Even de aardlek om en die wekker hoor je ook niet meer, geen normale student die zijn wekkerradio inclusief backup batterij heeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, dat had ik in het begin ook wel es. Ik gebruik alleen de radio als wekker, dus dat hoor je niet zo. Tegenwoordig heb ik maar een soort checklijstje gemaakt met handelingen die ik moet doen als ik bijv. het weekend weg ben. Heb ook wel es getwijfeld of ik mn oven wel uit had gedaan toen ik eens bij mn ouders was. Beide huisgenoten waren ook niet thuis om het te checken en mn huisbaas had zgn. mn sleutel niet (had geen zin om even te kijken ofzo). Ben toen maar zelf naar mn kamer gegaan om te checken (gelukkig 'maar' 30KM rijden) om tot de conclusie te komen dat mn oven gewoon uit wasSindsdien dus een checklist doorlopen voordat ik wegga
Ik liet mn gaskachel bijv. ook regelmatig aanstaan. Ik lijk wel dement soms
Tevens TVP (daar was deze nutteloze reply eigenlijk voor bedoeld)
Goeie tip! Bij ons knallen de stoppen er nog wel eens uit!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Even de aardlek om en die wekker hoor je ook niet meer, geen normale student die zijn wekkerradio inclusief backup batterij heeft
Geen politie gebeld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef Ratt het volgende:
Zo, ik ben bijna uit mijn huidige studentenhuisje. Afgelopen weekend hadden we een feesje, en mijn huisgenoot vond het leuk om in zijn uitnodigingsmailtje als onderwerp "Sloopfeest" neer te knallen.
Gevolg:1 of andere randdebiel sloopt mijn kapstokhaakjes van de muur (inclusief een stuk muur) sloopt mijn spiegel, gaat met een spuitbus de muren versieren en sloopt ook nog een boom voor m'n huis gedeeltelijk
WTF heb je ze misdaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef Sylvana het volgende:
is het heel erg raar om de politie te bellen om advies in te winnen omdat je zoveel ruzie hebt met je huisgenoten en je bedreigd voelt? Zit hier nou met me deur op slot, maar ben echt bang dat ze die zo intrappenben al wel op zoek naar een andere kamer, maar tot die tijd zit ik dus wel hier...
Wheheh, kerel, je bent er weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
WTF heb je ze misdaan?
Hoeveel zijn het er?
Ik heb over een net gedweilde vloer gelopen omdat ik zo'n honger had dat ik echt ff wat eten moest pakken uit de keukenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
WTF heb je ze misdaan?
Hoeveel zijn het er?
Maar je gaat toch ook niet met je smerige poten over een pas gedweilde vloer banjeren?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb over een net gedweilde vloer gelopen omdat ik zo'n honger had dat ik echt ff wat eten moest pakken uit de keuken
En daardoor ging die ander dus weer zo flippen
Altijd lopen ze te zeiken over zulke kleine dingen die dan echt helemaal uit de hand lopen
Het gaat om 2 huisgenoten, is nog wel iemand anders, maar die is er nooit, maar die andere 2 die kunnen het wel erg goed met elkaar vinden en zijn dus echt om een of andere reden tegen mij
Echt, ik ga in me volgende kamer echt niet alleen meer met meiden wonen, wat een gezeik zeg
Dilemma,quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:31 schreef Sylvana het volgende:
ik liep op sokken en die had ik net aangetrokken, dus die waren nog gewoon schoon
en ik viel echt zowat flauw van de honger, en ik vind iemands gezondheid toch wel ff wat belangrijker dan een vloer
nee, had toch niet meer geholpen als ik weer zou dweilen, had ik ook al aan gedacht, maar het leed was toch al geschiedquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dilemma,
In mijn optiek had je misschien beter kunnen wachten, ondanks dat je bijna flauw viel van de honger. Maar dat ze zo tekeer gaan is ook BS natuurlijk.
Misschien had je punten kunnen scoren door even de dweil over de voetstappen te halen?!
Just a thought though
Ow dat soort gasten :" Nee nou hoeft het al niet meer" types bedoel je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, had toch niet meer geholpen als ik weer zou dweilen, had ik ook al aan gedacht, maar het leed was toch al geschied
Ik kan je er niet echt in RL bij helpen, en dat lijkt me ook beter...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook wel es geprobeerd om apart met ze te praten, maar dat heeft ook geen zin
En last in first out gaat hier ook niet lukken, en ook al is er 1 weg, dan heb ik altijd nog die ander nog en ze alletwee wegkrijgen gaat nooit lukken
ik hou de eer gewoon aan mezelf, ga gewoon lekker verhuizen en ene nieuwe kamer inrichten en ga gewoon met een stel jongens of gemengd samen wonen, maar niet meer alleen met meisjes, dat gaat gewoon echt niet goed
Maar goed, tot die tijd hier dus zien vol te houden, kan moeilijk tot 1 oktober op me kamer blijven idd, maar echt veilig voel ik me niet dus
Misschien dak een poosje naar een vriend ofzo kan, ook al wonen die hier niet echt in de buurt, dus niet echt heel praktisch met naar school ezno
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef ChrisJX het volgende:
Tenzij... de huisVietnamees thuis was. Die bakte niet gewoon een eitje of braadde een stukje vlees. Nee, die ging in het weekend voor z'n Aziatische vriendjes zitten koken én kookte dan maar gelijk voor de rest van de week ook. Op zich geen probleem (behalve dan dat alle kookpitten bezet waren), maar meneer kon niet gewoon Westers koken. Naast de gebruikelijke groenten en mie ging er ook een berg kip doorheen.
Ik ben zelf Westers, maar kook echt altijd Oosters eigenlijk, eet nooit gewoon aardappelen/groenten/vlees, altijd wokgerechtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!![]()
Ennuh niks mis mee toch dat hij Vietnamees kookt (hij IS Vietnamees) Of MOET iedereen Westers koken.
Weer eens iets anders toch
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleemquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!![]()
Ennuh niks mis mee toch dat hij Vietnamees kookt (hij IS Vietnamees) Of MOET iedereen Westers koken.
Weer eens iets anders toch
Als ik tussen slachtafval moest koken had ik die kerel aan zn haren zn kamer uitgetrokken en hem laten opruimenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleem
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
Heb wel aardige huisgenoten. Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast)
.
Dan had ik het expres gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef vloedgolf3007 het volgende:
[..]
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.
Acht diegene die er last van had, maakte zelf vaak ook veel kabaal als ze 's nachts weer eens door de telefoon ruzie had met haar vriend.
Gewoon ff de stroom van de groep afhalen (werkt alleen als het een electrische wekker isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef vloedgolf3007 het volgende:
[..]
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.
Acht diegene die er last van had, maakte zelf vaak ook veel kabaal als ze 's nachts weer eens door de telefoon ruzie had met haar vriend.
Elke verhuurder van een studentenflat heeft een sleutel van de kamers hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:34 schreef WarPuppy het volgende:
Als het goed is mag de verhuurder geen sleutel van het huis hebben
Is wettelijk zo geregeld. Beetje vaag dat dan de huurbaas kan binnenkomen?
Ja,ik snap wel dat dat HET probleem was,maar het leek (is?) of het een probleem is dat hij niet-westers kookt....quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleem
Same herequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben zelf Westers, maar kook echt altijd Oosters eigenlijk, eet nooit gewoon aardappelen/groenten/vlees, altijd wokgerechten
Ik zie het probleem ook niet echt
Zucht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:50 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja,ik snap wel dat dat HET probleem was,maar het leek (is?) of het een probleem is dat hij niet-westers kookt....
Vond ik gewoon best apart...
Ach ja...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef fatalerror404 het volgende:
WOS zegt het al dat hij het begrepen heeft, maar jullie trappen nog na. Zielig hoor.
Voor stage misschien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:09 schreef fatalerror404 het volgende:
AgLarrr, je doet 1 studie, die in 4 jaar afgemaakt is.
Maar je hebt wel in verschillende steden gewoond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |