dat is een goede besteding van jouw tijd (en die van mij, want ze zijn leuk om te lezen !)quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef Beschouw het volgende:
Goed. Vrij vandaag. Tijd om een nieuwe column voor het columnhoekje te schrijven.
quote:
is dat veilig om op het werk te kijken?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef Bjoro het volgende:
Clau en Noca weer in de bocht
hier op het werk doettie ut niet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
kijk thuis wel ffquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
gewoon kijken, geen beelden die niet geschitk zijn voor collega's. Of beter dit ga je dadelijk aan je collega's laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat veilig om op het werk te kijken?
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie kan ik mijn kaart bij jou strippen dan?
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nneeeeeeeeeheeeeeeeeeee.....hij werkt niet in de remise van de sneltram![]()
dat heeft hij toch gezegd , he bluezz![]()
misschien stript hij wel snel in die tramquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor in een melaise te werken![]()
Mét een nieuwegeinse tramconductricequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Bjoro het volgende:
misschien stript hij wel snel in die tram
hm, doet 't niet hier. eens even de firewall nakijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Gaat gewoon om de luchtige aanpak van winkeldieven![]()
iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef borisz het volgende:
De happy hardcore mix van Paul rabbering![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |