Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Nijna het volgende:
En als je geen diepte ziet leer je ook wel door ervaring "diepte" te zien. Op een gegeven moment weet je dingen best aardig in te schatten. Misschien kan je je dat niet voorstellen als je goed diepte ziet, maar zeker als je nooit echt diepte hebt kunnen zien mis je het niet heel erg.
Ik heb jaaaaaren zonder correctie rondgelopen en zag ook geen diepte (wel last van hoogtevrees trouwensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.Maar het klopt inderdaad dat je wel onzeker kunt worden, omdat je soms niet zeker weet hoe hoog iets is of zo. Ik check automatisch al vanalles als ik bijvoorbeeld loop op een onregelmatige ondergrond. Hoe zijn de schaduwen op de grond? (Dan kun je zien waar het onregelmatig, dus bobbelig is) Afstanden schatten doe je ook door te letten op de omgeving. Bij auto's die naderen: hoeveel lantaarnpalen zitten ertussen? Nou ja, ik leg het wat raar uit want dit flitst supersnel door je hoofd, zonder daar echt bij na te denken. Maar als Kyllian dus naast de glijbaan staat, weet hij ook automatisch hoe hoog ie is als ie er bovenop staat, dus ik denk niet dat het dan een kwestie van hoogtevrees is. Nou ja, doet er ook verder niet toe, want hij durft er nu dus af!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef moussy het volgende:
fijn dat de kindjes weer opknappen
Cas en ik zijn vandaag naar het vogelasiel geweest met zijn tweetjes, hij vond het prachtig, vooral de grote gogel die er zat, een relatief tamme zwaan
"Moeder, hoe zit dat nu eigenlijk, met die relativiteitstheorie?"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk slaat ze het op in haar databankje en verrast ze je over een poosje met fraaie volzinnen
Eigenlijk valt het wel mee hier... Isa was om half negen wakker (normaal half acht, dus dat was eigenlijk vrij logisch). Ze is wel pas laat gaan slapen vanmiddag, maar is nu nog lekker wakker...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef moussy het volgende:
En, alle kindjes van slag door de tijd?
Cas staat al te popelen om naar bed te gaan, dus Peet is hem vast aan het klaar maken voor bed
Oh, lekker he? Hier ook zo'n niks-wil-kindje. Al wat langer.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef m@x het volgende:
Die van mij is zeker weten van slag, maar dat is ie al een tijdje. Hij wil al drie dagen niet meer eten, drinkt slecht, slaapt slecht![]()
hij is aangekomen hoor. Zullen we samen pennenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:54 schreef renzell het volgende:
M@x, je hebt mijn mail toch wel gehad he? Niet omdat ik verwacht dat we nu ineens penvriendinnen worden hoor....![]()
Of misschien toch...?Maar gewoon omdat ik ineens dacht dat ie misschien helemaal niet was aangekomen.
Niet fijn, Maria, waterpokken... Sjoeg, heb jij ze zelf vroeger gehad? Ivm zwangerschap enzo...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, lekker he? Hier ook zo'n niks-wil-kindje. Al wat langer.
We ontdekten vrijdagavond dat ze waterpokken heeft, dus dat zal er bij haar mee te maken hebben. Maar ze huilt om elke scheet, zo sneu eigenlijk.
Zal ook wel, de meesten van onze leeftijd hebben het gehad... Anders even navragen bij verlos, ik geloof dat je daar ook op getest wordt. Dikke knuffel voor Mariaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:27 schreef Sugar het volgende:
Ja, mijn moeder dacht van wel. Zei ze.![]()
Ik denk het wel, hoor.
Hier ook knipdag vandaag. Van Rick moest er nu toch was af bij Djulian, want het wasvan achter net een meisje zei hij. dus vanmiddag schaar gepakt en geknipt. Alles waar ik bang voor was deed hij niet, maar stil zitten deed hij ook niet en legde iedere keer zijn hoofd naar achteren waar door hij dus nu idd ook 1 plukje heeft die langer is als de restquote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef E.T. het volgende:
Hier valt 't ook wel mee![]()
Saskia vanmorgen gewone tijd wakker, vanmiddag half uurtje later naar bed gegaan, en nu weer iets later naar bed; ze was nog zo gezellig aan 't keutelen
Ik heb net voor 't eerst d'r haren geknipt.. 't werd van achter erg piekerig en vlassig, dus ik heb nu alles in d'r nek op 1 lijn geknipt. Morgen nog even een paar plukjes die nu echt niet meer mochten, maar die nog wat langer zijn.. Over het geheel is het wel een dikke centimeter korter dan eigenlijk de bedoeling was, maar dat groeit wel weerAls je nu in d'r gezicht kijkt zie je alleen dat kleine beetje nog bovenop, het was de bedoeling dat je dan ook nog onder dr oren nog wel wat zou zien.. Aan de achterkant ziet het er wel een stuk verzorgder uit. Het toont lekker vol meteen
Een kort bobje heeft ze nu
![]()
dem, wat een verhaal voor 6 afgeknipte plukjes :0 Maar 't waren dan ook wel de aller-, allereerste plukjes ooit die afgeknipt zijn
m@x mijn hartelijke dank! Dit ziet er idd goed uitquote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef m@x het volgende:
In dit topic staan allerlei nuttig tips slaveloos.
Bij veel juweliers hier in de regio tenminste doen ze bij die hele kleintjes twee gaatjes tegelijk prikken, idd omdat ze misschien anders het tweede niet meer willen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef senesta het volgende:
Tja dat is dus ook mijn grote angst.
Tja dat vind ik al veel schappelijker eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Er zijn hier juweliers die geen oorbellen schieten onder de 6 jr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |