren bij studentenhuis gegeten, die mensen zochten nog 2 of 3 nieuwe bewoners.
    Echt mooi ruim (vrijstaand) huis, relaxte mensen, geen ontzettende rotzooi, tuin dr bij etc
    Ik moet toch een keer op kamers gaan, iets beters dan dit vind je niet zo 1, 2, 3..
    Maar eerst maar met mn ouders een keer dr langs, kijken of zij het zien zitten (qua sponsoring belangrijk)

Verhalen komen later nog wel.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_36519218
    Nog zo'n nadeel van een studentenhuis: gezamelijk eten
    Dan moet ik zeker dat voedsel van inferieure kwaliteit wat mn huisgenoten hebben bereid tot mij nemen
      vrijdag 31 maart 2006 @ 11:56:51 #44
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_36519435
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef Palomar het volgende:
    245/maand vind ik nog best meevallen .
    Komt dan nog wel Essent en Internet bij.
    pi_36519636
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Repeat het volgende:
    Nog zo'n nadeel van een studentenhuis: gezamelijk eten
    Dan moet ik zeker dat voedsel van inferieure kwaliteit wat mn huisgenoten hebben bereid tot mij nemen
    ja, dat lijkt mij ook niks (net zoals allerlei andere gezamenlijke activiteiten met schema's en roosters enzo ). Bij ons kookt iedereen gewoon voor zich, dus geen enkel probleem. Natuurlijk eten we wel eens samen, maar alleen als dat zo uitkomt.
    pi_36520046
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb het prima thuis, hoor.
    Maar gisteren bij studentenhuis gegeten, die mensen zochten nog 2 of 3 nieuwe bewoners.
    Echt mooi ruim (vrijstaand) huis, relaxte mensen, geen ontzettende rotzooi, tuin dr bij etc
    Ik moet toch een keer op kamers gaan, iets beters dan dit vind je niet zo 1, 2, 3..
    Maar eerst maar met mn ouders een keer dr langs, kijken of zij het zien zitten (qua sponsoring belangrijk)

Verhalen komen later nog wel.
    Jij zit toch ook bij een (corps?) vereniging? Bij ons wordt je er best wel op aangekeken als je nog thuis woont..
      vrijdag 31 maart 2006 @ 12:18:30 #47
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_36520060
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Jij zit toch ook bij een (corps?) vereniging? Bij ons wordt je er best wel op aangekeken als je nog thuis woont..
    Waarom?
    pi_36520154
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:

[..]

Waarom?
    Nou de bedoeling is om elke woensdag avond bij iemand te eten, en gebruikelijk wordt daar ook nog weleens bij gedronken.. best wel veel ook meestal. Hoop herrie schoppen e.d. is vrij normaal en ja als je dan bij iemand zit wiens ouders beneden zitten.. .
    Daarnaast zouden mijn ouders me afmaken als ik 4x per week (ook geregeld tijdens tentamenweken) om 6u 's morgens binnen kom strompelen.. Hoeven ze niet te weten zegmaar . Maar dat is de laatste tijd wel minder trouwens, omdat mn studie beetje kut gaat.
    pi_36520426
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef JDude het volgende:

[..]

245/maand vind ik nog best meevallen .
    Komt dan nog wel Essent en Internet bij.
    En dan dit je dus zo op 400, 450
      vrijdag 31 maart 2006 @ 12:39:32 #50
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_36520626
    quote:
    Op vrijdag 31 maart 2006 12:32 schreef kikoooooo het volgende:

En dan dit je dus zo op 400, 450
    Jij wilt 200/maand betalen voor een ADSL-aansluiting (die ik nog deel met één huisgenoot ook) en je electriciteitsrekening? Vind ik knap.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')