SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladies and gentlemen.. the bidding is on..
-
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef splendor het volgende:CharlieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladies and gentlemen.. the bidding is on..![]()
Tri State. Tri State. !
De promoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:Toch maar even in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 13:10:29 ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Toch maar even in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef innepin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden
Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:21 (spoiler toegevoegd) ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef C_V_S het volgende:Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden
Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:42 (quote edit: spoiler) ]
Heb jij iets om op te biechten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Ah, vandaar. Die probeer ik meestel te vermijden.![]()
Lijkt me trouwens wel ERG toevallig dat iemand zo'n ding bij zich had, en dat Sawyer hem ook nog gevonden heeft.
Maar goed, promo's zijn meestal nog misleidender dan de leeftijd van een breezerslet in een groningse plattelandsdisco op zaterdagavond, dus we zien wel.
Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bedervenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?
Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bederven
Gelukkig komen er nu 3 weken afleveringen achter elkaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Als er eindelijk weer een keer een aflevering is moet ik telkens even teruglezen om me te herinneren waar de vorige over ging. Die tussenpozen worden echt te lang zo
.
Heb spoiler tags toegevoegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.
Bad Boyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Niet nadat de aanklacht was ingetrokken. Hoewel het schijnt dat ik officieel de grens Drenthe/Groningen niet meer over mag.
Klote inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Tof, weer ff een paar afleveringetjes kijken en vervolgens tot 2016 wachten op het vervolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |