Het is al opgepeuzeld:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:10 schreef dndiek het volgende:
wat gaat Bluezz koken ?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Je bent te laatHet is al op
Het was gepofte aardappel met zure room
Sla/komkommersalade met bosuitjes
Gegrilde rosbieflapjes
quote:
Klinkt erg lekkerquote:Het was gepofte aardappel met zure room
Sla/komkommersalade met bosuitjes
Gegrilde bieflapjes
Wat zal jij lekker SCHtrak worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Net lekker lang gesport, cardio dit keer. Clauwheee doet nu aan cardio, fitness en steps. Zijn jullie trotSCH?
Nu eten
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
we gaan weer niet winnen bij het curling
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
De redactie van Langs de LIjn had vorige week gecurld, was retemoeilijk zeiden ze.
Succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef rubbereend het volgende:ik ben er vandoor, één van de belangrijkste competitiewedstrijden van het seizoen!
Een onderzoek naar zijn verstandelijk vermogen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Doeg mensjes!
Kan iemand mij ook vertellen of er dan ook een onderzoek naar Polak komt? Kan het nergens vinden.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een onderzoek naar zijn verstandelijk vermogen?
Dan zijn ze zo klaar.quote:
Wat voor één?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd vrijdag mogen we weer aantreden
fijne lesauto trouwens![]()
of je moet helemaal hier na toe komenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Dus we hoeven niet de bibbers te krijgen als we naar buiten gaan wanneer je les hebt?
Minder dvds kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerder niet echt de behoefte en geld voor gehad
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef borisz het volgende:
naar Buijs wordt wel een onderzoek ingesteld
heb het hoofdzakelijk over m'n schoolperiodequote:
British Broadcast System?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Evertje het volgende:
op welke zender komt BCFC - LFC?
Sky.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Evertje het volgende:
op welke zender komt BCFC - LFC?
Alleen nog wat schaven aan je inparkerenquote:
hier was het toch al wat donkerderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alleen nog wat schaven aan je inparkeren![]()
[afbeelding]
Polak heeft zich duidelijk verontschuldigd bij Talpa. Heb ik Buijs niet horen doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oud nieuws
Maar als er naar Polak dan geen onderzoek wordt ingesteld zou ik dat belachelijk vinden.
Op Talpa niet nee, want daar hebben ze hem er ook niet naar gevraagd. Op TV Noord wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Polak heeft zich duidelijk verontschuldigd bij Talpa. Heb ik Buijs niet horen doen.
Haquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch alleen te ontvangen op de tractor in de stal?
Goede tipquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:45 schreef dndiek het volgende:
Hoi
College is ook weer afgelopen, nog even Met het mes op tafel kijken
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Zojuist nationale inburgeringstest gedaan op internet. 6,1. Mag blijven!
Niet gezien, Welk nummer was het Pascal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
SCh leuke clip voor je van Rammstein op TMF
die nieuwe mann gegen mannquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet gezien, Welk nummer was het Pascal?
Oke.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die nieuwe mann gegen mann
nu Pearl Jam ook weer genieten
da's ook lekker !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
zit aan de grapefruitsap.
Jammerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Zojuist nationale inburgeringstest gedaan op internet. 6,1. Mag blijven!
waar is dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's ook lekker !
mijn vrouwje werkt trouwens ook op een praktijkschool...komt ook altijd thuis met de vreemdste verhalen !
hoofddorpquote:
als ik haar verhalen hoor is daar geen woord aan gelogen....respect hoor, dat je dat doet/kan !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zit in Spijkenisse. Het werk op school is elke dag verrassend.
that's the way i like it..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
Bloem, er zat iets erg groots tussen je benen.![]()
Ze had het over iets groots, dwergje.quote:
zei Bluezz datquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze had het over iets groots, dwergje.![]()
Probeer hier eens: http://www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/2000/03/mann.htmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk onderwerp, de current account deficit van Amerika. Heeft er iemand anders nog een mening over? Ik hoef nog maar 2 pagina's .. van de twee
Oe. Ik dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/2000/03/mann.htm
Google is your best friendquote:
Ja, die 26-delige Winkler Prins van mij staat weg te stoffen tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
VoreG, nog helder?
Das mooi, want honden zijn ook dierenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Ik kom even mijn laatste ZA-tje halen voor ik naar bed ga.
Moe maar voldaan door de akties in F&F voor een verwaarloosde hond
Ja, jezelf flink veel moed indrinken kan je wel gebruiken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:04 schreef DarkShine het volgende:
Avond!
Net wezen indrinken voor morgen...
Zou niet inzien waarom wij kansloos zijn. Dit seizoen is er meer kans dan normaal in Amsterdam!quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jezelf flink veel moed indrinken kan je wel gebruiken.![]()
Nee, kansloos zijn jullie zeker niet, gezien de huidige situatie bij Ajax.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef DarkShine het volgende:
Zou niet inzien waarom wij kansloos zijn. Dit seizoen is er meer kans dan normaal in Amsterdam!
nouja, de uitdaging is er een beetje afquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Och gossie,meneer voelt zich tegoed
ligt die van Hiddink dan al hier ergens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:04 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ruik een transfer...
doe je voorzichtig ?quote:
Veel plezierquote:
soooooo hiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar
automationbeursquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uh huh ..... Tolk komt mijn kant op!
Wat moet je doen in Nieuwegein Tolk?
Jij werkt in de sneltram remise ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:15 schreef Eilanden het volgende:
Laatste halte sneltram Nieuwegein zit het bedrijf waar ik werkMaar in dit dorp stopt inderdaad geen trein.
Je treft prima weerquote:
Dat is mooi ! proost !quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je treft prima weer
Rondje gebak van mij trouwens, m'n pa is vandaag 60 geworden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je treft prima weer
gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je treft prima weer
Dat is de traditionele Woerdse slagroomtaart natuurlijkquote:
lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is de traditionele Woerdse slagroomtaart natuurlijk
oh dat waren al die borden gister langs de weg tijdens rijlesquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je treft prima weer
Aijlantsjuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhquote:
ik ben weer heelhuids thuisquote:
welkom in ons midden !quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik ben weer heelhuids thuis, al rijden er mensen rot die hun rijbewijs niet zouden mogen hebben
de woensdag uitslag is jouw nu al niet gunstig gezind !quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:04 schreef DarkShine het volgende:
Stond gister op, eczeem rond mijn rechteroog. Sta vanmorgen op, oog rood blaasjes rond mijn oog, uitgedroogd door mijn eczeem...
Kon pas bij de huisarts terecht in de namiddag, maar dan kan niet meer!
De KNHO-artsquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik een afspraak maken voor de Keel, Neus en Hoer arts![]()
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4![]()
Heeft ie er dus nog steeds geen bal aan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed zo!Dat cijfers omhooglullen moet ook maar eens afgelopen zijn!
dat doen ze in de remise van de sneltram toch ook ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Eilanden het volgende:
Goed zo!Dat cijfers omhooglullen moet ook maar eens afgelopen zijn!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de woensdag uitslag is jouw nu al niet gunstig gezind !![]()
Ik ken wel mensen die van een 5.3 nog een 5.5 hebben weten te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4![]()
Heeft ie er dus nog steeds geen bal aan.
is wel de hoofdstad van jullie noorderburen hoorquote:
Lul toch niet met die sneltramquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat doen ze in de remise van de sneltram toch ook ?
dan lullen ze die dingen toch ook gewoon op tijd
doet die sneltram van jullie tussen de middag een tukkie dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lul toch niet met die sneltramDe remise bevindt zich in het midden!
Die sneltram van ons? Ik werk helemaal niet bij de tram manquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet die sneltram van jullie tussen de middag een tukkie dan ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die sneltram van ons? Ik werk helemaal niet bij de tram man
En, ken ie al stoppen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
en dan lekker 24/7 op zijn kleinzoon passenquote:
Hij is net een nieuw bedrijf gestartquote:
dan is het niet slim om te stoppenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is net een nieuw bedrijf gestart
Als hij geen opvolger had gehad had hij het oude bedrijf verkocht en was gestopt. Maar ja, sommige mensen vinden hun werk leuk en gaan nog even doorquote:
Ziek? Zorgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Redelijk Beschouw, kan beter.
dat is een goede besteding van jouw tijd (en die van mij, want ze zijn leuk om te lezen !)quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef Beschouw het volgende:
Goed. Vrij vandaag. Tijd om een nieuwe column voor het columnhoekje te schrijven.
quote:
is dat veilig om op het werk te kijken?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef Bjoro het volgende:
Clau en Noca weer in de bocht
hier op het werk doettie ut niet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
kijk thuis wel ffquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
gewoon kijken, geen beelden die niet geschitk zijn voor collega's. Of beter dit ga je dadelijk aan je collega's laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie kan ik mijn kaart bij jou strippen dan?
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltram![]()
dat heeft hij toch gezegd , he bluezz![]()
misschien stript hij wel snel in die tramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werken![]()
Mét een nieuwegeinse tramconductricequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Bjoro het volgende:
misschien stript hij wel snel in die tram
hm, doet 't niet hier. eens even de firewall nakijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef borisz het volgende:
De happy hardcore mix van Paul rabbering![]()
quote:
doe ik ff 1 bakkie meequote:
koffie of thee ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Boodschappies weer gedaan. Nu nog even extra bakkie Senseo.
Dark roast koffie.quote:
shop zequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat boodschappen doen.
Tong leeft nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben doodop 2 dagen ziek in bed gelegen. En uitgerekend vandaag 3 afspraken gepland in den Bosch omdat dat wel zo gemakkelijk is.
Nu wel in het bezit van een mooi kunstwerk. Het kost wat maar dan heb je ook iets. Het is moderne kunst dus je kunt het ook onderste boven hangen.
Verder m'n bestelde boek wezen halen bij Heinen. En laat nou net vanmiddag Arhur Japin daar een signeersessie houden. Dus ook maar even in de rij gaan staan. Vroeg of ie de Penthouse wilde signeren maar dat weigerde ie helaas.
De lente denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben de hele dag al geil - zou het de lente zijn?
of de Hitkrantquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Hey Tong!
Je moet Japin ook de Muziek Express laten signeren.
ik ben op je ingelopen tong, qua postsquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef tong80 het volgende:
Oh ja het thema was muziek. De Hitweek dan.
Ja das was met de kaarsjes, heb de topics toen allemaal gelezen. 1.5 jaar oud.quote:
Destijds dat allemaal gevolgd en nu dit trieste nieuws.quote:
Zeker kou gepakt bij NIVO?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben doodop 2 dagen ziek in bed gelegen.
heb er ook al een paar aan gedacht hoe er mee zou zijn, was al bang voor dit bericht .....zwaar triest dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef popolon het volgende:
Ja das was met de kaarsjes, heb de topics toen allemaal gelezen. 1.5 jaar oud.
Nou was vorige week al niet lekker. En zaterdag scheen het zonnetje. Maar wat zal ik klagen als je dat bericht in oud leestquote:
hier ook.... laterzquote:
Heb er wel van gehoord. Nooit zelf aan mee gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond ga ik nar de kroeg: Murphy's Quiz. Iemand bekend mee?
hier in Haarlem schijnt dat ook te zijn, schijnt wel leuk te zijn !quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Is me één keer gebeurd. Je ontvangt dan een tegoedbon van 30 euro ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb er wel van gehoord. Nooit zelf aan mee gedaan.
Als je met je tam wint wordt je barrekening weggescholden, toch?
Weet niet wat het is maar als kwisfanaat ben ik er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Ja en nee.quote:
Leeft wel. Tien weken geleden waren er in Spijkenisse 8 teams, nu tegen de 20. Elke keer stampvol. Deze week voor het eerst ook een tweede dag per week.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel een paar kroegbazen. Zal ze eens tippen
Café Merz dus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Beschouw het volgende:
Leeft wel. Tien weken geleden waren er in Spijkenisse 8 teams, nu tegen de 20. Elke keer stampvol. Deze week voor het eerst ook een tweede dag per week.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfer ik kwam vanmiddag Anton ( NEC-Fan ) de eigenaar van Cafetaria TIGO tegen in de Albert Hein. Hij lag in een deuk toen ik vertelde over de recensie
Voldoende DVD's voor vanavond klaargelegd, want er is voetbal op de TV te zien.quote:
dus..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Voldoende DVD's voor vanavond klaargelegd, want er is voetbal op de TV te zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |