abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg maandag 20 maart 2006 @ 20:36:51 #1
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36211547

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon het standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas steken 'The Others' daar een stokje voor door hun vlot op te blazen en Walt te ontvoeren. Michael is op dit moment op een solo-missie in de jungle om Walt te vinden.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, maar tijdens de tocht is hij ontvoerd door 'The Others'. Wat ze met hem van plan zijn en waar hij momenteel verblijft is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Ana-Lucia Cortez
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Onbevestigde uitzendschema (Bron)
2.16 - 22 maart 06
2.17 - 29 maart 06
2.18 - 5 april 06
2.19 - 26 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm (WMV format)
http://www.lostlinks.net/promo.htm (Real format)

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our island!
  • Lost (USA) Deel 18: Are you using again?!
  • Lost (USA) Deel 19: Don't I know you from somewhere
  • Lost (USA) Deel 20: There's a new sheriff in town!
  • Lost (USA) Deel 21: What is this place?!
  • Lost (USA) Deel 22: See another man lying
  • Lost (USA) Deel 23: No boys allowed, huh?

***Deze openingspost is hier te vinden!***
    ***Of hier***

Met dank aan InTre
  • Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      Lieve Belg maandag 20 maart 2006 @ 20:38:05 #2
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36211587
    Ohja, tof tt?
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
      maandag 20 maart 2006 @ 20:38:32 #3
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_36211607
    ik ga straks 2.15 maar eens kijken en daarna het vorige topic effe teruglezen
    pi_36211652
    Ow verrek, woensdag/donderdag eindelijk weer eens een nieuwe aflevering hè!
    Scheren is voor schapen!
    pi_36211677
    tt: Jack vs. Locke
    Houd van een lijntje.
      maandag 20 maart 2006 @ 20:41:20 #6
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_36211720
    Donderdag weer
      maandag 20 maart 2006 @ 20:41:41 #7
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36211731
    Lost (USA) Deel 24: 'Sawyer, I need a pregnancy test'

I was net bezig om een nieuw topic te starten, maar checkte nog snel even voordat ik op submit drukte
    pi_36212050
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Green_eye het volgende:
    Ik heb waarschijnlijk wel weer wat gemist,, maar is het al bekend wat toen dat 'ding' was dat die piloot uit dat vliegtuig sleurde? Komt helemaal uit het begin van het eerste seizoen, maar het is voor mij nog steeds een raadsel
    Dat was dat zwarte rook-geval dacht ik.
      maandag 20 maart 2006 @ 20:51:20 #9
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_36212067
    Nou weet ik niet hoe betrouwbaar die bron is, maar ik zag net op IMDB dat
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nee jij trekt volle zalen!
    Mijn reviews op de FOK! Frontpage
    C'est le ton qui fait la musique
      Lieve Belg maandag 20 maart 2006 @ 20:54:18 #10
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36212180
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Meiske78 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    pi_36212240
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Meiske78 het volgende:
    SPOILER
    Zou geweldig zijn, maar ik neem het met een korreltje zout totdat ik het op spoilerfix.com zie.
    pi_36212627
    wahoeeeee woensdag verse ep?
    pi_36214063
    en we krijgen weer een nieuw kindje opt eiland
    pi_36214153
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef Scotix het volgende:
    en we krijgen weer een nieuw kindje opt eiland

Aaron: "Fuck that!"
    Houd van een lijntje.
    pi_36214386
    haha, volgende wordt een meisje:P
    heeft die aaron ook nog wat als ze ouder worden
    pi_36214653
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
    wahoeeeee woensdag verse ep?
    Ja volgensmij wel. Wat vervelend dat dit topic op de eerste pagina altijd vol staat met TVP's
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      maandag 20 maart 2006 @ 22:09:47 #17
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_36215139
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja volgensmij wel. Wat vervelend dat dit topic op de eerste pagina altijd vol staat met TVP's
    Aldus de TVP-er

Nobody likes us.We Don't Care
      maandag 20 maart 2006 @ 22:18:22 #18
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36215546
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig wel heel origineel zijn wil het niet verwijderd worden.

Ik heb er weer zin in. Drie afleveringen met tussenpozen van een week, niet waar?
    pi_36215587
    Mischien een idee voor een tvp

Mooie plaatjes van Kate!
    Houd van een lijntje.
    pi_36215779

TVP dus.
      maandag 20 maart 2006 @ 22:27:27 #21
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36215907
    En nog steeds ontbreekt Libby in de OP.

Als het goed is...
    SPOILER
      maandag 20 maart 2006 @ 22:31:09 #22
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_36216045
    Mr Eko als gangster Adebisi in Oz

Weisst
    pi_36217999
    Lost

Bijna donderdag
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_36218120
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef erkel het volgende:

[afbeelding]
    "Word ik wakker, heeft er iemand op mn kop gescheten!"
    Houd van een lijntje.
    pi_36219405
    Hello, I am Mr. Jayo.

Toffe Verduisterde Plofzin

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2006 23:59:27 ]
    pi_36220350
    Tof, weer ff een paar afleveringetjes kijken en vervolgens tot 2016 wachten op het vervolg .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_36220840
    Als er eindelijk weer een keer een aflevering is moet ik telkens even teruglezen om me te herinneren waar de vorige over ging . Die tussenpozen worden echt te lang zo .
    pi_36221794
    Morgen nieuwe aflevering!! Stop met klagen clum en kasta. Geniet ervan !
    pi_36224879
    SPOILER
    Ladies and gentlemen.. the bidding is on..
    -
    pi_36225054
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef splendor het volgende:
    SPOILER
    Ladies and gentlemen.. the bidding is on..
    Charlie
    Tri State. Tri State. !
    pi_36225118
    Ik denk ook Charlie
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 21 maart 2006 @ 11:27:56 #32
    37921 FremantleDockers
    <enter subtitle>
    pi_36226254
    Waar slaat die TT op?!?

&lt;enter signature&gt;
    pi_36226626
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 11:27 schreef FremantleDockers het volgende:
    Waar slaat die TT op?!?

De promo
    SPOILER
      dinsdag 21 maart 2006 @ 11:55:10 #34
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_36227079
    SPOILER
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
    pi_36228580
    Jaa, bijna weer Lost
    pi_36229394
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
    SPOILER
    Toch maar even in spoiler:
    SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 13:10:29 ]
      dinsdag 21 maart 2006 @ 13:16:42 #37
    37921 FremantleDockers
    <enter subtitle>
    pi_36229585
    Ah, vandaar. Die probeer ik meestel te vermijden.

Lijkt me trouwens wel ERG toevallig dat iemand zo'n ding bij zich had, en dat Sawyer hem ook nog gevonden heeft.

Maar goed, promo's zijn meestal nog misleidender dan de leeftijd van een breezerslet in een groningse plattelandsdisco op zaterdagavond, dus we zien wel.

&lt;enter signature&gt;
    pi_36229815
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 13:10 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Toch maar even in spoiler:
    SPOILER
    SPOILER
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
    pi_36229904
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef innepin het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_36230545
    Heb seizoen 1 gekocht!

Maar ben inderdaad benieuwd hoe het met 'het monster' zit dat de piloot meesleurt..
    pi_36233377
    SPOILER
    Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden

Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak

[ Bericht 25% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:21 (spoiler toegevoegd) ]
      dinsdag 21 maart 2006 @ 15:20:32 #42
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36233637
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef C_V_S het volgende:
    SPOILER
    Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden

Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak
    Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?
    SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:42 (quote edit: spoiler) ]
    pi_36233882
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 13:16 schreef FremantleDockers het volgende:
    Ah, vandaar. Die probeer ik meestel te vermijden.

Lijkt me trouwens wel ERG toevallig dat iemand zo'n ding bij zich had, en dat Sawyer hem ook nog gevonden heeft.

Maar goed, promo's zijn meestal nog misleidender dan de leeftijd van een breezerslet in een groningse plattelandsdisco op zaterdagavond, dus we zien wel.

Heb jij iets om op te biechten?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 15:29:24 ]
      Lieve Belg dinsdag 21 maart 2006 @ 15:30:21 #44
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36233935
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?
    Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bederven
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      dinsdag 21 maart 2006 @ 15:31:57 #45
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36233978
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef Jump het volgende:

[..]

Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bederven
    Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.
    pi_36234052
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
    Als er eindelijk weer een keer een aflevering is moet ik telkens even teruglezen om me te herinneren waar de vorige over ging . Die tussenpozen worden echt te lang zo .
    Gelukkig komen er nu 3 weken afleveringen achter elkaar .
      Lieve Belg dinsdag 21 maart 2006 @ 15:36:56 #47
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36234116
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.
    Heb spoiler tags toegevoegd
      dinsdag 21 maart 2006 @ 15:56:47 #48
    37921 FremantleDockers
    <enter subtitle>
    pi_36234672
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heb jij iets om op te biechten?
    Niet nadat de aanklacht was ingetrokken. Hoewel het schijnt dat ik officieel de grens Drenthe/Groningen niet meer over mag.

&lt;enter signature&gt;
    pi_36236810
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Niet nadat de aanklacht was ingetrokken. Hoewel het schijnt dat ik officieel de grens Drenthe/Groningen niet meer over mag.

Bad Boy
      dinsdag 21 maart 2006 @ 17:09:25 #50
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_36236995
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
    Tof, weer ff een paar afleveringetjes kijken en vervolgens tot 2016 wachten op het vervolg .
    Klote inderdaad.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_36237622
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef Frenkel het volgende:
    Heb seizoen 1 gekocht!

Maar ben inderdaad benieuwd hoe het met 'het monster' zit dat de piloot meesleurt..
    Als je het weet (ergens tegenkomt op je dvd's) post het dan even Lijkt mij namelijk nog steeds sterk dat het dat zwarte rook-ding was..
      Lieve Belg dinsdag 21 maart 2006 @ 17:37:19 #52
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36237875
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Green_eye het volgende:

[..]

Als je het weet (ergens tegenkomt op je dvd's) post het dan even Lijkt mij namelijk nog steeds sterk dat het dat zwarte rook-ding was..
    Je ziet er spijtig genoeg niks van, van het monster dat de piloot meesleurt
    pi_36238012
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Green_eye het volgende:

[..]

Waarom lijkt je dat sterk? Denk je dat rook een persoon niet op kan tillen of geloof je dat het goedaardig is?
    pi_36238129
    Ik ben wel blij dat het die smoke was, met de matige CGI van de serie had een monster er helemaal belachelijk uitgezien. Dat is toch wel een smetje op de serie vind ik.
    Houd van een lijntje.
    pi_36238204
    Ik heb het al eens ooit eerder gepost maar vooruit.. dit is hoe ik er over denk.

De rook is 'goedaardig' en heeft niks met de ontvoering van de piloot te maken.
    'Het monster' wat je de bomen omver ziet lopen in de eerste paar afleveringen is het mechanische afweer systeem (van de hatch?). Toen de piloot uit het vliegtuig werd getrokken stond dit systeem aan, dat zijn de geluiden die je hoort.
    De piloot is ontvoerd door zelfde figuren die ook het kamp van ana lucia aanvielen, waarschijnlijk die kinderen die je niet hoort en soms niet ziet.
    -
    pi_36238345
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef splendor het volgende:
    Ik heb het al eens ooit eerder gepost maar vooruit.. dit is hoe ik er over denk.

'Het monster' wat je de bomen omver ziet lopen in de eerste paar afleveringen is het mechanische afweer systeem (van de hatch?). Toen de piloot uit het vliegtuig werd getrokken stond dit systeem aan, dat zijn de geluiden die je hoort.
    De piloot is ontvoerd door zelfde figuren die ook het kamp van ana lucia aanvielen, waarschijnlijk die kinderen die je niet hoort en soms niet ziet.
    Ontvoerd?

Houd van een lijntje.
    pi_36238596
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef splendor het volgende:

'Het monster' wat je de bomen omver ziet lopen in de eerste paar afleveringen is het mechanische afweer systeem (van de hatch?).
    Maar de rook en het mechanische systeem moeten wel verbonden aan elkaar zijn.
    Toen de rook op Mr. Eko afkwam zag je namelijk ook bomen rondvliegen.
    pi_36239956
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar de rook en het mechanische systeem moeten wel verbonden aan elkaar zijn.
    Toen de rook op Mr. Eko afkwam zag je namelijk ook bomen rondvliegen.
    Ja idd die ontploffingen, daar was ik zelf ook nog niet helemaal uit of dat door dat systeem komt of door de rook.

Ik ben trouwens de ijsbeer nog vergeten te vermelden die ook vaak voor het monster wordt aangezien.
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ontvoerd?

[afbeelding]
    Ontvoerd=uit het vliegtuig getrokken
    Maar inderdaad, ik was al weer vergeten dat ze hem dood terug vinden..
    -
      dinsdag 21 maart 2006 @ 18:56:46 #59
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_36240219
    Morgen wordt de nieuwe uitgezonden... En daarna? Weer wachten
      Lieve Belg dinsdag 21 maart 2006 @ 19:07:11 #60
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36240475
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef FCDB het volgende:
    Morgen wordt de nieuwe uitgezonden... En daarna? Weer wachten
    Zie in de OP, staan datums in
      woensdag 22 maart 2006 @ 01:56:47 #61
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_36253393
    Volgens mij wordt er in een Podcast door de schrijvers gezegd dat de piloot door het rook-monster te grazen is genomen.
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    "I call, I call your tits."
    Last.fm
      woensdag 22 maart 2006 @ 07:19:58 #62
    121741 _Dizzy_
    space, the final frontier
    pi_36254216
    Kijken jullie de afleveringen via livestream?
    pi_36254649
    Morgen weer!
    En volgens de TVP regel :

Ow en in de nieuwe podcast word uitgelegt waarom er steeds van die lange pauzes tussen afleveringen zitten.

[ Bericht 23% gewijzigd door dapluiz op 22-03-2006 08:48:09 ]
      woensdag 22 maart 2006 @ 09:36:53 #64
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_36255570
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Jump het volgende:

[..]

Zie in de OP, staan datums in
    Uhuhm...data.

Nou, ik ben benieuwd naar de volgende podcast. Ik wil wel weten waarom we steeds zo tergens moeten wachten.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_36255832
    Het komt o.a. door hte feit dat ze 5 weken ofzo per episode doen, en sommige afleveringen willen ze perse in een bepaalde periode uitzenden (zoals dat march madness gedoe) maar ik heb de hele podcast nog niet geluisterd
      woensdag 22 maart 2006 @ 10:06:06 #66
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
      woensdag 22 maart 2006 @ 13:59:10 #67
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36262977
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef dapluiz het volgende:
    Het komt o.a. door hte feit dat ze 5 weken ofzo per episode doen
    5x24= 120 weken per seizoen... In principe kunnen ze voor een lopende serie (1 seizoen per 12 maanden) dus niet meer dan zo'n 2 weken per ep besteden gemiddeld.

Ik geloof dat het met name te maken heeft met die sweeps (or whatever it's called)
    Die periodes waarin reclamerates worden bepaald door zenders, deste meer kijkers op die en die tijdstippen, deste meer geld ze kunnen vragen aan adverteerders om hun spots uit te zenden in die blokken de komende maanden, ze willen dus hun best bekeken programma's/series uitzenden in de periodes waarin zulke rates worden bepaald. (voor zover ik het hele concept begrijp dan)
    pi_36263068
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 07:19 schreef _Dizzy_ het volgende:
    Kijken jullie de afleveringen via livestream?
    nope.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      woensdag 22 maart 2006 @ 14:32:16 #69
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36264108
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 13:59 schreef Miguel het volgende:
    Ik geloof dat het met name te maken heeft met die sweeps (or whatever it's called)
    Die periodes waarin reclamerates worden bepaald door zenders, deste meer kijkers op die en die tijdstippen, deste meer geld ze kunnen vragen aan adverteerders om hun spots uit te zenden in die blokken de komende maanden, ze willen dus hun best bekeken programma's/series uitzenden in de periodes waarin zulke rates worden bepaald. (voor zover ik het hele concept begrijp dan)
    Reclame? Welke reclame?
      woensdag 22 maart 2006 @ 14:32:43 #70
    121741 _Dizzy_
    space, the final frontier
    pi_36264121
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nope.
    Hoe dan?
      woensdag 22 maart 2006 @ 14:40:47 #71
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36264421
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:32 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Hoe dan?
    We laten mensen vanuit de VS videobanden opsturen.
      woensdag 22 maart 2006 @ 14:49:04 #72
    56208 Euc-
    Verweg(gistan)
    pi_36264689
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

via internet
    O_o o_O O_O °_O °_° O_°
    pi_36268493
    quote:
    Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

ik krijg gewoon telefonisch te horen wat er in deen episode gebeurd:P
    pi_36269866
    hm, 5 weken is idd beetje veel, nog maar eens die podcast luisterne
    pi_36270001
    ik krijg steeds meer de neiging om gewoon te wachten tot de dvds uitkomen en ze dan achter elkaar te kijken (net zoals ik bij het eerste seizoen heb gedaan)
    Houd van een lijntje.
    pi_36270861
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef erkel het volgende:

[afbeelding]
    Wat dacht je dan van in Get rich or die trying?
      donderdag 23 maart 2006 @ 07:51:52 #77
    85898 jon01104
    Hanso Foundation employee
    pi_36287515
    was een zeer goeie aflevering met een mooie flashback over jin en sun ...
    volgende week word helemaal fantastisch !
    quote:
    Oh boy, it is going to be a hot one. Five, count em, FIVE major revelations next week. Of course, at least two of them were revealed in the promo, which isn't very smart marketing; see if you can find them for yourself in this DIVX encoded preview of LOST S02E17.
    LOST s02E17 Lock Down
    And here is the Canadian promo. Original source is unknown.
    LOST s02e17 Lock Down Canadian Promo
    bron: http://thetailsection.com/
    pi_36289225
    damn.. hoezow triest.. 10 voor 8 en je hebt hem al gezien heb je geen leven?
    pi_36289247
    Deze aflevering roept weer een aantal vragen op.

Een Widmore-zwangerschaps test? Hoe komt Charlie aan het geweer? Wat waren Charlie en Sayid aan het bouwen? Hoe weet Charlie dat Henry in de hatch zit? Wat bedoelde Jack met "I didn't tell anyone" tegen Ana-Lucia? Is 'Geronimo Jackson' belangrijk? Waarom focusde de camera zo lang op dat boek van Judy Blume? Liegt Sun?

En heeft iemand enig idee wat hier in blauwe letters op het gebouw staat?
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef heus het volgende:
    Jaloers?
      donderdag 23 maart 2006 @ 10:33:40 #80
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_36290143
    Heerlijk die quotes zo nu en dan. Dit keer Ana-Lucia: "Well at least we're on the right Island"
    Nee jij trekt volle zalen!
    Mijn reviews op de FOK! Frontpage
    C'est le ton qui fait la musique
    pi_36292199
    er zat een typo in de Koreaans-naar-Engelse subtitles...
    you're husband.

was weer een goede ep, zeker na lang wachten!
    I love it when a plan comes together !
      donderdag 23 maart 2006 @ 11:54:24 #82
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36292267
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Symer het volgende:
    Hoe komt Charlie aan het geweer? Hoe weet Charlie dat Henry in de hatch zit?
    Hij had van Sawyer toch een pistool (geen geweer ) gekregen als beloning voor die kidnapping van Sun? En Sayid zal het er wel met Charlie over gehad hebben, denk niet dat dat een vraag is waar je je druk over zou moeten maken..
    Vond het zelf een erg mooie aflevering (itt de meeste mensen hier vind ik Sun en Jin wel interessante karakters) maar het was meer drama dan 'Lost', dus er zullen wel weer een hoop zeikposts aankomen
    pi_36292922
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 11:50 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    er zat een typo in de Koreaans-naar-Engelse subtitles...
    you're husband.
    Ik vond de ondertiteling al wat amateuristisch aandoen, maar dat was me niet opgevallen (onbewust zal ik dat dan wel opgepikt hebben).
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Miguel het volgende:

[..]

Hij had van Sawyer toch een pistool (geen geweer ) gekregen als beloning voor die kidnapping van Sun? En Sayid zal het er wel met Charlie over gehad hebben, denk niet dat dat een vraag is waar je je druk over zou moeten maken..
    Sawyer bood Charlie een Maria-beeldje aan, maar Charlie zal idd ook wel om een pistool gevraagd hebben.
    Verder dacht ik dat Jack vond dat niemand mocht weten over Henry, dat Sayid het aan Charlie verteld heeft kan aangeven dat steeds minder mensen zijn positie als leider serieus nemen.
    pi_36293140
    quote:
    Volgens een vriend van me die japans kan lezen is het koreaans, kan dat kloppen? (heb betreffende aflevering nog niet gekeken) Hij kan iig geen koreaans lezen....
    pi_36293249
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Volgens een vriend van me die japans kan lezen is het koreaans, kan dat kloppen? (heb betreffende aflevering nog niet gekeken) Hij kan iig geen koreaans lezen....
    De vier verticale letters rechts zijn idd Koreaans. Daar staat 'Seoul Hotel'.
    Ik doelde op die blauwe, horizontale letters. Of bedoelde jij die ook?

Ik dacht dat het misschien net zoiets als 'Widmore Construction' in Londen was.
    Kan iemand met de HR versie duidelijkheid verschaffen?
    pi_36293609
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:33 schreef Symer het volgende:

De vier verticale letters rechts zijn idd Koreaans. Daar staat 'Seoul Hotel'.
    Ik doelde op die blauwe, horizontale letters. Of bedoelde jij die ook?

Ik dacht dat het misschien net zoiets als 'Widmore Construction' in Londen was.
    Kan iemand met de HR versie duidelijkheid verschaffen?
    Ik dacht juist dat je die rechtste bedoelde, want die in de verte is absoluut niet te lezen....

Verder dacht ik ook dat jin en sun japanners waren? Drm de verwarring koreaans voor mij...
    pi_36295148
    ik heb em vanmorgen aangezet om te downloaden en ga vanavond kijken als ik weer thuis ben

nu maar ff voorkomen dat ik niet stiekem dit topic ga lezen
    pi_36295579
    quote:

Een Widmore-zwangerschaps test? Hoe komt Charlie aan het geweer? Wat waren Charlie en Sayid aan het bouwen? Hoe weet Charlie dat Henry in de hatch zit? Wat bedoelde Jack met "I didn't tell anyone" tegen Ana-Lucia? Is 'Geronimo Jackson' belangrijk? Waarom focusde de camera zo lang op dat boek van Judy Blume? Liegt Sun?

[..]

Jaloers?
    Die vragen zijn voor een groot deel wel te beantwoorden hoor

Dat ding wat Sayid aan het bouwen is is defense tegen The Others, dat is volgens mij toch al een tijdje bekend

En de rest lijkt me ook voor een groot deel zo klaar als een klontje

Het leek in sommige stukken meer op een romatisch drama dan op een dramatische thriller

Zoveel onnnodig gerek zeg, erg jammer in mijn ogen
    pi_36295611
    Heb m ook gezien.. wel wat vragen opgeroepen inderdaad. Verder zijn we ook niet heel veel wijzer geworden wat betreft Henry, alhoewel dat einde wel verdacht was
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Meiske78 het volgende:
    Heerlijk die quotes zo nu en dan. Dit keer Ana-Lucia: "Well at least we're on the right Island"
    Nog zo een;

"Are you looking at my bum? -No, I'm looking at your gun"
    pi_36297396
    Sun is dus zwanger maar heeft het niet met een andere man gedaan.
    Krijgen we een 2e Jezus ofzo.
    Jin en Sun zijn Koreaans, ik zag dat de auto's rechts reden en in Japan rijden ze links.
    pi_36297759
    quote:

[..]

Jaloers?
    Aangezien ik em al rond 5 uur had.... niet echt... het is alleen nogal triest.. normale mensen slapen
      donderdag 23 maart 2006 @ 15:17:23 #92
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36298203
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Almere-Dude het volgende:
    Sun is dus zwanger maar heeft het niet met een andere man gedaan.
    Krijgen we een 2e Jezus ofzo.
    Jin en Sun zijn Koreaans, ik zag dat de auto's rechts reden en in Japan rijden ze links.
    Net als 'het eiland' ervoor heeft gezorgd dat Locke weer kan lopen, zo zou het eiland er ook voor hebben kunnen zorgen dat Jin z'n soldaatjes weer beter zijn geworden
    pi_36298776
    Saaie aflevering
      donderdag 23 maart 2006 @ 16:34:49 #94
    53267 TC03
    pi_36300741
    Sun en Jin storyline = .

Enige leuke was wat die Henry op het eind zei.

Deze was ook wel goed.
    quote:
    Jack and Locke are a little too busy worrying about Locke and Jack.
    Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week, seizoen 2 lijkt eindelijk een beetje de goede weg op qua ontwikkelingen.
      donderdag 23 maart 2006 @ 16:47:24 #95
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36301261
    "I recall that the last time you had a gun you murdered someone." Volgens mij is dat bij Charlie zelf ook het geval. Maar goed .

Verder iemand al getjekt of er een Koreaantje voorkwam die ook in het Dharma-filmpje zat ? Zal wel niet. Maarja.
    2000 light years from home
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:30:38 #96
    85898 jon01104
    Hanso Foundation employee
    pi_36302669
    quote:
    nee gewoon heeeeel erg verslaafd
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:57:26 #97
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36303505
    Ik vond er eerlijk gezegd ook niet veel aan. En de cliffhanger met Henry was weer te verwachten.
    SPOILER
    pi_36303567
    de naam op het bedrijfspand in de achtergrond toen Charlie tijdens de opname van die commercial naar buiten stapte, (naast de power plant van de Pink Floyd albumcover) was Widmore Construction.

Ik zie nu nog niet helemaal wat een bouwbedrijf met zwangerschapstests te maken heeft, maar daar komen we vast ooit achter ;-)
    (een front voor de dharma corporation misschien?)
    pi_36303801
    Tja, het lijkt meer op een soap. Maar wel een leuke uitsmijter

"You guys got any milk?"
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_36303947
    het eind met henry was idd wel vet!:P

'if I was an other'
      donderdag 23 maart 2006 @ 19:04:45 #101
    38530 Shedfire
    Zwaar Metaal
    pi_36305320
    Ik vond het trouwens wel een hippe aflevering. Kwamen ook lekker veel "losse" karakters voorbij.
    (Soms zie je tijden Sayid niet bijvoorbeeld, en het lijkt langer omdat er 4 jaar tussen elke ep zit).
    Bertje en Henk
      Lieve Belg donderdag 23 maart 2006 @ 19:07:07 #102
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36305381
    De afsluiten was best wel tof ja
    pi_36305733
    mwoa mwoa aflevering, snap trouwens ook niet dat dat zwarte wijf zich druk kan maken dat Bernard haar verjaardag was vergeten, HALLO, HET IS GEEN HUWELIJKSREIS?!
    pi_36306564
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef mrkanarie het volgende:
    mwoa mwoa aflevering, snap trouwens ook niet dat dat zwarte wijf zich druk kan maken dat Bernard haar verjaardag was vergeten, HALLO, HET IS GEEN HUWELIJKSREIS?!
    Jij kent vrouwen duidelijk niet....
      donderdag 23 maart 2006 @ 19:58:46 #105
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_36306755
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij kent vrouwen duidelijk niet....
    Inderdaad..

Btw, het is dus zeker een Other..
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_36306905
    quote:
    You guys have any milk?
    TT change
    Powered by Janetje®
      Lieve Belg donderdag 23 maart 2006 @ 20:07:05 #107
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36306942
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

TT change
    pi_36307183
    ik denk ook dat henry wel een other is. hij gedraagt zich zo f*cking raar
    pi_36307493
    SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Jump op 23-03-2006 20:38:36 (spoiler toegevoegd) ]
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:36:05 #110
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_36307721
    Potver, zet dat promo-geblaat tussen spoilertags.
    Last.fm
      Lieve Belg donderdag 23 maart 2006 @ 20:39:06 #111
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36307811
    i i Spoilers gebruiken over afleveringen dat nog moet komen, en andere info over eventuele nog te komen gebeurtenissen aub
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:39:23 #112
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_36307822
    Volgens mij is dat ballon gewoon een algemeen 'other'-verhaal, voor als iemand gepakt zou worden.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:43:18 #113
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36307955
    Lockdown wordt een hele leuke aflevering.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:43:41 #114
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36307971
    Bij Lockdown denk ik meteen aan 24 .
    pi_36308095
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
    Potver, zet dat promo-geblaat tussen spoilertags.
    Oki doki. Zal ik doen volgende keer.
    Maar ik dacht dat iedereen hier de promo inmiddels al wel gezien had.
    Dit topic heet toch niet voor niets Lost (USA)?
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:47:51 #116
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36308130
    Een promo geeft informatie over een niet-uitgezonden aflevering. Dat moet dus tussen spoilertags. Ze worden niet voor niks bewust gemijd.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:48:41 #117
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_36308160
    Sommigen (volgens mij de meesten) kiezen ervoor de promo niet te bekijken, omdat deze vaak al teveel weggeeft.
    Last.fm
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:48:41 #118
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36308161
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef liquid-orange het volgende:

[..]

Oki doki. Zal ik doen volgende keer.
    Maar ik dacht dat iedereen hier de promo inmiddels al wel gezien had.
    Dit topic heet toch niet voor niets Lost (USA)?
    Er zijn mensen hier die de promo's mijden, dus houd daar rekening mee.
    pi_36308817
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef liquid-orange het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:12:58 #120
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36308918
    Locke gaat dood .

Lockdown - Locke down.

Speculaas he.
      Lieve Belg donderdag 23 maart 2006 @ 21:14:53 #121
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36308984
    SPOILER
    Deze eerste zin lijkt me wel tof te zijn
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:15:05 #122
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_36308988
    Ik vond het wel een leuke aflevering. Ik hoor dan ook bij de kleine groep die Jin en Sun wel leuke karakters vinden. En af en toe een soapie aflevering er tussen door vind ik ook niet zo erg. Tenminste als het om leuke karakters gaat.
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:15:29 #123
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36308999
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:16:19 #124
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36309029
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
    Locke gaat dood .

Lockdown - Locke down.

Speculaas he.
    Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:17:41 #125
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36309085
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:15 schreef Merkie het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:18:51 #126
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36309130
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef Trancelocator het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:19:12 #127
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36309147
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...
    Ik wel, Locke zuigt.
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:20:44 #128
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36309205
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik wel, Locke zuigt.
    Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:21:16 #129
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_36309219
    Redelijke EP, maar vooral de laatste 2 minuten waren geweldig. Dat belooft veel voor de volgende EP.

[ Bericht 2% gewijzigd door pfaf op 23-03-2006 21:28:52 ]
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:22:33 #130
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36309265
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.
    Jack is cool. Tenminste een beetje nieuwsgierig en niet zo "ach-het-zal-allemaal-wel"-erig.
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:25:04 #131
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36309386
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef Merkie het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:27:19 #132
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36309481
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Trancelocator het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:33:36 #133
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36309710
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef Merkie het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Ik hoop dat we in de volgende aflevering wat meer duidelijkheid krijgen over Locke's handicap en vooral zijn wonderbaarlijke genezing. Hetzelfde is kennelijk ook gebeurd met Jin's, ahum, potentie.
    pi_36309902
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef liquid-orange het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Is echt ergens gemeld
      donderdag 23 maart 2006 @ 22:19:26 #135
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_36311295
    Redelijk toffe aflevering, hoewel het zonder het Henry gebeuren natuurlijk geen hol had voorgesteld...

Binnenkort dus gevangenen-ruil!
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_36312316
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef C_V_S het volgende:

Dat ding wat Sayid aan het bouwen is is defense tegen The Others, dat is volgens mij toch al een tijdje bekend
    Uit welke aflevering blijkt dat? Alleen in aflevering 12 is hij 'iets' aan het bouwen, maar volgens mij wordt nergens gezegd wat dat is.
    pi_36312937
    Ja ik kan het me ook niet echt herinneren idd.
    Verder, alweer widmore, te wazig, en vond het best grappig dat zo'n vaag iets mij eindelijk gelijk opviel
    SPOILER
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:03:25 #138
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36313059
    Wat is er met Widmore ?
    pi_36313322
    In de skyline van Londen was in een Charlie flashback 'Widmore Construction' te zien.

De makers hadden in een podcast gezegd dat we daar op moesten letten omdat dat terug zou komen.
    pi_36314162
    kan zo snel niet zien of het al gepost is.
    maar hier het fragment waar Sawyer en Bernard achterstevoren praten.
    weinig verrassends zeggen ze trouwens.

http://home.planet.nl/~caesu/achteruit.mp3
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_36314505
    Ik moest lachen toen Jin besefte waarom sawyer hem daddy'o noemde.
    SPOILER
    -
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:43:19 #142
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36314683
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Symer het volgende:
    In de skyline van Londen was in een Charlie flashback 'Widmore Construction' te zien.

De makers hadden in een podcast gezegd dat we daar op moesten letten omdat dat terug zou komen.
    Geweldig.
    pi_36314935
    laat maar
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:49:52 #144
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36314960
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef 2Drix het volgende:
    Dus...hoeveel weken tot de volgende ep?
    pi_36317161
    Wat zeggen Sawyer en Barnard tegen elkaar, nadat
    SPOILER
    Volgens mij loopt mijn geluid nsync. Kan iemand helpen, anders ga ik de afl. opnieuw moeten downloaden.
    pi_36317262
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Patvs het volgende:
    SPOILER
    Volgens mij loopt mijn geluid nsync. Kan iemand helpen, anders ga ik de afl. opnieuw moeten downloaden.
    Nee daar is het ook niet te verstaan, omdat je even vanuits Jin's 'visie' luistert zeg maar, die het ook niet verstaat. Hierboven is een link geplaatst waarop je hoort dat het geluid achterstevoren gedraaid blijkt te zijn, klik daar anders even op.
    pi_36317270
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Patvs het volgende:
    SPOILER
    Er is idd 1 versie die out of sync loopt na een bepaalde tijd, je moet voortaan XOR of LOL nemen, altijd kwaliteitsopnames....

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2006 01:37:26 ]
    pi_36317608
    Op mijn XOR release (die al een fix had vanwege eerder out of sync probleem) staat deel dialoog achterstevoren. Maar ja.... thanks voor link boven mijn post die ik niet zag. Ik download de LOL wel om kijken of het daar wel goed is.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 02:14:42 #149
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36317679
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef Patvs het volgende:
    Op mijn XOR release (die al een fix had vanwege eerder out of sync probleem) staat deel dialoog achterstevoren. Maar ja.... thanks voor link boven mijn post die ik niet zag. Ik download de LOL wel om kijken of het daar wel goed is.
    Dat hoorde toch zo, om duidelijk te maken dat Jin het allemaal niet verstaat?
    pi_36317725
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef Patvs het volgende:
    Oh, als je de XOR al hebt dan heb je de goede te pakken. Er is al een paar keren gezegd dat het zo hoort, dat je het niet verstaat. Tis allemaal vanuit Jin perspectief van wat zij kan horen en verstaan.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 02:55:30 #151
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_36317995
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 02:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Oh, als je de XOR al hebt dan heb je de goede te pakken. Er is al een paar keren gezegd dat het zo hoort, dat je het niet verstaat. Tis allemaal vanuit Jin perspectief van wat zij hij kan horen en verstaan.
    pi_36318418
    Gelukkig... ik dacht namelijk even dat ik in Twin Peaks was beland en Sawyer en Bernard als geheime taal achterstevoren konden praten.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 07:49:42 #153
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36318667
    Sjonge mên, dat sommigen niet snappen dat dat hoort .
    pi_36321549
    SPOILER
    pi_36321582
    Wow gaat snel. Nieuwe ep nog niet gezien, daarom teevepee
      vrijdag 24 maart 2006 @ 11:04:32 #156
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_36321934
    Wat vind ik die charlie toch een irritant figuur
    Waarom laten ze die neit is van een cliff afvallen ofzo
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_36322523
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 02:55 schreef Daemon19 het volgende:
    Excuus, Jin=hij idd...
    pi_36322999
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 10:50 schreef dapluiz het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    -
      vrijdag 24 maart 2006 @ 11:54:08 #159
    70256 Baklap
    it's true,I ate your flag
    pi_36323433
    Waardeloze epi helaas
    Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
      vrijdag 24 maart 2006 @ 11:56:19 #160
    70256 Baklap
    pi_36323489
    Maarrem dat chinese grietje was toch ontvoerd? En nu is ze zwanger terwijl dat eigenlijk niet kon. The Others en kinderen....hmm waarom denk ik daar nu pas aan.
    pi_36323662
    matige ep
    de Jin - Sun verhaal lijn is erg saai

snel vergeten en op naar Lockdown
    pi_36323720
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
    Maarrem dat chinese grietje was toch ontvoerd? En nu is ze zwanger terwijl dat eigenlijk niet kon. The Others en kinderen....hmm waarom denk ik daar nu pas aan.
    Sun was aangevallen waarvan iedereen dacht dat het the others waren ja, ze was neit ontvoerd voor zover ik weet.
    En die aanval was zowiezo van charlie, zodat hij en sawyer de wapens konden stelen.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 12:09:15 #163
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36323817
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 02:14 schreef Trancelocator het volgende:
    Dat hoorde toch zo, om duidelijk te maken dat Jin het allemaal niet verstaat?
    Inderdaad, dat was toch wel heeeel duidelijk, en het wordt voor de echte ezels nog even bevestigd als Jin tegen Sun zegt dat die d'r nodig heeft omdat hij de andere niet verstaat...

Whoops, dr was nog een pagina waarin het al genoeg was behandeld My bad...
      vrijdag 24 maart 2006 @ 12:09:18 #164
    70256 Baklap
    pi_36323819
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Sun was aangevallen waarvan iedereen dacht dat het the others waren ja, ze was neit ontvoerd voor zover ik weet.
    En die aanval was zowiezo van charlie, zodat hij en sawyer de wapens konden stelen.
    Maar Charly was wel ontvoerd door the others, en hij was niet aan het trippen op dat moment. En volgens mij vertelde hij Sawyer als geheim dat hij dat gedaan had, en niet omdat ze samen de wapens gestolen hadden.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 12:12:43 #165
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36323914
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Baklap het volgende:
    Maar Charly was wel ontvoerd door the others, en hij was niet aan het trippen op dat moment. En volgens mij vertelde hij Sawyer als geheim dat hij dat gedaan had, en niet omdat ze samen de wapens gestolen hadden.
    Charlie heeft dat in opdracht van Sawyer gedaan, hij zat toen ook in een nogal duistere periode en mocht de mensen in het kamp niet echt meer...

ff ep 13 weer nagekeken. 'I wanted him to look like a fool' (Charlie over Locke)
    Charlie: "This idea, all of this, what we did." (s02e13 41m)
    Vind het trouwens nog steeds een verschrikkelijk goeie scene, de sfeer, het acteerwerk, te goed

[ Bericht 22% gewijzigd door Miguel op 24-03-2006 12:19:41 (ff nagekeken) ]
      vrijdag 24 maart 2006 @ 12:14:33 #166
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_36323974
    ik vond die aktie van charlie gister prachtig met die ana lucia
    -Are you looking at my bum??
    *no i'm looking at your gun, why don't you give to to someone that knows how to use it
    En dan doen alsof hij de gun aan haar geeft, op het laatste moment wegdraaien en aan sayid geven
    schitterend
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_36324231
    Oei oei oei.. Lost heeft tegenover American Idol behoorlijk te lijden qua kijkcijfers.. Aflevering 2x16 haalde 15,98 miljoen kijkers binnen en 2x15 16,43 miljoen... dat in vergelijking met de gemiddeld 20 miljoen kijkers die de vorige 14 afleveringen trokken...

Baart me toch een beetje zorgen
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 24 maart 2006 @ 12:27:08 #168
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_36324389
    argh... geef er niets om wat ze doen, als ze het verhaal maar netjes afmaken
    moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
    pi_36324840
    American Idol <-> Lost lijkt mij geen lastige keuze

[ Bericht 3% gewijzigd door dapluiz op 24-03-2006 12:49:55 ]
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:07:24 #170
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36325757
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
    Oei oei oei.. Lost heeft tegenover American Idol behoorlijk te lijden qua kijkcijfers.. Aflevering 2x16 haalde 15,98 miljoen kijkers binnen en 2x15 16,43 miljoen... dat in vergelijking met de gemiddeld 20 miljoen kijkers die de vorige 14 afleveringen trokken...

Is ook niet zo vreemd dat er mensen afhaken als ze drie weken moeten wachten.

Maar ik verwacht dat het wel beter wordt bij de volgende aflevering.
    pi_36326381
    Ik heb de aflevering gisteravond gekeken. Beetje saai verhaal maar de 2 verhalen over Locke/Jack en Sun/Jin gingen beide over vertrouwen en eerlijkheid. Ik vond het wel goed dat Locke Jack niet als leider ziet en zelf beslissingen nam. En natuurlijk het einde was wel spannend, nu weten we nog niet of hij de waarheid spreekt.
    pi_36326981
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
    ik vond die aktie van charlie gister prachtig met die ana lucia
    -Are you looking at my bum??
    *no i'm looking at your gun, why don't you give to to someone that knows how to use it
    En dan doen alsof hij de gun aan haar geeft, op het laatste moment wegdraaien en aan sayid geven
    schitterend
    Ja hij was top Vooral hoe Charlie er dan ook bij kijkt

Verder wel een leuke aflevering, alleen jammer dat er geen nieuwe onthullingen ofzo waren.. Had ik wel verwacht voor een aflevering die 'the whole truth' heet...
    Maar zo te lezen wordt dat volgende week weer dubbel en dwars goedgemaakt

[ Bericht 5% gewijzigd door Green_eye op 24-03-2006 13:50:52 ]
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:00:45 #173
    53267 TC03
    pi_36327452
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef wolfrolf het volgende:

Veel mensen vinden het een beetje saai worden lijkt me, daarnaast schiet het inderdaad niet echt op als je elke keer drie weken moet wachten. Overigens is 16 miljoen nog best veel.
    pi_36327534
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:45 schreef Green_eye het volgende:

[..]

Ja hij was top Vooral hoe Charlie er dan ook bij kijkt

Verder wel een leuke aflevering, alleen jammer dat er geen nieuwe onthullingen ofzo waren.. Had ik wel verwacht voor een aflevering die 'the whole truth' heet...
    Maar zo te lezen wordt dat volgende week weer dubbel en dwars goedgemaakt
    Jin kreeg wel de waarheid te horen. Over zijn "impotentie" en zijn aankomende vaderschap.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:08:38 #175
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36327734
    Weet je, het is niet erg als er af en toe een wat saaiere aflevering tussen zit. Maar wat wel erg is dat je daar dan putverdumme 3 weken op wacht. Nu weer 2 afleveringen en daarna wéér 3 weken wachten op april. Als je steeds zolang wacht is het niet leuk om steeds een enorm saaie aflevering voor je kiezen te krijgen. Als Lost wekelijks zou zijn heb ik iets van "ach, volgende week weer een kans ". Maar nu is het meer van "oh ja, volgende maand ergens een nieuwe kans ".

Uitzendschema van Lost .
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:09:06 #176
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36327758
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het een beetje saai worden lijkt me, daarnaast schiet het inderdaad niet echt op als je elke keer drie weken moet wachten. Overigens is 16 miljoen nog best veel.
    Ze zouden eens moeten tellen hoeveel mensen de show volgen via, kugh, niet-officiële kanalen. Dat laatste keuren wij allemaal natuurlijk niet goed.
      Lieve Belg vrijdag 24 maart 2006 @ 14:10:13 #177
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36327802
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ze zouden eens moeten tellen hoeveel mensen de show volgen via, kugh, niet-officiële kanalen. Dat laatste keuren wij allemaal natuurlijk niet goed.
    99.9% at hier zit? Miischien zit er iemand in USA ook hé
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:10:16 #178
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36327803
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Niet zoveel. Enkele duizenden denk ik .
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:12:07 #179
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36327863
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet zoveel. Enkele duizenden denk ik .
    Dat is in Nederland alleen al.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:15:56 #180
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36328000
    Maar goed, het is natuurlijk niets nieuws dat mensen tegenwoordig geen programma's hoeven te missen door de opkomst van nieuwe media. En dan kan ik me wel voorstellen dat mensen liever naar bijvoorbeeld American Idol kijken, omdat dat live is.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:17:29 #181
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36328056
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat is in Nederland alleen al.
    Wereldwijd niet heel veel meer hoor, denk ik.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 14:18:42 #182
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36328098
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Onderschat Luxemburg niet.
      Lieve Belg vrijdag 24 maart 2006 @ 14:18:58 #183
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36328111
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als er bij een torrent boven de 90000 peers zijn en zo denk ik wel hoor. Maar terug over Lost enzo
    pi_36328491
    David Fury had nooit weg moeten gaan

(Hoewel hij nu verrekte goed werk doet bij 24, wil ik 'em ook bij Lost hebben )
    pi_36333278
    TeeVeePee
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:48:31 #186
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36336140
    Ik vond dit best een lieve aflevering
    Ik vind het knap dat Jin zo'n verandering heeft doorgemaakt, hij was eerst de boeman, die zijn lekkere vrouw zo tiraniseerde (dat was alles wat we toen van hun wisten ) en nu is het een hele sympathieke vent geworden, die ondanks zijn onhebbelijkheden vanwege zijn cultuur, wel heel veel van zijn vrouw houdt.

Ik zat trouwens dit topic door te lezen voordat ik de hele aflevering had gezien en ik vroeg me al af waarom jullie het over 'Jin's soldaatjes' hadden, terwijl het duidelijk een probleem van Sun was (eierstokken) maar dat is nu dus duidelijk Ik ga uit van een soort van Locke-achtige genezing...

Ben beneiwud naar volgende week!
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      vrijdag 24 maart 2006 @ 20:18:07 #187
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_36338527
    Ben ik er zolang uit geweest dan? Wat waren Charlie en Sayid nou aan het maken? Ik las net ergens iets van voor die oorlog? Is dat nu dan al met de hele groep besproken en doet iedereen mee? Beetje apart

offtopic:
    Trancelocator geweldige avatar heb je daar
      vrijdag 24 maart 2006 @ 20:48:24 #188
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36339405
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 20:18 schreef FCDB het volgende:
    Ben ik er zolang uit geweest dan? Wat waren Charlie en Sayid nou aan het maken? Ik las net ergens iets van voor die oorlog? Is dat nu dan al met de hele groep besproken en doet iedereen mee? Beetje apart

offtopic:
    Trancelocator geweldige avatar heb je daar

Ik geloof niet dat er al expliciet is gezegd wat ze aan het maken zijn, of ook ik heb iets gemist of vergeten.
      Lieve Belg vrijdag 24 maart 2006 @ 21:02:34 #189
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36339830
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er al expliciet is gezegd wat ze aan het maken zijn, of ook ik heb iets gemist of vergeten.
    Ik heb er ook geen idee van. Maar het lijkt me een soort platform, misschien een kerk voor Mr Eko. De bomen die hij gekapt heeft zijn misschien als basis gebruikt.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 21:30:15 #190
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_36340684
    Gelukkig geen afleveringen gemist afgelopen weken.. kan niet wachten!
    Seriously!?
      vrijdag 24 maart 2006 @ 21:41:04 #191
    90197 soul114
    Flac is the new Mp3!
    pi_36341026
    quote:
    [We see Sayid and Charlie building something out of bamboo at the beach.]
    CHARLIE: A bit large for a dining room table, isn't it?
    SAYID: If we cut them in two, it will suit the purpose.
    ANA [entering]: Sayid, can I talk to you?
    SAYID: Of course.
    ANA: Alone?

Over de promo:
    SPOILER
    pi_36341992
    Volgens mij ben ik een van de weinigen die de Sun/Jin storyline wél leuk vinden...
    pi_36344581
    Ik vind Sun/Jin ook leuk. De enige aan wie ik echt een pesthekel heb is Jack
    pi_36345161
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
    Ik vind Sun een ongelofelijk saai wicht (Jin heb ik niets op tegen ), de verhaallijn van de twee was niet echt denderend tot nu toe... Dat Sun opeens zwanger is vind ik wel weer iets interessanter, vooral als 't waar is wat ze zegt, dat ze niet met een andere man geslapen heeft... It's another island miracle ! (net als Locke's benen, remember ?)
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef Steve-O het volgende:
    Wat vind ik die charlie toch een irritant figuur
    Waarom laten ze die neit is van een cliff afvallen ofzo
    Idd, hij voegt echt zo weinig toe aan 't verhaal... Echt constant dat gezeur met die drugs, bleh. Bovendien wordt-ie zelf ook gewoon een zoutzak die zeurt, zeurt, zeurt en zeurt. Ik ben 't Charlie-karakter pas echt gaan minachten sinds hij zo gemeen deed tegen die toffe, coole Hurley, met z'n gezeur over dat Hurley hem een potje pindakaas moest geven en dat hij toen op Hurley's geweten afspeelde. Walgelijk

Maar afgezien van Charlie, ik vond 't een goeie aflevering ! Lekker interessant, en een geweldig einde met een superuitspraak als afsluiter: 'You guys got any milk?'
    pi_36345191
    Wat een irritant ventje is die Gale zeg, hij is helemaal geen other wat loopt hij nou interessant te doen. Afmaken die gast!
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 00:31:17 #196
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36345225
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
    Wat een irritant ventje is die Gale zeg, hij is helemaal geen other wat loopt hij nou interessant te doen. Afmaken die gast!
    Dat moet hij voor de kijkcijfers doen.
    pi_36345327
    kijkcijferhoer

Hij begint er ook steeds groener uit te zien
    Houd van een lijntje.
    pi_36345963
    btw, die scene waarin Sun Hurley tegenkomt is geweldig .
      zaterdag 25 maart 2006 @ 01:08:53 #199
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36345967
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef Erwtensoep het volgende:
    kijkcijferhoer

Hij begint er ook steeds groener uit te zien
    Hij zorgt voor meer onrust binnen de groep en dat is alleen maar goed.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 01:13:44 #200
    53267 TC03
    pi_36346052
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
    btw, die scene waarin Sun Hurley tegenkomt is geweldig .
    Hurley zei "later dude" tegen Sun. Dat vond ik wel grappig.
    pi_36347984
    Ik vond dit WEL een leuke aflevering. Goed akteerwerk, en ik ben benieuwd of Sayid, Ana en Charlie (die lul moet dood) in een val van The Others lopen.
    pi_36352261
    Charlie mag trouwens altijd mee op expedities... Die gast werkt echt overuren!
      zaterdag 25 maart 2006 @ 13:17:29 #203
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36352317
    Ja en dat terwijl hij eigenlijk niets toevoegt...

Maar wie zouden ze gaan ruilen voor Henry? Michael of Walt?
    pi_36352933
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef inasras het volgende:
    Nou ja, *mag* - hij nodigt zichzelf gewoon uit
    pi_36352951
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
    Ja en dat terwijl hij eigenlijk niets toevoegt...

Maar wie zouden ze gaan ruilen voor Henry? Michael of Walt?
    Als ze al gaan ruilen, Herny vertelde het in principe puur theoretisch..
    pi_36352968
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:49 schreef innepin het volgende:

[..]

Nou ja, *mag* - hij nodigt zichzelf gewoon uit
    Misschien schieten The Others Charlie dood. Daarna wordt hij begraven onder Sun's moestuin en groeit die shit als nooit tevoren
    pi_36352981
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef dfens het volgende:

[..]

Misschien schieten The Others Charlie dood. Daarna wordt hij begraven onder Sun's moestuin en groeit die shit als nooit tevoren
    pi_36353101
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben een dromer
    pi_36353181
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef dfens het volgende:

[..]

Soort van How High achtige taferelen
    pi_36353422
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef dapluiz het volgende:

Als ze al gaan ruilen, Herny vertelde het in principe puur theoretisch..
    Daarnaast doelde Henry op diegenen die op pad zijn om de ballon te vinden, niet micheal en walt....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2006 14:49:52 ]
      zaterdag 25 maart 2006 @ 15:06:36 #211
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_36354793
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef inasras het volgende:
    Was leuk tone ie aankwam met ontbijt. Moest weer even denken aan LOTR. What about second breakfast
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_36356039
    http://www.lost-media.com(...)_105719_2953_ful.jpg

Promo foto van de volgende aflevering, waar zullen ze naar kijken?!

[ Bericht 22% gewijzigd door Chen op 25-03-2006 16:04:44 ]
    [14.gif]
      zaterdag 25 maart 2006 @ 15:54:46 #213
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36356068
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Chen het volgende:
    [afbeelding]
    Promo foto van de volgende aflevering, waar zullen ze naar kijken?!
    Dat laat zich wel raden...
    SPOILER
    pi_36356149
    Moet die foto btw in spoiler of niet nodig?
    [14.gif]
    pi_36356260
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
    Nee joh daar is vrij weinig uit te halen..
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
      zaterdag 25 maart 2006 @ 16:02:48 #216
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36356281
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
    Ik vind het niet zo erg, maar beter is dat je alleen een link neerzet.
    pi_36356347
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee joh daar is vrij weinig uit te halen..
    Nah, doe het toch even voor de zekerheid. Kan niemand gaan zeiken.
    [14.gif]
      zaterdag 25 maart 2006 @ 17:02:08 #218
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36357862
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef Trancelocator het volgende:
    Dat laat zich wel raden...
    SPOILER
    SPOILER
    Ik denk dat ik ga proberen om volgende week maar niet te kijken en dan meteen 2 eps te kijken om 6 april...
      zaterdag 25 maart 2006 @ 17:07:39 #219
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36358009
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:02 schreef Miguel het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ik denk dat ik ga proberen om volgende week maar niet te kijken en dan meteen 2 eps te kijken om 6 april...
    SPOILER
    edit: dit plaatje is absoluut een spoiler maar waar komt het vandaan? Het komt me absoluut niet bekend voor, maar het is wel interessant.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 17:07:56 #220
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36358018
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:02 schreef Miguel het volgende:

[..]
    SPOILER
    Sterkte!
    pi_36359687
    SPOILER
    pi_36361504
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:06 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Was leuk tone ie aankwam met ontbijt. Moest weer even denken aan LOTR. What about second breakfast
    Heheh ja, nu je het zegt
    Ik ben denk ik ook nog een van de weinigen hier die Charlie wél een leuk personage vind.

Anyway, die foto is wel goed. Je gaat nu steeds meer twijfelen wat er nu wel en niet waar is aan het verhaal van Henry.
      Lieve Belg zaterdag 25 maart 2006 @ 19:23:32 #223
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36361606
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef Molluck het volgende:

[..]
    SPOILER
    edit: dit plaatje is absoluut een spoiler maar waar komt het vandaan? Het komt me absoluut niet bekend voor, maar het is wel interessant.
    Komt dat niet uit zo'n filmpje dat alle 6 de stations toelicht? Maar geen officiëel filmpje is, maar gemaakt door een Lost-fanaat. En zodoende niet als waar beschouwd mag worden
      zaterdag 25 maart 2006 @ 20:15:32 #224
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_36363235
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef C_V_S het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_36364410
    Ik vond het wel geestig hoe Charlie AnaLucia te kakken zette met dat wapen. En terecht!
    Houd van een lijntje.
    pi_36366183
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik vond het wel geestig hoe Charlie AnaLucia te kakken zette met dat wapen. En terecht!
    Dat was inderdaad zeer strakjes
    Ik weet niet of Henry nu wel of niet een other is, eerst is hij vrij stil en schuw, maar aan het eind van ep16 hangt ie opeens een eng verhaal over een hinderlaag op
    Цой жив
    pi_36366300
    Hm, even een rare vraag, waar eindigt deze Ep? Hij leek hier afgebroken te zijn, ben bang dat ik het einde heb gemist. Hier eindigde hij met Henry Gale, toen hij zei: You guys have any milk?

Klopt da?
    pi_36366312
    Yep bij mij ook
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 22:56:01 #229
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36367190
    Die Henry Gale leek zich trouwens te verbazen over het feit dat Jack en Locke niets konden vertellen over de versheid van het Dharma-voedsel en dat de twee zich niet eerder hebben afgevraagd hoe de voorraad wordt aangevuld. Henry weet hier vast meer over.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 22:57:56 #230
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36367228
    Henry is echt wel één van The Others lijkt me .
      zaterdag 25 maart 2006 @ 23:43:00 #231
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36368049
    Wat me trouwens opviel is dat er nog een keer ingegaan werd op de dikheid van de muren. Jack probeerde of hij kon horen wat Ana-Lucia tegen Henry zei, maar hij kon niets horen omdat de muren daarvoor te dik waren.

En dat terwijl in de vorige afleveringen, Henry alles woordelijk kon horen en dat verklaarde met die muren "die zo dun waren". Misschien draaf ik door met dingen die van een niet officiele site komen, maar Dharma deed toch ook iets met remote sensing?
      zaterdag 25 maart 2006 @ 23:50:17 #232
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36368163
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
    Wat me trouwens opviel is dat er nog een keer ingegaan werd op de dikheid van de muren. Jack probeerde of hij kon horen wat Ana-Lucia tegen Henry zei, maar hij kon niets horen omdat de muren daarvoor te dik waren.

En dat terwijl in de vorige afleveringen, Henry alles woordelijk kon horen en dat verklaarde met die muren "die zo dun waren". Misschien draaf ik door met dingen die van een niet officiele site komen, maar Dharma deed toch ook iets met remote sensing?
    Klopt, is me ook opgevallen. En het eerste waar ik ook aan dacht is dat Henry een soort van sixth sense heeft en daarmee de gedachten van mensen kan lezen, al dan niet met behulp van dat remote sensing.

[ Bericht 1% gewijzigd door Trancelocator op 25-03-2006 23:58:30 ]
    pi_36370838
    Ik heb zojuist de promo 2x17 bekeken, naast alle dingen die hier al opgenoemd zijn viel me iets op waar nog niemand over gesproken heeft?
    SPOILER
      zondag 26 maart 2006 @ 03:54:22 #234
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36370924
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 03:40 schreef SolidasRock het volgende:
    Ik heb zojuist de promo 2x17 bekeken, naast alle dingen die hier al opgenoemd zijn viel me iets op waar nog niemand over gesproken heeft?
    SPOILER
    Kan je een linkje naar die promo posten?
      zondag 26 maart 2006 @ 03:58:15 #235
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36370963
      zondag 26 maart 2006 @ 04:01:07 #236
    53267 TC03
    pi_36370990
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Klopt, is me ook opgevallen. En het eerste waar ik ook aan dacht is dat Henry een soort van sixth sense heeft en daarmee de gedachten van mensen kan lezen, al dan niet met behulp van dat remote sensing.
    Nee zeker niet, te ongeloofwaardig.
      zondag 26 maart 2006 @ 04:01:57 #237
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36370999
    quote:
    Now why didn't I see that....

Wat zijn er trouwens nog veel mensen op om 4 uur.
      zondag 26 maart 2006 @ 04:03:26 #238
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36371007
    Komt omdat het eigenlijk 3 uur is zeg maar!
      zondag 26 maart 2006 @ 04:03:33 #239
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36371008
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 04:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee zeker niet, te ongeloofwaardig.
    Wat is er niet ongeloofwaardig in Lost zo onderhand?
      zondag 26 maart 2006 @ 04:10:49 #240
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36371059
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 03:40 schreef SolidasRock het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Er zal behoorlijk veel vaart in deze episode zitten, want er zullen als het goed is ook belangrijke flashbacks van Locke langskomen.
      zondag 26 maart 2006 @ 04:12:16 #241
    53267 TC03
    pi_36371069
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Alles kon
    toch wetenschappelijk verklaard worden?
    pi_36372193
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alles kon
    Behalve de rookwolk en een ijsbeer op een tropisch eiland
    [14.gif]
      zondag 26 maart 2006 @ 11:32:05 #243
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36373153
    quote:

[..]

Alles kon
    Ken je The 4400? Daarin hebben mensen een bepaalde gave doordat er een ongebruikt deel van hun hersenen geactiveerd wordt. Een soort van wetenschappelijke telekinese zeg maar.
      zondag 26 maart 2006 @ 12:11:22 #244
    24313 Gremen
    Eindbaas
    pi_36373819
    Veel mensen vragen zich af of henry een other is of de waarheid spreekt. En denken dat als er een balon wordt gevonden, henry de waarheid spreekt en dus geen other is.
    Maar kan hij niet gewoon een beetje van beide doen?
    Hij kan best met een balon op het eiland zijn gekomen, zijn vrouw daarbij hebben verloren, maar tegelijk een other zijn..... Dat zou toch niet zo raar zijn?
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_36376797
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 03:54 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Kan je een linkje naar die promo posten?
    Ik heb hem hier bekeken http://lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=search&query=2x17

Ik ben van http://lost-media.com/ naar de betreffende promo gesurft. Zou dit trouwens in Openingspost opgenomen kunnen worden?
    SPOILER
      zondag 26 maart 2006 @ 14:30:49 #246
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36377327
    quote:

[..]

Alles kon
    Al je je best doet wel, maar ik meen me te herinneren dat jij wat dat betreft allang was afgehaakt.
      zondag 26 maart 2006 @ 14:33:01 #247
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36377396
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb hem hier bekeken http://lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=search&query=2x17

Ik ben van http://lost-media.com/ naar de betreffende promo gesurft. Zou dit trouwens in Openingspost opgenomen kunnen worden?
    SPOILER
    SPOILER
    Maar speculaties zijn tot nu toe vaak zinloos gebleken, dus ik ga gewoon rustig wachten.
      zondag 26 maart 2006 @ 14:43:48 #248
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36377725
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
    Blabla. Zou dit trouwens in Openingspost opgenomen kunnen worden?
    http://lost-media.com (Zipped Real format)
    Staat in de txt file van de OP vanaf nu
      zondag 26 maart 2006 @ 14:51:53 #249
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_36377981
    Welke idioot converteert het eigenlijk altijd naar Real-formaat ? Dat zuigt echt man. Het is toch niet zoveel werk een fatsoenlijk DivX'je van 2MB ervan te maken .
    pi_36378240
    Real formaat
    Quicktime
    pi_36379108
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef Trancelocator het volgende:
    SPOILER
    Maar speculaties zijn tot nu toe vaak zinloos gebleken, dus ik ga gewoon rustig wachten.
    Oke
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Miguel het volgende:
    http://lost-media.com (Zipped Real format)
    Staat in de txt file van de OP vanaf nu
    Bedankt!
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
    Welke idioot converteert het eigenlijk altijd naar Real-formaat ? Dat zuigt echt man. Het is toch niet zoveel werk een fatsoenlijk DivX'je van 2MB ervan te maken .
    Tsjah.... misschien verdienen ze er wat aan? En daarnaast divx kan niet iedereen afspelen, wmv was ook prima geweest, dat kan grootste deel van internet wel afspelen....

Ik gebruik trouwens kazaamegacodecpack

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2006 15:39:50 ]
      zondag 26 maart 2006 @ 16:15:26 #252
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_36380022
    Hmm, aan de Promo-foto's te zien wordt 2x19 een
    SPOILER
    pi_36380189
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
    Hmm, aan de Promo-foto's te zien wordt 2x19 een
    SPOILER
    Vanwaar de " "-smiley?
    Ik vind het wel tof. Liever dit dan nog een Jack aflevering ofzo.
    Zeker gezien wat een van de producers erover zegt:
    SPOILER
      zondag 26 maart 2006 @ 16:40:33 #254
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_36380697
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Vanwaar de " "-smiley?
    Ik vind het wel tof. Liever dit dan nog een Jack aflevering ofzo.
    Zeker gezien wat een van de producers erover zegt:
    SPOILER
    SPOILER
      zondag 26 maart 2006 @ 20:05:01 #255
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_36386041
    Ik vond het wel een geinige aflevering, ben benieuwd of Sun nou de waarheid sprak over dat ze niet met een andere man is geweest. In de laatste scène met die kale Koreaan zag het er toch wel behoorlijk amoureus uit. Ik denk dat daar het laatste nog niet over gezegd is.

Maargoed, over 100 weken komt er een baby dus, met dit uitzendschema! Leuk.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zondag 26 maart 2006 @ 21:12:44 #256
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_36388096
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Ik vond het wel een geinige aflevering, ben benieuwd of Sun nou de waarheid sprak over dat ze niet met een andere man is geweest. In de laatste scène met die kale Koreaan zag het er toch wel behoorlijk amoureus uit. Ik denk dat daar het laatste nog niet over gezegd is.

Moet wel he, aangezien die gozer met losse flodders schiet..
      zondag 26 maart 2006 @ 21:16:00 #257
    27454 InTrePidIvity
    pi_36388198
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Moet wel he, aangezien die gozer met losse flodders schiet..
    Soldaatjes, losse flodders, het lijkt het leger wel.
    Tsja, het is inderdaad het meest logische dat Sun de hoer speelt, maar Locke heeft toch ook z'n benen weer terug...
      zondag 26 maart 2006 @ 21:27:21 #258
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_36388554
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Tsja, het is inderdaad het meest logische dat Sun de hoer speelt, maar Locke heeft toch ook z'n benen weer terug...
    Das dan ook wel weer zo..
    pi_36388609
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:

die kale korean die leerde haar toch engels?
      zondag 26 maart 2006 @ 21:33:57 #260
    27454 InTrePidIvity
    pi_36388778
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef Scotix het volgende:

[..]

die kale korean die leerde haar toch engels?
    Ja, maar dat was meteen ook de gozer waar ze in de vorige Sun/Jin-aflevering aan gekoppeld werd, voordat ze Jin ontmoette.
    Maar het leek wel of er daar wat bloeide.
    pi_36388865
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, maar dat was meteen ook de gozer waar ze in de vorige Sun/Jin-aflevering aan gekoppeld werd, voordat ze Jin ontmoette.
    Maar het leek wel of er daar wat bloeide.
    volgens mij zagen ze elkaar meer als goede vrienden. zo zag die kale sun eerst wel. hij wou wel meer afspreken maar hij had wel een amerikaanse dame ontmoet:)
    pi_36391571
    pi_36391716
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    http://www.islostarepeat.com/

Is het hele doel van die site om mensen te vertellen of de volgende aflevering nieuw is of niet?
    pi_36392822
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    http://www.islostarepeat.com/
    Handig!
      maandag 27 maart 2006 @ 02:49:02 #265
    88720 JPeetje
    Oogabooga
    pi_36395160
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik zou alles dat tot nu toe gebeurd nog best kunnen geloven.

Maar ik ben dan ook iemand die voor alles open probeert te staan, inclusief het onverklaarbare.
    pi_36405509
    - laat maar -

[ Bericht 89% gewijzigd door Green_eye op 27-03-2006 15:20:42 ]
    pi_36407345
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?
    [14.gif]
    pi_36407520
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:

[..]

Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?
    Vast wel. Bijvoorbeeld de nacht na de terugkeer van Jin, Sawyer en Micheal (+ Tailies).
      maandag 27 maart 2006 @ 16:09:07 #269
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_36407618
    lijkt me vrij duidelijk dat Sun met dien kale geshagged heeft; kijk naar d'r uitdrukking als ze knuffelt met Jin... ik denk dat ze de skanky ho uitgehangen heeft!
    moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
      maandag 27 maart 2006 @ 16:12:42 #270
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36407719
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef beschuit het volgende:
    lijkt me vrij duidelijk dat Sun met dien kale geshagged heeft; kijk naar d'r uitdrukking als ze knuffelt met Jin... ik denk dat ze de skanky ho uitgehangen heeft!
    Locke komt op eiland > kan weer lopen
    Jin komt op eiland > kan weer
      maandag 27 maart 2006 @ 16:43:18 #271
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36408538
    Schijten?
    pi_36415571
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 16:43 schreef Miguel het volgende:
    Schijten?
    pi_36415623
    Maar goed, ik weet het nog zo net niet met Sun hoor.. In die flashbacks zag je toch wel wat opbloeien tussen haar en die kale.
      maandag 27 maart 2006 @ 22:15:38 #274
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_36419016
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Green_eye het volgende:
    Maar goed, ik weet het nog zo net niet met Sun hoor.. In die flashbacks zag je toch wel wat opbloeien tussen haar en die kale.
    Sun en....Locke?!?!?!!?!?

iew
    Oh yes i did!
      maandag 27 maart 2006 @ 22:31:46 #275
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36419562
    Locke is wel een player hoor. Heeft niet voor niets Peggy Bundy aan de haak geslagen

(al heb ik het vermoeden dat ze ingehuurd is om Locke bij zn vader weg te houden)
    Houd van een lijntje.
    pi_36420754
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 22:15 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Sun en....Locke?!?!?!!?!?

iew
    met die kale bedoelen ze de kale koreaan uit haar flashbacks.
      maandag 27 maart 2006 @ 23:49:01 #277
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_36422230
    hahahhaa owwwwwwwwwwwwwww
    ja ik heb een paar afl gemist...maar ze had toch dates met die kale en toen zei ie toch opeens dat ie ging trouwen met iemand anders??
    Oh yes i did!
      maandag 27 maart 2006 @ 23:50:10 #278
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36422266
    Ja maar die kale heeft haar engels geleerd
    Houd van een lijntje.
      maandag 27 maart 2006 @ 23:51:43 #279
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_36422313
    welke aflevering zijn jullie eigenlijk?? Kijken jullie al verder dan ze in nl uitzenden??
    Oh yes i did!
      maandag 27 maart 2006 @ 23:54:49 #280
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36422403
    euh ja, episode 16 alweer
    Houd van een lijntje.
      maandag 27 maart 2006 @ 23:55:42 #281
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36422434
    Ja, NL loopt nogal wat afleveringen achter. Dus als je de serie alleen volgt op de Nederlandse televisie, dan kom je hier alleen maar spoilers tegen.
      maandag 27 maart 2006 @ 23:56:07 #282
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_36422446
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
    euh ja, episode 16 alweer
    k had al zo'n vermoeden
    Oh yes i did!
      dinsdag 28 maart 2006 @ 13:54:56 #283
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36432617
    En Nederland gaat waarschijnlijk binnenkort weer stoppen denk ik...
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:01:07 #284
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_36440520
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
    En Nederland gaat waarschijnlijk binnenkort weer stoppen denk ik...
    WAT?! hoezo denk je dat??

nouja ik kan ook downloaden natuurlijk
    Oh yes i did!
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:07:59 #285
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36440646
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Hoeveel loopt het hier nu eigenlijk achter?
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:10:08 #286
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36440699
    Vrijdag komt volgens mij afl. 8 dus het valt best mee

Komt er morgen trouwens weer een nieuwe aflevering of moeten we weer een maand wachten?
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:15:08 #287
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36440816
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
    Vrijdag komt volgens mij afl. 8 dus het valt best mee

Komt er morgen trouwens weer een nieuwe aflevering of moeten we weer een maand wachten?
    'Collision' dus. Sawyer, Jin en Michael proberen met de tail section overlevenden terug te komen bij de hoofdgroep.
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:46 #288
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36440958
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Omdat er simpelweg nog niet genoeg afleveringen zijn om uit te zenden. In Amerika worden de afleveringen met een tussenpoos van gemiddeld 2-3 weken uitgezonden en zo loopt Nederland dus behoorlijk in. Er vanuitgaande dat ze niet de afleveringen hebben die in Amerika pas een maand oud is, zijn ze waarschijnlijk binnenkort door hun afleveringen heen...

A.S. woensdag komt in Amerika overigens wel weer een nieuwe aflevering.
      dinsdag 28 maart 2006 @ 18:31:55 #289
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36441276
    Mooi zo
    Houd van een lijntje.
    pi_36443494
    * Jaytonism is benieuwd naar "Lockdown"
    SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2006 19:53:09 ]
      dinsdag 28 maart 2006 @ 19:51:13 #291
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36443712
    ^ ^ ^ ^
    Doe maar even tussen spoiler tags.
    pi_36443748
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 19:51 schreef Trancelocator het volgende:
    ^ ^ ^ ^
    Doe maar even tussen spoiler tags.
    Wat jij wil.
    pi_36444375
    Misschien wist Henry dat daar een ballon hing... In plaats van dat hij zelf met die ballon is gekomen...
    Ik bedoel, we hebben een Franse griet die met een boot aanspoelde, we hebben een schot/ier/whatever die met een zeilboot aanspoelde, we hebben een vliegtuig dat er crashte... blijkbaar trekt het eiland ongelukjes aan...

Het zegt iig niets over of Henry een other is of niet. Ik durf toch te zweren dat hij er wel een is. Zomaar een gevangene die gemarteld en opgesloten is, durft echt niet dergelijke gewaagde uitspraken te doen... Dat doe je alleen als je een plan hebt... Maar goed, dat denk ik...
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
      dinsdag 28 maart 2006 @ 20:16:41 #294
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36444553
    Rosseau zei niet voor niets dat hij blijft liegen natuurlijk
    Houd van een lijntje.
    pi_36444607
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
    Rosseau zei niet voor niets dat hij blijft liegen natuurlijk
    Rousseau heeft tegelijkertijd ook wel een aantal steekjes los natuurlijk...
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
    pi_36444853
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 19:43 schreef Jaytonism het volgende:
    * Jaytonism is benieuwd naar "Lockdown"
    Ik denk dat iedereen hier daar wel erg benieuwd naar is
    Nog eventjes geduld..
      dinsdag 28 maart 2006 @ 21:43:22 #297
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36447148
    Het is heel goed mogelijk dat dat gewoon aan het einde van de aflevering komt, dan is het 'to be continued' en als we dan volgende week weer wat nieuws weten is het daarna weer 3 weken wachten op de rest...
      Lieve Belg dinsdag 28 maart 2006 @ 21:45:19 #298
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36447225
    2.16 - 22 maart 06
    2.17 - 29 maart 06
    2.18 - 5 april 06
    2.19 - 26 april 06
    2.20 - 3 mei 06
    2.21 - 10 mei 06
    2.22 - 17 mei 06
    2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)

Inderdaad, daarna weer eventjes wachten
      dinsdag 28 maart 2006 @ 21:46:52 #299
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36447278
    Oh, maar als dat klopt is het daarna wel één lange reeks naar het einde van het seizoen

Ik heb liever een wat langere zomerstop dan dat we op seizoen 3 weer telkens een paar weken moeten wachten...
      Lieve Belg dinsdag 28 maart 2006 @ 21:49:06 #300
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36447348
    Maar dit seizoen heeft JJ en nog wat niet veel meegewerkt zeker? In seizoen 3 ging die dat wel doen? Hopelijk gaat het dan iets sneller voorruit, of komen er wat meer onthullingen.
      Lieve Belg dinsdag 28 maart 2006 @ 21:51:07 #301
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36447413
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')