en dan lekker 24/7 op zijn kleinzoon passenquote:
Hij is net een nieuw bedrijf gestartquote:
dan is het niet slim om te stoppenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is net een nieuw bedrijf gestart
Als hij geen opvolger had gehad had hij het oude bedrijf verkocht en was gestopt. Maar ja, sommige mensen vinden hun werk leuk en gaan nog even doorquote:
Ziek? Zorgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Redelijk Beschouw, kan beter.
dat is een goede besteding van jouw tijd (en die van mij, want ze zijn leuk om te lezen !)quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef Beschouw het volgende:
Goed. Vrij vandaag. Tijd om een nieuwe column voor het columnhoekje te schrijven.
quote:
is dat veilig om op het werk te kijken?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef Bjoro het volgende:
Clau en Noca weer in de bocht
hier op het werk doettie ut niet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
kijk thuis wel ffquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
gewoon kijken, geen beelden die niet geschitk zijn voor collega's. Of beter dit ga je dadelijk aan je collega's laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie kan ik mijn kaart bij jou strippen dan?
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltram![]()
dat heeft hij toch gezegd , he bluezz![]()
misschien stript hij wel snel in die tramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werken![]()
Mét een nieuwegeinse tramconductricequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Bjoro het volgende:
misschien stript hij wel snel in die tram
hm, doet 't niet hier. eens even de firewall nakijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef borisz het volgende:
De happy hardcore mix van Paul rabbering![]()
quote:
doe ik ff 1 bakkie meequote:
koffie of thee ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Boodschappies weer gedaan. Nu nog even extra bakkie Senseo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |