Het is echt niet moeilijk om zo'n figuur er uit te schoppen hoor. Tenzij je niks in het contract op hebt laten nemen, maar dan ben je ook gewoon een stomme ezel.quote:
Hij heeft binnenkort een gesprek met de baas, m'n broerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef cultheld het volgende:
Waarom flikker je hem er niet uit dan?
Daar ben je dus snel van verlostquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij heeft binnenkort een gesprek met de baas, m'n broer. Er is een optie in het contract dat hij het contract kan beeindigen, met een termijn van 2 maanden. Dus dat zal betekenen dat als we hem kwijt willen, hij na 2 maanden weg kan zijn. Niks contractbreuk dus, hij heeft er zelf voor getekend.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen.
quote:Ik doe de deur van de badkamer open en daar staat poedelnaakt mijn leuke vrouwelijke huisgenootje. Ik heb nog even een paar tellen goed gekeken voordat ik 'sorry' zei en de deur dicht deed.
Ja. In december heb ik gepost dat ik de volgende dag mijn verhaal zou vertellen, maar dat ben ik een beetje vergeten. Toen was het allemaal net gebeurd, maar 't kan nu nog wel natuurlijk. Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:58 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen met sappige verhalen? Aangezien al mijn huisgenoten op vakantie zijn![]()
Tja, daarom roept men toch altijd "geen sex met huisgenoten" .. Dan krijg je als het fout gaat inderdaad van dit soort shit..quote:
Geniaal!quote:en daar kwam zowaar Marc. met een honkbalknuppel in zijn rechterhand en een bus deodorant in zijn linkerhand tevoorschijn.
Geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Serendips het volgende:
Whahaha, een zwerver met een pak rundergehakt, ondergespoten met Axe Africa...![]()
![]()
bij jou zouden ze vaker moeten inbreken, volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef Skv het volgende:
Ze hebben hier ook een keer ingebroken. Twee kapotte videorecorders meegenomen en een paar broodjes die over de datum waren en in de koelkast lagen.
Van de verzekering zijn er toen twee gloednieuwe videorecorders teruggekomen.!
Alleen maar op vooruit gegaan.
Vind ik nog meevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb op mn kamer een eigen koelkast, en in de keuken staat nog een gezamenlijke koelkast, maar die gebruik ik weinig. Nu wilde ik er net toch wat in leggen, en toen ik de deur open deed, stonk het echt ontzettend. Ik op onderzoek uit, bleek mn huisgenoot er een open pak melk in hebben staan, die een houdbaarheidsdatum had tot 28-06-2007![]()
![]()
Maar ff heel snel wegegooid dus
was die nog niet uit zichzelf weggelopen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen.
Ik zat een keer net na kerst bij een vriend. Daar hadden een melkpak met januari dezelfde jaar als houdsbaarheidsdatum nog liggen!
Het zag wel erg beschimmeld uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
was die nog niet uit zichzelf weggelopen dan?
Ach, dat is nog niks...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Silenus het volgende:
In dit huis waar ik nu woon is het overigens wel redelijk te doen. Hoewel een kerstboom na verloop van tijd ook begint te stinken, in juni hebben we 'm toch maar opgeruimd. Het was eigenlijk gewoon een grote tak geworden met hier en daar een gele naald eraan..
Bij mij is ook de videorecorder meegenomen. DVD-speler, stereo en TV waren allen van een ander merk, maar toch vond dhr. Inbreker het nodig om alle afstandsbedieningen voor de zekerheid maar mee te nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef Skv het volgende:
Ze hebben hier ook een keer ingebroken. Twee kapotte videorecorders meegenomen en een paar broodjes die over de datum waren en in de koelkast lagen.
Van de verzekering zijn er toen twee gloednieuwe videorecorders teruggekomen.!
Alleen maar op vooruit gegaan.
ik ben hier net ook maar ff met een vuilniszak de koelkast ingegaan, hij is nu opeens heel leegquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb op mn kamer een eigen koelkast, en in de keuken staat nog een gezamenlijke koelkast, maar die gebruik ik weinig. Nu wilde ik er net toch wat in leggen, en toen ik de deur open deed, stonk het echt ontzettend. Ik op onderzoek uit, bleek mn huisgenoot er een open pak melk in hebben staan, die een houdbaarheidsdatum had tot 28-06-2007![]()
![]()
Maar ff heel snel wegegooid dus
per wanneer komt die kamert dan vrij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:44 schreef Sylvana het volgende:
Mn ranzige huisgenoot die nooit opruimt, schoonmaakt en bedorven voedsel in de koelkast laat liggen gaat verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Blij als we van hem af zijn
1 oktober. Hij heeft al wel een gedeelte verhuisd, maar nog lang niet alles en hij heeft het ook nog niet tegen de huisbaas gezegd, dus 1 september gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
per wanneer komt die kamert dan vrij?
das wel jammer, ik moet juist iets hebben per 1 septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1 oktober. Hij heeft al wel een gedeelte verhuisd, maar nog lang niet alles en hij heeft het ook nog niet tegen de huisbaas gezegd, dus 1 september gaat niet meer lukken
Maar, jij studeert toch SPW zodat jij dat voor hem kan doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:44 schreef Sylvana het volgende:
Mn ranzige huisgenoot die nooit opruimt, schoonmaakt en bedorven voedsel in de koelkast laat liggen gaat verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Blij als we van hem af zijn
uhm, spw is heel wat anders dan schoomaakster hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar, jij studeert toch SPW zodat jij dat voor hem kan doen![]()
Je meent hetquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, spw is heel wat anders dan schoomaakster hoor
Oeeh. Pakt alvast popcorn & colaquote:Op maandag 10 september 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
SPW? School voor poetsters en werkvrouwen?
Idd, zeg dan niks.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Euc- het volgende:
Wat een herkenbare verhalen hier zeg! Geweldig!
Naja, niets echt spectaculairs dus.
Hij bedoelde het sarcastisch, mutsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hij draagt tenminste iets bij, zeur.
Rightquote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastisch, muts
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastisch, muts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |