Nou ja, *mag* - hij nodigt zichzelf gewoon uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef inasras het volgende:
Charlie mag trouwens altijd mee op expedities... Die gast werkt echt overuren!
Als ze al gaan ruilen, Herny vertelde het in principe puur theoretisch..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Ja en dat terwijl hij eigenlijk niets toevoegt...
Maar wie zouden ze gaan ruilen voor Henry? Michael of Walt?
Misschien schieten The Others Charlie dood. Daarna wordt hij begraven onder Sun's moestuin en groeit die shit als nooit tevorenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ja, *mag* - hij nodigt zichzelf gewoon uit
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef dfens het volgende:
[..]
Misschien schieten The Others Charlie dood. Daarna wordt hij begraven onder Sun's moestuin en groeit die shit als nooit tevoren![]()
Soort van How High achtige taferelenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef dfens het volgende:
[..]
Misschien schieten The Others Charlie dood. Daarna wordt hij begraven onder Sun's moestuin en groeit die shit als nooit tevoren![]()
Daarnaast doelde Henry op diegenen die op pad zijn om de ballon te vinden, niet micheal en walt....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef dapluiz het volgende:
Als ze al gaan ruilen, Herny vertelde het in principe puur theoretisch..
Was leuk tone ie aankwam met ontbijt. Moest weer even denken aan LOTR. What about second breakfastquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef inasras het volgende:
Charlie mag trouwens altijd mee op expedities... Die gast werkt echt overuren!
Dat laat zich wel raden...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Promo foto van de volgende aflevering, waar zullen ze naar kijken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh daar is vrij weinig uit te halen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
Moet die foto btw in spoiler of niet nodig?
Ik vind het niet zo erg, maar beter is dat je alleen een link neerzet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
Moet die foto btw in spoiler of niet nodig?
Nah, doe het toch even voor de zekerheid. Kan niemand gaan zeiken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh daar is vrij weinig uit te halen..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef Trancelocator het volgende:
Dat laat zich wel raden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik ga proberen om volgende week maar niet te kijken en dan meteen 2 eps te kijken om 6 april...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:02 schreef Miguel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik ga proberen om volgende week maar niet te kijken en dan meteen 2 eps te kijken om 6 april...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: dit plaatje is absoluut een spoiler maar waar komt het vandaan? Het komt me absoluut niet bekend voor, maar het is wel interessant."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:02 schreef Miguel het volgende:
[..]Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik ga proberen om volgende week maar niet te kijken en dan meteen 2 eps te kijken om 6 april...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heheh ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was leuk tone ie aankwam met ontbijt. Moest weer even denken aan LOTR. What about second breakfast
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef Molluck het volgende:
[..]Komt dat niet uit zo'n filmpje dat alle 6 de stations toelicht? Maar geen officiëel filmpje is, maar gemaakt door een Lost-fanaat. En zodoende niet als waar beschouwd mag wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: dit plaatje is absoluut een spoiler maar waar komt het vandaan? Het komt me absoluut niet bekend voor, maar het is wel interessant.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef C_V_S het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
Dat was inderdaad zeer strakjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het wel geestig hoe Charlie AnaLucia te kakken zette met dat wapen. En terecht!
Klopt, is me ook opgevallen. En het eerste waar ik ook aan dacht is dat Henry een soort van sixth sense heeft en daarmee de gedachten van mensen kan lezen, al dan niet met behulp van dat remote sensing.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat er nog een keer ingegaan werd op de dikheid van de muren. Jack probeerde of hij kon horen wat Ana-Lucia tegen Henry zei, maar hij kon niets horen omdat de muren daarvoor te dik waren.
En dat terwijl in de vorige afleveringen, Henry alles woordelijk kon horen en dat verklaarde met die muren "die zo dun waren". Misschien draaf ik door met dingen die van een niet officiele site komen, maar Dharma deed toch ook iets met remote sensing?
quote:Op zondag 26 maart 2006 03:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zojuist de promo 2x17 bekeken, naast alle dingen die hier al opgenoemd zijn viel me iets op waar nog niemand over gesproken heeft?Kan je een linkje naar die promo posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet, te ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt, is me ook opgevallen. En het eerste waar ik ook aan dacht is dat Henry een soort van sixth sense heeft en daarmee de gedachten van mensen kan lezen, al dan niet met behulp van dat remote sensing.
Now why didn't I see that....quote:Op zondag 26 maart 2006 03:58 schreef Merkie het volgende:
Lost (USA) Deel 24: You guys have any milk?
quote:Op zondag 26 maart 2006 03:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zojuist de promo 2x17 bekeken, naast alle dingen die hier al opgenoemd zijn viel me iets op waar nog niemand over gesproken heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zal behoorlijk veel vaart in deze episode zitten, want er zullen als het goed is ook belangrijke flashbacks van Locke langskomen.
Alles konquote:Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat is er niet ongeloofwaardig in Lost zo onderhand?
Behalve de rookwolkquote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alles kon
toch wetenschappelijk verklaard worden?
Ken je The 4400? Daarin hebben mensen een bepaalde gave doordat er een ongebruikt deel van hun hersenen geactiveerd wordt. Een soort van wetenschappelijke telekinese zeg maar.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alles kon
Ik heb hem hier bekeken http://lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=search&query=2x17quote:Op zondag 26 maart 2006 03:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan je een linkje naar die promo posten?
Al je je best doet wel, maar ik meen me te herinneren dat jij wat dat betreft allang was afgehaakt.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alles kon
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb hem hier bekeken http://lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=search&query=2x17
Ik ben van http://lost-media.com/ naar de betreffende promo gesurft. Zou dit trouwens in Openingspost opgenomen kunnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar speculaties zijn tot nu toe vaak zinloos gebleken, dus ik ga gewoon rustig wachten.![]()
http://lost-media.com (Zipped Real format)quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
Blabla. Zou dit trouwens in Openingspost opgenomen kunnen worden?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef Trancelocator het volgende:OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar speculaties zijn tot nu toe vaak zinloos gebleken, dus ik ga gewoon rustig wachten.![]()
![]()
Bedankt!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Miguel het volgende:
http://lost-media.com (Zipped Real format)
Staat in de txt file van de OP vanaf nu
Tsjah.... misschien verdienen ze er wat aan? En daarnaast divx kan niet iedereen afspelen, wmv was ook prima geweest, dat kan grootste deel van internet wel afspelen....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
Welke idioot converteert het eigenlijk altijd naar Real-formaat? Dat zuigt echt man. Het is toch niet zoveel werk een fatsoenlijk DivX'je van 2MB ervan te maken
.
Ik gebruik trouwens kazaamegacodecpack
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2006 15:39:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hmm, aan de Promo-foto's te zien wordt 2x19 eenVanwaar de "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."-smiley?
Ik vind het wel tof. Liever dit dan nog een Jack aflevering ofzo.
Zeker gezien wat een van de producers erover zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Vanwaar de ""-smiley?
Ik vind het wel tof. Liever dit dan nog een Jack aflevering ofzo.
Zeker gezien wat een van de producers erover zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Moet wel he, aangezien die gozer met losse flodders schiet..quote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond het wel een geinige aflevering, ben benieuwd of Sun nou de waarheid sprak over dat ze niet met een andere man is geweest. In de laatste scène met die kale Koreaan zag het er toch wel behoorlijk amoureus uit. Ik denk dat daar het laatste nog niet over gezegd is.
Maargoed, over 100 weken komt er een baby dus, met dit uitzendschema! Leuk.
Soldaatjes, losse flodders, het lijkt het leger wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet wel he, aangezien die gozer met losse flodders schiet..
Das dan ook wel weer zo..quote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Soldaatjes, losse flodders, het lijkt het leger wel.
Tsja, het is inderdaad het meest logische dat Sun de hoer speelt, maar Locke heeft toch ook z'n benen weer terug...
die kale korean die leerde haar toch engels?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond het wel een geinige aflevering, ben benieuwd of Sun nou de waarheid sprak over dat ze niet met een andere man is geweest. In de laatste scène met die kale Koreaan zag het er toch wel behoorlijk amoureus uit. Ik denk dat daar het laatste nog niet over gezegd is.
Maargoed, over 100 weken komt er een baby dus, met dit uitzendschema! Leuk.
Ja, maar dat was meteen ook de gozer waar ze in de vorige Sun/Jin-aflevering aan gekoppeld werd, voordat ze Jin ontmoette.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef Scotix het volgende:
[..]
die kale korean die leerde haar toch engels?
volgens mij zagen ze elkaar meer als goede vrienden. zo zag die kale sun eerst wel. hij wou wel meer afspreken maar hij had wel een amerikaanse dame ontmoet:)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, maar dat was meteen ook de gozer waar ze in de vorige Sun/Jin-aflevering aan gekoppeld werd, voordat ze Jin ontmoette.
Maar het leek wel of er daar wat bloeide.
quote:
Ik zou alles dat tot nu toe gebeurd nog best kunnen geloven.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat is er niet ongeloofwaardig in Lost zo onderhand?
Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Soldaatjes, losse flodders, het lijkt het leger wel.
Tsja, het is inderdaad het meest logische dat Sun de hoer speelt, maar Locke heeft toch ook z'n benen weer terug...
Vast wel. Bijvoorbeeld de nacht na de terugkeer van Jin, Sawyer en Micheal (+ Tailies).quote:Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?
Locke komt op eiland > kan weer lopenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef beschuit het volgende:
lijkt me vrij duidelijk dat Sun met dien kale geshagged heeft; kijk naar d'r uitdrukking als ze knuffelt met Jin... ik denk dat ze de skanky ho uitgehangen heeft!
Sun en....Locke?!?!?!!?!?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Green_eye het volgende:
Maar goed, ik weet het nog zo net niet met Sun hoor.. In die flashbacks zag je toch wel wat opbloeien tussen haar en die kale.
k had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
euh ja, episode 16 alweer
WAT?! hoezo denk je dat??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
En Nederland gaat waarschijnlijk binnenkort weer stoppen denk ik...
Hoeveel loopt het hier nu eigenlijk achter?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! hoezo denk je dat??![]()
nouja ik kan ook downloaden natuurlijk![]()
'Collision' dus. Sawyer, Jin en Michael proberen met de tail section overlevenden terug te komen bij de hoofdgroep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Vrijdag komt volgens mij afl. 8 dus het valt best mee
Komt er morgen trouwens weer een nieuwe aflevering of moeten we weer een maand wachten?
Omdat er simpelweg nog niet genoeg afleveringen zijn om uit te zenden. In Amerika worden de afleveringen met een tussenpoos van gemiddeld 2-3 weken uitgezonden en zo loopt Nederland dus behoorlijk in. Er vanuitgaande dat ze niet de afleveringen hebben die in Amerika pas een maand oud is, zijn ze waarschijnlijk binnenkort door hun afleveringen heen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! hoezo denk je dat??![]()
nouja ik kan ook downloaden natuurlijk![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2006 19:53:09 ]
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:51 schreef Trancelocator het volgende:
^ ^ ^ ^
Doe maar even tussen spoiler tags.![]()
Rousseau heeft tegelijkertijd ook wel een aantal steekjes los natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosseau zei niet voor niets dat hij blijft liegen natuurlijk
Ik denk dat iedereen hier daar wel erg benieuwd naar isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:43 schreef Jaytonism het volgende:
* Jaytonism is benieuwd naar "Lockdown"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |