Ik hoop het ook niet Anitra, hoe gaat het nu met hem?
Ik moet ook echt ff spuien hoor.
Jordy's vingertjes zien er helemaal zo goed niet uit als ik hoopte. Nu weet ik niet of het zo hoort, maar ik heb er gewoon een heel slecht gevoel over.
De laatste paar keren werd dat eigenlijk een beetje afgewimpeld bij de arts en kwamen de meeste vragen pas een uur ná de afspraak.
Zo vraag ik me ook af waarom er vooraf geen foto's zijn gemaakt, dan had ze geweten dat het bot vergroeid was en waarom zegt ze, als ik 3 weken na de operatie vraag waarom zijn vinger scheef staat, dat ze dat al had gezien tijdens de operatie. Dat had ze moeten zeggen!
vind ik dan En ook wil ik de fases weten van genezing. Wat kan ik verwachten, want nu maak ik me druk bij elke verandering. Natuurlijk heb ik deze vraag al eens gesteld maar nooit een echt anwtoord gekregen.
Nu lijkt het allemaal zo makkelijk, maar eenmaal binnen ben je bezig met je kindje en sta je voor je het weet weer buiten en heb je een antwoord dat je tijdelijk tevreden stelt.
Nu is de wond redelijk aan het genezen en worden zijn vingers steeds meer zichtbaar. Zijn vingers staan dus echt heel krom gebogen, hij krijgt ze ook niet recht en als hij het bovenste stukje van zijn middelvinger een beetje buigt
echt een beetje maar dan steekt er een puntig iets binnenshuids naar buiten, waardoor de huid wit verkleurd. Dat lijkt me dus echt echt echt niet goed. Ik weet ook niet of hij nog pijn heeft, ik weet ook niet of het normaal is, ik weet ook niet of ik gewoon overbezorgd ben, maar ik maak me wel zo bezorgd. Echt ik barst al in tranen uit als ik eraan denk.
Ik probeer het al weken weg te stoppen, er niet aan te denken. Het komt goed, je bent bezorgd met wat tijd ziet dat er beter uit, maar ondertussen gaan al mijn alarmbellen af!
Morgen gaan we nog een keer bellen, ik hoop dat we haar duidelijk kunnen maken hoe ik het zie en ervaar en dat ze die onrust weg kan nemen. tot nu toe zegt ze alleen jawel joh, komt goed! maar steeds komt er iets nieuws bij, haar geloofwaardigheid is dus wel gezakt.
Pfff, ik heb van mijn baas 2 weken vrijaf gekregen omdat collega's haar hadden aangegeven dat het nodig was. Jeetje is dat even een eye opener.
Nu 3 daagjes thuis eist het zijn tol al, ik heb tijd om na te denken
![]()
en dan denk ik NEEEE! we moeten nog een keer en dit handje komt al nooit meer goed.
Ik heb nog wel 1000 dingen en gedachtens , maar ik kan ze niet eens meer ordenen en verwoorden en voel me schuldig dat ik dit allemaal zo heb laten gebeuren.
Maar zo! dit ben ik iig kwijt, het helpt altijd om het hierte kunnen spuien en jullie het wat kunnen relativeren