Wat is het hier druk met posts zeg! wel erg leuk om te lezen over alle vorderingen van de dreumesen/peutertjes hier. Erg veel herkenbare dingen ook!
Luchtbel, hopelijk wordt Jolie niet meer gepest of wat dan ook, want daar leek het wel op. Gelukkig greep de oppas in, dat moet ook wel he...! Goede vrienden van mij waar we regelmatig komen hebben een meisje van 6 en een jochie van 4...ik denk dat het een beetje aan de leeftijd ligt, want die kan Noa ook nog weleens wegduwen en 'stomme Noa' en 'Noa, neeeeeeheee' roepen als ze aan iets zit waar hij mee wil spelen. Hij is echt heel erg op zichzelf gericht, misschien ligt dat wel een beetje aan de leeftijd. Zijn oudere zusje van 6 is juist heel erg lief voor Noa, heel zorgzaam en behandelt haar als haar kleine zusje. Ik denk dat het wel de leeftijd is.
Tex, wat grappig dat Noah ineens niet meer wil lopen! Dat heeft Noa ook een tijdje gehad, zo rond 10 maanden kon ze stapjes los zetten, maar dat deed ze alleen de eerste dagen, daarna een hele tijd (anderhalve maand ofzo) niet en toen ze bijna 1 jaar was ging ze ineens echt lopen, daarna weer een tijdje bijna niet en nu doet ze niet anders, en rent ze zelfs vaak!
Dat op de knieën 'lopen' deed Noa ook, bij gebrek aan beter leek het wel
![]()
kruipen is niet meer stoer natuurlijk! Af en toe kruipt ze nog, maar dat gebeurt bijna nooit meer en ik vind het dan ineens ook een heel raar gezicht
![]()
...
Fijn dat het beter gaat met z'n oogjes! Ik vond het zo zielig om te lezen, de snotoogjes...
dutchie: wat schattig, een dansende Léon...
![]()
dat samen dansen vinden ze al heel vroeg leuk, zelfs Emma van vier maanden vindt het prachtig om samen met mij te dansen. Maar het echte dansen doet Noa bijvoorbeeld nog niet echt, ze zakt dan alleen een stukje door haar knietjes en beweegt zo, en maakt er vaak een zingend geluid bij als ik pianospeel of muziek opgezet heb.
Belana, hoe gaat het met Liam?