abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36400570
Och arme Maria..
ik hoop dat het snel beter met haar gaat..
W ~ H ~ T
pi_36400729
Beterschap voor Mariaatje
pi_36402376
hier volgens mij ook 1tje die last heeft van de tijdsverandering.
Nadat hij opgeknapt was is het een drama geworden om te gaan slapen.
Je houd je 10/15 min rustig in je bedje en daarna zet je een keel op, word hysterisch en troosten is best een hele opgave.

Vanmiddag ook weer, drama in zijn bedje en nu is hij aan het spelen.....

Maria Beterschap
Kai zitten is leuk he, en nu nog lekker gaan eten drinken en slapen
Geknipte kindjes, doet mij eraan denken dat Thijs ook nodig naar de kapper moet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 27 maart 2006 @ 13:39:09 #129
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_36402872
hallo allemaal,

wij zijn heel dapper en gaan in mei met onze tweeling van dan 16 maanden een weekje naar mallorca zijn er nog mensen met tips en trucs op eigenlijk alle gebieden. Ga er maar vanuit dat we ons blind in t diepe gaan storten, alle hulp is meer dan welkom
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  maandag 27 maart 2006 @ 13:46:52 #130
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36403097
In dit topic staan allerlei nuttig tips slaveloos.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 27 maart 2006 @ 14:02:55 #131
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_36403542
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef m@x het volgende:
In dit topic staan allerlei nuttig tips slaveloos.
m@x mijn hartelijke dank! Dit ziet er idd goed uit
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_36407141
Hier ging ik even boodschappen halen en kwam langs de dokter dat ik even naar binnen ging om te vragen of het misschien groeischeuten zouden kunnen zijn waardoor Thijs niet meer wilt slapen.

kon gelijk blijven en Thijs heeft gewoon een oorontsteking te pakken, dat verklaarde volgens de huisarts ook de koorts van vorige week.
een antibiotica kuur kregen we dit keer niet omdat Thijs die nog niet zo lang geleden heeft gekregen.
Maar hij moet nu 3x daags een zetpil (1/2 voor het slapen gaan)
en hij moet 3 maal daags 5 ml vloeibare nerofen binnen krijgen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 16:09:03 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36407616
Ik twijfel... de hele dag al.
Samara heeft oorbelletjes gehad van een vriendin, alleen heeft ze nog geen gaatjes.
Ze wil ze al heel lang, net als mama, net als joey en net als Denise (nichtje en vriendinnetje).
Ik heb het telkens afgehouden, maar heel stiekum vind ik het zelf ook wel leuk, je hebt van die schattige oorbelletjes voor die kleintjes, en ze wil ze zo graag.
Hebben hier ook kindjes oorbellen en hoe oud waren ze toen ze geprikt werden?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 16:19:38 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_36407919
René was een maand of 2-3
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 16:29:25 #135
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36408150
Tja, ik denk dat ik ze gewoon laat schieten.
Ik vind het wel erg leuk, al denk ik dat het met 2-3 maanden makkelijker gaat dat nu met even ruim 2,5 jaar.
pi_36409033
Ik was geloof ik een jaar of 4 toen ik oorbelletjes kreeg. Mijn ouders hadden zelf een juwelierszaak toen nog en mijn moeder heeft er 1 geschoten (toen wilde ik niet meer ). Halve dag later heeft ze de andere ook geschoten, maar als ik de verhalen moet geloven was het een drama.
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 17:46:53 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36410316
Tja dat is dus ook mijn grote angst.
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 18:10:47 #138
81992 Githa
pi_36410993
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef senesta het volgende:
Tja dat is dus ook mijn grote angst.
Bij veel juweliers hier in de regio tenminste doen ze bij die hele kleintjes twee gaatjes tegelijk prikken, idd omdat ze misschien anders het tweede niet meer willen.

Volgend weekend gaat de efteling open en we hebben een abonnement gekocht voor dit jaar, ik heb er zoveel zin in. Het is 5 min hier vandaan dus ook waard om even een uurtje te gaan
  maandag 27 maart 2006 @ 20:37:11 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36415658
Kai hoe gaat het met jou? En Maria knap je weer op? Thijs beterschap met je oorontsteking, dat zal vast erg zeer doen!
Haartjes knippen bij de kleintjes, vinden de mama's dat niet eng zo de eerste keer? Ik wil bij Tobias nog steeds een plukje wegknippen voor in het babyboek, maar hij heeft nog maar zo weinig!
Slaveloos, het zal vast allemaal goed gaan op vakantie!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_36420549
Ben ik dan nog zo ouderwets dat ik het veel te jong vind voor die kleintjes Maar ja wat niet is kan nog komen natuurlijk Ik heb nu nog de illusie dat Chantel niet eerder gaatjes zou krijgen dan na haar 8ste verjaardag ofzo!

Ik vond het niet eng om Joshua's haren te knippen voor de eerste keer, maar wel jammer van die leuke babykrulletjes die daarna nooit meer terug kwamen
  maandag 27 maart 2006 @ 23:00:58 #141
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36420640
Er zijn hier juweliers die geen oorbellen schieten onder de 6 jr.
pi_36420734
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Er zijn hier juweliers die geen oorbellen schieten onder de 6 jr.
Tja dat vind ik al veel schappelijker eigenlijk
  maandag 27 maart 2006 @ 23:14:45 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36421096
senesta hier was de kleine pas een week of 2 oud met gaatjes. maar is een keuze die je toch zelf moet maken. als jij het leuk vind, samara wil het echt heel graag is dat jou keuze.
Er zullen altijd wel mensen commentaar hebben en of hun mening klaar hebben. dat is hun goed recht. maar jij bepaalt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:16:06 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_36425781
Ik hou ook niet zo van oorbellen bij die hele kleintjes lewis maar het is wat evenstar zegt, dat is persoonlijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:27:07 #145
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36425964
Mijn ouders hebben bij mij gaatjes laten prikken toen ik een maand of 6 was. Met als gevolgd dat de gaatjes lekker de tijd hebben gehad om flink uit te rekken. Ik heb niet van die opgerekte lellen waar je zo'n schijf tussen kan zetten maar hele kleine oorbelletjes kan ik bijvoorbeeld niet dragen omdat ze door de gaatjes heen kunnen glippen. Als ik zelf had mogen kiezen, dan had ik pas veel later gaatjes in mijn oren laten prikken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:33:31 #146
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_36426075
Hoi senesta,

Hier een dametje van 4 (bijna 5) die op oudjaarsdag gaatjes heeft laten schieten.
Ik heb ze in Gorinchem laten schieten (we waren bij oma) maar de juwelier hier in boskoop doet het niet onder de 6.
Ze wist wel dat het een beetje pijn zou doen, maar wij hadden het drama niet verwacht.
De eerste zat, toen was het een half uur krijsen in een piepklein juwelierswinkeltje en daarna de tweede. Gelukkig had de beste man en pappa en mamma ook heel veel geduld anders had ze waarschijnlijk maar 1 oorbel gehad.
Ze wilde ze zelf en is er nu heel trots op
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_36426200
Senesta Bo was bijna 4 toen ze geprikt werden. Ze kreeg ze toen Jans 2 werd. Ze wilde het ook heel graag. Ik heb haar steeds gezegd dat het wel pijn deed. En dan wilde ze niet meer. Totdat ze dus zei, dat maakt me niet uit, ik wil ze echt. Aan de ene kant vond ik het ook best leuk, aan de andere kant ook helemaal niks van die gaatjes door mijn kind heen.
Ik heb het bij een turkse juwelier laten zetten. Die doen het wel onder de 6 jaar. Ik heb haar goed verteld hoe het gedaan werd en dat je het wel voelde en dat het gaat nagloeien. Jammer genoeg ging de 1e mis. Anders hadden het echt geen drama's geworden. (de oorbel bleef hangen achterkantje schoot weg, bla bla, ik schrok me rot en Bo dus ook toen ze doorhad dat hij er nog niet inzat) Maar goed overgeprikt en toen wilde ze de 2e niet meer. Na 2 minuutjes toch geprikt. Ze heeft flink geschreeuwt, durfde niet in de spiegel te kijken, maar smiddags was ze toch reuze trots We hebben goed met sterilon elke dag gedruppeld en gedraait. Inmiddels kan ze andere oorbellen in, maar dat durft ze niet Later als ik groot ben mama. Ik hou deze oorbellen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in. Ik vind het prima. Zweerknopjes zijn tegenwoordig niet meer van die saaie dingen. Bo heeft goudkleurige met roze steentjes.
Jans wilde overgens ook, totdat ze het drama van Bo zag. Hevig nee schudde en op dr oren wijzen. Die hoeft dr hele leven geen oorbellen meer denk ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:50:07 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36426350
Mijn vader wilde absoluut niet dat wij oorbellen kregen. Maar ja, toen ik 11 was mocht het dan eindelijk. Het schieten vond ik vervelend, maar niet echt verschrikkelijk. Ik zou zelf echt wachten tot je kind groot genoeg is om er bewust voor te kiezen. Dus vanaf 6 jaar vind ik een prima grens. Maar dat wil niet zeggen dat ik het stom vind staan bij die kleintjes hoor! Ikvind het alleen zielig dat ze niks te kiezen hadden.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:57:42 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36426505
Wij mochten oorbellen toen we er zelf om vroegen. Mijn zusje was dapper, maar ik heb jaren rondgelopen met 1 gaatje in mijn oor, ik durfde de 2e niet. Ben wel van de schrik bekomen, heb er nu 5 in een oor
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 10:05:11 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36426643
Joey is nu acht en die heeft sinds vorig jaar een oorbel.

Ik denk toch dat ik het nog even uitstel.
Nog buitenom het drama van het laten schieten ben ik ook bang dat ze er niet vanaf zal blijven, zeker de aankomende tijd met buiten spelen, en vieze vingertjes.
Er zijn hier wel juwelieren die schieten bij jongere kinderen, alleen wel op bepaalde dagen.
Er is ook geen haast bij hoor, ik was alleen wel in de verleiding (ze had hele schattige oorbelletje met eendjes gehad) en ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met kinderen van deze leeftijd.
Ik heb gisteren bij de trekpleister wel een heel schattig zilveren armbandje voor haar gekocht daar loopt ze nu trots mee te pronken dus misschien dat dat de oorbelletjes weer een tijdje doet vergeten.

M@x, daar had ik niet bij stil gestaan eigenlijk, mijn nichtje en neefje hebben ook al gaatjes vanaf baby en zoiets is me eigenlijk nooit opgevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')