Ik smeer er ook al minstens 20 jaar meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Ladybos het volgende:
Overigens smeer ik dus al 25 jaar met die hormoonzalf en ik leef nog steeds
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Martineke het volgende:
mijn dreumes kan sinds gisteren op de bank klimmenen zo ook gelijk natuurlijk op de stoelen van de eettafel. ik heb zon vermoeden dat maxim dan vanzelf ook nog eens op de vensterbank gaat staan/zitten/lopen vensterbank van 1 mtr breed hier
ofterwijl, nog meer in de gaten houden dan ik al deed
en maxim heeft ons goed wakker gehouden vannacht, zat met hem om half 4 bumba, tik tak, teletubbies en zo te kijken beneden op de bankin zn eigen bed was het krijsen, in ons bed was het ook huilen, alleen met licht aan viel hij in slaap naast me
en constant vingers in zn mond tijdens het zeuren/huilen/krijsen, dus ik vermoed dat hij nog last heeft van zn tandjes.
...owja 2 tandjes 3 dagen geleden doorgekomen. nu 6 aan de bovenkant, en 4 onderkant
*rofl*quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef Suzanna het volgende:
Zit me trouwens net te bedenken (hoe totaal offtopic, sorry) dat niemand jou waarschijnlijk ooit TS zal noemen... ook al is dat de afkorting van je naam! (weet niet waarom ik daar nu opeens op kom)
Het lijkt mij erg vroeg, maar hij gaat al tijden mee naar de wc en weet al tijden duidelijk te vertellen dat hij bah heeft gedaan. We stonden dus echt verbaasd dat hij het vandaagaan gaf net voor hij moest. het lijkt mij wel erg lekker een kind dat vroeg zindelijk is want met mijn dochter heb ik heel wat problemen gehad. Vandaar dat ik ook zo verbaasd wa van wat er ebeurde vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef senesta het volgende:
Anitra, het begin van zindelijkheid?
hehehe hier ook zo een eigenwijsje. Precies hetzelfde. Ik probeer er dan iig nog 5 happen van te maken. Ik heb begrepen dat het helemaal bij deze leeftijd hoort. Zolang de rest er wel in gaat.....quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Suzanna het volgende:
Noa wil ook weinig eten, vooral het avondeten. Soms gaat het wél goed als ik haar op schoot neem, maar meestal heeft ze na drie hapjes 'genoeg' ... 'verrassend' genoeg gaat het toetje er dan wel in...![]()
Die van mij die staat met zijn vingers bij zijn neus en trekt een vies gezicht... en dan gaat ie bij de deur staan. Ben wel bezig met potje iedere keer als ik hem verschoon mag hij er even op zitten. hij is nu 21 maanden..quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
Tearsong en Tomas welkom!!
Djulian is een en al ondeuegendheid, had van de week zussie buiten gesloten, vandaag heeft hij zijn vader buiten de deur gezet. gelukkig was ik nog binnen
Vandaag pakte Djulian een luier, luierzakje en doekjes en gaf die aan mij, dus ikbroek kontroleren, maar die was nog droog. Dus tegen Djulian gezegd ne nog niet, is nog geen bah. Ik heb de luier nog niet vast of meneer zegt bah ja. En ik rook het gelijk en toen kon ik hem wel verschonen
Ik moet toch echt ook aan een potje geloof ik, wnt vanmorgen stond meneer dus ook bij de deur en maar gillen. Ik had geen idee wat er aan de hand waspraten kan hij nog niet op een paar woorden na dandus ik zijn broek verschonen, maar weer niks er in dus weer dicht en 2 tellen later dus weer vies. Hij geeft het zo duidelijk aan dat we toch maar gaan beginnen met zindelijkheid.quote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij die staat met zijn vingers bij zijn neus en trekt een vies gezicht... en dan gaat ie bij de deur staan. Ben wel bezig met potje iedere keer als ik hem verschoon mag hij er even op zitten. hij is nu 21 maanden..
Ai. Het begin van waterpokken?quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Belana het volgende:
wij hebben een heel zielig kindje. wat er nou precies aan de hand is is eigenlijk onduidelijk. Maar het is huilen, huilen, huilen... hij wil niet slapen, hij wil beneden...
ik geloof dat het inmiddels voornamelijk aandacht is en oververmoeidheid... maar zielig is het wel
wij zijn liam niet zo gewend, dat maakt het extra erg denk ik...
Ohw sorry, het waren er ook zoveel.quote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
@ Githa hier is Thijs geen slechte eter hoor
Thijs is echt dol op eten.
Daan was ook pas 14 maanden toen zijn eerste tandje doorbrak. Maar als je je ongerust maakt, zou ik het inderdaad bij het CB even navragen. Kun je zelf niet voelen/zien of er al wat tandjes aankomen? Dan is het tandvlees al wat steviger en wat witter. Als er al tandjes zitten, komen ze vast en zeker op een zeker moment wel doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Githa het volgende:
Maar nu ik toch aan het spuien ben.
Ik maak me ook zo'n zorgen over die tandjes die er nog steeds nietz ijn. Hij is nu 14 maanden!!!
Ik kan bij de tandarts langs voor een foto, maar het arme ventje heeft al zovele onderzoekjes en vervelende dingen, wat zouden jullie doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |