abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36162741
Hooikoorts zou heel goed kunnen hoor. Ik heb er zelf ook bijna het hele jaar last van. Het begint nu en stopt in oktober om in december met de kerstbomen enzo weer te beginnen. Dan stopt het in januari weer en dan begint het rijtje weer opnieuw
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 19 maart 2006 @ 11:21:45 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_36163062
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:35 schreef E.T. het volgende:
Het zal ook wel komen doordat ik van de wal in de sloot geholpen word en daar geen geduld ofzo voor heb. (ik kan 't niet uitstaan als ik net een hele stapel handdoeken heb opgevouwen en mevrouw trekt die dan in d'r enthousiasme omver ofzo.. )
Ik moet me gewoon nog aanpassen aan 't feit dat als ik iets doe waar Saskia bij is, dat ik er dan 3x zo lang over doe. (of (erger nog) dat ik 't 2x moet doen)
de was opvouwen doe ik alleen hoor, ik heb er al zo'n hekel aan, wil het niet 2 keer doen
Ik zet Liam altijd in zijn bedje als ik dat soort dingen boven ga doen.
Als ik een beetje aan het poetsen ben beneden krijgt hij zo'n handswiffer van me en dan gaat hij altijd de grond schoonmaken, das dan wel weer handig natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_36165491
oeh, de opgevouwen was omvergooien, daar kan piet mij laaiend mee krijgen. daar mag ie me dus ook niet meer mee helpen. maar was uit de wasmachine halen en in de droger doen kan hij wel heel goed.

anitra, wat vervelend zeg, die driftbui van djulian. ik dacht toen ik je verhaal las eerst dat 't 'm gewoon te lang geduurd had, misschien had ie 't erg koud gehad buiten ofzo. maar 't kan inderdaad ook best van een allergische reactie komen. wel heftig zeg.

piet en anna nog steeds niet helemaal de oude, al is piet wel stukken opgeknapt, maar vanmorgen had ie (na 't eten van een bakje aardbeien, waar hij normaal gesproken prima tegen kan) ineens wat gekke rode vlekken in z'n gezicht. en anna nog steeds extreem snotterig maar niet meer zo koortsig. wel vrees ik dat ze oorpijn heeft. misschien morgen maar even naar de huisarts.

vanochtend had piet mijn mobiele telefoon te pakken gekregen (mag ie normaal niet mee spelen) en kennelijk stond de toetsenbeveiliging ook nog uit. in ieder geval heeft ie me blijkbaar aangemeld voor een of ander sms-nieuws-dienst van t-mobile. nu maar weer zien dat ik dat ongedaan gemaakt krijg!
pi_36167465
Anitra misschien een allergietest! Best wel eng dit.

Hier helpen de meiden met de tafel dekken. Bo helpt met de was vouwen. Zij doet dan de washandjes de vaatdoekjes, dr eigen ondergoed, dat soort dingen. Super vind ze dat. En als ik ga stofzuigen mogen hun als ik klaar ben nog een stukkie doen. En als ik ga stoffen doen ze soms ook mee.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36167640
Karin wat leuk trouwens dat Bram het zo leuk vond. En die oude mensjes die dat prachtig vinden. Die hadden die gillende moeder een week eerder achter dr zoontje moeten zien wat niet luisterde
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36169158
Jessie, gefeliciteerd! Wat goed van Janneke!

@Anitra: Ik moest idd ook altijd van februari tot oktober antihistamine gebruiken tegen hooikoorts.. kan dus goed. Maar kan het niet van de kou komen? Als het eruit zag als netelroos kan het nl ook een reactie zijn op koude. http://www.huidinfo.nl/urticari.html

Leuk he, helpende dreumesjes. Toen Myrthe alleen nog kon zitten hielp ze me door wasknijpers aan te geven en weer in het bakje te doen, nu mag/kan ze bijna alles wel. De was wordt netjes gesorteerd in stapels papa/mama/Myrthe, als ik de wc kwijt ben wijst ze me de weg, stofzuigen en afstoffen is geweldig, zelf haar boterham smeren ook, ze vouwt haar eigen handdoeken (die dan ook zo in haar kast gelegd worden, is ze te trots op om over te doen), helpt me met ramen lappen enz enz.. Ik doe die klusjes dus juist expres als ze wakker is en tijdens haar middagdutje heb ik lekker tijd voor mezelf.
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2006 @ 17:16:56 #257
81992 Githa
pi_36172120
De was aangeven om op te vouwen mag en kan Jordy wel, maar van de opgevouwen stapel hou ik hem het liefste heel ver weg

Poetsen, stofzuigen, boodschappen opruimen, dingen naar de kamer/keuken brengen of de vaatwasser dichtdoen enz. enz. dat kan hij allemaal goed en vind hij ook reuze leuk!
Het houd ze ook een beetje zoet terwijl jij lekker je werk kunt doen.

Gister had Jordy een driftbui ik kon er zelf bijna om huilen. Hij kon alleen nog maar huilen en krijsen en heel boos op en neer wippen en gaan verzitten als een klein aapje dat alles omdat hij zijn eten niet rond mocht gooien Het heeft gewoon ruim een uur geduurd en hij wilde van niks weten.
Uiteindelijk is het gezakt maar joh wat was dat vervelend.
Vandaag wilde hij niet in het boodschappenkarretje en hij zette het zelfde gekrijs op, dus ik dacht al ohw ohw, maar na een boze blik ging dat hoofdje schuin op zijn schouder en bedacht hij zich toch.
  zondag 19 maart 2006 @ 18:01:33 #258
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36173444
Wow Githa, wat kunnen ze kleine driftkikkertjes zijn he, die dreumesjes... dat verwacht je helemaal niet van zo'n kleintje. Gelukkig was het na een uur weer over, dat scheelt wel. Noa heeft soms ook zo'n bui, ik kan daar echt niet tegen en leg haar dan het liefste in bed en ga zelf beneden zitten (dan hoor ik haar niet) voor tien minuten en ga er dan weer kijken, dan heb ik weer geduld.

Even een vraagje trouwens aan jullie...

Noa heeft vandaag ineens koorts, en nou hadden ze op het consultatiebureau vorige week vrijdag (dus niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor) haar een prik gegeven (BMR en DKTP) en de arts zei dat de incubatietijd 5 dagen was...nu is het natuurlijk al 9 dagen dus vroeg ik me af of het nog wel van de prik kan zijn. Ik voel me zelf ook een beetje grieperig, dus dat kan het ook zijn natuurlijk...wat denken jullie? Voor de rest is ze niet echt ziek of vervelend, maar heeft alleen koorts.
pi_36175277
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:26 schreef poemojn het volgende:
Jessie, gefeliciteerd! Wat goed van Janneke!

@Anitra: Ik moest idd ook altijd van februari tot oktober antihistamine gebruiken tegen hooikoorts.. kan dus goed. Maar kan het niet van de kou komen? Als het eruit zag als netelroos kan het nl ook een reactie zijn op koude. http://www.huidinfo.nl/urticari.html
Het waren geen vlekken ofzo, echt alleen opgezet.
De kou is hij redelijk gewend en de lengte van het wandelen ook want hij gaat minstens 1x in de week ruim een uur wandelen met mijn moeder.
We denken dus echt aan een allergische reactie

@Githa die driftbuien zijn soms idd zo erg dat j mee wil gaan doen. Gelukkig worden die buien vanzelf minder.
pi_36175344
En hij heeft ook niet per ongeluk iets vreemds gegeten Anitra?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 19 maart 2006 @ 19:07:06 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36175434
Ik zou gokken op een beetje grieperig Suzanna maar ja wat maakt het eigenlijk uit verder, gewoon hopen dat wat het is het snel overgaat
pi_36175437
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef snoopy het volgende:
En hij heeft ook niet per ongeluk iets vreemds gegeten Anitra?
Hier word heel streng alles in de gaten gehouden omdat hij al allergieen heeft. Hij krjgt alleen produkten waar geen allergenen in zitten. Het is natuulijk altijd mogelijk dat hij iets vind ofzo, maar Djen let er ook goed op en hij heeft het brood niet gegeten want Djen en haar vriendje hebben het brood aan de eenden gegeven.
  Jubileum moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:18:13 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36177901
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Suzanna het volgende:
Wow Githa, wat kunnen ze kleine driftkikkertjes zijn he, die dreumesjes... dat verwacht je helemaal niet van zo'n kleintje. Gelukkig was het na een uur weer over, dat scheelt wel. Noa heeft soms ook zo'n bui, ik kan daar echt niet tegen en leg haar dan het liefste in bed en ga zelf beneden zitten (dan hoor ik haar niet) voor tien minuten en ga er dan weer kijken, dan heb ik weer geduld.

Even een vraagje trouwens aan jullie...

Noa heeft vandaag ineens koorts, en nou hadden ze op het consultatiebureau vorige week vrijdag (dus niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor) haar een prik gegeven (BMR en DKTP) en de arts zei dat de incubatietijd 5 dagen was...nu is het natuurlijk al 9 dagen dus vroeg ik me af of het nog wel van de prik kan zijn. Ik voel me zelf ook een beetje grieperig, dus dat kan het ook zijn natuurlijk...wat denken jullie? Voor de rest is ze niet echt ziek of vervelend, maar heeft alleen koorts.
Ik heb juist altijd begrepen dat die reactie op de BMR minimaal een week later pas kwam, maar dat kan ik mis hebben.
Uiteraard heersen er ook een heleboel dingen momenteel, het is vaak zo moeilijk te zeggen he bij die kleintjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 maart 2006 @ 20:34:53 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36178608
Jolie is zo bijdehand ze kwekt echt aan één stuk door.
Mag dit? Mag ik? Heb je? Doe je? Is er?
Ze zat foto's te bekijken en kon herkende wel veel mensen maar wie was toch die kleine pappie? (zo noemt ze babietjes) Ze heeft echt tien minuten heel hard moeten lachen, ze ging gewoon op de grond zitten omdat ze niet meer kon staan omdat ik zei dat ze het zelf was maar dan toen ze een baby was. Ze geloofde me echt niet en toen ik wat te eten maakte kwam ze er weer mee aan, wie da? (wie is dat) Ze dacht echt dat ik een grap was, daarna ging ze steeds zeggen dat ik het was als baby Ech mama baby en maar lachen.

Soms weet ze niet wat een woord is of wat ze moet gebruiken, dan noemt ze het nee-vol ofzo. Als het een tegenstelling is of negatief zeg maar. Niet leuk = nee leuk. Lege beker = nee vol beker.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:43:37 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_36179005
zo zegt Liam "ander niet" of zoiets als ie iets anders wil... een ander muziekje, een ander snoepje.... hij wil iets anders en dan is het "ander niet mama"
stormy waters...
sailin'
pi_36185963
Ik weet niet waar Thijs "last"van heeft, maar hij slaapt slecht telkens een uurtje en dan gekrijs dan weer slapen en dan weer gekrijs.

was tijdens het middag slaapje ook al het geval.
Hij wilde ook beide keren niet in zijn bedje gelegd werden dan was het gelijk moord en brand huilen.

Wat een ontwikkelingen zag ik weer voorbijkomen

Thijs doet nog steeds lekker rustigjes aan.
en kruipt nog dolgraag in de rondte, afentoe zet hij een paar stapjes en dan toch weer kruipen, vooral in winkelcentra zoals gister
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36186438
aah wat super grappig luchtbel! piet is ook verzot op foto's kijken van zichzelf als baby, die begrijpt het nu echt ongeveer wel dat hij dat zelf is. maar eerder vond ie 't ook maar raar hoor.

en jordy, jemig wat een lange driftbui! arme githa. gelukkig was 't in de winkel van een iets andere orde.

anna was net weer vreselijk aan 't huilen en wat bleek: ook zij heeft nu van die helemaal dichte snot-ogen, vreselijk zielig. schoongemaakt met watjes en lauw water, maar het verhaal van noah in m'n achterhoofd voorzie ik dat dit wel even kan gaan duren... bah! ik vind 't zo rot voor dr.
  maandag 20 maart 2006 @ 09:53:33 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36192592
Suzanna, Noah heeft vanochtend de prikjes gehad, oa BMR dus, en mij werd gezegd dat ie er over een week of 10 dagen ziek van kan worden. Dus kan heel goed de prik zijn geweest.

Jordy Kleine driftkikker!

Ach arme Anna ook snotoogjes Zielig hoor. Hopelijk gaat het snel over. Bij Noah is het nu zo goed als over. Beetje snotterig nog, maar niet meer dat z'n ogen zo dicht geplakt zitten.

Owjah, vanochtend dus naar cb voor die prikjes (vorige keer tijdens afspraak niet gehad vanwege toen oorontsteking), en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om Noah te wegen, omdat ie de vorige keer iets was afgevallen. Hij weegt nu 10560, en is dus ruim 400 gram aangekomen Hij zit nu alweer bijna op het gemiddelde, dus het is mooi bijgetrokken gelukkig, fijn om te weten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36194517
ah mooi zo tex.

anna blijkt inderdaad een oorontsteking te hebben , maar hopelijk is 't ergste al achter de rug. heb wel een recept voor antibiotica meegekregen, maar we kijken 't nog even aan, want mogelijk gaat 't vandaag al weer een stuk beter, en liever zonder AB als 't kan natuurlijk. voor de oogjes nog niks gekregen, wel kregen we een sterkere neusspray voorgeschreven (die ene die eigenlijk vanaf 2 jaar pas mag), om het vele snot mee te lijf te gaan. maar die mogen we max 6 dagen gebruiken, dan moet er wel duidelijk verbetering zijn.
pi_36194541
Arme Anna, beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36195038
Anna beterschap
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 11:52:36 #272
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36195462
Het word hoog tijd voor wat meer zon, knappen de kindertjes ook weer wat sneller op.
Samara is nog iets snotterig maar is weer lekker levendig, gewoon weer lekker samara.

Ik heb ook wel weer zin in de lente hoor, het zonnetje schijnt hier lekker vandaag dus we gaan vanmiddag lekker stoepkrijten en bellen blazen.
Ik zit meteen weer vol plannen, dus ik hoop dat het weer even zo blijft.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_36196670
Anna beterschap, oorontsteking is niet fijn!!!
Hier ook snottebellen tijd inclusief mezelf....

Over een paar weken gaat Benthe al naar de peutergroep
Wat geef ik de leidsters? Een bos bloemen? Kadobon? Het zijn hele lieve leidsters die Benthe heeft en hebben echt goed voor haar "gezorgd", maar ja wat te geven? Wat is gebruikelijk? Iemand een tip?
  maandag 20 maart 2006 @ 12:53:29 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36197170
stiekemerd, ik heb de leidsters een douche-spul setje van Etos gegeven toen Saskia naar de peuters ging. Viel erg in de smaak geloof ik. (een bos bloemen als 't buiten vriest leek me niet zo'n goed plan.. zonde van de bloemen die dan na 2 dagen neerstorten) Mooie tekening van Saskia zat er bij

Het is hoog tijd voor mooi weer, al die zieke kindjes hier

met het langer licht op een dag, wordt Saskia trouwens vroeger wakker. Was het voorheen tussen 8 en half 9, toen werd het kwart voor 8, half 8, kwart over 7 en nu was het al voor zevenen!
Vanavond even expirimenteren met een stuk donkere stof voor d'r raam spannen, kijken of het echt in 't vroeger licht worden zit. Als dat zo is de luxaflex maar vervangen voor een verduisteringsgordijn.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:57:56 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197279
Anna, beterschap!

ET, hier slaapt Liam juist ineens langer
wij hebben trouwens zo'n verduisterings rolgordijn en dat bevalt prima, lekker donker altijd. We hebben er wel nog gordijnen voor ook trouwens, omdat ik dat leuker vond staan en om de randjes die toch altijd over blijven ook nog donker te maken.

Het wordt idd tijd voor mooi weer, ik wil de tuin in, lekker buiten spelen met Liam, badje in de tuin enzo....
stormy waters...
sailin'
pi_36197423
Djulian slaapt ook langer, ik heb hem vanmorgen om kwart voor 10 maar wakker gemaakt
  maandag 20 maart 2006 @ 13:04:54 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197468
Nou, het werd wel eens tijd dat Liam langer ging slapen, want het was hier de laatste maanden dus steeds half 6/ 6 uur....
Nu werd ie van het weekend om kwart voor 8 wakker (en dan ben ik dus meteen helemaal bang dat er wat is he )
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:07:41 #278
3011 E.T.
pi_36197522
We hebben nu luxaflex en een gordijn. Maar het licht wat tussen de luxaflex nog doorkomt piept nog aan de zijkanten van 't gordijn door (gordijn hangt niet strak tegen de muur, maar zit een flinke kier tussen) en dat is vlakbij d'r hoofd.
Weet 't ook niet, weet wel dat ik er erg moe van begin te worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 13:12:08 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36197645
Rolluiken heersen, E.T. Christan klaagt ook dat het nog niet donker is als hij naar bed moet (19 uur). En vanmorgen (ik kon een half uurtje langer blijven liggen) begon hij te roepen waarom we nog niet opgestaan waren want het was al helemaal licht, mama!

Vanavond het rolluik dus maar laten zakken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 13:16:10 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36197762
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef E.T. het volgende:
We hebben nu luxaflex en een gordijn. Maar het licht wat tussen de luxaflex nog doorkomt piept nog aan de zijkanten van 't gordijn door (gordijn hangt niet strak tegen de muur, maar zit een flinke kier tussen) en dat is vlakbij d'r hoofd.
Weet 't ook niet, weet wel dat ik er erg moe van begin te worden
Bij Samara had ik dit ook, ze werd ook de laatste tijd telkens weer 'snachts wakker.
Toen bedacht ik me dat ze de laatste tijd ook haar eten slecht at (verkouden, keelpijn).
Toen heb ik haar 's avonds een flesje brinta mee naar bed gegeven, en nu slaapt ze weer lekker door.
Waarschijnlijk zijn er wel allerlei argumenten tegen zo'n flesje mee naar bed, maar na een paar weken slecht en weinig slapen wil je van alles uitproberen.
Als ze weer helemaal opgeknapt is bouwen we het wel weer af.

Zou het bij jullie ook niet iets anders kunnen zijn E.T?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 20 maart 2006 @ 13:49:13 #281
3011 E.T.
pi_36198800
't is geen honger iig

Ik weet dat ze vorig jaar rond deze tijd ook zo'n tijdje had dat ze vroeger wakker werd. Alleen was ze toen nog te neppen door speen terug te geven en even bij d'r te zijn en over d'r bol te aaien. Dan sliep ze nog wel een uurtje. Daar trapt ze alleen nu niet meer in.
pi_36199330
hmm bedankt voor de tip ET!

Benthe is ook van slag.. al een paar weken, wordt ineens weer een paar keer per nacht wakker
Zaterdag is ze bij mijn ouders aan het slapen en slaapt ze in ene door tot kwart over 8 (doet ze hier nooit!)
Hopelijk is het maar weer een fase.....
  maandag 20 maart 2006 @ 15:26:12 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_36201557
Liam heeft een dekbedje zo'n miniding... dus de hoezen zijn veel te groot, maar met instoppen kom je een heel eind. Ik vind het zo cewl

stormy waters...
sailin'
pi_36201646
leuk belana! en gaat ie ook op dat kussen slapen? bij piet hebben we dat al vrij snel weer weggehaald, hij slaapt veel beter zonder.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:33:42 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_36201769
Hij slaapt al een tijdje met dat kussen en we moeten niet het lef hebben om het weg te halen het ziet er overigens dikker uit dan dat het is, want als hij zijn hoofd erop legt is het bijna plat. Want dat vond ik er nog wel moeilijk aan in het begin, dus we hebben gekeken naar een heel zacht plat kussen aangezien het hem meer om het idee gaat geloof ik. (papa en mama hebben ook een kussen...)
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 15:34:52 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_36201811
Ik heb er ook 1 in zulke kleuren maar dan met bussen en auto's. Hema heeft leuke dingen altijd
stormy waters...
sailin'
pi_36201901
die met die auto's heeft piet ook. ik vond deze wat te 'eng' voor piet.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:40:14 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_36202016
Ik ben wel benieuwd wat Liam ervan vind. Hij is wel dol op dat dekbedje iig, hij slaapt er al een paar nachten onder met een lakentje omdat de dekens in de was zaten vanwege de krentebaard. Nou vind Liam monsters cool, hij is dol op de "delaak" (draak) van shrek, want gaat "vuu puuge" dus ik denk niet dat ie het eng zal vinden
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 20:34:12 #289
2628 Karin
pi_36211464
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:37 schreef bixister het volgende:
die met die auto's heeft piet ook. ik vond deze wat te 'eng' voor piet.
Hahaha hier precies hetzelfde. Bram is ook helemaal gek van zijn autodeken zoals hij het zelf zegt.

Hier trouwens ook een kindje wat om half 7 aan mijn bed staat, het is licht buiten mama! Ja leuk voor je jongen maar toen het langer donker was sliep je tot half 8 / 8 uur. Tis nog wel wat vroeg hoor. Maar dan gaat hij echt niet meer slapen helaas. Hij heeft een slaapkamer met schuin dakraam erin en daarin zit wel een verduisteringsgordijn maar langs de randjes piept net een stukje zonlicht.

Anna beterschap!
pi_36212381
Beterschap Anna, jammer hoor dat je ziek bent

Dat ziet er leuk uit Belana! Hema heeft inderdaad hele leuke dekbedovertrekken.
Myrthe slaapt ook al een tijdje met een kussen Ze vindt 't helemaal geweldig, sleept 's morgens ook haar kussen mee naar ons bed om dan diep onder onze dekens te kruipen, hoofd op haar kussen, en maar snurken.. nee, dat heeft ze niet van mij

Heeft iemand hier wel eens gehoord dat kinderen een tijdje moe kunnen zijn als ze hard gegroeid zijn? Myrthe heeft (weer) een groeispurt gehad, zit nu op zo'n 93-94cm (ze past zelfs sommige dingen in maat 110 ) .. da's in een maand tijd ongeveer van de +2-lijn in de curve naar de bovenste +2,5-lijn, en eigenlijk zit ze daar nog iets boven.. We vonden haar wat witjes de laatste tijd, en ze slaapt meer, dus we vroegen ons af of dat met elkaar verband kan houden.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:01:26 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_36212464
als je het mij vraagt wel poemojn, dat idee heb ik ten minste ook wel eens gehad. Of het nou een lichamelijk of geestelijk groeispurtje betrof.
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 21:11:31 #292
2628 Karin
pi_36212856
Ja dat idee heb ik ook wel eens gehad poemojn al had ik het pas achteraf door. Dan had Bram een week of 2 veel slaap nodig, zat niet lekker in zijn vel en was erg hangerig en dan had hij opeens hoog water in al zijn broeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karin op 20-03-2006 21:18:13 ]
pi_36212978
ah, klinkt wel logisch poemojn, en volgens mij heeft piet daar ook last van momenteel! hij is natuurlijk ook net ziek geweest maar sjonge, hij slaapt laang 's middags! en ookzijn een heleboel broeken 'm ineens veel te kort.
pi_36215314
Als iedereen het herkent zal er wel een verband zijn Dus dan hoef ik 't kind niet ineens vol vitaminepilletjes te proppen, mooi.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:50:58 #295
3011 E.T.
pi_36241783
hadden we 't van de week over de angsten van Saskia, vandaag ook zo'n leuke. Na het douchen vanavond loopt ze onze slaapkamer in, doen we altijd nog even melk drinken. Lekker met z'n tween in het grote bed Ik doe nooit het licht in de slaapkamer aan, wel vaak het overlooplicht, maar dat was vandaag ook uit. Saskia komt de kamer in "donker!" Vervolgens hoort ze de vogeltjes buiten fluiten en acuut springt ze bij me in bed en doet d'r handen voor d'r ogen.

Nu zijn vogels dus weer 'eng'. Opa en Oma hebben een vogeltje in een kooi en gister moest met alle geweld ook al de deur van de kooi dicht, ze heeft 't vogeltje een keer een minirondje zien vliegen buiten de kooi. Nu was ze dus bang dat de vogels binnen kwamen.
Heb 'r dus maar rustig verteld dat de vogels buiten zijn en dat ze 't zo naar hun zin hebben en daarom fluiten.
Daarna heeft ze nog zo'n 40x herhaald dat de vogels echt buiten zijn en niet binnen

Ik bedoel maar, om de raarste dingen kan ze bang zijn of kompleet in paniek schieten.
pi_36242717
hier is Thijs vanmiddag ziek geworden.
39.4 graden koorts/griep
Heb hem in zijn hempje en boxer onder een lakentje in zijn bedje gelegd, nu begon Marco moet je hem niet lekker inpakken, want als ik ziek ben vind ik het wel zo fijn een warme dikke deken over me heen.
ik d8 juist dat je een kindje wat moet verkoelen...

een zetpil vond Marco nog niet nodig, ik weet het niet.

ben ergens wel blij dat ik het allemaal nog niet zo weet betekend dat Thijs nog niet zo vaak ziek is geweest

hoe snel geven jullie een zetpil?
en hoe kleden jullie jullie kindje met koorts/griep?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36242827
Poemojn wij zaten ons af te vragen of wij Djulian ook niet moesten testen op pfeiffer omdat hij zo moe is de laatste tijd. Maar nu jij het zo zegtvan het groeien kan wel eens kloppen want shirtjes zitten ineens krap en broeken zitten ok niet prettig meer. Maar nu weet ik dus dat het van het groeien s thanks!

Vervelend voor Saskia dat ze die angsten eeft E.T.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:21:31 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_36242829
Ow, ik had hem al een zetpil gegeven hoor, en dan gewoon pyama en slaapzak aan en lekker tukken. misschien een zomerslaapzak ipv een winterslaapzak.
sterkte!

Och Saskia, meisje toch, waar haal je al die bangigheidjes toch vandaan?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:22:10 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36242855
Ik zou hem gewoon een pyjama aandoen hoor. Als hij afkoelt is het helemaal zielig. Ik weet niet wat hij normaal aan heeft maar dat lijkt mij en ook gewoon een deken. Zolang je maar zorgt dat de warmte weg kan. Ik geef nooit zetpillen dus daar kan ik niks over zeggen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:22:27 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_36242866
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Anitra het volgende:
Poemojn wij zaten ons af te vragen of wij Djulian ook niet moesten testen op pfeiffer omdat hij zo moe is de laatste tijd. Maar nu jij het zo zegtvan het groeien kan wel eens kloppen want shirtjes zitten ineens krap en broeken zitten ok niet prettig meer. Maar nu weet ik dus dat het van het groeien s thanks!

Vervelend voor Saskia dat ze die angsten eeft E.T.
Niet altijd meteen het ergste denken anitra
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')