gewoon voor mezelf, hebben niet echt zelfde eetvoorkeuren in huis nl, ik hou bijvoorbeeld vooral van oosters eten en mn huisgenoot van hollandse potquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
quote:AgLarrr, je doet 1 studie, die in 4 jaar afgemaakt is.
Maar je hebt wel in verschillende steden gewoond?
quote:Voor stage misschien?
Ze hebben hier van woensdag samen eten dag gemaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
Precies hetzelfde als bij ons. Soms spreken we wel iets af om samen te eten, maar dan is het echt wel 2 weken van tevoren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
Ieder voor z'n eigen bij ons.
Als de één om half vijf eet en om vijf uur weggaat en de ander pas om half zeven eet omdat die pas om zes uur thuiskomt is het gewoon niet zo praktisch.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
jaren terug, op kamers met allemaal girls, waaronder wel eens een die maandverband gebruikte..Anyway we hadden een mieters kleine plee, dat de deur niet eens echt dicht kon als je erop zat, en een kleine cv ernaast, (ook dat nog)
Gloeiend heet gestookt natuurlijk want het was all in.
Vergeet nooit de morgen dat ik in die plee kwam en iemand de maandverband in pleepapier nog op de cv had laten liggen....ulkkkkkkkkkranziggggg bijna gebraden dus
Dank je voor het medelevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
arme perzikje,wat een triest wijf!
zo ben ik hequote:
er stond net nog peerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
arme perzikje,wat een triest wijf!
ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)quote:
Whehe. Dus toch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Laatst een voorval...
Ik had een vriendin te logeren die ook hier in huis heeft gewoond. We stonden 's ochtends op en zijn gaan ontbijten. Ik moest gaan werken dus vroeg weer weg. Op gegeven moment waren we onze ontbijtspullen op aan 't ruimen en liepen op de gang langs de w.c. Een ranzige lucht opeens! En niet zo'n beetje ook! Ik kon de lucht aanvankelijk niet thuisbrengen; het was iets tussen stront en kots in en ontzettend penetrant... Die vriendin van me zegt; 'Dat is stront!'. Dat nam ik maar voor kennisgeving aan, het was in ieder geval een lucht alsof een beerput ergens opengetrokken was...
We hebben met z'n tweeën echt een paar keer keihard 'gatverdamme, wat is dat?' geroepen.
Ik moest weg en die vriendin van me zou nog even op mijn kamer blijven. Ik dus vertrokken en nog geen 10 minuten later belt die vriendin van me. Toen ze weer over de gang was gelopen, was ze een onbekende jongen tegengekomen, die zich in de badkamer probeerde te verbergen. Hij was duidelijk de weg kwijt....had een grote witte Hema-onderbroek aan......met een ontzettend grote strontvlek erin.....Zij heeft hem toen even vriendelijk goedemorgen gewenst.
Achteraf bleek dat het een logee was van een huisgenoot en hebben we er 'smakelijk' om gelachen. Ze hadden blijkbaar veel te veel gezopen en dat was meneer logee niet zo goed bekomen.
Jemig zeg, zo'n lucht hoop ik nooit meer te ruiken!
Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26quote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned isIs 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
Kijk, dat is pas levenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned isIs 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
Die van mij heeft een uitkeringquote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26. (al moet ik zeggen dat hij nu alweer een week een baantje heeft, het geld was op)
Mijn ex huisgenote was ook niet veel soeps. Iedere week een andere baan, nooit geld. Hele dagen bellen met vriendinnen of nieuwe schoenen kopen, want 90 paar is gewoon te weinig. Hoe dat soort lui het redden in deze maatschappij vraag ik me altijd afquote:
afschietenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
Ja maar hoe zit het met de sex ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:18 schreef cultheld het volgende:
Mijn huisgenotes zijn wel cool. Alleen wel echt mokkels in die zin dat ze een mannetje hebben opgebeld om "internet aan te laten leggen" voor 40 euri. Nou doe ik niet moeilijk over 10 euro, maar het is toch wel een beetje jammer dat zo'n sukkel ff 40 euro opstrijkt om wat computers met een router te verbinden
.
Oh ja, dat deden mijn buren ook altijd! Verder waren ze gelukkig wel normaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
Heb wel aardige huisgenoten. Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast)
.
Dat moeten we nog ff overleggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het met de sex ?Laten ze daar ook een "mannetje" voor komen
![]()
Nou, waar blijft hetquote:Op woensdag 20 december 2006 03:02 schreef Foeske het volgende:
lang verhaal... mag het morgen ofzo? Wanneer ik nuchter ben of in ieder geval naar bed ben geweest...
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik woon samen met twee vrouwen, maar onze koelkast is veel geiler dan die twee bij elkaar.
Ja, ik. Niks mis mee, al hangt dat natuurlijk van 't soort personen af waar je mee te maken hebt. Met twee huisgenotes heb ik oppervlakkig goed contact en met een derde kan ik het bijzonder goed vinden. Geklaagd wordt er nooitquote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...
Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden!. Iemand daar ervaring mee?
(dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz
.
Drie vrouwen. Kamers.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...
Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden!. Iemand daar ervaring mee?
(dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz
.
Inderdaad, en als je dan ook maar iets doet dat enig besmettingsgevaar op zou kunnen leveren, dan is de boot aanquote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Drie vrouwen. Kamers.
Klinkt als de hygiëne van het meest steriele scalpel ooit.
Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag komt er meisje kijken voor kamer die er vrij komt, woonde met 2 jongens, 1 jongen is weg nu, en ik heb veel liever een jongen er voor terug, kan echt niet met meiden opschieten, dus ze mag heel erg haar best gaan doen vandaag om me te overtuigen dat zij er mag wonen
Vorige huis met 3 andere meiden gewoond en dat was echt hel
Nouja, k heb altijd alleen maar vrienden gehad, vanaf jongsafaan, ik heb in mn leven 1 echte vriendin gehad, vanaf mn 4e t/m mn 18e en die verbrak toen zomaar uit het niets de vriendschap. Ik ben gewoon niet echt een meisje-meisje, kan gewoon stuk beter met jongens opschieten, hou van dingen die jongens vooral leuk vinden en niet van wat de meeste meisjes leuk vinden, en samenwonen met meiden was dus ook geen succes. Daarom heb ik in de tijd dat ik deze kamer koos bewust ervoor gekozen, omdat ik hier met alleen maar jongens woonde. Maarja, heb een huisbaas die normaal bepaald wie er in komt, gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar nou gelukkig nog wel een beetje inspraakquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?
werd al meteen gezegd ja.. :p.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Drie vrouwen. Kamers.
Klinkt als de hygiëne van het meest steriele scalpel ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |