de was opvouwen doe ik alleen hoor, ik heb er al zo'n hekel aan, wil het niet 2 keer doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:35 schreef E.T. het volgende:
Het zal ook wel komen doordat ik van de wal in de sloot geholpen word en daar geen geduld ofzo voor heb. (ik kan 't niet uitstaan als ik net een hele stapel handdoeken heb opgevouwen en mevrouw trekt die dan in d'r enthousiasme omver ofzo.. )
Ik moet me gewoon nog aanpassen aan 't feit dat als ik iets doe waar Saskia bij is, dat ik er dan 3x zo lang over doe. (of (erger nog) dat ik 't 2x moet doen)
Het waren geen vlekken ofzo, echt alleen opgezet.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:26 schreef poemojn het volgende:
Jessie, gefeliciteerd! Wat goed van Janneke!
@Anitra: Ik moest idd ook altijd van februari tot oktober antihistamine gebruiken tegen hooikoorts.. kan dus goed. Maar kan het niet van de kou komen? Als het eruit zag als netelroos kan het nl ook een reactie zijn op koude. http://www.huidinfo.nl/urticari.html
Hier word heel streng alles in de gaten gehouden omdat hij al allergieen heeft. Hij krjgt alleen produkten waar geen allergenen in zitten. Het is natuulijk altijd mogelijk dat hij iets vind ofzo, maar Djen let er ook goed op en hij heeft het brood niet gegeten want Djen en haar vriendje hebben het brood aan de eenden gegeven.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef snoopy het volgende:
En hij heeft ook niet per ongeluk iets vreemds gegeten Anitra?
Ik heb juist altijd begrepen dat die reactie op de BMR minimaal een week later pas kwam, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Suzanna het volgende:
Wow Githa, wat kunnen ze kleine driftkikkertjes zijn he, die dreumesjes... dat verwacht je helemaal niet van zo'n kleintje. Gelukkig was het na een uur weer over, dat scheelt wel. Noa heeft soms ook zo'n bui, ik kan daar echt niet tegen en leg haar dan het liefste in bed en ga zelf beneden zitten (dan hoor ik haar niet) voor tien minuten en ga er dan weer kijken, dan heb ik weer geduld.
Even een vraagje trouwens aan jullie...
Noa heeft vandaag ineens koorts, en nou hadden ze op het consultatiebureau vorige week vrijdag (dus niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor) haar een prik gegeven (BMR en DKTP) en de arts zei dat de incubatietijd 5 dagen was...nu is het natuurlijk al 9 dagen dus vroeg ik me af of het nog wel van de prik kan zijn. Ik voel me zelf ook een beetje grieperig, dus dat kan het ook zijn natuurlijk...wat denken jullie? Voor de rest is ze niet echt ziek of vervelend, maar heeft alleen koorts.
Bij Samara had ik dit ook, ze werd ook de laatste tijd telkens weer 'snachts wakker.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef E.T. het volgende:
We hebben nu luxaflex en een gordijn. Maar het licht wat tussen de luxaflex nog doorkomt piept nog aan de zijkanten van 't gordijn door (gordijn hangt niet strak tegen de muur, maar zit een flinke kier tussen) en dat is vlakbij d'r hoofd.
Weet 't ook niet, weet wel dat ik er erg moe van begin te worden
Hahaha hier precies hetzelfde. Bram is ook helemaal gek van zijn autodeken zoals hij het zelf zegt.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:37 schreef bixister het volgende:
die met die auto's heeft piet ook. ik vond deze wat te 'eng' voor piet.
Niet altijd meteen het ergste denken anitraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Anitra het volgende:
Poemojn wij zaten ons af te vragen of wij Djulian ook niet moesten testen op pfeiffer omdat hij zo moe is de laatste tijd. Maar nu jij het zo zegtvan het groeien kan wel eens kloppen want shirtjes zitten ineens krap en broeken zitten ok niet prettig meer. Maar nu weet ik dus dat het van het groeien s thanks!
Vervelend voor Saskia dat ze die angsten eeft E.T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |