quote:
Ja. In december heb ik gepost dat ik de volgende dag mijn verhaal zou vertellen, maar dat ben ik een beetje vergeten. Toen was het allemaal net gebeurd, maar 't kan nu nog wel natuurlijk. Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.
Drie jaar in hetzelfde huis (=3 meiden, 3 gasten) gewoond. Superleuk geweest altijd. Twee waren net geen stelletje toen ik er kwam wonen, daarna weer wel voor best lange tijd, toen weer niet, al was het verschil tussen aan en uit niet zo groot. Laatste jaar ofzo hadden ze wel heel veel ruzie (waarover zelfs de buurvrouw een keer klaagde), maar een avond later was het weer koek en ei. Anyway: hij was een ongevoelige eikel die het allemaal wel best vond, en zij was tegen beter in veel te gek op hem. Nou ja, op het einde werden de ruzies wat erger en was het alleen nog maar janken (wel allebei volgens mij) en uiteindelijk bleek dat hij bij het nieuwe huisgenootje in bed was gekropen. Toen was de bom helemaal gebarsten natuurlijk. Die nieuwe moesten we eigenlijk al niet echt, maar ze wist heel goed hoe het zat tussen die andere twee en toch liet ze hem maar al te graag binnen.
Het leuke was wel dat het toen 4 tegen 2 was en dat wij vieren heel toevallig net gingen uit eten toen het kijkavond was. We lieten het ze lekker zelf oplossen, want wij waren toch allevier al van plan snel het huis uit te gaan en dat is ook gebeurd dus. Het meisje van het ex-stelletje is een goede vriendin en haar zie ik dus nog vaak. Jammer genoeg is ze er toch nog niet helemaal overheen (wel over hem, maar niet over de situatie) en ze trekt het nog steeds ziet als ze die andere 2 ziet lopen.
Wel jammer hoe het uiteindelijk allemaal is gelopen. We hadden zo'n gezellig huis en op het laatst was er niets meer van over...
[ Bericht 4% gewijzigd door Foeske op 10-08-2007 12:10:48 ]
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op
www.weeshuisperu.nl !