de woensdag uitslag is jouw nu al niet gunstig gezind !quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:04 schreef DarkShine het volgende:
Stond gister op, eczeem rond mijn rechteroog. Sta vanmorgen op, oog rood blaasjes rond mijn oog, uitgedroogd door mijn eczeem...
Kon pas bij de huisarts terecht in de namiddag, maar dan kan niet meer!
De KNHO-artsquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik een afspraak maken voor de Keel, Neus en Hoer arts![]()
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4![]()
Heeft ie er dus nog steeds geen bal aan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed zo!Dat cijfers omhooglullen moet ook maar eens afgelopen zijn!
dat doen ze in de remise van de sneltram toch ook ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Eilanden het volgende:
Goed zo!Dat cijfers omhooglullen moet ook maar eens afgelopen zijn!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de woensdag uitslag is jouw nu al niet gunstig gezind !![]()
Ik ken wel mensen die van een 5.3 nog een 5.5 hebben weten te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Een studiegenoot van me was naar de inzage geweest van een tentamen, had een 5.1 oid, dus hij wat lullen, zou hij er wat bijkrijgen. Staan net de nieuwe cijfers op BB, heeft ie een 5.4![]()
Heeft ie er dus nog steeds geen bal aan.
is wel de hoofdstad van jullie noorderburen hoorquote:
Lul toch niet met die sneltramquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat doen ze in de remise van de sneltram toch ook ?
dan lullen ze die dingen toch ook gewoon op tijd
doet die sneltram van jullie tussen de middag een tukkie dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lul toch niet met die sneltramDe remise bevindt zich in het midden!
Die sneltram van ons? Ik werk helemaal niet bij de tram manquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet die sneltram van jullie tussen de middag een tukkie dan ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die sneltram van ons? Ik werk helemaal niet bij de tram man
En, ken ie al stoppen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
Rondje gebak van mij trouwens, m'n pa is vandaag 60 geworden
en dan lekker 24/7 op zijn kleinzoon passenquote:
Hij is net een nieuw bedrijf gestartquote:
dan is het niet slim om te stoppenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is net een nieuw bedrijf gestart
Als hij geen opvolger had gehad had hij het oude bedrijf verkocht en was gestopt. Maar ja, sommige mensen vinden hun werk leuk en gaan nog even doorquote:
Ziek? Zorgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Redelijk Beschouw, kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |