volgens mij zagen ze elkaar meer als goede vrienden. zo zag die kale sun eerst wel. hij wou wel meer afspreken maar hij had wel een amerikaanse dame ontmoet:)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, maar dat was meteen ook de gozer waar ze in de vorige Sun/Jin-aflevering aan gekoppeld werd, voordat ze Jin ontmoette.
Maar het leek wel of er daar wat bloeide.
quote:
Ik zou alles dat tot nu toe gebeurd nog best kunnen geloven.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat is er niet ongeloofwaardig in Lost zo onderhand?
Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Soldaatjes, losse flodders, het lijkt het leger wel.
Tsja, het is inderdaad het meest logische dat Sun de hoer speelt, maar Locke heeft toch ook z'n benen weer terug...
Vast wel. Bijvoorbeeld de nacht na de terugkeer van Jin, Sawyer en Micheal (+ Tailies).quote:Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja maar heeft Sun geneukt met Jin op het eiland?
Locke komt op eiland > kan weer lopenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef beschuit het volgende:
lijkt me vrij duidelijk dat Sun met dien kale geshagged heeft; kijk naar d'r uitdrukking als ze knuffelt met Jin... ik denk dat ze de skanky ho uitgehangen heeft!
Sun en....Locke?!?!?!!?!?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Green_eye het volgende:
Maar goed, ik weet het nog zo net niet met Sun hoor.. In die flashbacks zag je toch wel wat opbloeien tussen haar en die kale.
k had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
euh ja, episode 16 alweer
WAT?! hoezo denk je dat??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
En Nederland gaat waarschijnlijk binnenkort weer stoppen denk ik...
Hoeveel loopt het hier nu eigenlijk achter?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! hoezo denk je dat??![]()
nouja ik kan ook downloaden natuurlijk![]()
'Collision' dus. Sawyer, Jin en Michael proberen met de tail section overlevenden terug te komen bij de hoofdgroep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Vrijdag komt volgens mij afl. 8 dus het valt best mee
Komt er morgen trouwens weer een nieuwe aflevering of moeten we weer een maand wachten?
Omdat er simpelweg nog niet genoeg afleveringen zijn om uit te zenden. In Amerika worden de afleveringen met een tussenpoos van gemiddeld 2-3 weken uitgezonden en zo loopt Nederland dus behoorlijk in. Er vanuitgaande dat ze niet de afleveringen hebben die in Amerika pas een maand oud is, zijn ze waarschijnlijk binnenkort door hun afleveringen heen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! hoezo denk je dat??![]()
nouja ik kan ook downloaden natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2006 19:53:09 ]
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:51 schreef Trancelocator het volgende:
^ ^ ^ ^
Doe maar even tussen spoiler tags.![]()
Rousseau heeft tegelijkertijd ook wel een aantal steekjes los natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosseau zei niet voor niets dat hij blijft liegen natuurlijk
Ik denk dat iedereen hier daar wel erg benieuwd naar isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:43 schreef Jaytonism het volgende:
* Jaytonism is benieuwd naar "Lockdown"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |