Lishe, Noah loopt ook nog steeds niet. Terwijl ie het eerst heel goed kon, hij kon makkelijk van de ene kant van de kamer naar de andere kant los lopen, is toch meer dan 5 meter. Nu doet ie alleen korte stukjes oversteken zeg maar. En als je hem uitlokt doet ie het ook wel. Zal vast wel weer een keer komen
![]()
Kruipen is het toch ook al niet helemaal meer, want hij 'loopt' ook vaak op z'n knieën, dan heeft ie zn handen vrij
![]()
Suzanna ik vind het knap van Noa hoor! Geen idee wat 'normaal' is voord die lieeftijd eigenlijk, maar Noah praat nog niet zoveel. De hele dag is het papa of Kaak (Sjaak, de kat), of toch ook wel een mama af en toe. En bah. Verder is alles Ka en zegt ie tegenwoordig weer bij alles Die of Tie. Kwak kan ie ook en tegenwoordig probeert ie ook Miauw na te zeggen maar dat is meer "Mjaa" of zoiets
![]()
Maar we hebben besloten dat Noah gewoon erg druk is met z'n fijne motoriek
![]()
Altijd priegelen met zn vingertjes, puzzels probeert en kan ie soms. Blokjes (rond, vierkant of rechthoekig) op de juiste plek terugzetten, torentjes met de stapelbekertjes of blokjes maken, met de duplo (gewone ookal dus niet alleen de baby duplo) kan ie echt mee bouwen tegenwoordig.
Wel leuk trouwens, hij zegt ook steeds Haha, als we grapjes maken. Dus als ik hem een koekje wil geven en snel mn hand terugtrek voor ie het kan pakken: Haha. En als ik dan een andere keer iets geef zonder grapje dan grist hij het uit m'n handen: haha
En ook: Nananana en dan met "waarschuwend vingertje"
![]()
High Five dezen ze op het kdv al vanaf het begin met Noah. Ik dacht eerst, wat een onzin daar issie toch veel te klein voor! Maar hij had het toch al vrij snel door en toen was het wel heel leuk natuurlijk
![]()
Verder is Noah het allerliefste en makkelijkste kind ter wereld! (afkloppen
![]()
) Dit weekend naar de praxis én Ikea geweest, duurde allemaal wat langer dan ik in gedachten had. Arme kind maar steeds in een wagentje en hij heeft geen kik gegeven!
![]()
's Avonds naar een verjaardag maar die begon pas om 8 uur en normaal gaat ie dan naar bed. Ook nog vergeten
![]()
en hij mocht natuurlijk nergens aankomen en geen andere kindjes om mee te spelen. Hij was zo lief! Weer geen kik gegeven alleen maar gezellig lopen "kletsen"
![]()
Gisteren (weer) op kraamvisite geweest bij m'n achternichtje en als ik dat babietje op schoot heb wordt ie jaloers
![]()
Zo aandoenlijk. Dan wil ie ook op schoot. Later zat ik met hem op de grond te spelen en hij bleef maar bovenop me klimmen
Oeps, lang verhaal geworden...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.