Het is al opgepeuzeld:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:10 schreef dndiek het volgende:
wat gaat Bluezz koken ?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Je bent te laatHet is al op
Het was gepofte aardappel met zure room
Sla/komkommersalade met bosuitjes
Gegrilde rosbieflapjes
quote:
Klinkt erg lekkerquote:Het was gepofte aardappel met zure room
Sla/komkommersalade met bosuitjes
Gegrilde bieflapjes
Wat zal jij lekker SCHtrak worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Net lekker lang gesport, cardio dit keer. Clauwheee doet nu aan cardio, fitness en steps. Zijn jullie trotSCH?
Nu eten
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
we gaan weer niet winnen bij het curling
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
De redactie van Langs de LIjn had vorige week gecurld, was retemoeilijk zeiden ze.
Succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef rubbereend het volgende:ik ben er vandoor, één van de belangrijkste competitiewedstrijden van het seizoen!
Een onderzoek naar zijn verstandelijk vermogen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Doeg mensjes!
Kan iemand mij ook vertellen of er dan ook een onderzoek naar Polak komt? Kan het nergens vinden.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een onderzoek naar zijn verstandelijk vermogen?
Dan zijn ze zo klaar.quote:
Wat voor één?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd vrijdag mogen we weer aantreden
fijne lesauto trouwens![]()
of je moet helemaal hier na toe komenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Dus we hoeven niet de bibbers te krijgen als we naar buiten gaan wanneer je les hebt?
Minder dvds kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerder niet echt de behoefte en geld voor gehad
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef borisz het volgende:
naar Buijs wordt wel een onderzoek ingesteld
heb het hoofdzakelijk over m'n schoolperiodequote:
British Broadcast System?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Evertje het volgende:
op welke zender komt BCFC - LFC?
Sky.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Evertje het volgende:
op welke zender komt BCFC - LFC?
Alleen nog wat schaven aan je inparkerenquote:
hier was het toch al wat donkerderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alleen nog wat schaven aan je inparkeren![]()
[afbeelding]
Polak heeft zich duidelijk verontschuldigd bij Talpa. Heb ik Buijs niet horen doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oud nieuws
Maar als er naar Polak dan geen onderzoek wordt ingesteld zou ik dat belachelijk vinden.
Op Talpa niet nee, want daar hebben ze hem er ook niet naar gevraagd. Op TV Noord wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Polak heeft zich duidelijk verontschuldigd bij Talpa. Heb ik Buijs niet horen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |