abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36278209
hier is het nogal dubbel, Marco geeft het liefst geen zetpillen en ik zou dat al veel eerder doen.

heb Thijs dan ook vanmiddag (16.00) een zetpil(120 mg) gegeven, heb hem alleen niet meer getemperatuurd voordat hij naar bed ging, hij was wel iets warmer naar mijn gevoel.

Thijs ligt iig te slapen, en wil hem ook niet wakker maken voor een zetpil eigenlijk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Jubileum moderator woensdag 22 maart 2006 @ 21:24:13 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36278265
Ik zou hem ook niet wakker maken hoor Bar, ik deed dat altijd als ze toch al wakker werd van ellende.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36278340
snap de mannier van toedienen heel eerlijk ook niet.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Jubileum moderator woensdag 22 maart 2006 @ 21:26:43 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36278366
Wat begrijp je er niet aan Bar?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36278646
Thijs zou gezien zijn leeftijd en zijn gewicht 240 mg paracetamol binnen mogen krijgen, en daar zou dan 6 uur tussen moeten zitten (tussen de keren van toedienen) en dat 2 keer max op een dag (van wat ik op de bijsluiter lees)

Maar dan hoor je ze ook zeggen dat ivm eventuele koortstuipen je eigenlijk weer moet toedienen ofzo....

begrijp het niet helemaal hoeveel en hoevaak Thijs in preciepe die zetpillen mogen hebben
  Jubileum moderator woensdag 22 maart 2006 @ 21:40:09 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36278891
Volgens mij mag Thijs max 3 keer per dag een zetpil, en die moet je verdelen over 24 uur. Er moet minstens 4-6 uur tussen elke dosis zitten en als je je daaraan houd zit je altijd goed volgens mij.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36278973
thx Lois ik kwam er echt niet uit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 maart 2006 @ 22:03:17 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36279686
Ik stopte Christan over het algemeen zonder zetpil in bed. Ik gaf er dan pas eentje als hij wakker werd (vaak zo tegen dat ik zelf naar bed ging). Op zo'n zetpil sliep hij dan vaak door tot de volgende ochtend. Als ie nu niet lekker is zegt hij bij voorbaat al dat ie geen 'pil in zijn bil' wil Hij krijgt nu dus ook gewoon sinaspril of iets vergelijkbaars.

Een tip zijn wellicht de smelttabletten van Roter (die zijn er zowel voor kinderen als volwassenen en je kunt ze zonder water innemen, ze vallen uit elkaar in je mond en hebben een lekker smaakje). Verkrijgbaar bij de apotheek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:43:13 #59
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_36281340
Eigenlijk wilde ik stoppen om over kyllian te schrijven
(eigenlijk met heel ouders)
Want over de leuke dingen word toch heen gelezen ook al word er gezegt dat het niet zo is maar nu word het wel heel erg offtopic en dat is meer iets voor het modtopic en weer herhaling oude enzo

maar ik wil met volle trots zeggen dat kyllian sins het weekend kan FIETSEN
Hij kan van de grote glijbaan van school ondanks zijn hoogte vrees ben zo trots op mijn ventje

alle zieke kindjes beterschap

en jans en cas goed aan de praat goed hoor
pi_36283491
hartstikke knap van kyllian babyfeet!

bar, let wel even op dat die dosering (de milligrammen) verschillen per wijze van toediening. voor zetpillen geldt 240mg voor die leeftijd maar voor kauwtabletjes of vloeibare paracetamol 120. zetpillen hebben een langere werking, die mag je om de 6 uur (of meer) geven, tabletjes of vloeibaar werkt korter (max. om de 4 uur).
pi_36283630
Wow wat goed Kylian fietsen is cool

Thijs is een kwartiertje geleden wakker geworden, en behoorlijk warm.
gelijk temeratuurd en 40 graden koorts mijn zieke ventje.

heb hem nu wel weer een zetpilletje gegeven misschien dat hij zo wat beter slaapt, viel me net op dat hij best wel onrustig sliep.
en kan de koorts wat zakken.

Maar zo ziek is hij ook niet, toen ik hem zijn bekertje gaf met wat water dronk hij het bijna helemaal leeg.
en zat nu met papa zwaaispelletje te spelen en te lachen.
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 06:48:03 #62
81992 Githa
pi_36287337
Kyllian, jij wordt een grote vent fietsen he ....WAUW!
alleen maar lekker nu het mooie weer eraan zit te komen...

Thijs beterschap veel drinken is goed als je koorts hebt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 maart 2006 @ 08:03:37 #63
13151 crew  Rewimo
pi_36287574
Kyllian, wat goed joh! En ook nog van de glijbaan, dapper ben je hoor!

Babyfeet, hoe is het eigenlijk met zijn ogen? Hangt zijn hoogtevrees daarmee samen misschien? Dat hij niet goed diepte kan zien of zoiets (ik zeg ook maar wat er in me opkomt hoor)?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 11:05:53 #64
81992 Githa
pi_36290990
Bar, hoe is het met Thijs nu ? ...is de koorts weer een beetje gezakt.
pi_36298223
ja kan inderdaad zo zijn rewimo want hij ziet geen diepte hebben ze gezegt bij de oogarts..
maar hij krijgt er nu vertrouwen in dus ooit komt het goed
alleen moet het dan niet te druk om hem heen zijn dan durft hij dat allemaal wel..

dit is babyfeet dus
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 15:21:59 #66
81992 Githa
pi_36298335
Ik kan me dat wel voorstellen Babyfeet, als je geen diepte ziet.
Behoorlijk eng....een stoeprand is dan niet meer als een kleurverschil dus elk kleur verschil zou een hoogte verschil kunnen zijn. Dat kan je behoorlijk onzeker maken.

Wonderbaarlijk dat Kyllian nog zo vrij is in bewegen.
pi_36298821
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef Hellraid het volgende:
ja kan inderdaad zo zijn rewimo want hij ziet geen diepte hebben ze gezegt bij de oogarts..
maar hij krijgt er nu vertrouwen in dus ooit komt het goed
alleen moet het dan niet te druk om hem heen zijn dan durft hij dat allemaal wel..

dit is babyfeet dus
Wat stoer dat Kyllian kan fietsen!!!
En als je geen diepte ziet leer je ook wel door ervaring "diepte" te zien. Op een gegeven moment weet je dingen best aardig in te schatten. Misschien kan je je dat niet voorstellen als je goed diepte ziet, maar zeker als je nooit echt diepte hebt kunnen zien mis je het niet heel erg.
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:40:30 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36319869
Githa, als ik het me goed herinner vertelde jij laatst dat Jordy geen flessen meer krijgt, en zowel 's ochtends als 's middags brood eet (of ben ik met iemand anders in de war?) toch? Hoe zorg jij dan dat Jordy genoeg zuivel binnen krijgt?
Het cb vertelde mij dat ze vanaf 1 jaar 350ml zuivel moeten krijgen. Noah kreeg altijd 's ochtends 240ml pap, 's middags 100ml bij zn brood, en 's avonds 100ml yoghurt. Als ik die fles 's ochtends laat wegvallen, zou ie lang niet genoeg krijgen dan dus. En denk niet dat ik het voor elkaar ga krijgen om 's ochtends ook bekertje melk en eventueel tussendoor nog een bekertje melk, bij Noah naar binnen te krijgen. 's Middags is dat al een drama namelijk.

Ben gisteren vergeten nieuwe melk te halen Dus Noah zit nu aan een boterammetje, vandaar dat ik het me afvroeg
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 10:49:21 #69
81992 Githa
pi_36321527
Jordy drinkt s'morgens en s'middags een volle beker met halfvolle melk en dan s'avonds nog zuivel na het eten.
Jordy moet s 'morgens ook altijd eerst de melk en dan pas brood anders eet hij niet Helemaal geen probleem hier.

Hoe is het met zijn oogjes tex?

En Thijs, Anna en Isa zijn jullie alweer een beetje opgeknapt ? ....
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:02:24 #70
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36321866
Vandaag was de eerste ochtend dat ie zonder snot in zn oogjes wakker werd Dus dat gaat goed.

Noah houdt dus niet bepaald van melk, dus dat is een klein beetje een probleem hier... Al drinkt ie het op de creche wel gewoon volgens mij, maar bij ons maakt ie er altijd drama van en moeten we hem min of meer dwingen. Kwestie van wennen kun je het nu niet meer noemen denk ik.
Door de thee vindt ie het wel lekker, maar dan moet ie meteen zoveel drinken om dezelfde hoeveelheid melk binnen te krijgen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36321881
anna is vandaag weer voor 't eerst naar het kinderdagverblijf, ze is alweer stukken beter te pas. gisteren heeft ze voor het eerst een paar losse stapjes gezet!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:03:44 #72
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36321907
Fijn bix dat Anna weer beter is. En ookal losse stapjes, super knap hoor!
©Dumbo
pi_36321910
tex, als hij pap wel lekker vindt houd je die ochtendpap er toch lekker in voorlopig.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 11:08:23 #74
81992 Githa
pi_36322048
Anna beter en nog gelijk gaan lopen ook.

Tex, ik zou het niet dwingen hoor, maar die fles is toch ook geen ramp als het niet lukt.
Ik geef Jordy die melkbeker ook gewoon mee als hij niet leeg is .... dan drinkt hij hem wel op als hij aan het spelen is en dorst krijgt.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:11:41 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36322151
Nee het was dus meer nu omdat er even geen melk in huis was, en dat ik dan meteen ga deken, owjah hoe moet dat nou, hij kan toch niet eeuwig die fles blijven drinken...
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 11:12:24 #76
81992 Githa
pi_36322176
Zal hij ook echt niet eeuwig blijven doen tex
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:15:15 #77
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36322272
Nee nou ja, ook geen jaren meer hoop ik

Nou lust ik ook geen melk dus misschien lust hij het ook echt niet. Maar ja wat dan....

Tot wanneer is het eigenlijk dat ze 350ml 'moeten' krijgen?
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 11:25:33 #78
81992 Githa
pi_36322555
Ik heb hier een 'peuterboekje' van het CB.
Daarin staat dat hij 300 ml melkproducten moet hebben.

Hier geven ze als tip om het te verwerken in soepen, sauzen, pannekoeken of lasagna. Als variatie geven ze als tip:
-magere yoghurtdranken
-halfvolle chocolademelk
en die dan eventueel mengen met gewone melk ( net als jij met je thee doet)
Suiker raden ze af, al vraag ik me af of dat niet ook in die chocolademelk zit
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:26:38 #79
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36322589
Tom zit sinds kort weer aan de Brinta `s morgens. Zo kan ik een beetje opschieten (hij deed rustig een uur over zijn boterham en melk) en krijgt hij ook nog wat binnen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36322651
piet vindt z'n pap 's ochtends ook nog heerlijk hoor!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:05:42 #81
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36323735
Hmm ik drink zelf altijd chocomel (lus zelf ook geen melk ) en ik heb altijd Light, volgens mij is dat redelijk suikervrij... Vindt ie ook lekker trouwens idd Bedankt voor de tips!
©Dumbo
pi_36323993
tex, light-produkten bevatten vaak ongezonde suiker-vervangers, zeker voor kinderen niet aan te bevelen, volgens mij.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:34:11 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36324622
Ik geef liever een gewone variant dan een 'light' variant idd.
suikervervangers als Aspartaam zijn behoorlijk schadelijk als je boven een (vrij lage) dosering uitkomt. (ik geloof iets van een paar mg per kilo lichaamsgewicht, en bij een kilo of 10-20 zit je er al aan bij een half glas light-frisdrank)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 maart 2006 @ 12:39:03 #84
13151 crew  Rewimo
pi_36324811
Light is ook niet beter voor de tanden trouwens (niet slechter ook)
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 12:39:13 #85
81992 Githa
pi_36324818
Light lijkt me ook niet goed maarja die halfvolle chocomelk lijkt me toch ook niet gezond, al die suiker.
Ze geven het hier toch echt als tip in het peuterboekje van het CB.
Misschien idd als je het mengt met gewone melk, dus dat er alleen nog maar een heel licht smaakje aan zit.
Of misschien is het dan verstandiger om een scheutje roosvice of diksap door de melk te doen.

Allemaal geen beste opties, maar vast beter als géén zuivel.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:47:57 #86
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36325091
karnemelk met een beetje (dik)sap misschien? Heerlijk!
Luukster is weer gecheckt, 9.8 kilo, en iets van 78 cm. OK dus! Haar lengte zit iets onder het gemiddelde, echt een raadsel voor mij, ik ben een reus van een mama! 2 prikken gehad. De eerste zonder tranen, bij de 2e werd er natuurlijk wel even gepiept. Onze stoere madam!!
Anna, ik ben blij dat je weer beter bent meisje!
Githa, ik las net wat terug over Jordy en zijn praten! Knap kind!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36340423
Thijs is opgeknapt hoor, koorts is helemaal weg .
pi_36340734
Thijs wat fijn!!
  Jubileum moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 21:37:01 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36340908
Iris is ook weer aan het opknappen, de koorts is weg nu het hoesten en de snot nog.
Nu gaan we de strijd weer aan om haar in haar eigen bedje te laten slapen, als ze ziek is en ze kruipt dan 's nachts bij ons erin vind ik het zo sneu om te weigeren. Ik vind het ook wel prettig als ik haar gelijk kan troosten bij het hoesten en in de gaten kan houden hoeveel koorts ze heeft alleen moet je daarna er wel een prijs voor betalen en dat is een paar avondjes slaaptraining.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 21:40:05 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_36340998
fijn dat de kindjes weer opknappen

Cas en ik zijn vandaag naar het vogelasiel geweest met zijn tweetjes, hij vond het prachtig, vooral de grote gogel die er zat, een relatief tamme zwaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:40:28 #91
3011 E.T.
pi_36341007
Oef! wel de tijd en gelegenheid om toe te kunnen geven aan je eigen vermoeidheid de komende dagen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 21:41:47 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36341054
Welja, en ik weet toch dat dit er aan zit te komen? Ik slaap dus gewoon de middagdutjes mee morgen en zondag
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:46:05 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_36341172
gelukkig, iedereen knapt weer op! sterkte lois met de slaaptraining
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:44:57 #94
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36342970
Kyllian, wat goed dat je kunt fietsen! En van de hoge glijbaan durft!
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Nijna het volgende:
En als je geen diepte ziet leer je ook wel door ervaring "diepte" te zien. Op een gegeven moment weet je dingen best aardig in te schatten. Misschien kan je je dat niet voorstellen als je goed diepte ziet, maar zeker als je nooit echt diepte hebt kunnen zien mis je het niet heel erg.
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees. Maar het klopt inderdaad dat je wel onzeker kunt worden, omdat je soms niet zeker weet hoe hoog iets is of zo. Ik check automatisch al vanalles als ik bijvoorbeeld loop op een onregelmatige ondergrond. Hoe zijn de schaduwen op de grond? (Dan kun je zien waar het onregelmatig, dus bobbelig is) Afstanden schatten doe je ook door te letten op de omgeving. Bij auto's die naderen: hoeveel lantaarnpalen zitten ertussen? Nou ja, ik leg het wat raar uit want dit flitst supersnel door je hoofd, zonder daar echt bij na te denken. Maar als Kyllian dus naast de glijbaan staat, weet hij ook automatisch hoe hoog ie is als ie er bovenop staat, dus ik denk niet dat het dan een kwestie van hoogtevrees is. Nou ja, doet er ook verder niet toe, want hij durft er nu dus af!
pi_36343512
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees. Maar het klopt inderdaad dat je wel onzeker kunt worden, omdat je soms niet zeker weet hoe hoog iets is of zo. Ik check automatisch al vanalles als ik bijvoorbeeld loop op een onregelmatige ondergrond. Hoe zijn de schaduwen op de grond? (Dan kun je zien waar het onregelmatig, dus bobbelig is) Afstanden schatten doe je ook door te letten op de omgeving. Bij auto's die naderen: hoeveel lantaarnpalen zitten ertussen? Nou ja, ik leg het wat raar uit want dit flitst supersnel door je hoofd, zonder daar echt bij na te denken. Maar als Kyllian dus naast de glijbaan staat, weet hij ook automatisch hoe hoog ie is als ie er bovenop staat, dus ik denk niet dat het dan een kwestie van hoogtevrees is. Nou ja, doet er ook verder niet toe, want hij durft er nu dus af!
Ik heb jaaaaaren zonder correctie rondgelopen en zag ook geen diepte (wel last van hoogtevrees trouwens maar dan echt bij grote hoogtes) en op een afstand verder dan 30m zie je sowieso niet meer diepte met 2 ogen, maar door je ervaring zeg maar. )Je weet dat een koe kleiner is dan een flat, als je ze allebei even groot ziet, weet je dat de flat verder weg is)

Nu met mn lenzen in zie ik wat diepte, maar als ik ze niet in heb zie ik dat niet (zoveel verschil tussen sterkte links en rechts dat ik zonder lens met 1 oog alleen maar omtrekken zie). Maar ik ren trappen op en af en het gaat prima.
Fake it till you make it...
pi_36343616
Net hoor ik via de babyfoon dat Djulian wakker is en zijn speen zoekt, dus ik naar boven. Doe ik de deur open, zit meneer recht overend in bed en roept: Boe
Dus k zijn speen gegeven en meneer gaat liggen, andersom met zijn hoofd op het voeten end en had zijn knuffels ook daarheen verplaatst. Toen de deken maarbij het hoofdend gelegd en hem lekker oner gestopt. Loop ik de trap af en hoor ik in stereo babyfoon en uit zijn kamer Hai!
Wat een heerlijk ondeugend ventje heb ik toch
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 maart 2006 @ 23:55:46 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36344489
Een stoere fietsende kerel in het topic

Dat praten vind ik zo ontzettend leuk... tegenwoordig hoor ik door de babyfoon 'tinniewinnie, dippie, laalaa, pooooooo'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:30:56 #98
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36348908
Noah slaapt echt belachelijk veel de laatste tijd. Gisteren was ie na 9 uur pas wakker, 's middags 3 uur geslapen, wat later dan normaal omdat ie laat wakker was, dus heb ik hem maar wakker gemaakt. Vanochtend word ik wakker, kijk op de klok en schrik me een hoedje: half 10 geweest Even later hoorde ik wel wat kreetjes gelukkig.

Vraag me af waarom ie opeens zoveel slaapt. Het begon deze week dus ik dacht dat komt door de prikjes. Maar kan dat zo lang aanhouden?
©Dumbo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:05:06 #99
3011 E.T.
pi_36352054
kan van alles zijn tex. Zowieso zijn een hoop mensen moe (zal iets heersen dat moe maakt ofzo), jullie zijn net verhuisd, dus daar moet ie nog een hoop van verwerken, misschien is ie wel met een groeispurtje bezig (daar kunnen ze in plaats van vervelend ook slaperig van worden).

Als ie tussendoor gewoon vrolijk en zichzelf is, zou ik me er nog even niet zo druk om maken. Pas als het lang duurt zou ik 'ns verder kijken.
  Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:22:04 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36353663
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef moussy het volgende:
fijn dat de kindjes weer opknappen

Cas en ik zijn vandaag naar het vogelasiel geweest met zijn tweetjes, hij vond het prachtig, vooral de grote gogel die er zat, een relatief tamme zwaan
Wat leuk!
Hadden ze een open dag?
Vond hij het helemaal niet eng dan?
Als we naar school lopen komen we hier langs een heel stel ganzen maar die zijn mijn kinderen toch echt een maatje te groot.
Al kun je die misschien ook niet echt tam noemen.

Samara heeft trouwens op de dierenboerderij de neiging gehad om kippen op te jagen, een lol dat ze had!, tot ik er een keer niet op tijd bij was, de kip er genoeg van had en tegen haar op begon te springen met klapperen vleugels en een hoop lawaai, sindsdien loopt ze met een boogje om de kippen en andere vogels heen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')