Senesta Bo was bijna 4 toen ze geprikt werden. Ze kreeg ze toen Jans 2 werd. Ze wilde het ook heel graag. Ik heb haar steeds gezegd dat het wel pijn deed. En dan wilde ze niet meer. Totdat ze dus zei, dat maakt me niet uit, ik wil ze echt. Aan de ene kant vond ik het ook best leuk, aan de andere kant ook helemaal niks van die gaatjes door mijn kind heen.
Ik heb het bij een turkse juwelier laten zetten. Die doen het wel onder de 6 jaar. Ik heb haar goed verteld hoe het gedaan werd en dat je het wel voelde en dat het gaat nagloeien. Jammer genoeg ging de 1e mis. Anders hadden het echt geen drama's geworden. (de oorbel bleef hangen achterkantje schoot weg, bla bla, ik schrok me rot en Bo dus ook toen ze doorhad dat hij er nog niet inzat) Maar goed overgeprikt en toen wilde ze de 2e niet meer. Na 2 minuutjes toch geprikt. Ze heeft flink geschreeuwt, durfde niet in de spiegel te kijken, maar smiddags was ze toch reuze trots
![]()
We hebben goed met sterilon elke dag gedruppeld en gedraait. Inmiddels kan ze andere oorbellen in, maar dat durft ze niet
![]()
Later als ik groot ben mama. Ik hou deze oorbellen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in. Ik vind het prima. Zweerknopjes zijn tegenwoordig niet meer van die saaie dingen. Bo heeft goudkleurige met roze steentjes.
Jans wilde overgens ook, totdat ze het drama van Bo zag. Hevig nee schudde en op dr oren wijzen. Die hoeft dr hele leven geen oorbellen meer denk ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!