Wat stoer dat Kyllian kan fietsen!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef Hellraid het volgende:
ja kan inderdaad zo zijn rewimo want hij ziet geen diepte hebben ze gezegt bij de oogarts..
maar hij krijgt er nu vertrouwen in dus ooit komt het goed
alleen moet het dan niet te druk om hem heen zijn dan durft hij dat allemaal wel..
dit is babyfeet dus
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Nijna het volgende:
En als je geen diepte ziet leer je ook wel door ervaring "diepte" te zien. Op een gegeven moment weet je dingen best aardig in te schatten. Misschien kan je je dat niet voorstellen als je goed diepte ziet, maar zeker als je nooit echt diepte hebt kunnen zien mis je het niet heel erg.
Ik heb jaaaaaren zonder correctie rondgelopen en zag ook geen diepte (wel last van hoogtevrees trouwensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook nooit diepte kunnen zien. Heb dus ook geen last van hoogtevrees.Maar het klopt inderdaad dat je wel onzeker kunt worden, omdat je soms niet zeker weet hoe hoog iets is of zo. Ik check automatisch al vanalles als ik bijvoorbeeld loop op een onregelmatige ondergrond. Hoe zijn de schaduwen op de grond? (Dan kun je zien waar het onregelmatig, dus bobbelig is) Afstanden schatten doe je ook door te letten op de omgeving. Bij auto's die naderen: hoeveel lantaarnpalen zitten ertussen? Nou ja, ik leg het wat raar uit want dit flitst supersnel door je hoofd, zonder daar echt bij na te denken. Maar als Kyllian dus naast de glijbaan staat, weet hij ook automatisch hoe hoog ie is als ie er bovenop staat, dus ik denk niet dat het dan een kwestie van hoogtevrees is. Nou ja, doet er ook verder niet toe, want hij durft er nu dus af!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef moussy het volgende:
fijn dat de kindjes weer opknappen
Cas en ik zijn vandaag naar het vogelasiel geweest met zijn tweetjes, hij vond het prachtig, vooral de grote gogel die er zat, een relatief tamme zwaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |