abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36141722
Dat dacht ik dus ook. Een speler met destijds toch nogal wat mogelijkheden en zeker niet minder dan wat er destijds in de A-selectie rondliep.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 17:09:32 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_36145476
NIVO-Sparta - FC Horst 6-0 Drie doelpunten van Theo van Geffen.

STAND

Nunspeet 14 10 4 0 34 23- 7 +16
OWIOS 15 8 4 3 28 23- 13 +10
Berkum 14 6 5 3 23 32- 13 +19
SDV Barneveld 15 6 5 4 23 24- 20 +4
Nivo Sparta 14 5 5 4 20 25- 22 +3
DVS '33 15 5 5 5 20 21- 22 -1
DETO 14 5 3 6 18 22- 23 -1
VRC 14 5 3 6 18 15- 20 -5
AZSV 15 5 2 8 17 18- 25 -7
CSV Apeldoorn 13 3 6 4 15 14- 10 +4
WHcZ 13 4 3 6 15 21- 23 -2
FC Horst 16 1 1 14 4 12- 52 -40

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36146796
Ik speel zometeen met Willemstad 1 tegen Matrix 1..

Hou jullie op de hoogte
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_36148989
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=445

En verder in 1B leuke duels, waarna Barendrecht, TOGR en Vitesse Delft na 18 duels allemaal 37 punten hebben en de spanning daar dus groot is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36149172
Theo van Geffen!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 19:43:28 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_36149216
Ja hij doet het goed

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36159514
Wedstrijd is net een half uurtje geleden afgelopen...
Eindstand:

C.V.V. Willemstad 1 - F.C. Matrix 1 (eindstand 4-0)

Ik stond laatste man en heb dus samen met de andere verdedigers de 0 gehouden .
Ik speelde zelf een mindere wedstrijd, maar begon dan ook al met een aantal pijntjes (blaren onder de voet, pijn in linkerschouder en verrekte spier onder mn rechter hamstring). Tijdens de wedstrijd kwamen daar bij: Schop tegen rechter enkel, linker enkel verdraaid, vuistslag tegen m'n tanden (bloedlip), kopstoot, rechterarm open gehaald, linkerknie open gehaald, rug geschaafd en ook last gekregen van mn rechterschouder. Dat voel je pas echt na de wedstrijd (nu dus), tijdens de wedstrijd niet veel last van gehad door de adrenaline.

Afgezien van een vechtpartijtje (2 rode kaarten) was het een verassend sportieve wedstrijd.

Enkele quotes:

Scheids voor de wedstrijd:
quote:
Ik heb 1 regel; wie het meeste doelpunten maakt, die wint!
Scheids in de rust (stond 1-0):
quote:
Jongens, ik wil een mooie wedstrijd zien, meer scoren!
Onze keeper:
quote:
Eej swa.. Als je op goal schiet, scoor dan, of schiet anders de bal uit, dat is beter.. dan win je tijd enzo
Trainer in de rust:
quote:
Deng-Deng haal ik er uit, hij speelt niet zo lekker
Deng-Deng:
quote:
Ik speelde best goed vond ik
Trainer:
quote:
Ja vond ik ook, best goed, maar net iets minder, ik wissel je..
Het gaat hier net allemaal iets anders
pi_36159579
Voor de liefhebber heb ik trouwens de wedstrijd van vorige week tegen Astro's de Colombia op film..
Ik ben nummer 17. Misschien wel leuk om te zien hoe het er hier aan toe gaat. Wedstrijd eindigde in 1-1 trouwens..

KLIK HIER (.mov) Rechter muisknop.. opslaan als..
  zondag 19 maart 2006 @ 12:03:53 #134
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36163893
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=445

En verder in 1B leuke duels, waarna Barendrecht, TOGR en Vitesse Delft na 18 duels allemaal 37 punten hebben en de spanning daar dus groot is.
Nu gewoon alles winnen (waaronde dus tegen Vitesse) en dan maar hopen op een uitglijder van TOGR... al ben ik bang dat het toch TOGR gaat worden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36170963
En dan weer play-offs. Jack wil overigens erg graag direct promoveren, gezien de te verwachten degradanten.

Wally wel een fijne hattrick. Zou leuk zijn, volgend jaar ASWH - Barendrecht. Zie ik ineens Richard & Xander op de rug.
www.thuisuiteten.nl
pi_36200034
AFC 1 - ADO'20 1 0-1
Met een halfbakken elftal iets van 25% balbezit gehad en toch met de 3 punten weer terug naar Heemskerk!

AFC was meer bezig met "mooi voetballen" dan met bikkelen voor de o zo hard nodige punten, ADO stond erbij en keek ernaar en lachte zich na afloop kapot... We zijn nou wel veilig!

Met Paultje op linksback, jonkie Jeroen die op het middenveld "ervaren rotten" Erik en Peter moest doen vergeten en fijne poker- en meefietsvriend Stephan centraal achterin was het billen knijpen tot het laatste moment, maar AFC leek wel niet te willen winnen. Heerlijk!

AFC 2 - ADO'20 2 4-3 Daar gaan de titelaspiraties...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_36200629
OJC - BMC (3e klasse) 5-1.

Vriendschappelijk potje tegen onze buren, en ze speelden al om 11 uur. Tegelijkertijd met ons dus, waardoor ik er 0,0 van heb gezien.
pi_36208925
Deed Gehring nog mee bij AFC Sersjee?
www.thuisuiteten.nl
pi_36224320
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Deed Gehring nog mee bij AFC Sersjee?
Yup, stond op 10 en werd na een klein uur gewisseld, speelde niet best. Vond het opvallend hoe slecht de conditie van sommige AFC-ers was, de helft kwam in het laatste kwartier niet meer vooruit.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_36237191
Vandaar dat ze Ton Du Chatinier hebben gehaald voor volgend seizoen. Echt zo'n conditietrainer.

Wij spelen vanavond om de AD Rotterdams Dagblad / Dordtenaar Cup tegen Spartaan '20. Altijd leuke tussendoortjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_36265241
Tussendoortje gewonnen met 5-1.

ASWH speelde met een paar reserves. Zo mocht Raymond Kuipers keepen, was Danny Versluis centraal aan Richard Lodder gekoppeld en stond Boudy Hoogendoorn rechtsback. Op het middenveld basisplaatsen voor Marphe Redjosetiko en Rick Verbrugge.

Uiteraard was ASWH veel te sterk voor de tweedeklasser zondag uit Rotterdam-Zuid. Bij rust was het 4-0. De eerste goal viel na een mooie voorzet van Johan Sturrus vanaf links, die door Sjoerd van der Waal fraai werd binnengekopt. De tweede was een rebound voor Arjan Human. Bij ASWH was toen Alexander de Jong al in de ploeg gekomen voor de al vlug geblesseerd geraakte Ricky Verbrugge.

Dat was wel het moment waarop ASWH echt begon te voetballen, na een kwartier wat plichtmatig aanvallen. Alex, Marphe en Stefan van Dam was iets te veel van het goede voor de welwillende tweede klassers, ze tikten ze suf. De 3-0 was dan ook het gevolg van een zeer snelle combinatie van dat drietal, die uiteindelijk Sjoerd vrij voor de goal zette en hij pakte zijn tweede van de avond mee.

Een naar moment voor een jongen van Spartaan '20, die zelf Danny Versluis wilde blokken en daarbij zijn knie flink blesseerde. Zijn harde gegil klonk op het vrij lege sportpark erg naar. Kort voor rust mocht Ferry van Lare na een corner de 4-0 maken.

De mooiste goal viel na rust, toen Alex de Jong de bal vanaf de rand van de zestien met een boog in de kruising over de iets te ver voor zijn goal staande keeper heen krulde. Meer goals maakte ASWH niet. Ferry was gewisseld voor Izaäk Verhoeven en ook de licht aangeslagen Sjoerd van der Waal werd vervangen door Roël Gorré. Overigens tekenend voor het niveauverschil: Jack van den Berg liet ASWH ruim 5 minuten met 10 man spelen omdat Roël moest warmlopen en nog kwam Spartaan '20 er niet aan te pas. Pas kort voor het einde konden ze scoren. Mooie naam van de schutter: Donaldo Sanchez da Silva.

Al met al dus door in de AD / RD / Dordtenaar cup, toch leuk. Arjan Human was trouwens slecht.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 17:56:27 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_36271226
Van Geffen mag er weer vier opschrijven (20-3-2006)

Nivo Sparta was opeens ongekend productief tegen FC Horst, een half dozijn doelpunten op het eigen Eurosportpark: 6-0. Dat was allang niet voorgekomen.
Theo van Geffen stond na afloop van de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen FC Horst te glunderen. De spits maakte vier van de zes doelpunten en is daardoor topscorer in de eerste klasse. „Ik houd al die klassementen bij. Als op dinsdag de lijst in het Brabants Dagblad wordt gepubliceerd, kijk ik altijd meteen naar de stand.“

Van Geffen, die aangaf ook volgend seizoen voor Nivo Sparta uit te komen, scoort altijd en overal. „Ik heb het redelijk goed bijgehouden. Het kan weleens zo zijn dat ik vandaag mij 350ste officiële doelpunt heb gemaakt. Vandaag ging het wel erg gemakkelijk. Die jongens van FC Horst verdedigden echt slecht“, had ook Van Geffen gezien.

In de vierde minuut was het al raak. Niels Blom liet één van de vele lange ballen vertrekken. FC Horst stond te schutteren waarna Patrick Janse en Theo van Geffen mochten uitzoeken wie de openingstreffer ging scoren. Het werd Janse, 1-0. Nadat Maarten van Hilst en Theo van Geffen nog kansen onbenut hadden gelaten, was het na achttien minuten opnieuw raak.

Ongrijpbaar

Van Geffen mocht er tweemaal over doen maar de 2-0 kwam op het bord. Nivo Sparta’s rechterspits Lauren Dorleijn was in die fase ongrijpbaar. „Het is bij Lau alles of niets. Vandaag was hij super“, vond trainer Bert Ruijsch. Ruijsch zag Nivo Sparta door Van Geffen (drie keer ) en Emiel van de Sanden gemakkelijk naar 6-0 weglopen. Het was FC Horst zelfs niet gegund om een strafschop te benutten. Ad Sluijter (36), die de voorkeur krijgt boven Arjan Poelstra, stopte de inzet van Johan Timmer.

Nivo Sparta klimt naar de vijfde plaats en deed goede zaken in de derde periode. Daarin leidt DETO en speelde Nivo Sparta zaterdag pas haar eerste wedstrijd. De ploeg uit Zaltbommel staat voor het nieuwe seizoen al in de steigers. Deze week wordt een nieuwe keeper gepresenteerd. „Er zal een aanvaller bij moeten komen. Patrick Janse keert terug naar het zondagvoetbal.“

Het seizoen loopt in het district Oost langer door dan in de rest van Nederland. De competitie duurt tot 13 mei. Bij Nivo Sparta doet niemand een uitspraak over eventuele nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse. „Wij moeten blijven oppassen. Het verschil met de tiende plaats is theoretisch maar twee punten. Wij kunnen ons geen misstap veroorloven.“

pi_36272925
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Van Geffen mag er weer vier opschrijven

[..]
Ik had het net op de OJC-site gezet (maar dan met zelfgemaakte foto natuurlijk .
Even degenen die Van Geffen hebben 'weggejaagd' een hak zetten .
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 18:59:43 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_36273131
yeahinho je moet eens op de NIVO-Sparta site kijken en dan in het forum. Zijn voornamelijk eerste elftal spedlers en Tong die de boel een beetje op stang jaagd. Theo post er onder het pseudoniem Theobeto

Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 18:59:44 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_36273132
yeahinho je moet eens op de NIVO-Sparta site kijken en dan in het forum. Zijn voornamelijk eerste elftal spedlers en Tong die de boel een beetje op stang jaagd. Theo post er onder het pseudoniem Theobeto

pi_36274354
En iemand linkte zelfs de enige echte Hank aan NIVO. Maar dat blijkt een loos gerucht.

Die Van Geffen schiet ze aardig binnen zeg. Hoeveel heeft hij er nu?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 20:06:17 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_36275291
Stuk of 12 dacht ik

pi_36285494
Leeft goed dat forum. Je weet ze goed op de kast te krijgen, Herman van Tongerlo (is dat je echte naam, en komt daar 'tong' vandaan?? ).

Van der Cammen inderdaad naar jullie lees ik op de voorpagina. Ik kom net uit de OJC-kantine, maar heb er nog niks over gehoord...
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:24 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_36285993
Ja daar komt m'n naam vandaan. Ik sta als eerste te juichen. Maar lekker zuigen heet dat.

pi_36286047
Beetje offtopic, maar ik ben gewoon nieuwsgierig: waar komt die 80 vandaan dan?

En een beetje stangen is altijd mooi, doe ik soms ook (anoniem) op het OJC-gastenboek .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')