SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:50 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Sun was aangevallen waarvan iedereen dacht dat het the others waren ja, ze was neit ontvoerd voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
Maarrem dat chinese grietje was toch ontvoerd? En nu is ze zwanger terwijl dat eigenlijk niet kon. The Others en kinderen....hmm waarom denk ik daar nu pas aan.
Inderdaad, dat was toch wel heeeel duidelijk, en het wordt voor de echte ezels nog even bevestigd als Jin tegen Sun zegt dat die d'r nodig heeft omdat hij de andere niet verstaat...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:14 schreef Trancelocator het volgende:
Dat hoorde toch zo, om duidelijk te maken dat Jin het allemaal niet verstaat?![]()
Maar Charly was wel ontvoerd door the others, en hij was niet aan het trippen op dat moment. En volgens mij vertelde hij Sawyer als geheim dat hij dat gedaan had, en niet omdat ze samen de wapens gestolen hadden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Sun was aangevallen waarvan iedereen dacht dat het the others waren ja, ze was neit ontvoerd voor zover ik weet.
En die aanval was zowiezo van charlie, zodat hij en sawyer de wapens konden stelen.
Charlie heeft dat in opdracht van Sawyer gedaan, hij zat toen ook in een nogal duistere periode en mocht de mensen in het kamp niet echt meer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Baklap het volgende:
Maar Charly was wel ontvoerd door the others, en hij was niet aan het trippen op dat moment. En volgens mij vertelde hij Sawyer als geheim dat hij dat gedaan had, en niet omdat ze samen de wapens gestolen hadden.
Is ook niet zo vreemd dat er mensen afhaken als ze drie weken moeten wachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oei oei oei.. Lost heeft tegenover American Idol behoorlijk te lijden qua kijkcijfers.. Aflevering 2x16 haalde 15,98 miljoen kijkers binnen en 2x15 16,43 miljoen... dat in vergelijking met de gemiddeld 20 miljoen kijkers die de vorige 14 afleveringen trokken...
Baart me toch een beetje zorgen
Ja hij was topquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond die aktie van charlie gister prachtig met die ana lucia
-Are you looking at my bum??
*no i'm looking at your gun, why don't you give to to someone that knows how to use it
En dan doen alsof hij de gun aan haar geeft, op het laatste moment wegdraaien en aan sayid geven![]()
schitterend
Veel mensen vinden het een beetje saai worden lijkt me, daarnaast schiet het inderdaad niet echt op als je elke keer drie weken moet wachten. Overigens is 16 miljoen nog best veel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oei oei oei.. Lost heeft tegenover American Idol behoorlijk te lijden qua kijkcijfers.. Aflevering 2x16 haalde 15,98 miljoen kijkers binnen en 2x15 16,43 miljoen... dat in vergelijking met de gemiddeld 20 miljoen kijkers die de vorige 14 afleveringen trokken...
Baart me toch een beetje zorgen
Jin kreeg wel de waarheid te horen. Over zijn "impotentie" en zijn aankomende vaderschap.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:45 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ja hij was topVooral hoe Charlie er dan ook bij kijkt
![]()
Verder wel een leuke aflevering, alleen jammer dat er geen nieuwe onthullingen ofzo waren.. Had ik wel verwacht voor een aflevering die 'the whole truth' heet...
Maar zo te lezen wordt dat volgende week weer dubbel en dwars goedgemaakt![]()
Ze zouden eens moeten tellen hoeveel mensen de show volgen via, kugh, niet-officiële kanalen. Dat laatste keuren wij allemaal natuurlijk niet goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het een beetje saai worden lijkt me, daarnaast schiet het inderdaad niet echt op als je elke keer drie weken moet wachten. Overigens is 16 miljoen nog best veel.
99.9% at hier zit? Miischien zit er iemand in USA ook héquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten tellen hoeveel mensen de show volgen via, kugh, niet-officiële kanalen. Dat laatste keuren wij allemaal natuurlijk niet goed.![]()
Niet zoveel. Enkele duizenden denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten tellen hoeveel mensen de show volgen via, kugh, niet-officiële kanalen. Dat laatste keuren wij allemaal natuurlijk niet goed.![]()
Dat is in Nederland alleen al.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet zoveel. Enkele duizenden denk ik.
Wereldwijd niet heel veel meer hoor, denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat is in Nederland alleen al.
Onderschat Luxemburg niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wereldwijd niet heel veel meer hoor, denk ik.
Als er bij een torrent boven de 90000 peers zijn en zo denk ik wel hoor. Maar terug over Lost enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wereldwijd niet heel veel meer hoor, denk ik.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:18 schreef FCDB het volgende:
Ben ik er zolang uit geweest dan? Wat waren Charlie en Sayid nou aan het maken? Ik las net ergens iets van voor die oorlog? Is dat nu dan al met de hele groep besproken en doet iedereen mee? Beetje apart![]()
offtopic:
Trancelocator geweldige avatar heb je daar![]()
![]()
Ik heb er ook geen idee van. Maar het lijkt me een soort platform, misschien een kerk voor Mr Eko. De bomen die hij gekapt heeft zijn misschien als basis gebruikt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof niet dat er al expliciet is gezegd wat ze aan het maken zijn, of ook ik heb iets gemist of vergeten.
quote:[We see Sayid and Charlie building something out of bamboo at the beach.]
CHARLIE: A bit large for a dining room table, isn't it?
SAYID: If we cut them in two, it will suit the purpose.
ANA [entering]: Sayid, can I talk to you?
SAYID: Of course.
ANA: Alone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Sun een ongelofelijk saai wicht (Jin heb ik niets op tegenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
Maarrem dat chinese grietje was toch ontvoerd? En nu is ze zwanger terwijl dat eigenlijk niet kon. The Others en kinderen....hmm waarom denk ik daar nu pas aan.
Idd, hij voegt echt zo weinig toe aan 't verhaal... Echt constant dat gezeur met die drugs, bleh. Bovendien wordt-ie zelf ook gewoon een zoutzak die zeurt, zeurt, zeurt en zeurt. Ik ben 't Charlie-karakter pas echt gaan minachten sinds hij zo gemeen deed tegen die toffe, coole Hurley, met z'n gezeur over dat Hurley hem een potje pindakaas moest geven en dat hij toen op Hurley's geweten afspeelde. Walgelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef Steve-O het volgende:
Wat vind ik die charlie toch een irritant figuur
Waarom laten ze die neit is van een cliff afvallen ofzo
Dat moet hij voor de kijkcijfers doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een irritant ventje is die Gale zeg, hij is helemaal geen other wat loopt hij nou interessant te doen. Afmaken die gast!
Hij zorgt voor meer onrust binnen de groep en dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef Erwtensoep het volgende:
kijkcijferhoer
Hij begint er ook steeds groener uit te zien
Hurley zei "later dude" tegen Sun. Dat vond ik wel grappig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
btw, die scene waarin Sun Hurley tegenkomt is geweldig.
Nou ja, *mag* - hij nodigt zichzelf gewoon uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef inasras het volgende:
Charlie mag trouwens altijd mee op expedities... Die gast werkt echt overuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |