Oe. Ik dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/2000/03/mann.htm
Google is your best friendquote:
Ja, die 26-delige Winkler Prins van mij staat weg te stoffen tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
VoreG, nog helder?
Das mooi, want honden zijn ook dierenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Ik kom even mijn laatste ZA-tje halen voor ik naar bed ga.
Moe maar voldaan door de akties in F&F voor een verwaarloosde hond
Ja, jezelf flink veel moed indrinken kan je wel gebruiken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:04 schreef DarkShine het volgende:
Avond!
Net wezen indrinken voor morgen...
Zou niet inzien waarom wij kansloos zijn. Dit seizoen is er meer kans dan normaal in Amsterdam!quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jezelf flink veel moed indrinken kan je wel gebruiken.![]()
Nee, kansloos zijn jullie zeker niet, gezien de huidige situatie bij Ajax.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef DarkShine het volgende:
Zou niet inzien waarom wij kansloos zijn. Dit seizoen is er meer kans dan normaal in Amsterdam!
nouja, de uitdaging is er een beetje afquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Och gossie,meneer voelt zich tegoed
ligt die van Hiddink dan al hier ergens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:04 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ruik een transfer...
doe je voorzichtig ?quote:
Veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |