abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45786717
quote:
Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Drie vrouwen. Kamers.
Klinkt als de hygiëne van het meest steriele scalpel ooit.
Een ander uiterste heb ik dan mogen aanschouwen. Wat een vieze bende was dat, gat-ver-damme. Het was een wonder boven wonder dat het pand nog niet door de ratten geannexeerd was.
pi_45787483
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Sylvana, je bent zelf gewoon een moeilijke bitch, dat lijkt me duidelijk.

Stel, dat meisje is je type niet en komt in jullie huis wonen. Waarom zie jij het dan als vanzelfsprekend 'dat het mis gaat'? Misschien moet je je iets toleranter opstellen... goeiendag zeg. Oppervlakkig contact is prima dan hoor, maar jij lijkt er van uit te gaan dat het slaande ruzie wordt. Doe gewoon normaal. Gek wijf.
Idd.. Zijn zat mensen waar ik niet mee door 1 deur kan, maar die negeer ik of blijf gewoon aardig tegen, lijkt me niet meer dan normaal .
pi_45787518
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:51 schreef Marruk het volgende:

[..]

Een ander uiterste heb ik dan mogen aanschouwen. Wat een vieze bende was dat, gat-ver-damme. Het was een wonder boven wonder dat het pand nog niet door de ratten geannexeerd was.
Mijn eerste huis in Groningen was ook zo smerig.. Er hing gewoon een permanente kotslucht in de keuken... (was dan ook wel een corpshuis).
pi_45788695
quote:

Stel, dat meisje is je type niet en komt in jullie huis wonen. Waarom zie jij het dan als vanzelfsprekend 'dat het mis gaat'? Misschien moet je je iets toleranter opstellen... goeiendag zeg. Oppervlakkig contact is prima dan hoor, maar jij lijkt er van uit te gaan dat het slaande ruzie wordt. Doe gewoon normaal. Gek wijf.
Eens is.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_45792442
quote:

Helemaal mee eens . Overigens vraag ik me af of de meeste meiden een type Sylvana wel als huisgenote zouden willen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:04:27 #206
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45792743
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helemaal mee eens . Overigens vraag ik me af of de meeste meiden een type Sylvana wel als huisgenote zouden willen .
Tuurlijk niet. 't Lijkt me echt zo'n pot-maar-nog-niet-uit-de-kast met issues type...

Ze mag zichzelf in de handjes wrijven dat ze onderdak heeft gevonden...

Zoiets zou er bij ons echt niet inkomen hoor.
pi_45792895
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef BrauN het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. 't Lijkt me echt zo'n pot-maar-nog-niet-uit-de-kast met issues type...

Ze mag zichzelf in de handjes wrijven dat ze onderdak heeft gevonden...

Zoiets zou er bij ons echt niet inkomen hoor.
Exact. Zal wel in een kraakpand zijn of zo .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48656587
In het laatste studentenhuis waar ik woonde zat een jongen die niet wist waar hij bepaalde zaken moest laten. Zo vond mijn vriendin 's ochtends een keer een volle condoom van hem in de toiletpot drijven. Een paar dagen later zag ik hem z'n bord niet opgegeten spaghetti door het afvoerputje van de gootsteen douwen, dat daarop verstopt raakte. Het was een rare jongen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2007 08:15:39 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:59:11 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48664317
Er woont een enorme lambal bij onze buren, die als hun afvalbak vol is, de zak niet vervangt maar het afval bij ons in de bak gooit - alsof wij het wel leuk vinden om die vaker te vervangen

Gisteren heb ik zijn troep eruit gevist, in een plastic zak gegooid, en voor zijn kamerdeur neergepleurd. Ik hoop dat het bericht is overgekomen
Confidence through competence
pi_48674410
In het gesloten topic (daarom deze kick ) kwam ook nog de 'snachts centrifugerende wasmachine naar voren.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:40:07 #211
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_48675142
Heb ook een huisgenoot, die echt beter opzichzelf kan wonen, want hij doet niks, maar dan ook niks voor anderen. Nog nooit schoongemaakt etc, en hij woont hier al 2,5 jaar.. alleen duurd nog wel 5 jaar voordat ie klaar is met studeren.

Mensen nog tips omdat soort mensen te verwijderen? want we hebben al van alles geprobeerd.
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_48675433
Zo'n huisgenoot heb ik nu ook, doet niks, laat afwas met allemaal etensresten er nog aan tijden op het aanrecht staan, als hij eten heeft afgegoten, laat hij allemaal rijst/noedels enzo gewoon in de gootsteen liggen. hij gebruikt spullen van mij zonder ze dan af te wassen, heeft nog nooit de keuken/badkamer/wc schoongemaakt, haalt geen wc papier/vuilniszakken/afwasmiddel als hij aan de beurt is, helpt nooit mee met de vuilnis/oud papier/glas buiten zetten, draait keiharde muziek, stampt 's ochtends vroeg als hij naar zijn werk gaat keihard door het huis heen, slaat deuren zo hard dicht dat ik me verbaas dat ze nog heel zijn, en hem erop aanspreken helpt ook niet

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 24-04-2007 18:08:31 ]
pi_48676743
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef WarPuppy het volgende:
Heb ook een huisgenoot, die echt beter opzichzelf kan wonen, want hij doet niks, maar dan ook niks voor anderen. Nog nooit schoongemaakt etc, en hij woont hier al 2,5 jaar.. alleen duurd nog wel 5 jaar voordat ie klaar is met studeren.

Mensen nog tips omdat soort mensen te verwijderen? want we hebben al van alles geprobeerd.
Geweld.
pi_48682755
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo'n huisgenoot heb ik nu ook, doet niks, laat afwas met allemaal etensresten er nog aan tijden op het aanrecht staan, als hij eten heeft afgegoten, laat hij allemaal rijst/noedels enzo gewoon in de gootsteen liggen. hij gebruikt spullen van mij zonder ze dan af te wassen, heeft nog nooit de keuken/badkamer/wc schoongemaakt, haalt geen wc papier/vuilniszakken/afwasmiddel als hij aan de beurt is, helpt nooit mee met de vuilnis/oud papier/glas buiten zetten, draait keiharde muziek, stampt 's ochtends vroeg als hij naar zijn werk gaat keihard door het huis heen, slaat deuren zo hard dicht dat ik me verbaas dat ze nog heel zijn, en hem erop aanspreken helpt ook niet
je bent toch niet die tang van naast me he?
ik denk dat wat je hier beschrijft vrijwel standaard is in ieder studentenhuis. het enige wat je nog vergeet zijn de bergen afwas op het aanrecht en het mysterieus verdwijnen van eten uit je vriezer
Easy peazy, lemon squeezy!
pi_48683252
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef BoereKool het volgende:

[..]

ik denk dat wat je hier beschrijft vrijwel standaard is in ieder studentenhuis. het enige wat je nog vergeet zijn de bergen afwas op het aanrecht en het mysterieus verdwijnen van eten uit je vriezer
quote:
Zo'n huisgenoot heb ik nu ook, doet niks, laat afwas met allemaal etensresten er nog aan tijden op het aanrecht staan
en ik woon nu 2 jaar op kamers, heb al heel veel huisgenoten langs zien komen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt hoor
pi_48684105
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef BoereKool het volgende:

[..]

haha ik werd ook al bang

Maar mijn huisgenoten vallen wel mee.. Alleen sinds een paar maanden een nieuw huisgenootje die er praktisch nooit is. Geen overlast van, alleen dat ze een of andere brakke koelkast heeft die zoveel lawaai maakt dat je er 's nachts wakker van wordt (en ik zeik niet snel over lawaai ). Na een paar keer vond ik het toch wel erg irritant worden (vooral omdat ze er nooit was om even op aan te spreken) en heb maar dmv. een briefje op haar deur gecommuniceerd of ze er iets aan kan doen. Paar dagen later was het geluid ook opeens afgelopen, dus prima zo...

Maar lawaaimakende apparaten kunnen dus nog irritanter zijn dan de huisgenoten zelf Vooral als ze nooit thuis zijn...
pi_48684854
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Waarom hebben die mensen een kamer als ze er toch nooit zijn
pi_48693769
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Nuna het volgende:
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Waarom hebben die mensen een kamer als ze er toch nooit zijn
Mweh, het kan twee redenen hebben:

A) De vriend / vriendin van de persoon in kwestie heeft een mooiere kamer op een betere locatie en een zeer comfortabel tweepersoonsbed in tegenstelling tot het brakke eenpersoonsbedje van de huisgenoot die nooit thuis is.

B) De huisgenoot die nooit thuis is, is een of andere kneus die net op kamers zit maar eigenlijk nog geen afscheid kan nemen van z'n moedertje, omdat die wel kan koken.

Ik had echt een hekel aan de B personen. Heb je een kamer, zit je er nooit. Geef hem dan aan iemand anders ofzo die er wel gebruik van maakt.
pi_48694636
Vandaag lag ik om een uur of 5 in mijn nest, om nog geen 2 uur later ruw uit mijn slaap te worden gehaald omdat de vriend van een huisgenote wilde douchen en er achter kwam dat de waakvlam van de geiser uit was gegaan. Die staatsmongool haalde z'n vriendin er bij en zo waren ze wel een half uur op een knop aan het drukken (met bijbehorend lawaai) tot ze het eindelijk voor elkaar hebben. Toen ging ik er uit om vervolgens de opmerking "Werd je wakker door ons?" te moeten incasseren zonder in woede te ontsteken. Nu kom ik niet meer in slaap en is mijn hele dag verneukt: Gelukkig hoef ik vandaag niet naar school .
pi_48695577
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef cultheld het volgende:
Vandaag lag ik om een uur of 5 in mijn nest, om nog geen 2 uur later ruw uit mijn slaap te worden gehaald omdat de vriend van een huisgenote wilde douchen en er achter kwam dat de waakvlam van de geiser uit was gegaan. Die staatsmongool haalde z'n vriendin er bij en zo waren ze wel een half uur op een knop aan het drukken (met bijbehorend lawaai) tot ze het eindelijk voor elkaar hebben. Toen ging ik er uit om vervolgens de opmerking "Werd je wakker door ons?" te moeten incasseren zonder in woede te ontsteken. Nu kom ik niet meer in slaap en is mijn hele dag verneukt: Gelukkig hoef ik vandaag niet naar school .
Je had die onwetenden ook gewoon even kunnen gaan helpen en daarna weer terug je nest in.
pi_48700724
aah heerlijk...ik had wel hele gezellige huisgenoten maar ik ben blij dat ik nu samenwoon met mijn vriendin...heerlijk die rust:D
pi_48701312
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Motionblur het volgende:
aah heerlijk...ik had wel hele gezellige huisgenoten maar ik ben blij dat ik nu samenwoon met mijn vriendin...heerlijk die rust:D
Inderdaad, ik woon sinds december ook samen en ik moet zeggen dat het me stukken beter bevalt dan studentenhuizen, al heb ik daar ook wel een hoop lol gehad.
pi_48734701
Heeft er niemand positive verhalen over zijn/haar huisgenoten? Allemaal negatief hier!
pi_48734779
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
Heeft er niemand positive verhalen over zijn/haar huisgenoten? Allemaal negatief hier!
Het is dan ook een beetje een 'zeik-hier-je-(oude)-huisgenoten-af'-topic!

Kan ook vrij weinig positiefs bedenken over mijn oude huisgenoten. Nu een vierkamer-appartement voor mezelf. Lovely!
  donderdag 26 april 2007 @ 12:29:49 #225
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48734837
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
Gast, wat is de lol van verhalen vertellen over leuke huisgenoten?

"Ik heb een huisgenootje he, en die wast kei goed af altijd he, en hij/zij is ook super lief, enzo."

Hmmmm, neen.
pi_48735858
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef BrauN het volgende:

[..]

Gast, wat is de lol van verhalen vertellen over leuke huisgenoten?

"Ik heb een huisgenootje he, en die wast kei goed af altijd he, en hij/zij is ook super lief, enzo."

Hmmmm, neen.
Haha, inderdaad wat kun je erover vertellen? Ik heb ook erg lieve huisgenootjes die allemaal wel eens schoonmaken en de boel een beetje bijhouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nuna op 26-04-2007 15:16:07 ]
pi_48737896
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef Nuna het volgende:

[..]

Haha, inderdaad wat kun je erov:)er vertellen? Ik heb ook erg lieve huisgenootjes die allemaal wel eens schoonhouden en de boel een beetje bijhouden
Ik zocht naar 'naaktehuisgenotesopdegang'-verhalen
pi_48740528
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Goover het volgende:

[..]

Ah, zo Nee, dat heb ik niet.

Wat een kromme zin van mij btw, nu ik die quote zie
pi_48774791
quote:

[..]

Ik heb ze wel een beetje, maar totdat ik verhuisd ben houd ik ze voor me..
pi_48778061
quote:

[..]

In een van mijn huizen hadden we een nogal rare badkamer, met een halletje in het midden, links een deur naar de wc en rechts een deur naar de douche. Een vrouwelijke huisgenote van mij stond destijds altijd heel vroeg op omdat ze ergens ver weg stage liep. Aangezien er op dat tijdstip (half zes) nooit iemand wakker was droogde zij zich altijd af in het halletje (dat in tegenstelling tot de douche en de wc niet af te sluiten was met een slot) omdat er daar veel meer ruimte was dan in de douche zelf. Op een zekere ochtend werd ik rond half zes wakker en ik moest ontzettend nodig plassen. Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen. Deze nacht logeerde mijn broertje echter bij mij dus ik besloot toch maar even naar de wc te lopen. Ik doe de deur van de badkamer open en daar staat poedelnaakt mijn leuke vrouwelijke huisgenootje. Ik heb nog even een paar tellen goed gekeken voordat ik 'sorry' zei en de deur dicht deed.
pi_48778730
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen.
pi_48779003
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:25:00 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48783957
Mja, wij hebben nu ook iemand hier een half jaar wonen. In het begin leek hij wel oke enzo, maar ik en m'n broer (huisbaas) beginnen ons steeds meer aan hem te ergeren. Hij is het niet gewend dat hij ook met andere mensen rekening moet houden ofzo. Andere mensen zijn m'n broer, andere huisgenoot en ik, tesamen met de onderburen.

We hebben echt al duizend keer netjes gevraagd of hij z'n schoenen uit wilt doen als hij thuis is, omdat we in een huis leven van 60 jaar oud en onze onderburen hem altijd horen lopen (hij loopt dan ook als een debiel stampend door het huis). Haren uit het doucheputje, ook al 100 keer gevraagd, hij doet het nog steeds niet. Afwassen als hij in z'n eentje eet, wel nee, dat komt de volgende wel erbij... Tuurlijk... Schoonmaken? Voor de helft, dan is het wel genoeg. Je kan ook altijd zien wanneer hij z'n tanden heeft gepoetst, heel de blauwe wasbak is weer wit...

Daarnaast is hij ook echt smerig. Gebruikte een keer het scheermes van m'n broer, "huh, wat is daar mis mee dan " ... En m'n broer begint hem nu ook zat te worden. Woensdagnacht heeft hij of zijn broer lopen kotsen in de wc, dag erna, toen hij naar huis was, kon ik alle stukjes nog zien liggen in de badkamer en aan het raam van de douche...

Ook zo irritant trouwens, die mongool is bang voor de deurbel. Laat hij mij van zolder komen lopen, maakt niet uit wanneer, als de bel gaat. En dan daarna na 5 minuten aan komen lopen: "Wie was dat?"... Ja debiel, als je die bel hoort gaan, mag jij ook wel open doen hoor... Geestelijk zwakbegaafde is het. En ik heb het dan nog geen eens over z'n kookkunsten gehad, maargoed...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_48784087
Ik heb wel relaxte huisgenotes, altijd wel gezellig behalve op de maandag als ze met zn allen soaps gaan zitten kijken tijdens het eten. En het is af en toe net een kippenhok, maar verder wel oke!
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:25 schreef Tomasso het volgende:
Mja, wij hebben nu ook iemand hier een half jaar wonen. In het begin leek hij wel oke enzo, maar ik en m'n broer (huisbaas) beginnen ons steeds meer aan hem te ergeren. Hij is het niet gewend dat hij ook met andere mensen rekening moet houden ofzo. Andere mensen zijn m'n broer, andere huisgenoot en ik, tesamen met de onderburen.

We hebben echt al duizend keer netjes gevraagd of hij z'n schoenen uit wilt doen als hij thuis is, omdat we in een huis leven van 60 jaar oud en onze onderburen hem altijd horen lopen (hij loopt dan ook als een debiel stampend door het huis). Haren uit het doucheputje, ook al 100 keer gevraagd, hij doet het nog steeds niet. Afwassen als hij in z'n eentje eet, wel nee, dat komt de volgende wel erbij... Tuurlijk... Schoonmaken? Voor de helft, dan is het wel genoeg. Je kan ook altijd zien wanneer hij z'n tanden heeft gepoetst, heel de blauwe wasbak is weer wit...

Daarnaast is hij ook echt smerig. Gebruikte een keer het scheermes van m'n broer, "huh, wat is daar mis mee dan " ... En m'n broer begint hem nu ook zat te worden. Woensdagnacht heeft hij of zijn broer lopen kotsen in de wc, dag erna, toen hij naar huis was, kon ik alle stukjes nog zien liggen in de badkamer en aan het raam van de douche...

Ook zo irritant trouwens, die mongool is bang voor de deurbel. Laat hij mij van zolder komen lopen, maakt niet uit wanneer, als de bel gaat. En dan daarna na 5 minuten aan komen lopen: "Wie was dat?"... Ja debiel, als je die bel hoort gaan, mag jij ook wel open doen hoor... Geestelijk zwakbegaafde is het. En ik heb het dan nog geen eens over z'n kookkunsten gehad, maargoed...
Wat lijkt het me verschrikkelijk om bij jou en je broer in huis te wonen zeg.. . Afwas 1 of 2 dagen laten staan lijkt me de normaalste zaakvan de wereld in een studentenhuis. En kotsen in de wc... ach ken genoeg mensen die de wastafel volpissen (zal geen namen noemen ).
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:28:26 #235
67670 Skv
Cynist.
pi_48796455
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef Sport_Life het volgende:

Ik heb wel relaxte huisgenotes, altijd wel gezellig behalve op de maandag als ze met zn allen soaps gaan zitten kijken tijdens het eten. En het is af en toe net een kippenhok, maar verder wel oke!
[..]

Wat lijkt het me verschrikkelijk om bij jou en je broer in huis te wonen zeg.. . Afwas 1 of 2 dagen laten staan lijkt me de normaalste zaakvan de wereld in een studentenhuis. En kotsen in de wc... ach ken genoeg mensen die de wastafel volpissen (zal geen namen noemen ).
Just my two cents. Helemaal mee eens, wat een gewhine.
Schoenen uit als je binnen loopt Haren uit het doucheputje halen Direct afwassen als je een bord hebt gebruikt
Zodra ik een poging doe dit soort dingen bij mij thuis door te voeren, hangen ze me op. Of ik mezelf.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48804837
He Tomasso als je broer de huisbaas is, kunnen jullie hem toch eruit zetten?
pi_48806535
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef Nielsch het volgende:
He Tomasso als je broer de huisbaas is, kunnen jullie hem toch eruit zetten?
Door 'even' contractbreuk te plegen?
pi_48806599
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ja joh, zoiets. Je vindt altijd wel een manier.
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:44:13 #239
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_48808339
Blij dat ik nooit in zo'n studentenhuis ben gaan wonen....
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  zondag 29 april 2007 @ 15:33:02 #240
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48835896
In ons huis is het allemaal erg relaxt en prima, maar er zit een kluizenaar tussen. Nu zul je denken dat je daar juist geen last van hebt, maar die nerd vertikt het om ook maar iets in het belang van het huis te doen.

Hij houdt zich totaal niet aan 't schoonmaakrooster, dat negeert ie gewoon. Verder stapelt ie al z'n gore afwas op z'n kamer op, om het eens in de maand af te wassen. Het gevolg is dat de huisraad aan het eind van de maand geslonken is tot een paar bordjes en met geluk hier en daar een mesje.

Verder slaapt ie overdag en gaat ie om 15:00u pas douchen. 's Nachts speelt ie een of andere online game, want dan hoor je 'm in het Engels schreeuwen door zijn headsletje.

Als ie in de badkamer of wc is geweest ruik je dat... die gast laat geursporen achter. Ook remsporen trouwens. En dan gewoon niet schoonmaken he!

Ik heb al 'n keer een briefje op z'n deur geplakt met zoiets als: "REMSPOREN ZIJN GRAPPIG MAAR MAAK ZE TOCH MAAR SCHOON, JE BENT VERDOMME TOCH GEEN BEEST, OF WEL?". Het heeft wel geholpen.

Oh ja, heel soms zie ik 'm als ie bier uit de huiskoelkast gaat 'jatten', dan kijkt ie altijd wat ongemakkelijk omdat ie weet dat ie busted is.

Laatst heeft ie op z'n deur zo'n kettinkje laten monteren wat je in 'n schakel duwt als je de deur opendoet, dat zorgt dat ie alleen maar op 'n kiertje kan. Hij wil niet dat iemand z'n kamer van binnen kan zien. !!111!

't Zal best een schat van een menneke zijn, maar echt waar, zo'n sociaal incapabele debiel heb ik nog nooit van m'n leven gezien zeg.
pi_48836563
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, heel soms zie ik 'm als ie bier uit de huiskoelkast gaat 'jatten', dan kijkt ie altijd wat ongemakkelijk omdat ie weet dat ie busted is.
Wtf, jij houdt bij wie er bier haalt
Ja, schrok je toch even he!
  zondag 29 april 2007 @ 15:50:43 #242
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48837044
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:45 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Wtf, jij houdt bij wie er bier haalt
Neen. Die koelkast zit vol met bier wat we met z'n allen hebben gekocht, maar die knuppel doet daar natuurlijk niet aan mee. Maar ondertussen wel bier uit die koelkast grissen...

En ik zit daar niet met een zaklamp in m'n hand op wacht hoor, ik kom 'm dan gewoon toevallig tegen als ik in de keuken moet zijn ofzo.
pi_48837373
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
In ons huis is het allemaal erg relaxt en prima, maar er zit een kluizenaar tussen. Nu zul je denken dat je daar juist geen last van hebt, maar die nerd vertikt het om ook maar iets in het belang van het huis te doen.

Hij houdt zich totaal niet aan 't schoonmaakrooster, dat negeert ie gewoon. Verder stapelt ie al z'n gore afwas op z'n kamer op, om het eens in de maand af te wassen. Het gevolg is dat de huisraad aan het eind van de maand geslonken is tot een paar bordjes en met geluk hier en daar een mesje.

Verder slaapt ie overdag en gaat ie om 15:00u pas douchen. 's Nachts speelt ie een of andere online game, want dan hoor je 'm in het Engels schreeuwen door zijn headsletje.

Als ie in de badkamer of wc is geweest ruik je dat... die gast laat geursporen achter. Ook remsporen trouwens. En dan gewoon niet schoonmaken he!

Ik heb al 'n keer een briefje op z'n deur geplakt met zoiets als: "REMSPOREN ZIJN GRAPPIG MAAR MAAK ZE TOCH MAAR SCHOON, JE BENT VERDOMME TOCH GEEN BEEST, OF WEL?". Het heeft wel geholpen.

Laatst heeft ie op z'n deur zo'n kettinkje laten monteren wat je in 'n schakel duwt als je de deur opendoet, dat zorgt dat ie alleen maar op 'n kiertje kan. Hij wil niet dat iemand z'n kamer van binnen kan zien. !!111!

't Zal best een schat van een menneke zijn, maar echt waar, zo'n sociaal incapabele debiel heb ik nog nooit van m'n leven gezien zeg.

Doe hem de groeten van me.
pi_48837654
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef BrauN het volgende:

[..]

Neen. Die koelkast zit vol met bier wat we met z'n allen hebben gekocht, maar die knuppel doet daar natuurlijk niet aan mee. Maar ondertussen wel bier uit die koelkast grissen...

En ik zit daar niet met een zaklamp in m'n hand op wacht hoor, ik kom 'm dan gewoon toevallig tegen als ik in de keuken moet zijn ofzo.
Aah, dan is het goed

Maar hier zou dat niet gewardeerd worden als je wel zuipt en niet streept
Ja, schrok je toch even he!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:24:44 #245
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48891043
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Just my two cents. Helemaal mee eens, wat een gewhine.
Schoenen uit als je binnen loopt Haren uit het doucheputje halen Direct afwassen als je een bord hebt gebruikt
Zodra ik een poging doe dit soort dingen bij mij thuis door te voeren, hangen ze me op. Of ik mezelf.
Het is niet alleen dit, de gast weet gewoon niet dat hij met meerdere mensen moet samenwonen en dat je met elkaar rekening moet houden. Schoenen uit vanwege de onderburen ja, we hebben al meerdere klachten over hem gehad omdat hij loopt als een koe. Daarnaast was het eerst ook zo dat ik of m'n broer met boodschappen doen bier en shit kochten, vervolg was dat hij het merendeel verbruikte en zelf niet bij vulde. Ja, hoe is het... Dus de knul mag nu lekker zelf z'n boodschappen doen.

Kotsen in de wc geen enkel probleem, zolang je het maar normaal achterlaat. Ik hoef 's morgen niet met m'n poten in de pasta van iemand te staan als ik ga pissen hoor, misschien dat jij het fijn vindt... Schoonmaken is hem sowieso al vreemd... Je hoeft niet gelijk af te wassen als je iets gebruikt, heb ik nooit gezegd, maar als jij een teringzooi hier van de keuken maakt en alle vieze vaat laat staan, vind ik dat je dat zelf wel even mag wegwerken ja

En met m'n broer samenwonen? Geen enkel probleem, vroeger altijd wel ruzies, nu nooit meer sinds ik er woon.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:00:18 #246
96356 cultheld
demagoog
pi_48897967
Waarom flikker je hem er niet uit dan?
pi_48916851
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef cultheld het volgende:
Waarom flikker je hem er niet uit dan?
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

pi_48925504
Gister kwam een van m'n huisgenootjes binnelopen toen ik aan het strippokeren was met mijn ex-vriendinnetje
Ik flikkerde van de bank af van het lachen om hoe zij keek
pi_48925762
Wat hadden jullie nog aan dan?
pi_48925777
Ondergoed gelukkig nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')