abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42836016
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
gewoon voor mezelf, hebben niet echt zelfde eetvoorkeuren in huis nl, ik hou bijvoorbeeld vooral van oosters eten en mn huisgenoot van hollandse pot
pi_42836907
bij ons wordt wel verwacht dat je zo af en toe kookt voor de aanwezigen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42839400
Ieder voor z'n eigen bij ons.

Als de één om half vijf eet en om vijf uur weggaat en de ander pas om half zeven eet omdat die pas om zes uur thuiskomt is het gewoon niet zo praktisch.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:20:35 #154
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_42843550
quote:
AgLarrr, je doet 1 studie, die in 4 jaar afgemaakt is.

Maar je hebt wel in verschillende steden gewoond?
quote:
Voor stage misschien?

Iemand in Amsterdam nog behoefte aan een huisgenoot? Ben Den Haag ook wel weer zat nu...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:31:39 #155
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42847834
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
Ze hebben hier van woensdag samen eten dag gemakt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42847922
jaren terug, op kamers met allemaal girls, waaronder wel eens een die maandverband gebruikte.. Anyway we hadden een mieters kleine plee, dat de deur niet eens echt dicht kon als je erop zat, en een kleine cv ernaast, (ook dat nog)
Gloeiend heet gestookt natuurlijk want het was all in.
Vergeet nooit de morgen dat ik in die plee kwam en iemand de maandverband in pleepapier nog op de cv had laten liggen....ulkkkkkkkkk
ranziggggg bijna gebraden dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42860812
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
Ieder voor z'n eigen bij ons.

Als de één om half vijf eet en om vijf uur weggaat en de ander pas om half zeven eet omdat die pas om zes uur thuiskomt is het gewoon niet zo praktisch.
Precies hetzelfde als bij ons. Soms spreken we wel iets af om samen te eten, maar dan is het echt wel 2 weken van tevoren.
pi_42867736
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
jaren terug, op kamers met allemaal girls, waaronder wel eens een die maandverband gebruikte.. Anyway we hadden een mieters kleine plee, dat de deur niet eens echt dicht kon als je erop zat, en een kleine cv ernaast, (ook dat nog)
Gloeiend heet gestookt natuurlijk want het was all in.
Vergeet nooit de morgen dat ik in die plee kwam en iemand de maandverband in pleepapier nog op de cv had laten liggen....ulkkkkkkkkk
ranziggggg bijna gebraden dus
pi_42889334
Laatst een voorval...
Ik had een vriendin te logeren die ook hier in huis heeft gewoond. We stonden 's ochtends op en zijn gaan ontbijten. Ik moest gaan werken dus vroeg weer weg. Op gegeven moment waren we onze ontbijtspullen op aan 't ruimen en liepen op de gang langs de w.c. Een ranzige lucht opeens! En niet zo'n beetje ook! Ik kon de lucht aanvankelijk niet thuisbrengen; het was iets tussen stront en kots in en ontzettend penetrant... Die vriendin van me zegt; 'Dat is stront!'. Dat nam ik maar voor kennisgeving aan, het was in ieder geval een lucht alsof een beerput ergens opengetrokken was...
We hebben met z'n tweeën echt een paar keer keihard 'gatverdamme, wat is dat?' geroepen.

Ik moest weg en die vriendin van me zou nog even op mijn kamer blijven. Ik dus vertrokken en nog geen 10 minuten later belt die vriendin van me. Toen ze weer over de gang was gelopen, was ze een onbekende jongen tegengekomen, die zich in de badkamer probeerde te verbergen. Hij was duidelijk de weg kwijt....had een grote witte Hema-onderbroek aan......met een ontzettend grote strontvlek erin.....Zij heeft hem toen even vriendelijk goedemorgen gewenst.

Achteraf bleek dat het een logee was van een huisgenoot en hebben we er 'smakelijk' om gelachen. Ze hadden blijkbaar veel te veel gezopen en dat was meneer logee niet zo goed bekomen.
Jemig zeg, zo'n lucht hoop ik nooit meer te ruiken!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:55:36 #160
159909 -Peach
Prunus persica
pi_42900826
Ik had een huisgenote die erg asociaal was (niet aan de regels/poetsschema e.d. houden) maar aangezien ze er niet altijd was, was dit nog wel te doen. Echter, ze had een (turkse ) vriend...en die was er wel altijd en eigenlijk vormde hij het grootste probleem. Hij at mijn magnetronbroodjes op, douchte erg lang, liet deuren/ramen open die dicht moeten zijn ivm vloerverwarming (dus gas/water/lichtrekening schoot omhoog, huisbazin is nog komen vragen hoe dat kwam en ze dat misschien wel de huur moest gaan verhogen). Er mogen best mensen komen logeren, daar doet ze niet moeilijk over, maar niet inwonen wat hij dus wel deed. Mijn broodjes heb ik trouwens wel teruggekregen, maar als je op dat moment net zin in zon broodje hebt en ze zijn weg is dat toch best vervelend

Verder waren er nog wat rare dingen...hij kwam vaak met een auto, alleen had hij heel vaak een andere auto(merk/kleur/gloednieuw/barrel etc)....niet 2 verschillende maar wel 6 ofzo, met een nederlands of belgisch kenteken (ik studeer in Maastricht maar zit op kamers in een klein Belgisch grensdorpje waar het altijd erg rustig is) en op een bepaald moment stond er dus zon auto, een oude rammelbak met de deuren van het slot, ramen open, benzinetank open, zonder papieren, helemaal niks. Iemand had de politie gebeld (omdat ze bang waren dat iemand een sigaret oid in de benzinetank zou gooien vertelde mn huisbaas later) maar die heeft ook niks gedaan. 3 dagen later reed hij ermee weg. Best vreemd.

En van die dingen dat om half 4 snachts een of andere gast met patserbak voor de deur stond te toeteren, roepen, fluiten zodat ik wakker werd omdat hij die jongen op kwam halen. En dat maakt nogal veel herrie in zon rustig dorpje...maar niemand werd wakker behalve ik, heb nog keihard op hun deur staan bonken maar geen leven, die jongen hem opbellen maar telefoon stond uit (ook die van haar) dus dat was nogal bagger...Als je iemand vraagt om je om half 4 snachts op te halen zorg dan ook dat je wakker bent!!! Beetje kansloos en huisbazin heeft nogal wat klachten van buren gehad

Gelukkig had mn huisbazin het gehad met haar (ze was ook altijd te laat met de huur) en kwam ze verhaal halen en ook meteen de huur innen. Zegt zij dat ze het niet bij heeft, tovert die vriend zo ff 260 euro uit zn broekzak 'hier, alsjeblieft'. Later die avond heeft ze nog knallende ruzie gemaakt met de huisbaas en moest ze er binnen een maand uit
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_42900984
arme perzikje,wat een triest wijf!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:04:04 #162
159909 -Peach
Prunus persica
pi_42901128
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
Dank je voor het medeleven
pi_42901192
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef -Peach het volgende:

[..]

Dank je voor het medeleven
zo ben ik he

een fruitvriendje voor elke fruitige fruiterd
en dank u meneer Dood,
pi_42901220
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
er stond net nog peer
pi_42901261
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

er stond net nog peer
ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)
en dank u meneer Dood,
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:12:43 #166
159909 -Peach
Prunus persica
pi_42901447
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef freak1 het volgende:

[..]

ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)
Whehe. Dus toch!
pi_42901490
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Whehe. Dus toch!
en dank u meneer Dood,
  PR/Manusje van alles donderdag 7 december 2006 @ 15:04:23 #168
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44224292
Heb 3 maand voor een stage in een "hotel" lees 60 kamers met jaren 70 inrichting... in Emmen gezeten ( ) met een paar klasgenoten.. Natuurlijk zat die ene klasgenoot waar niemand vrienden mee was er ook bij en die had nogal de gewoonte om zich niet aan regels te houden....

Najah dan verwissel je even het slot van zijn kamer zodat hij er niet in kon Daarna ging hij zich wel beter gedragen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_44224702
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Laatst een voorval...
Ik had een vriendin te logeren die ook hier in huis heeft gewoond. We stonden 's ochtends op en zijn gaan ontbijten. Ik moest gaan werken dus vroeg weer weg. Op gegeven moment waren we onze ontbijtspullen op aan 't ruimen en liepen op de gang langs de w.c. Een ranzige lucht opeens! En niet zo'n beetje ook! Ik kon de lucht aanvankelijk niet thuisbrengen; het was iets tussen stront en kots in en ontzettend penetrant... Die vriendin van me zegt; 'Dat is stront!'. Dat nam ik maar voor kennisgeving aan, het was in ieder geval een lucht alsof een beerput ergens opengetrokken was...
We hebben met z'n tweeën echt een paar keer keihard 'gatverdamme, wat is dat?' geroepen.

Ik moest weg en die vriendin van me zou nog even op mijn kamer blijven. Ik dus vertrokken en nog geen 10 minuten later belt die vriendin van me. Toen ze weer over de gang was gelopen, was ze een onbekende jongen tegengekomen, die zich in de badkamer probeerde te verbergen. Hij was duidelijk de weg kwijt....had een grote witte Hema-onderbroek aan......met een ontzettend grote strontvlek erin.....Zij heeft hem toen even vriendelijk goedemorgen gewenst.

Achteraf bleek dat het een logee was van een huisgenoot en hebben we er 'smakelijk' om gelachen. Ze hadden blijkbaar veel te veel gezopen en dat was meneer logee niet zo goed bekomen.
Jemig zeg, zo'n lucht hoop ik nooit meer te ruiken!
  donderdag 7 december 2006 @ 15:21:24 #170
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44224925
Raar dat dit tpic niet bij de search naar boven kwam, maarja gekopieerd uit: Huisgenotenverhalentopic

Ik heb niet erg veel te klagen over mijn huisgenoot, hij is redelijk netjes en maakt weinig lawaai. Wel heeft hij altijd de gewoonte na het uitgaan om half 5 's ochtends eieren te bakken met z'n vrienden, en soms valt daar niet doorheen te slapen.

Ook is mijn kamer naast de badkamer en altijd als z'n vriendin op bezoek komt staan ze samen minstens een half uur weet ik wat te doen onder de douche terwijl ik ernaast probeer te werken.

En een keer moest ik redelijk vroeg op om naar college te gaan en mijn huisgenoot verwachtte waarschijnlijk niet dat ik wakker was dus toen ik naar het toilet wilde had hij de deur niet afgesloten en zat daar te schijten ofzo, ik heb me toen maar omgedraaid en ben nog even in bed blijven liggen.
pi_44225114
Een tijdje terug was ik met 2 huisgenootjes aan het koken. Een derde huisgenootje liep haar kamer in en uit omdat ze aan het schoonmaken was. Iedere keer dat die deur openging kwam er echt een gigantische zure walm uit d’r kamer. Het leek een beetje op kots. Echt te smerig gewoon.

In mijn vorige huis had ik een verschrikkelijke huisgenote. Naast dat het altijd een tering zooi was waarop kakkerlakken en muizen afkwamen had ze ook altijd irritante drugs dealende vriendjes. Ik zat ‘s nacht eens keer voor school te werken, kwam ze thuis met d'r vriendje en ging ze een potje staan naaien precies voor mijn kamer deur. Lekker als je je wilt concentreren op een werkstuk dat de volgende dag moet af zijn. “oh oh oh schat”
“ohh ohhhh” Gelukkig duurde d’r naaipartijen nooit langer dan 2 minuten
Wel mooi om de volgende dag te kunnen vragen, goh heet je nieuwe vriendje ohh ohh schat?
  donderdag 7 december 2006 @ 15:51:55 #172
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44225538
Binnenkort verhuis ik, vanavond kijkavond.. Ga dan misschien van 1 huisgenoot naar 16, kijken of de gezelligheid opweegt tegen de vreemde types en vermindere privacy.
pi_44226367
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned is Is 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
  donderdag 7 december 2006 @ 16:44:34 #174
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44227292
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned is Is 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26 . (al moet ik zeggen dat hij nu alweer een week een baantje heeft, het geld was op)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44227321
quote:
Kijk, dat is pas leven
pi_44227471
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef ioko het volgende:

[..]

Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26 . (al moet ik zeggen dat hij nu alweer een week een baantje heeft, het geld was op)
Die van mij heeft een uitkering
pi_44227731
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Die van mij heeft een uitkering
Mijn ex huisgenote was ook niet veel soeps. Iedere week een andere baan, nooit geld. Hele dagen bellen met vriendinnen of nieuwe schoenen kopen, want 90 paar is gewoon te weinig. Hoe dat soort lui het redden in deze maatschappij vraag ik me altijd af
pi_44228259
quote:
afschieten
pi_44228566
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

afschieten
neej, hijs wel relaxed ( moet ook wel als je zoveel blowt )
pi_44559408
Was ook wel ranzig, ging je boven douchen liep je langs een kamerdeur, waren ze een potje aan het neucken! Dusssss dan bleef je wel eens ff luisteren!
Ooh ja oh jaaaaaaaaaaaaah!! Toe dan! TOE DANNNNNNN JAAAAAAAAAAAAAAAAH! oooooooooooooo ja ik kommmmmmmm, ik kommmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!En dan de volgende dag zich met een stalen gezicht weer vertonen he..
En het waren altijd van die nette meiden je snapt het niet gewoon.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44559438
TVP
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 20 december 2006 @ 03:02:05 #182
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_44588690
lang verhaal... mag het morgen ofzo? Wanneer ik nuchter ben of in ieder geval naar bed ben geweest...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_44588714
ja hoor dat mag wel
  woensdag 20 december 2006 @ 03:30:01 #184
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44588775
Wil iemand een antilliaans huisgenootje overnemen?

Mwah

Nog 14 dagen, dan gaat hij weg
Confidence through competence
pi_45295112
Mijn huisgenotes zijn wel cool . Alleen wel echt mokkels in die zin dat ze een mannetje hebben opgebeld om "internet aan te laten leggen" voor 40 euri. Nou doe ik niet moeilijk over 10 euro, maar het is toch wel een beetje jammer dat zo'n sukkel ff 40 euro opstrijkt om wat computers met een router te verbinden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 januari 2007 @ 20:23:55 #186
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45295317
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:18 schreef cultheld het volgende:
Mijn huisgenotes zijn wel cool . Alleen wel echt mokkels in die zin dat ze een mannetje hebben opgebeld om "internet aan te laten leggen" voor 40 euri. Nou doe ik niet moeilijk over 10 euro, maar het is toch wel een beetje jammer dat zo'n sukkel ff 40 euro opstrijkt om wat computers met een router te verbinden .
Ja maar hoe zit het met de sex ? Laten ze daar ook een "mannetje" voor komen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45295597
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
Heb wel aardige huisgenoten . Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast) .
Oh ja, dat deden mijn buren ook altijd! Verder waren ze gelukkig wel normaal. Mijn buurjongen had altijd wel heel veel vrienden over de vloer, maar deed de muziek altijd netjes zacht als het later op de avond was.
pi_45296320
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja maar hoe zit het met de sex ? Laten ze daar ook een "mannetje" voor komen
Dat moeten we nog ff overleggen.
pi_45327206
quote:
Op woensdag 20 december 2006 03:02 schreef Foeske het volgende:
lang verhaal... mag het morgen ofzo? Wanneer ik nuchter ben of in ieder geval naar bed ben geweest...
Nou, waar blijft het ?
pi_45779532
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...

Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden! . Iemand daar ervaring mee? (dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz .
  maandag 29 januari 2007 @ 01:49:25 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45779582
Ik woon samen met twee vrouwen, maar onze koelkast is veel geiler dan die twee bij elkaar.
Confidence through competence
pi_45779670
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik woon samen met twee vrouwen, maar onze koelkast is veel geiler dan die twee bij elkaar.
we hebben wel een grote koelkast geloof ik, maar zo groot gelukkig niet.. . Verder 2 balkons, ook wel relax. Maargoed.. binnenkort vast wel een update als ik er eenmaal woon..
pi_45779914
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...

Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden! . Iemand daar ervaring mee? (dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz .
Ja, ik. Niks mis mee, al hangt dat natuurlijk van 't soort personen af waar je mee te maken hebt. Met twee huisgenotes heb ik oppervlakkig goed contact en met een derde kan ik het bijzonder goed vinden. Geklaagd wordt er nooit .
pi_45780061
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:

Drie vrouwen. Kamers.
Klinkt als de hygiëne van het meest steriele scalpel ooit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45780288
quote:
Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Drie vrouwen. Kamers.
Inderdaad, en als je dan ook maar iets doet dat enig besmettingsgevaar op zou kunnen leveren, dan is de boot aan

Neh, samenwonen met vrouwen ben ik niet zo'n fan van. Alhoewel ik nu ook met 3 vrouwen en 1 man samenwoon en we nooit zoveel problemen hebben over de schoonheid van het huis.

Maar binnenkort hier lekker toch weg, goedkoper + gezelliger wonen met een vriend en misschien een 3e verenigingsgenoot. Dat wordt dus wel leuk, maar met onbekenden samenwonen wil ik toch wel gaan minimaliseren voortaan
pi_45784221
Vandaag komt er meisje kijken voor kamer die er vrij komt, woonde met 2 jongens, 1 jongen is weg nu, en ik heb veel liever een jongen er voor terug, kan echt niet met meiden opschieten, dus ze mag heel erg haar best gaan doen vandaag om me te overtuigen dat zij er mag wonen

Vorige huis met 3 andere meiden gewoond en dat was echt hel
pi_45785224
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag komt er meisje kijken voor kamer die er vrij komt, woonde met 2 jongens, 1 jongen is weg nu, en ik heb veel liever een jongen er voor terug, kan echt niet met meiden opschieten, dus ze mag heel erg haar best gaan doen vandaag om me te overtuigen dat zij er mag wonen

Vorige huis met 3 andere meiden gewoond en dat was echt hel
Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_45785470
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?
Nouja, k heb altijd alleen maar vrienden gehad, vanaf jongsafaan, ik heb in mn leven 1 echte vriendin gehad, vanaf mn 4e t/m mn 18e en die verbrak toen zomaar uit het niets de vriendschap. Ik ben gewoon niet echt een meisje-meisje, kan gewoon stuk beter met jongens opschieten, hou van dingen die jongens vooral leuk vinden en niet van wat de meeste meisjes leuk vinden, en samenwonen met meiden was dus ook geen succes. Daarom heb ik in de tijd dat ik deze kamer koos bewust ervoor gekozen, omdat ik hier met alleen maar jongens woonde. Maarja, heb een huisbaas die normaal bepaald wie er in komt, gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar nou gelukkig nog wel een beetje inspraak

Wil niet zeggen dat dat meisje van vanmiddag helemaal geen kans heeft, maar een jongen maakt meer kans bij mij gewoon Maar goed, zullen zien wat voor type het is. Als het net zo'nn meisje is als ik vind ik het niet erg, maar moeten gewoon wel wat overeenkomsten hebben, anders weet ik nu al dat het weer misgaat.
pi_45786301
quote:
Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Drie vrouwen. Kamers.
werd al meteen gezegd ja.. :p.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:49:11 #200
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45786655
Sylvana, je bent zelf gewoon een moeilijke bitch, dat lijkt me duidelijk.

Stel, dat meisje is je type niet en komt in jullie huis wonen. Waarom zie jij het dan als vanzelfsprekend 'dat het mis gaat'? Misschien moet je je iets toleranter opstellen... goeiendag zeg. Oppervlakkig contact is prima dan hoor, maar jij lijkt er van uit te gaan dat het slaande ruzie wordt. Doe gewoon normaal. Gek wijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')