Hij ruimt het ook wel op enzo. Hij woonde er trouwens nog niet zo lang en volgens mij is hij inmiddels ook alweer verhuisd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kunnen ze daar dan geen duidelijke afpsraken over maken? Ik zou het namelijk ook niet zo fris vinden.
Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk om weer een stap terug te doen. Ik zit nu ook lekker alleen in een eenkamerappartement, zou er niet aan moeten denken ook maar IETS weer met iemand te moeten delenquote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef Bijsmaak het volgende:
Voor werk ben ik onlangs verhuisd van een zelfstandige wooneenheid naar een kamer met studenten (ben onlangs afgestudeerd).
Oh god, wat mis die studio van mij.....
Huisgenoten zijn wel aardig, maar hebben enorme ranzige kookmethodes en maaltijden. En een vervelende kat die altijd net naast de kattenbak schijt.quote:Op zondag 23 april 2006 12:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk om weer een stap terug te doen. Ik zit nu ook lekker alleen in een eenkamerappartement, zou er niet aan moeten denken ook maar IETS weer met iemand te moeten delen
met je ouders langs een toekomstig studentenhuis gaan is niet echt het toppunt van tofheid, ik zou toch ff in mijn eentje gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het prima thuis, hoor.
Maar gisteren bij studentenhuis gegeten, die mensen zochten nog 2 of 3 nieuwe bewoners.
Echt mooi ruim (vrijstaand) huis, relaxte mensen, geen ontzettende rotzooi, tuin dr bij etc
Ik moet toch een keer op kamers gaan, iets beters dan dit vind je niet zo 1, 2, 3..
Maar eerst maar met mn ouders een keer dr langs, kijken of zij het zien zitten (qua sponsoring belangrijk)
Verhalen komen later nog wel.
Ik had je deur ingetrapt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach dat is nog best te doenIk heb tot groot ongenoegen van mij huisgenoten m'n wekker eens vergeten voor een vakantie van drie weken. Ze werden dus drie weken lang elke morgen keurig om half 7 gewekt, m'n deur zat opslot.
![]()
ole en weer lekker generaliseren waar je niet goed van wordtquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in zo'n studentenwoning woon en dat ook nooit van plan ben (geweest). Snap sowieso niet waarom dat mensen trekt, ranzige bendes vol idioten.
Dat beeld wordt toch door 'jullie' zelf geschept. Of is 99% van de studentenhuizen wel netjes, zonder rotzooi en idioten? Kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
ole en weer lekker generaliseren waar je niet goed van wordt![]()
De meeste studentenhuizen zijn ok, en het draagt ook bij aan je persoonlijke vorming denk ik.
Gelukkig heb ik nooit zo'n problemen gehad met mijn huisgenoten...![]()
het beeld heerst wel dat studentenhuizen smerig zijn, maar vaak valt het ook wel mee. kijk het is allemaal niet schoon, maar zolang het sanitair 'schoon' (niet onder schimmel zit) is vind het best. en in de keuken moet je kunnen koken zonder eerst de pastasaus resten van de gaspitten te hoeven halen. verder wen je er zo aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat beeld wordt toch door 'jullie' zelf geschept. Of is 99% van de studentenhuizen wel netjes, zonder rotzooi en idioten? Kan het me niet voorstellen.
Ach dat hele studentenlevengedoe is gewoon niks voor mij, ik doe het wel lekker op mn eigen manier
Dat het vies kan zijn ben ik met iedereen eens. Maar het ligt natuurlijk aan jezelf tot hoever je het laat komen, en naar mijn mening leer je daar alleen maar van.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het beeld heerst wel dat studentenhuizen smerig zijn, maar vaak valt het ook wel mee. kijk het is allemaal niet schoon, maar zolang het sanitair 'schoon' (niet onder schimmel zit) is vind het best. en in de keuken moet je kunnen koken zonder eerst de pastasaus resten van de gaspitten te hoeven halen. verder wen je er zo aan
maar het studentenleven is gewoon gezellig. en je wordt er ook gevormd. je moet natuurlijk wel alles zelf doen
Wil toch even melden dat ik vandaag ruim 75 bierglazen, alle afwas en alle puin uit de woonkamer heb verwerkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:01 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat het vies kan zijn ben ik met iedereen eens. Maar het ligt natuurlijk aan jezelf tot hoever je het laat komen, en naar mijn mening leer je daar alleen maar van.
Afgelopen donderdag bijvoorbeeld hebben wij een borrel gehouden. De volgende dag was heel het huis een grote smeerboel. Dit weekend hebben wij hier niets aan gedaan. Gister wilde ik met sokken naar beneden lopen maar mn sokken gingen uit omdat ze zo extreem aan de grond plakten.
Dus ga je maar schoonmaken en zie je hoe je het niet wilt hebben. (Heb het zelf niet schoongemaakt maar daar gaat het in dit geval niet om)
Tot dusver één. Gewoon netjes in vier jaar afgemaakt. Begin nu aan de volgende.quote:lol, hoe veel studies heb je wel niet gedaan?
Hollandtrotter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Yankee_One het volgende:
Arnhem -> Groningen -> Den Haag -> Amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |