quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
Niet altijd meteen het ergste denken anitra
Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat is dan erge koorts?
Ja ik weet ook niet, ik meet nooit opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.
Ik meet het eigenlijk ook niet zo snel, maar Liam is ook niet zo vaal ziek geweest idd. Maar wel een paar keer echt niet lekker en wat Karin zegt, een goei nachtrust voor iedereen vind ik dan wel belangrijk, dus dan gaat er een zetpil inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet, ik meet nooit opZe heeft wel eens echt koorts gehad geloof ik maar ik weet helemaal niet wanneer ik iets zou doen.
ik kreeg gisteren vergelijkbaar advies van mijn huisarts. ik had er anna ook een paar gegeven afgelopen weekend, maar alleen als ze echt gloeiend heet was. de huisarts benadrukte ook dat het ook / vooral als pijnbestrijding ingezet mag worden, dus die raadde me aan om haar nu juist de maximum dosering per dag te geven. die rotoorpijn ook. (vandaag toch ook maar die antibioticakuur gehaald).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook terughoudend met zetpillen, maar ik heb ook een keer echt op mijn kop gekregen van de huisarts omdat hij vond dat ik (ik citeer) volstrekt niet aan adequate pijnbestrijding had gedaan bij Job.
Job had de hele nacht gehuild van de pijn en ik had hem wel zetpilletjes gegeven, maar 120 mg, terwijl hij toen al 240 mg mocht hebben. 's Ochtends vroeg meteen naar de huisarts gegaan met Job en hij was volstrekt apathisch en kon alleen nog maar snikken en tegen me aanhangen. De huisarts liet me toch wel duidelijk merken dat ik het niet goed had aangepakt met die zetpillen![]()
Sindsdien geef ik toch wat makkelijker een pilletje.
Ik wist niet hoe ver je al wasquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:23 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ver je al was. Freek eet namelijk nog steeds geen zoetigheid (lust ie niet
), maar die kleine vreet de koekkruimels van de vloer, dus mijn "geen zoetigheid voordat je twee bent beleid" is gesneuveld.
Wat stoer dat Kyllian kan fietsen!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef Hellraid het volgende:
ja kan inderdaad zo zijn rewimo want hij ziet geen diepte hebben ze gezegt bij de oogarts..
maar hij krijgt er nu vertrouwen in dus ooit komt het goed
alleen moet het dan niet te druk om hem heen zijn dan durft hij dat allemaal wel..
dit is babyfeet dus
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Nijna het volgende:
En als je geen diepte ziet leer je ook wel door ervaring "diepte" te zien. Op een gegeven moment weet je dingen best aardig in te schatten. Misschien kan je je dat niet voorstellen als je goed diepte ziet, maar zeker als je nooit echt diepte hebt kunnen zien mis je het niet heel erg.
Ik heb jaaaaaren zonder correctie rondgelopen en zag ook geen diepte (wel last van hoogtevrees trouwensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.Maar het klopt inderdaad dat je wel onzeker kunt worden, omdat je soms niet zeker weet hoe hoog iets is of zo. Ik check automatisch al vanalles als ik bijvoorbeeld loop op een onregelmatige ondergrond. Hoe zijn de schaduwen op de grond? (Dan kun je zien waar het onregelmatig, dus bobbelig is) Afstanden schatten doe je ook door te letten op de omgeving. Bij auto's die naderen: hoeveel lantaarnpalen zitten ertussen? Nou ja, ik leg het wat raar uit want dit flitst supersnel door je hoofd, zonder daar echt bij na te denken. Maar als Kyllian dus naast de glijbaan staat, weet hij ook automatisch hoe hoog ie is als ie er bovenop staat, dus ik denk niet dat het dan een kwestie van hoogtevrees is. Nou ja, doet er ook verder niet toe, want hij durft er nu dus af!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef moussy het volgende:
fijn dat de kindjes weer opknappen
Cas en ik zijn vandaag naar het vogelasiel geweest met zijn tweetjes, hij vond het prachtig, vooral de grote gogel die er zat, een relatief tamme zwaan
"Moeder, hoe zit dat nu eigenlijk, met die relativiteitstheorie?"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk slaat ze het op in haar databankje en verrast ze je over een poosje met fraaie volzinnen
Eigenlijk valt het wel mee hier... Isa was om half negen wakker (normaal half acht, dus dat was eigenlijk vrij logisch). Ze is wel pas laat gaan slapen vanmiddag, maar is nu nog lekker wakker...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef moussy het volgende:
En, alle kindjes van slag door de tijd?
Cas staat al te popelen om naar bed te gaan, dus Peet is hem vast aan het klaar maken voor bed
Oh, lekker he? Hier ook zo'n niks-wil-kindje. Al wat langer.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef m@x het volgende:
Die van mij is zeker weten van slag, maar dat is ie al een tijdje. Hij wil al drie dagen niet meer eten, drinkt slecht, slaapt slecht![]()
hij is aangekomen hoor. Zullen we samen pennenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:54 schreef renzell het volgende:
M@x, je hebt mijn mail toch wel gehad he? Niet omdat ik verwacht dat we nu ineens penvriendinnen worden hoor....![]()
Of misschien toch...?Maar gewoon omdat ik ineens dacht dat ie misschien helemaal niet was aangekomen.
Niet fijn, Maria, waterpokken... Sjoeg, heb jij ze zelf vroeger gehad? Ivm zwangerschap enzo...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, lekker he? Hier ook zo'n niks-wil-kindje. Al wat langer.
We ontdekten vrijdagavond dat ze waterpokken heeft, dus dat zal er bij haar mee te maken hebben. Maar ze huilt om elke scheet, zo sneu eigenlijk.
Zal ook wel, de meesten van onze leeftijd hebben het gehad... Anders even navragen bij verlos, ik geloof dat je daar ook op getest wordt. Dikke knuffel voor Mariaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:27 schreef Sugar het volgende:
Ja, mijn moeder dacht van wel. Zei ze.![]()
Ik denk het wel, hoor.
Hier ook knipdag vandaag. Van Rick moest er nu toch was af bij Djulian, want het wasvan achter net een meisje zei hij. dus vanmiddag schaar gepakt en geknipt. Alles waar ik bang voor was deed hij niet, maar stil zitten deed hij ook niet en legde iedere keer zijn hoofd naar achteren waar door hij dus nu idd ook 1 plukje heeft die langer is als de restquote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef E.T. het volgende:
Hier valt 't ook wel mee![]()
Saskia vanmorgen gewone tijd wakker, vanmiddag half uurtje later naar bed gegaan, en nu weer iets later naar bed; ze was nog zo gezellig aan 't keutelen
Ik heb net voor 't eerst d'r haren geknipt.. 't werd van achter erg piekerig en vlassig, dus ik heb nu alles in d'r nek op 1 lijn geknipt. Morgen nog even een paar plukjes die nu echt niet meer mochten, maar die nog wat langer zijn.. Over het geheel is het wel een dikke centimeter korter dan eigenlijk de bedoeling was, maar dat groeit wel weerAls je nu in d'r gezicht kijkt zie je alleen dat kleine beetje nog bovenop, het was de bedoeling dat je dan ook nog onder dr oren nog wel wat zou zien.. Aan de achterkant ziet het er wel een stuk verzorgder uit. Het toont lekker vol meteen
Een kort bobje heeft ze nu
![]()
dem, wat een verhaal voor 6 afgeknipte plukjes :0 Maar 't waren dan ook wel de aller-, allereerste plukjes ooit die afgeknipt zijn
m@x mijn hartelijke dank! Dit ziet er idd goed uitquote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef m@x het volgende:
In dit topic staan allerlei nuttig tips slaveloos.
Bij veel juweliers hier in de regio tenminste doen ze bij die hele kleintjes twee gaatjes tegelijk prikken, idd omdat ze misschien anders het tweede niet meer willen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef senesta het volgende:
Tja dat is dus ook mijn grote angst.
Tja dat vind ik al veel schappelijker eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Er zijn hier juweliers die geen oorbellen schieten onder de 6 jr.
Is eigenlijk uit zichzelf geggaan sinds als ze ook door heeft dat het verbaal kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:31 schreef m@x het volgende:
Hoe heb je dat dan aangeleerd Rottdog?
Okay, dat schept perspectieven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:36 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Is eigenlijk uit zichzelf geggaan sinds als ze ook door heeft dat het verbaal kan.
Grappigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Okay, dat schept perspectieven.
Ik vind het zo grappig. Isa lijkt echt sprekend op de tweeling van een vriendin van mij. Elke keer als ik een foto van haar voorbij zie komen dan moet ik echt even goed kijken of het Isa is of een helft van de tweeling.
Christan had ook niet zoveel plekjes. Hij heeft het maar 1x gehad, ondanks diverse uitbraken daarna op kdv en school.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:37 schreef Sugar het volgende:
Ja, Maria... Ze heeft in totaal een stuk of 10-15 plekjes, vooral op rug en billen. Kun je dat wel echt waterpokken noemen? Ik hoop dat ze er zo wél vanaf is, maar het lekker maar heel minimaal krijgt.Maar is dat ijdele hoop? Krijgt ze het nu misschien nog een andere keer heel erg?
Wat is jullie ervaring ermee?
Misschien is het een idee dat je een gesprek aanvraagt zonder dat Jordy erbij is. Denk dat dat toch wat rustiger praat en je dan meer gelegenheid krijgt je vragen te stellen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef Githa het volgende:
Nu lijkt het allemaal zo makkelijk, maar eenmaal binnen ben je bezig met je kindje en sta je voor je het weet weer buiten en heb je een antwoord dat je tijdelijk tevreden stelt.
ja, dat bedacht ik me ook, maar dan kan ze dus niet zien wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat je een gesprek aanvraagt zonder dat Jordy erbij is. Denk dat dat toch wat rustiger praat en je dan meer gelegenheid krijgt je vragen te stellen.
quote:Pfff, ik heb van mijn baas 2 weken vrijaf gekregen omdat collega's haar hadden aangegeven dat het nodig was. Jeetje is dat even een eye opener.
Nu 3 daagjes thuis eist het zijn tol al, ik heb tijd om na te denken en dan denk ik NEEEE! we moeten nog een keer en dit handje komt al nooit meer goed.
Dat vergeten mensen nog weleens (en artsen ook!), maar zo is het maar net. Ik heb zelf ook ervaren dat het zo moeilijk is om "mondig" te zijn, terwijl ik dat toch echt wel ben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
De artsen staan niet boven jou, ze zijn er voor jou!!
klinkt misschien enger als dat ik het bedoel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:23 schreef bixister het volgende:
bot dat uitsteekt? ieks. en succes met de rode puntjes, hopelijk is 't snel weer weg.
neej, niet de waterpokken, op zijn rompje lijkt het meer op de rode puntjes die je krijgt bij bijv. een bloeduitstorting. en op zijn gezichtje enzo is het echt een grote rode plek die is opgezet en die bestaat uit allemaal kleine bultjes echt heel kleinquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Geen waterpokken, githa? Of ziet het er anders uit?
Ik smeer er ook al minstens 20 jaar meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Ladybos het volgende:
Overigens smeer ik dus al 25 jaar met die hormoonzalf en ik leef nog steeds
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Martineke het volgende:
mijn dreumes kan sinds gisteren op de bank klimmenen zo ook gelijk natuurlijk op de stoelen van de eettafel. ik heb zon vermoeden dat maxim dan vanzelf ook nog eens op de vensterbank gaat staan/zitten/lopen vensterbank van 1 mtr breed hier
ofterwijl, nog meer in de gaten houden dan ik al deed
en maxim heeft ons goed wakker gehouden vannacht, zat met hem om half 4 bumba, tik tak, teletubbies en zo te kijken beneden op de bankin zn eigen bed was het krijsen, in ons bed was het ook huilen, alleen met licht aan viel hij in slaap naast me
en constant vingers in zn mond tijdens het zeuren/huilen/krijsen, dus ik vermoed dat hij nog last heeft van zn tandjes.
...owja 2 tandjes 3 dagen geleden doorgekomen. nu 6 aan de bovenkant, en 4 onderkant
*rofl*quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef Suzanna het volgende:
Zit me trouwens net te bedenken (hoe totaal offtopic, sorry) dat niemand jou waarschijnlijk ooit TS zal noemen... ook al is dat de afkorting van je naam! (weet niet waarom ik daar nu opeens op kom)
Het lijkt mij erg vroeg, maar hij gaat al tijden mee naar de wc en weet al tijden duidelijk te vertellen dat hij bah heeft gedaan. We stonden dus echt verbaasd dat hij het vandaagaan gaf net voor hij moest. het lijkt mij wel erg lekker een kind dat vroeg zindelijk is want met mijn dochter heb ik heel wat problemen gehad. Vandaar dat ik ook zo verbaasd wa van wat er ebeurde vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef senesta het volgende:
Anitra, het begin van zindelijkheid?
hehehe hier ook zo een eigenwijsje. Precies hetzelfde. Ik probeer er dan iig nog 5 happen van te maken. Ik heb begrepen dat het helemaal bij deze leeftijd hoort. Zolang de rest er wel in gaat.....quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Suzanna het volgende:
Noa wil ook weinig eten, vooral het avondeten. Soms gaat het wél goed als ik haar op schoot neem, maar meestal heeft ze na drie hapjes 'genoeg' ... 'verrassend' genoeg gaat het toetje er dan wel in...![]()
Die van mij die staat met zijn vingers bij zijn neus en trekt een vies gezicht... en dan gaat ie bij de deur staan. Ben wel bezig met potje iedere keer als ik hem verschoon mag hij er even op zitten. hij is nu 21 maanden..quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
Tearsong en Tomas welkom!!
Djulian is een en al ondeuegendheid, had van de week zussie buiten gesloten, vandaag heeft hij zijn vader buiten de deur gezet. gelukkig was ik nog binnen
Vandaag pakte Djulian een luier, luierzakje en doekjes en gaf die aan mij, dus ikbroek kontroleren, maar die was nog droog. Dus tegen Djulian gezegd ne nog niet, is nog geen bah. Ik heb de luier nog niet vast of meneer zegt bah ja. En ik rook het gelijk en toen kon ik hem wel verschonen
Ik moet toch echt ook aan een potje geloof ik, wnt vanmorgen stond meneer dus ook bij de deur en maar gillen. Ik had geen idee wat er aan de hand waspraten kan hij nog niet op een paar woorden na dandus ik zijn broek verschonen, maar weer niks er in dus weer dicht en 2 tellen later dus weer vies. Hij geeft het zo duidelijk aan dat we toch maar gaan beginnen met zindelijkheid.quote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij die staat met zijn vingers bij zijn neus en trekt een vies gezicht... en dan gaat ie bij de deur staan. Ben wel bezig met potje iedere keer als ik hem verschoon mag hij er even op zitten. hij is nu 21 maanden..
Ai. Het begin van waterpokken?quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Belana het volgende:
wij hebben een heel zielig kindje. wat er nou precies aan de hand is is eigenlijk onduidelijk. Maar het is huilen, huilen, huilen... hij wil niet slapen, hij wil beneden...
ik geloof dat het inmiddels voornamelijk aandacht is en oververmoeidheid... maar zielig is het wel
wij zijn liam niet zo gewend, dat maakt het extra erg denk ik...
Ohw sorry, het waren er ook zoveel.quote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
@ Githa hier is Thijs geen slechte eter hoor
Thijs is echt dol op eten.
Daan was ook pas 14 maanden toen zijn eerste tandje doorbrak. Maar als je je ongerust maakt, zou ik het inderdaad bij het CB even navragen. Kun je zelf niet voelen/zien of er al wat tandjes aankomen? Dan is het tandvlees al wat steviger en wat witter. Als er al tandjes zitten, komen ze vast en zeker op een zeker moment wel doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Githa het volgende:
Maar nu ik toch aan het spuien ben.
Ik maak me ook zo'n zorgen over die tandjes die er nog steeds nietz ijn. Hij is nu 14 maanden!!!
Ik kan bij de tandarts langs voor een foto, maar het arme ventje heeft al zovele onderzoekjes en vervelende dingen, wat zouden jullie doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |