abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36116765
jessie, geweldig, de laatste keer alweer! hartstikke fijn. en wat is dat snel gegaan zeg.
cas ook al zo aan 't kletsen, leuk.

martineke, inderdaad, ik zou 't ook wel af en toe even duidelijk streng zeggen dat dat niet mag, en wegzetten of in de box als ie daar niet op reageert, maar daarnaast vooral veel positieve aandacht geven aan wel leuke dingen. zo'n afleidtrucje als sugar noemt werkt hier ook zo goed als altijd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 maart 2006 @ 14:29:56 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36116936
Uit de Telegraaf:
quote:
Kinderen hebben steeds vaker krentenbaard
UTRECHT - Het aantal kinderen dat krentenbaard, besmettelijke huiduitslag op het gezicht, heeft, is tussen 1987 en 2001 met een kwart gestegen. Het onderzoeksbureau NIVEL heeft dat vrijdag bekendgemaakt. Krentenbaard komt meestal voor bij kinderen en uit zich vaak het eerst op het gezicht, waarna het zich over het lichaam kan verspreiden.

De bacterie komt vooral voor in het zuiden van Nederland en in plattelandsgebieden.

NIVEL baseert zich op onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. De conclusies zijn gefundeerd op het aantal keren dat een huisarts met de bacterie te maken kreeg. Het is onduidelijk of de ziekte vaker voorkomt of dat ouders er sneller mee naar de dokter stappen dan vroeger. De onderzoekers hebben daar geen duidelijk antwoord op.

Aan de ene kant zijn er aanwijzingen dat de bacterie die de uitslag veroorzaakt steeds resistenter wordt en dus langer besmettelijk blijft. Aan de andere kant kan het zijn dat ouders de uitslag niet esthetisch vinden, of dat scholen of crèches de kinderen niet willen toelaten wegens besmettingsgevaar.

In 1987 hadden 16,5 kinderen per duizend krentenbaard. In 2001 waren dat er 20,6.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:32:38 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36117046
jans en cas wat goed zo;n vooruitgangen in spraak
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36117618
hihi, leuk onderzoeksbureau rewimo.

anna en piet zijn vandaag dus allebei ziek, maar toch ook best gezellig tussendoor. mede dankzij de nodige paracetamol af en toe hoor, sjonge wat kan dat veel schelen zeg. nu liggen ze allebei lekker te slapen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:50:39 #205
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36117662
Wat heerlijk Jessie dat het zo super gaat met Jans

Cas goed zo vent, praat je mams maar plat straks

Ik ben dus ook gewoon consequent met het weghalen van Zoë en ergens anders weer neer planten.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 17 maart 2006 @ 18:53:24 #206
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36124768
Wat goed van Janneke!

Fijn dat de logopedie zo heeft geholpen. Blijkbaar was er toch even een duwtje in de goede richting nodig. Echt super! Krijgen we binnenkot eens een filmpje van een kletsende Jans?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:37:29 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36125909
Janneke en Cas, wat goed Echt praten is zooooo leuk!

bix, toevallig iets te maken met dat buro? werk ofzo?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:44:30 #208
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36126116
Hoera voor Janneke en Cas

Ennuh Jessie, ik ben er van overtuigd dat andere mensen mijn kind ook wel eens zullen kunnen wurgen om zoiets. Jolie doet ook weleens kattig of boos tegen andere kindjes soms uit onbegrip of omdat zij iets graag wil hebben maar dat vind ik wat anders dan een beetje lopen duwen uit baldadigheid.

Jolie had het er vandaag weer een paar keer over en toen ik d'r straf gaf deed ze weer zo. Dat voelt echt rot, hoewel ik er geen ophef over wil maken. Ze mag wel weten dat ik dat echt niet nodig vind maar het hoeft ook geen aandachtsding te worden.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:58:09 #209
3011 E.T.
pi_36126514
Volgens mij is bij ons Saskia in zulke situaties het rotkind
Als die d'r zin niet krijgt oid wil ze ook nogal snel gaan meppen. En natuurlijk doen we er alles aan om dat af te leren.. ze is alleen nogal en driftkikkertje.
Maar normaal gesproken is slaan ook linea recta naar de gang, waar ze zich met een hoop theater op de grond stort om oorverdovend te gaan brullen over het onrecht dat haar wordt aangedaan. (volgens mij kan ze het patroon van het laminaat onder aan de trap exact natekenen).

Maar als een ander (en of dat nou een kind is, of een volwassene) mijn kind 'zomaar' iets aandoet komen bij mij ook de oergevoelens boven hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36127332
Cas ook al aan de klets. Leuk he Moussy!!!!
Yoni ik ga van de week zeker een keer een filmpje maken met haar kletspraatjes
Bix beterschap daar
Ik vind krentebaard nog steeds een irri woord. Ik had er nog nooit van gehoord tot Lois er een keer over vertelde. En vanaf die tijd moet ik bij elke hap van een krentebol daar aan denken. En die dingen vind ik juist zo lekker. (ik blijf ze ook wel gewoon eten hoor Maar toch denk ik er wel steeds aan )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 20:26:10 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36127376
Hahaha jessie !!!
Ik vind het zo super van Janneke, dat ze nu zo goed met taal omgaat!! Ik moest deze week nog aan jullie denken, wij moeten nu als opdracht voor Eva's mondmotoriek dropveters zonder handen eten samen met Eva.
Wat een straf
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:28:04 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36127427
Wie er nog niet aan dacht bij het eten van een krentenbol doet het nu wel
pi_36127435
Hahahaha dat moesten wij ook. En Jans maar smokkelen
En blazen op fluitjes en uit verschillende rietjes drinken enzo Lois?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36127451
Sorry luchtbel
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:31:02 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36127508
Geeft niks, ik zal alleen regelmatig aan je denken en in de combinatie met krentebaard
pi_36127548
En bedankt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36127640
leuke opdracht!
ik vind 't ook een vies woord dat krentenbaard.
en ET: inderdaad.
  Jubileum moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 20:47:18 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36127925
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef jessie het volgende:
Hahahaha dat moesten wij ook. En Jans maar smokkelen
En blazen op fluitjes en uit verschillende rietjes drinken enzo Lois?
Ja en bellen blazen enzo. Leuk hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:59:38 #219
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36128300
heel herkenbaar, moesten wij met Storm toen ook :-) Gelukkig gaat hij ook goed vooruit op de logopedie, ze is heel tevreden over hem, hij kan ook echt lekker meewerken. Het is wel echt fijn dat het er op school bijzit. Dat scheelt veel heen en weer trekken voor mij. Momenteel moet ik wel elke week met Sverre naar het ziekenhuis naar de kinderfysiotherapeute om zijn motoriek te verbeteren. Hij zit nog niet echt op het niveau van een 3 1/2 jarige, dus daar werken we de eerste maanden aan tot hij naar school gaat.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zaterdag 18 maart 2006 @ 09:41:56 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36136549
Noah's oogjes gaan al beter! Gisteren overdag hebben we het niet meer schoon hoeven maken, ook niet na zn middagslaapje. En vanochtend was het ook al veeeel minder! Joepie!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:00:40 #221
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36136722
Noah goed zo fijn hoor dat je oogjes weer wat beterder zijn
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:34:43 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36137174
Het lopen is weer helemaal "uit" trouwens Een paar weken vond ie het helemaal het einde, hij maakte er echt een spelletje van. Hij kon het ook heel goed, hele lange stukken en hij deed het ook heel beheerst, zonder te vallen. Zodra hij zn evenwicht dreigde te verliezen bleef ie stil staan tot ie weer in evenwicht was en dan liep ie weer verder
Maar nu heeft ie er geen zin meer in Maar kruipen is het ook al niet helemaal meer. Als ie ergens bijna is gaat ie op z'n knieën zitten en zo verder "lopen" Hij heeft wel een auto met zo'n touwtje eraan dat je hem achter je aan kan trekken. Als ie aan mijn hand meeloopt met die auto in zn andere hand, vindt ie helemaal het einde! Dus ik hoop dat dat een goede stimulans is om toch te blijven lopen

Dierengeluiden zijn nu helemaal "in". Maar behalve "kwak" zegt ie niet de woordjes die wij kennen voor de geluiden, maar hij doet echt het geluid zelf na Zo schattig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 11:49:56 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36138552
Wat is het hier druk met posts zeg! wel erg leuk om te lezen over alle vorderingen van de dreumesen/peutertjes hier. Erg veel herkenbare dingen ook!

Luchtbel, hopelijk wordt Jolie niet meer gepest of wat dan ook, want daar leek het wel op. Gelukkig greep de oppas in, dat moet ook wel he...! Goede vrienden van mij waar we regelmatig komen hebben een meisje van 6 en een jochie van 4...ik denk dat het een beetje aan de leeftijd ligt, want die kan Noa ook nog weleens wegduwen en 'stomme Noa' en 'Noa, neeeeeeheee' roepen als ze aan iets zit waar hij mee wil spelen. Hij is echt heel erg op zichzelf gericht, misschien ligt dat wel een beetje aan de leeftijd. Zijn oudere zusje van 6 is juist heel erg lief voor Noa, heel zorgzaam en behandelt haar als haar kleine zusje. Ik denk dat het wel de leeftijd is.

Tex, wat grappig dat Noah ineens niet meer wil lopen! Dat heeft Noa ook een tijdje gehad, zo rond 10 maanden kon ze stapjes los zetten, maar dat deed ze alleen de eerste dagen, daarna een hele tijd (anderhalve maand ofzo) niet en toen ze bijna 1 jaar was ging ze ineens echt lopen, daarna weer een tijdje bijna niet en nu doet ze niet anders, en rent ze zelfs vaak!
Dat op de knieën 'lopen' deed Noa ook, bij gebrek aan beter leek het wel kruipen is niet meer stoer natuurlijk! Af en toe kruipt ze nog, maar dat gebeurt bijna nooit meer en ik vind het dan ineens ook een heel raar gezicht ...
Fijn dat het beter gaat met z'n oogjes! Ik vond het zo zielig om te lezen, de snotoogjes...

dutchie: wat schattig, een dansende Léon... dat samen dansen vinden ze al heel vroeg leuk, zelfs Emma van vier maanden vindt het prachtig om samen met mij te dansen. Maar het echte dansen doet Noa bijvoorbeeld nog niet echt, ze zakt dan alleen een stukje door haar knietjes en beweegt zo, en maakt er vaak een zingend geluid bij als ik pianospeel of muziek opgezet heb.

Belana, hoe gaat het met Liam?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:22:44 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36141973
Dat 'lopen' op z'n knieën vindt ie ook niet ideaal volgens mij. Maar hij is gewoon lui ofzow

Jaaa dansen kan Noah ook! Al een hele tijd eigenlijk. Eerst gng ie gewoon heen en weer wiegen op de muziek, nu gaat ie ook ect op zn rechter beentje staan en dan linker been de lucht in, en en dan op linkerbeentje staan en rechterbeen de lucht in En soms zwiept ie ook nog zn armen heen en weer
©Dumbo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:24:51 #225
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36142027
dansen is zo schattig, maxim doet dat ook. die zakt dan beetje door zn knietjes en allemaal maar heen en weer gaan met zn lijfje.
  FOK!fossiel zaterdag 18 maart 2006 @ 23:00:38 #226
2628 Karin
pi_36154756
*spuitelf reactie* wat ontzettend goed van Janneke en wat fijn dat jullie niet meer naar de logopedie hoeven Jessie

Ik heb vandaag zo vreselijk gelachen met boodschappen doen. Nav de tips hier heb ik Bram wat meer taken gegeven en hij vond het echt prachtig! Hij mocht dus de meeste boodschappen gaan halen en ik mocht echt absoluut niet mee. Normaal zet hij het ook altijd op een rennen in de supermarkt en loop ik er achteraan te viswijven (ik vind het zo erg om te moeten roepen in winkels) want ik vind het best eng om hem niet in het zicht te hebben maar nu had hij een taak en hij was bloedserieus. Sommige dingen wist hij niet precies wat hij moest hebben, al die pannenkoeken en poffertjesmixen lijken op elkaar, maar dan moest ik even mee zeggen welke hij moest hebben en dan moest ik snel weg "mama jij weg, ik ga alleen pakken" en dan kwam hij weer vol trots wat brengen. Ik neem standaard altijd 2 pakken melk mee dus toen ik om een pak melk vroeg kwam hij aangezeuld met 2 pakken. Volgens de omstanders had hij wel wat moeite om ze mee te nemen maar hij wou absoluut geen hulp. Al die "omaatjes" vonden het prachtig om te zien. En hoe meer ik hem de hemel in prees hoe fanatieker hij werd. Heb nog nooit zo leuk boodschappen gedaan. Thuisgekomen moest het hele verhaal aan papa verteld worden en ging hij zowaar ook helpen met tafeldekken enzo. Hij heet de smaak helemaal te pakken! Terwijl ik hem in huis altijd laat helpen vind hij het nu opeens veel leuker.
pi_36154847
haha leuk karin! en houden zo zou ik zeggen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:07:33 #228
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36154931
herkenbaar Karin! Ik vind Freek ook vaak te klein (in mijn ogen dan hè?) om mee te helpen, terwijl hij het zo leuk vindt en ook best goed kan. Vorige week heeft ie zelf de hele (!) vaatwasser uitgepakt en opgeruimd, je zag hem echt groeien!
Overigens had ie de volgende dag geen zin
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:09:16 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36154972
Leuk hè Karin?
Dat helpen vinden ze geweldig. Zo helpt Léon de laatste tijd vaak met het tafel afruimen. Met een strak geconcentreerd gezich brengt hij de bekers en redelijk ongevaarlijk spul naar de keuken. En dan rent hij glimmend van trots en verwachting weer terug om verder te helpen.
Hij helpt zijn vader ook vaak met de vaatwasser uitruimen. Bij mij niet, daar krijg ik het nog te warm van.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:12:19 #230
3011 E.T.
pi_36155054
Saskia mag helpen met tafel dekken (en dat doet ze hartstikke netjes trouwens, iedereen een vork enzo.. ) Verder krijgt ze ook een aardappel en een heel stomp mes als ik aardappels aan 't schillen ben.. maar verder mag ze eigenlijk bar weinig meehelpen
  FOK!fossiel zaterdag 18 maart 2006 @ 23:17:32 #231
2628 Karin
pi_36155174
Bram heeft hier wel vaker een periode gehad dat hij hielp met tafeldekken of vaatwasser uitruimen (wat goed zeg Freek de hele vaatwasser in je uppie! En ook retehandig zeg) maar de laatste tijd wilde hij dus niet meer. Of 2 minuten en dan is de lol er vanaf. Maar ik merk echt dat het helpt als ik hem de hemel inprijs. Van de week ook met dweilen, normaal is hij met 1 minuut afgeleid maar nu was hij echt goed aan het helpen en dat zei ik hem ook en hij heeft het helemaal tot het eind volgehouden. Maar even goed onthouden dus voor mezelf, de hemel inprijzen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:19:04 #232
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36155207
Je ziet ze gewoon opzwellen van trots, heerlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:24:22 #233
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36155342
Hier is er nog niet veel sprake van helpen. Kai is eigenlijk nog veels te klein (en het feit dat hij hupsend door het leven gaat helpt natuurlijk ook niet echt) maar hij wil het wel heel graag. Nu helpt hij met het opvouwen van de was. Hij zit naast de wasmand en geeft alles wat opgevouwen moet worden netjes aan. Welliswaar in een tempo dat ik vouwend niet bij kan benen, maar mooi dat hij het vindt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:33:30 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36155577
Max, die van mij ging ook hupsend door het leven, (zo leuk eigenlijk, nu ik het op film terug zie) en ineens liep ie.
pi_36155600
Heerlijk als ze mee willen helpen
Djulian pakt zijn bordje altijd zelf en van de week ging hij zussie helpen met de vaatwasser uitruimen. Hij deed vast de la voor haar dicht toen ze het bestek in er in aan het doen was. Was niet echt geslaagd want zussie had een bloedende vinger

Vandaag was zussie met hem wezen wandelen, eendjes brood geven en daarna nog lekker een stukkie door de wijk heen. Toen ze terug kwamen na bijna een uur was Djulian overstuur toen hij binnen kwam. Echt schreeuwen, krabben slaan tegen zijn gezicht, op schoot trapte hij mij behoorlijk, sloeg mij en krabte ook. Ik heb hem net als 10 jaar geleden met zijn zus op schoot gehouden en zachtjes zitten neurieen. hij was zo overstuur niet normaal meer, ik wou bijna mee gaan janken en schreeuwen Maar ik heb hem zijn pap gegeven dat al klaar stond en hij bleef gaan. Zijn gezicht was helemaal opgezet, zijn ogen, zijn wangen en zijn lippen. Het was iig duidelijk dat hij pijn had, maar waar konden we niet achter komen. Na 15 minuten heb ik hem een paracetamolzetpil gegevennadat we alles geprobeerd hadden en dus echt zeker wisten dat het pijn was Na de zetpil verder gegaan met pap geven, ondanks dat hij bleef schoppen en slaan, dus een voet in het bord was het gevolg en pap door de kamer heen. Nadat de rest van de pap op was werd hij rustiger, dus of dat de zetpil ging werken of dat het de pap was weten we niet. We hebben hem nog een uur beneden gehouden normaal gaat hij na de pap gelijk naar bed en na 3 kwartier begonm de zwelling in zijn gezicht af te nemen.
Hij heeft nog wel de rest van de middag een dronkenmans praat gehad alsof zijn tong heel dik was, maar dat was hij dus niet. We weten echt niet wat het geweest, maar wat voel je je machteloos dan.

[ Bericht 64% gewijzigd door Anitra op 18-03-2006 23:42:27 ]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:35:57 #236
3011 E.T.
pi_36155634
Het zal ook wel komen doordat ik van de wal in de sloot geholpen word en daar geen geduld ofzo voor heb. (ik kan 't niet uitstaan als ik net een hele stapel handdoeken heb opgevouwen en mevrouw trekt die dan in d'r enthousiasme omver ofzo.. )
Ik moet me gewoon nog aanpassen aan 't feit dat als ik iets doe waar Saskia bij is, dat ik er dan 3x zo lang over doe. (of (erger nog) dat ik 't 2x moet doen)
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:39:14 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36155717
Als je op wilt schieten moet je ze idd niet laten helpen . Dat vind ik nog het meest lastige van kinderen hebben, je kunt nooit iets meer "even snel" doen. Of het nu boodschappen zijn, of de was, of vul maar in.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:43:59 #238
3142 m@x
pi_36155830
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef Leah het volgende:
Max, die van mij ging ook hupsend door het leven, (zo leuk eigenlijk, nu ik het op film terug zie) en ineens liep ie.
Het blijft inderdaad grappig om te zien, maar stiekem hoop ik dat hij nu wel snel gaat lopen. Hij zit nu in de babygroep van het KDV en mag vanaf juni naar de peutergroep, maar dan moet hij dus wel lopen. Als hij in juni nog niet loopt moet hij tot oktober wachten voordat er een plekje vrij komt bij de peutergroep. Als ik zo naar hem kijk is hij wel toe aan een treetje hoger en ik zou het zo jammer vinden als het hupsen dat belemmert.
pi_36155859
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:39 schreef Leah het volgende:
Als je op wilt schieten moet je ze idd niet laten helpen . Dat vind ik nog het meest lastige van kinderen hebben, je kunt nooit iets meer "even snel" doen. Of het nu boodschappen zijn, of de was, of vul maar in.
Je doet er dan 3x zo lang over idd, maar het is zo'n leuk gezicht als je zo'n grote bezem ziet en een jongetje dat de kamer gaat "vegen" En dan denk ach dat kwartiertje extra kan dan ook wel, maar na 2 kwartiertjes wil je toch wel eens opschieten
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:46:03 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36155890
Kan het even niet vinden, maar hoe oud is Kai nu Max?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:47:19 #241
3142 m@x
pi_36155915
Hij is nu bijna 18 maanden. Hoe oud was Freek toen hij ging lopen?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:54:23 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36156059
Ruim 18 maanden. En lopen betekende twee stappen en dan verder hupsen .
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:56:27 #243
3142 m@x
pi_36156103
Oh, maar daar zou ik al heel blij mee zijn hoor
  zondag 19 maart 2006 @ 00:02:30 #244
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36156239
Ik heb me ook echt zoveel zorgen gemaakt over Freek wat dat betreft... Maar toen ie eenmaal goed liep was de beer ook los, jemig, ik heb af wat af gerend achter het mannetje aan . Niet te druk over maken Max, het komt echt goed hoor!
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2006 @ 00:42:31 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_36157381
m@x, hier nog zo'n slome hoor, en nu loopt hij nog steeds niet keurig stabiel met zijn 2½ jaar!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 09:11:57 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36161566
Anitra, dat klinkt als een of andere allergische reactie hè. Misschien omdat bomen en struiken weer beginnen uit te lopen? Is ie met zoiets in aanraking geweest? Kan natuurlijk makkelijk als ze aan het wandelen waren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36161866
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef m@x het volgende:
Het blijft inderdaad grappig om te zien, maar stiekem hoop ik dat hij nu wel snel gaat lopen. Hij zit nu in de babygroep van het KDV en mag vanaf juni naar de peutergroep, maar dan moet hij dus wel lopen. Als hij in juni nog niet loopt moet hij tot oktober wachten voordat er een plekje vrij komt bij de peutergroep. Als ik zo naar hem kijk is hij wel toe aan een treetje hoger en ik zou het zo jammer vinden als het hupsen dat belemmert.
M@x, er kan heel veel gebeuren in een paar maanden hoor! Dat heb ik hier ook gezien. Maar best vreemd dat je zo lang zou moeten wachten op een plaatsje in de volgende groep. Hier gaan ze gewoon over als ze er klaar voor zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36162070
quote:
Op zondag 19 maart 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Anitra, dat klinkt als een of andere allergische reactie hè. Misschien omdat bomen en struiken weer beginnen uit te lopen? Is ie met zoiets in aanraking geweest? Kan natuurlijk makkelijk als ze aan het wandelen waren.
Wij zaten ook te denken aan een allergische reactie, maar van wat is de vraag.
Ik zit me nu te bedenken dat ik vroeger allergisch was voor gras en dat ik dan een opgeblazenpopje werd en bij de eendenvijver is gras, maar dat bloeit toch nog niet?
pi_36162096
Ja hoor, grassen bloeien ook! Dat zou het best wel eens kunnen zijn. Ik weet idd niet of die nu al bloeien.
Of een of andere boom. MIj is altijd verteld dat verschillende bomen vanaf februari tot oktober/november kunnen bloeien.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36162182
Thanks!I
k weet dat we vorig jaar ook aan hooikoorts gedacht hebben en dat de puf goed hielp als hij buiten geweest was. We gaan het even goed in de gaten houden en de puf gaat weer overal mee naar toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')