abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 09:15:13 #201
81992 Githa
pi_36484548
De arts is op vakantie we hebben het hele verhaal wel aan de assistent gedaan en we wilde toch op kort termijn een afspraak, al is het maar om het bot te controleren dat uitsteekt. althans, ik vermoed dat het bot is Nu hebben we dinsdag om 9.15 u een afspraak met een collega van haar, die ook wel iets weet van deze behandeling.
Misschien beter dat we nu een ander treffen, misschien dat hij beter kan uitleggen wat er gebeurd.
Iig gevraagd of zij hem wilde vragen zich voor te bereiden op al onze vragen en heb ze dus ook bij haar al gesteld.
Ik ben benieuwd dinsdag, afwachten nu.
Gelukkig is de assitent altijd heel lief en begaan met Jordy artsen ook trouwens, heel lief enzo, spelletjes doen daar ligt het niet aan maarja... dus ze wilde voor Jordy wel een gaatje maken.

Nu mag ik dadelijk eerst met Jordy naar de huisarts want hij staat van totp tot teen onder de uitslag, rode puntjes op zijn rompje en op zijn beentjes en armpjes is het rood en dik. Hopelijk is dat ook niks ergs
pi_36484660
bot dat uitsteekt? ieks. en succes met de rode puntjes, hopelijk is 't snel weer weg.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:30:05 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36484801
Geen waterpokken, githa? Of ziet het er anders uit?

Oh, Maria doet zulke leuke en knappe dingen. Laatst was ze na het avondeten weer helemaal met haar pop bezig. Die moest in haar eigen buggy, in de gang. Maar eerst moest de pop Maria's jasje aan. Mama helpen, oké, gelukt en in de buggy stoppen. Heel stoer ging ze er zelf achter staan, maar ze kon natuurlijk never nooit bij de duw-handvaten. Dus vlug papa naar boven om haar poppenbuggy te halen. Dat mocht gelukkig van Maria. Ze zet de pop erin, gaat voor de voordeur staan en kijkt naar haar vader. Die is op blote voeten en Maria heeft dat gezien. Pakt zijn schoenen slim erbij, commandeert dat 'ie ze moet aantrekken en wacht tot ie klaar is, bij de voordeur. "Liefje? Ik denk dat onze dochter nog even met de pop wil wandelen..." En zo geschiedde. Op en neer door de straat. Trots en glunderend.

Dezelfde avond, ze wilde nog even niet slapen. We zitten met z'n drieën op de bank, Maria middenin. Ze legt haar voetjes over elkaar. En met een gelukzalige zucht haakt ze haar armpjes in die van ons. Ons tantetje. Gezellig, zie je haar denken.

En laatst waren we bij Luchtbel en Maria had Jolie, Morris en Liam wel gezien, maar geen echte aandacht gegeven. Jolie ging naar bed en ook dat ging aan Maria voorbij. Maar na een halfuur zegt ze ineens vragend: Zjola? Zjola? Met de handjes omhoog (waar is ze nou?). Blijkbaar had ze haar vriendinnetje tóch gemist. Lief zulke dingen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 09:31:49 #204
81992 Githa
pi_36484839
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:23 schreef bixister het volgende:
bot dat uitsteekt? ieks. en succes met de rode puntjes, hopelijk is 't snel weer weg.
klinkt misschien enger als dat ik het bedoel.
Als hij de vingertop van zijn middelvinger buigt lichtelijk al dan steekt er van binnenuit iets scherps naar buiten precies op knokkel hoogte waardoor de huid ook wit uitslaat alsof er iets drukt.
Ik kan niks anders bedenken dan dat het bot is, maar ik ben dan ook geen arts vandaar dat ik er bij schreef dat ik dacht dat het dat was.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 09:35:23 #205
81992 Githa
pi_36484918
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Geen waterpokken, githa? Of ziet het er anders uit?
neej, niet de waterpokken, op zijn rompje lijkt het meer op de rode puntjes die je krijgt bij bijv. een bloeduitstorting. en op zijn gezichtje enzo is het echt een grote rode plek die is opgezet en die bestaat uit allemaal kleine bultjes echt heel klein

Maria wat leuk Sugar dat ze zo duidelijk weet wat ze wil.
pi_36486422
Githa wat fijn dat je dinsdag naar Jordy zijn vingertjes kan laten kijken!
En nu dan ook nog rooie plekjes, och toch!

Ow Maria... ik begin alleen maar meer te rammelen van zulke lieve kindjes
Fake it till you make it...
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:59:36 #207
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36486626
Fijn Githa, een afspraak. Spijkers met koppen! En misschien is een frisse (nieuwe) kijk erop wel heel goed!

Maria... Knapperd! En dat getuttel met een pop. Ik wou dat het hier al zover was. Ik kan ook niet wachten om Luuk met een theeserviesje bezig te zien. Heerlijk lijkt me dat. (Ik wil zelf een serviesje voor haar gaan beschilderen, lijkt me zo leuk voor later )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:00:53 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_36486655
Maria is zooooooo
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 30 maart 2006 @ 11:33:00 #209
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36487361
Maria

Ik wil oooook een Maria!
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 12:37:25 #210
81992 Githa
pi_36489045
Nou we zijn weer terug, de uitslag blijkt een allergische reactie te zijn op .... iets Netelroos noemde hij het, maar dat blijkt meer een verzamelnaam te zijn.
Gewoon afwachten tot het over gaat.

De huiarts vond het overigens ook een goed idee om even terug te gaan dinsdag en vond het ook zeker vreemd dat er geen therapie was voorgeschreven.
Pfff, daar zakt het vertrouwen toch wel van, maar ik ga het dinsdag zeker vragen.

Wat wel heel lief was. er was een meisje van een maand of 8/9 dat net kon staan en Jordy moest haar steeds kroelen en kusjes geven echt elke 10 tellen kwam hij weer "aaaaaaaaaaah" gevolgt door een dikke kus.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:14:44 #211
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36490073
Oh Githa, wat naar dat het niet loopt zoals het zou moeten lopen. Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Hopelijk wordt er nu wel therapie voorgeschreven. Heel veel sterkte

Sjoeg, zullen we een dagje ruilen? Jij een dagje Kai en ik een dagje Maria?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:16:04 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_36490107
mmm, het sterkt iig wel je idee dat je commentaar mag gaan leveren nu githa...

Liam was vanacht wakker, huilen huilen, ik naar hem toe, zegt ie: pijn in oog mama, al vreselijk erin wrijvend. God, arm kind denk ik, ontstoken oog ofzo? pfff...
Pakt ie ineens mijn hoofd vast en rukt me richting zijn oog... "kusje op mama" en toen was het "beter" zei hij Na een flesje melk op "het gote bed" heeft ie toen weer heerlijk geslapen
stormy waters...
sailin'
pi_36490227
Balen Githa dat Jordy dat er ook nog bij heeft. Ik hoop dat je dinsdag alle antwoorden krijgt op je vragen en ik zeg het lekker nog een keer De artsen zijn er voor jou! Goed dat je nu al een boel vragen door gegeven hebt!!
En kusjes geven zijn

Liam
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:27:40 #214
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36490420
Ah gossie Liam, wat een kusje al niet kan doen.

Kai heeft vanmorgen gewoon tot 9 uur geslapen. Gisteravond mocht hij iets later opblijven (tot half 8) en is hij vervolgens zonder een kik te geven gaan slapen. Vannacht heeft hij drie kwartier liggen jengelen maar is vervolgens uit zichzelf weer gaan slapen en vanmorgen werden we dus pas om 9 uur wakker. Luxe!!!!!!!

Hij heeft gisteren trouwens geleerd hoe hij de high five moet doen en doet dat dus nu ook om de haverklap
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 13:33:24 #215
81992 Githa
pi_36490565
Lief is dat he Max, Jordy doet dat ook
High five, low five, baby five

en Kai wat heb jij lekker geslapen, als je dat nu elke nacht zo doet dan zullen je papa en mama vast heel blij zijn
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:54:04 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491177
hier ook al heel lang high five leuk vind ik dat

Kai, houden zo jochie misschien is dat wel HET idee, gewoon wat later naar bed
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:20:05 #217
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36491969
Wat hebben we allen toch ook superkindjes

Maria lieveke

Kai ook al zo'n lekker stuk

Githa naar meid hopelijk kan deze arts je vragen beantwoorden

Jordy gauw vlekjes vrij worden hoor
pi_36502853
Kai wat lekker! Uitslapen is goed!

Djen ging net de tuin in om eten voor de vogeltjes in het huisje te doen. Djulian gaat voor de deur staan, wacht tot Djen met de rug naar de deur staat en doet heel stiekem de onderste knip erop. Hij deed daarna alles om haar aandacht te trekken. Toen Djen naar binnen wou begon hij te lachen en heel hard hihihihihi te roepen. Hij zat Djen echtuit te lachen
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:57:14 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36516478
Ik zit een beetje in mijn maag met Maria's eczeem. Ze heeft een plek op haar wang en een op haar voorhoofdje. Die plekken zitten er al ruim een jaar nu en zijn in de loop van de tijd alleen maar heftiger geworden. Ik ben er een paar keer mee naar de huisarts geweest en het advies was steeds: vet houden (vaseline of dingen als parfenac en cardiflor) en als het open is zinkzalf gebruiken. Dat doen we dus ook al die tijd, steeds die zalfjes. Niets heeft echt resultaat gehad nog.

Ik heb een paar weken terug een korte tijd hydrocortison gesmeerd (ook via de huisarts uiteraard), dat hielp wel even, maar mag natuurlijk niet lang gebruikt worden. Het is nu weer (erger) teruggekomen en niets helpt echt.

Nu was mijn man vanochtend naar zijn huisarts voor zichzelf en had Maria bij zich. De huisarts zei te schrikken van die plek op haar wang. Mijn man vertelde wat mijn huisarts (en die van Maria) ervan zei en dacht. Zijn huisarts gaf aan vaak het gevoel te hebben dat de wat meer op alternatieve geneeswijzen ingestelde huisartsen (zoals mijn huisarts) onnodig "risico" nemen bij dit soort dingen. En eerlijk gezegd hadden wij ook al het gevoel dat er op een betere manier mee omgegeaan moest worden.

Het is gewoon echt een hardnekkige plek geworden en ze krijgt er steeeds meer jeuk aan. Ik vind het zielig, ze ziet er soms ook zo zielig uit daardoor.
Mijn gevoel nu: overstappen naar die huisarts. Hij gaf ook aan dat we hem altijd om raad mochten vragen.

Oh jeetje, wat een lap tekst. Excuus, het zit me best dwars.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2006 @ 10:00:49 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36516540
Moeilijk hoor Sugar, heeft de huisarts van je man niet aangegeven wat hij eraan zou doen? Zodat je dat eventueel bij de eigen huisarts zou kunnen voorstellen. En verder in het algemeen, bevalt de eigen huisarts wel of heb je vaker twijfels? Als je over meer dingen twijfelt, zou ik inderdaad overstappen. Vooral omdat je die andere huisarts al 'kent'...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36516583
sugar, wat vervelend die eczeem-plekjes. als de wat mildere smeersels niet helpen lijkt mij ook dat je toch maar eens wat anders moet proberen. maar had de huisarts van je man ideeën voor hoe 't anders aan te pakken, of is alleen hormoonzalf dan een optie? en hoe erg is het als je dat langere tijd gebruikt?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:03:40 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36516599
Nee, volgens mij heeft hij verder niet aangegeven wat hij zou doen. Ik ben (voor mezelf) helemaal tevreden over mijn huisarts, maar voor Maria wil ik gewoon helemaal zeker zijn van deskundigheid. En ik ben wel geneigd te denken dat de huisarts van mijn man misschien inderdaad wat zekerder is van alles. (Ook omdat ik bijvoorbeeld las over Sara van Fuente die op een hormonenzalf heel goed reageert. Dan denk ik: waarom loopt Maria al een jaar met die plek en helpt niets?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 31-03-2006 10:21:58 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2006 @ 10:18:51 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36516877
Als ik heel eerlijk ben zou ik zeggen, volg je gevoel!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:20:26 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_36516911
moeilijk sugar... ik vind het wel belangrijk dat een huisarts "goed voelt" dus misschien is het maken van de overstap wel verstandig. Ik heb de plekken gezien en zeker die op haar wang is best groot idd. Ik zou ook willen dat er wat zou gebeuren, desnoods naar een dermatoloog door ofzo.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:21:26 #225
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36516928
Ja, ik dacht ook al dat jij dat wel zou zeggen, Belana. Het ziet er ook best sneu uit.
Ik ga het nu regelen. Voelt beter.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:22:51 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_36516963
doen dan
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:27:22 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36517051
Idd iets mee doen dan. Beter een keer te veel gevraagd dan te weinig toch?
En als het al zo lang duurt dan mag er idd wel eens een vervolgstap gezet worden.
pi_36517365
Ik denk sowieso dat het vaak fijner is om als 1 gezin 1 huisarts te hebben.
Maar ik zou met zoiets een doorverwijzing voor een dermatoloog vragen. Die hebben echt wat meer verstand van die dingen. Zeker als je he tnu al een jaar aangekeken hebt met de huismiddeltjes.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36517497
Goedzo Sugar, je gevoel volgen! De huisarts van je man is vast hartstikke deskundig.
Ik wist niet dat er ook huisartsen waren die 'alternatiever' zijn? Kies je die daarop uit, of is dat gewoon een huisarts die ook alternatieve geneeswijze ondersteunt? Geen homeopaat?
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:50:27 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36517523
Dat was ik dus...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:54:22 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36517626
Ja, het is een gewone huisarts, die ook haar ogen voor de alternatieve hoek erg openhoudt, zeg maar. Ze kijkt naar beide invalshoeken (puur medisch en alternatief). Toen ik besloot dat we toch een hormoonzalf voor Maria wilden, werd ik ook door zowel de assistent als de huisarts teruggebeld om erover te overleggen. Ze zien dat wel als "heftig", zeg maar. Misschien terecht, maar soms moet het maar even met wat zwaardere middelen.
pi_36517635
Sugar ik zou een doorverwijzing vragen naar een dermatoloog. Want een jaar aanmodderen is best wel lang, de huismiddeltjes helpen niet daar ben je onderhand wel achter. Ik heb zelf als baby en kind van top tot teen onder de eczeem gezeten, en bij mij hielp uiteindelijk alleen maar de hormoonzalf. Maar er zijn nog veel meer middeltjes die zouden kunnen helpen waar geen hormonen in zitten maar die ook wat sterker zijn dan gewoon vaseline. En die weet de dermatoloog vast wel.
pi_36517652
Overigens smeer ik dus al 25 jaar met die hormoonzalf en ik leef nog steeds
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:56:29 #234
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36517690
O, Dat lijkt me op zich wel heel prettig. Alleen jammer dat het dan zo loopt als 'zachtere' middeltjes niet helpen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:32:24 #235
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36523897
Pff, wel herkenning hier. Noa heeft nu ook nog steeds eczeemplekken en het enige wat ik van de huisarts hoor, is ook: 'goed vet houden' ... Emma heeft nu ook eczeem helaas, en die smeer ik ook zo vaak mogelijk in. Daar blijft het wel redelijk van onder controle, maar het is niet afdoende, dat is wel zeker. Maar goed, bij haar wacht ik het nog even af... als het bij Noa erger gaat worden ga ik toch ook verder zoeken.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Ladybos het volgende:
Overigens smeer ik dus al 25 jaar met die hormoonzalf en ik leef nog steeds
Ik smeer er ook al minstens 20 jaar mee (tenminste, toen ik jonger was smeerde m'n moeder ermee neem ik aan ) en heb eigenlijk niet echt ergens last van als ik het smeer. Let wel: als ik het smeer... dat is het nadeel, je blijft ervan afhankelijk. Weet niet of dat bij iedereen is hoor!
pi_36532665
Danielle is ook een eczeemklantje en idd: goed vet houden, voor de ergste plekken heb ik hormoonzalf en er schijnt een middel te zijn dat geen hormonen bevat, maar daar moet ik nog even achteraan. Mijn huisarts kende het uiteraard niet en ik moet nog even de naam opzoeken (kan vanaf twee jaar)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_36532879
toevoeging: het middel heet Elidel, maar ik werd daar ook niet echt heeeel veel blijer van, omdat ze ook aangeven dat je er hormoonzalf naast moet gebruiken
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_36533068
Wij zijn met Morris vorig jaar ook bij een dermatoloog geweest en ik moet zeggen, ik ben blij dat we dat gedaan hebben. Daar is hij onderzocht op allergieën en dat heeft al een groot deel van het probleem opgelost. Ook hebben wij hormoonzalf liggen maar dat gebruik ik echt nog maar zelden.
Verder hou ik zijn huidje vet met een homeopatisch smeerseltje: Urtica zalf van Bonusan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 20:09:37 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36533172
Eva heeft ook eczeem en ook daar kon de huisarts vrij weinig mee. Via de kinderarts heeft ze toen een smeerseltje gehad waardoor ze er zo af was, en we hoeven nu maar 1 a 2 keer te smeren op nieuwe plekjes en weg is het.
Soms is "hogerop" zoeken gewoonweg beter Sugar, als je je daar prettiger bij voelt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:39:55 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36537560
Freek had ook eczeem, en mijn HA had niet zo'n moeite met het geven van hormoonzalf in een heel lage dosering. Ik zelf trouwens ook niet, want jeuk is gewoon hartstikke vervelend. Zodra het weer wat kalmer was stopte ik dan meteen weer met smeren, en al met al viel het hartstikke mee hoe vaak ik uiteindelijk smeerde. Hij had trouwens een creme waarin ook iets schimmelwerends zat, omdat ze ook heel snel een soort schimmelinfecties van de huid kunnen hebben, en dat ziet er ook vaak uit als eczeem.
Toen ie ongeveer anderhalf was zijn we een weekje naar Spanje geweest, en na een aantal dagen zon en zee was het weg, al heeft ie nog steeds een erg droge huid.

Dus Sugar, voor het goede doel kun je altijd nog op vakantie gaan natuurlijk .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:38:16 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36549243
mijn dreumes kan sinds gisteren op de bank klimmen en zo ook gelijk natuurlijk op de stoelen van de eettafel. ik heb zon vermoeden dat maxim dan vanzelf ook nog eens op de vensterbank gaat staan/zitten/lopen vensterbank van 1 mtr breed hier
ofterwijl, nog meer in de gaten houden dan ik al deed

en maxim heeft ons goed wakker gehouden vannacht, zat met hem om half 4 bumba, tik tak, teletubbies en zo te kijken beneden op de bank in zn eigen bed was het krijsen, in ons bed was het ook huilen, alleen met licht aan viel hij in slaap naast me en constant vingers in zn mond tijdens het zeuren/huilen/krijsen, dus ik vermoed dat hij nog last heeft van zn tandjes.
...owja 2 tandjes 3 dagen geleden doorgekomen. nu 6 aan de bovenkant, en 4 onderkant
pi_36551091
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Martineke het volgende:
mijn dreumes kan sinds gisteren op de bank klimmen en zo ook gelijk natuurlijk op de stoelen van de eettafel. ik heb zon vermoeden dat maxim dan vanzelf ook nog eens op de vensterbank gaat staan/zitten/lopen vensterbank van 1 mtr breed hier
ofterwijl, nog meer in de gaten houden dan ik al deed

en maxim heeft ons goed wakker gehouden vannacht, zat met hem om half 4 bumba, tik tak, teletubbies en zo te kijken beneden op de bank in zn eigen bed was het krijsen, in ons bed was het ook huilen, alleen met licht aan viel hij in slaap naast me en constant vingers in zn mond tijdens het zeuren/huilen/krijsen, dus ik vermoed dat hij nog last heeft van zn tandjes.
...owja 2 tandjes 3 dagen geleden doorgekomen. nu 6 aan de bovenkant, en 4 onderkant
Allemaal tegelijk?
Jeetje Maxim!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2006 @ 16:30:48 #243
81992 Githa
pi_36553430
Ohw alle kindjes met exceem ... zo te lezen zijn dat er best veel!

Maxim 10 tegelijk!...WAUW
Jordy heeft nog steeds niet meer dan bobbels op de plek waar tandjes zouden moeten zitten, still waiting

Sugar, ook ik kan niet meer zeggen als volg je gevoel

Vanmorgen even naar de efteling geweest, maar door het slechte weer zijn we zo lang niet gebleven.
Het poppenfestival, sprookjesbos en de speeltuin waren toch een groot succes hopelijk wordt het komende week beter weer.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:36:31 #244
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36556987
Volgens mij zijn er nu maar 2 doorgekomen bij Maxim hoor!! 3 dagen geleden 2 tandjes doorgekomen, nu IN TOTAAL 10 tandjes denk ik
Nog steeds impressive, 10 tandjes al Noa heeft er nog maar 8, maar die begon ook pas met 10 maanden. Best laat eigenlijk...
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 april 2006 @ 19:01:44 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36557643
Tien tandjes... Isa komt nog steeds niet verder dan vier boven en twee onder, maar ze heeft wel al vier kiezen.

Hier is het weer raak met de koorts... nu is het een virus. Dus uitzieken geblazen...
pi_36561500
*komt voorzichtig eens om de hoek kijken bij al deze 'grote' kindjes en zwaait*

Tomas is 1, dus ik kom voortaan hier kletsen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_36561548
Tearsong, gefeliciteerd en welkom!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:44:22 #248
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36561654
Hey, leuk TearSong! Enne...welkom Tomas!
Zit me trouwens net te bedenken (hoe totaal offtopic, sorry) dat niemand jou waarschijnlijk ooit TS zal noemen... ook al is dat de afkorting van je naam! (weet niet waarom ik daar nu opeens op kom )
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:47:15 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_36561743
haai tearsong en Tomas
stormy waters...
sailin'
pi_36562135
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef Suzanna het volgende:
Zit me trouwens net te bedenken (hoe totaal offtopic, sorry) dat niemand jou waarschijnlijk ooit TS zal noemen... ook al is dat de afkorting van je naam! (weet niet waarom ik daar nu opeens op kom )
*rofl*
Ik voelde me in het begin ook altijd aangesproken als er ergens gesproken werd over de TS

Ik ga me even inlezen hier hoor
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')