Dat was dat zwarte rook-geval dacht ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Green_eye het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel weer wat gemist,, maar is het al bekend wat toen dat 'ding' was dat die piloot uit dat vliegtuig sleurde? Komt helemaal uit het begin van het eerste seizoen, maar het is voor mij nog steeds een raadsel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Meiske78 het volgende:
Nou weet ik niet hoe betrouwbaar die bron is, maar ik zag net op IMDB datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Meiske78 het volgende:
Nou weet ik niet hoe betrouwbaar die bron is, maar ik zag net op IMDB datZou geweldig zijn, maar ik neem het met een korreltje zout totdat ik het op spoilerfix.com zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef Scotix het volgende:
en we krijgen weer een nieuw kindje opt eiland![]()
Ja volgensmij wel. Wat vervelend dat dit topic op de eerste pagina altijd vol staat met TVP'squote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
wahoeeeee woensdag verse ep?
Aldus de TVP-erquote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel. Wat vervelend dat dit topic op de eerste pagina altijd vol staat met TVP's
Je moet tegenwoordig wel heel origineel zijn wil het niet verwijderd worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel. Wat vervelend dat dit topic op de eerste pagina altijd vol staat met TVP's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Word ik wakker, heeft er iemand op mn kop gescheten!"quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef erkel het volgende:
Mr Eko als gangster Adebisi in Oz![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladies and gentlemen.. the bidding is on..
-
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef splendor het volgende:CharlieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladies and gentlemen.. the bidding is on..![]()
Tri State. Tri State. !
De promoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:Toch maar even in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 13:10:29 ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Toch maar even in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef innepin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden
Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:21 (spoiler toegevoegd) ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef C_V_S het volgende:Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens moeten een hoop mensen eens wat beter lezen en onthouden
Ik spit dit topic echt door na enige nuttige informatie vaak
[ Bericht 4% gewijzigd door Jump op 21-03-2006 15:36:42 (quote edit: spoiler) ]
Heb jij iets om op te biechten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Ah, vandaar. Die probeer ik meestel te vermijden.![]()
Lijkt me trouwens wel ERG toevallig dat iemand zo'n ding bij zich had, en dat Sawyer hem ook nog gevonden heeft.
Maar goed, promo's zijn meestal nog misleidender dan de leeftijd van een breezerslet in een groningse plattelandsdisco op zaterdagavond, dus we zien wel.
Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bedervenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stond dat niet de hele tijd tussen spoilertags?
Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Dingen over nog te komen afleveringen tussen spoilertags. Info over gedana episodes mogen gewoon geplaatst worden. Kwestie om de pret niet te bederven
Gelukkig komen er nu 3 weken afleveringen achter elkaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Als er eindelijk weer een keer een aflevering is moet ik telkens even teruglezen om me te herinneren waar de vorige over ging. Die tussenpozen worden echt te lang zo
.
Heb spoiler tags toegevoegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het ging dus over een stuk dat nog moet komen.
Bad Boyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Niet nadat de aanklacht was ingetrokken. Hoewel het schijnt dat ik officieel de grens Drenthe/Groningen niet meer over mag.
Klote inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Tof, weer ff een paar afleveringetjes kijken en vervolgens tot 2016 wachten op het vervolg.
Als je het weet (ergens tegenkomt op je dvd's) post het dan evenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef Frenkel het volgende:
Heb seizoen 1 gekocht!
Maar ben inderdaad benieuwd hoe het met 'het monster' zit dat de piloot meesleurt..
Je ziet er spijtig genoeg niks van, van het monster dat de piloot meesleurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Als je het weet (ergens tegenkomt op je dvd's) post het dan evenLijkt mij namelijk nog steeds sterk dat het dat zwarte rook-ding was..
Waarom lijkt je dat sterk? Denk je dat rook een persoon niet op kan tillen of geloof je dat het goedaardig is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Als je het weet (ergens tegenkomt op je dvd's) post het dan evenLijkt mij namelijk nog steeds sterk dat het dat zwarte rook-ding was..
Ontvoerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef splendor het volgende:
Ik heb het al eens ooit eerder gepost maar vooruit.. dit is hoe ik er over denk.
De rook is 'goedaardig' en heeft niks met de ontvoering van de piloot te maken.
'Het monster' wat je de bomen omver ziet lopen in de eerste paar afleveringen is het mechanische afweer systeem (van de hatch?). Toen de piloot uit het vliegtuig werd getrokken stond dit systeem aan, dat zijn de geluiden die je hoort.
De piloot is ontvoerd door zelfde figuren die ook het kamp van ana lucia aanvielen, waarschijnlijk die kinderen die je niet hoort en soms niet ziet.
Maar de rook en het mechanische systeem moeten wel verbonden aan elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef splendor het volgende:
Ik heb het al eens ooit eerder gepost maar vooruit.. dit is hoe ik er over denk.
De rook is 'goedaardig' en heeft niks met de ontvoering van de piloot te maken.
'Het monster' wat je de bomen omver ziet lopen in de eerste paar afleveringen is het mechanische afweer systeem (van de hatch?).
Ja idd die ontploffingen, daar was ik zelf ook nog niet helemaal uit of dat door dat systeem komt of door de rook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar de rook en het mechanische systeem moeten wel verbonden aan elkaar zijn.
Toen de rook op Mr. Eko afkwam zag je namelijk ook bomen rondvliegen.
Ontvoerd=uit het vliegtuig getrokkenquote:
Zie in de OP, staan datums inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef FCDB het volgende:
Morgen wordt de nieuwe uitgezonden... En daarna? Weer wachten
Uhuhm...data.quote:
5x24= 120 weken per seizoen... In principe kunnen ze voor een lopende serie (1 seizoen per 12 maanden) dus niet meer dan zo'n 2 weken per ep besteden gemiddeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef dapluiz het volgende:
Het komt o.a. door hte feit dat ze 5 weken ofzo per episode doen
nope.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:19 schreef _Dizzy_ het volgende:
Kijken jullie de afleveringen via livestream?
Reclame? Welke reclame?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:59 schreef Miguel het volgende:
Ik geloof dat het met name te maken heeft met die sweeps (or whatever it's called)
Die periodes waarin reclamerates worden bepaald door zenders, deste meer kijkers op die en die tijdstippen, deste meer geld ze kunnen vragen aan adverteerders om hun spots uit te zenden in die blokken de komende maanden, ze willen dus hun best bekeken programma's/series uitzenden in de periodes waarin zulke rates worden bepaald. (voor zover ik het hele concept begrijp dan)
via internetquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
We laten mensen vanuit de VS videobanden opsturen.
ik krijg gewoon telefonisch te horen wat er in deen episode gebeurd:Pquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
We laten mensen vanuit de VS videobanden opsturen.
Wat dacht je dan van in Get rich or die trying?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef erkel het volgende:
Mr Eko als gangster Adebisi in Oz![]()
[afbeelding]
bron: http://thetailsection.com/quote:Oh boy, it is going to be a hot one. Five, count em, FIVE major revelations next week. Of course, at least two of them were revealed in the promo, which isn't very smart marketing; see if you can find them for yourself in this DIVX encoded preview of LOST S02E17.
LOST s02E17 Lock Down
And here is the Canadian promo. Original source is unknown.
LOST s02e17 Lock Down Canadian Promo
Jaloers?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef heus het volgende:
damn.. hoezow triest.. 10 voor 8 en je hebt hem al gezienheb je geen leven?
Hij had van Sawyer toch een pistool (geen geweerquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Symer het volgende:
Deze aflevering roept weer een aantal vragen op.
Hoe komt Charlie aan het geweer? Hoe weet Charlie dat Henry in de hatch zit?
Ik vond de ondertiteling al wat amateuristisch aandoen, maar dat was me niet opgevallen (onbewust zal ik dat dan wel opgepikt hebben).quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:50 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er zat een typo in de Koreaans-naar-Engelse subtitles...
you're husband.
Sawyer bood Charlie een Maria-beeldje aan, maar Charlie zal idd ook wel om een pistool gevraagd hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Hij had van Sawyer toch een pistool (geen geweer) gekregen als beloning voor die kidnapping van Sun? En Sayid zal het er wel met Charlie over gehad hebben, denk niet dat dat een vraag is waar je je druk over zou moeten maken..
Volgens een vriend van me die japans kan lezen is het koreaans, kan dat kloppen? (heb betreffende aflevering nog niet gekeken) Hij kan iig geen koreaans lezen....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Symer het volgende:
En heeft iemand enig idee wat hier in blauwe letters op het gebouw staat?
De vier verticale letters rechts zijn idd Koreaans. Daar staat 'Seoul Hotel'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me die japans kan lezen is het koreaans, kan dat kloppen? (heb betreffende aflevering nog niet gekeken) Hij kan iig geen koreaans lezen....
Ik dacht juist dat je die rechtste bedoelde, want die in de verte is absoluut niet te lezen....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:33 schreef Symer het volgende:
De vier verticale letters rechts zijn idd Koreaans. Daar staat 'Seoul Hotel'.
Ik doelde op die blauwe, horizontale letters. Of bedoelde jij die ook?
Ik dacht dat het misschien net zoiets als 'Widmore Construction' in Londen was.
Kan iemand met de HR versie duidelijkheid verschaffen?
Die vragen zijn voor een groot deel wel te beantwoorden hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Symer het volgende:
Deze aflevering roept weer een aantal vragen op.
Een Widmore-zwangerschaps test? Hoe komt Charlie aan het geweer? Wat waren Charlie en Sayid aan het bouwen? Hoe weet Charlie dat Henry in de hatch zit? Wat bedoelde Jack met "I didn't tell anyone" tegen Ana-Lucia? Is 'Geronimo Jackson' belangrijk? Waarom focusde de camera zo lang op dat boek van Judy Blume? Liegt Sun?
En heeft iemand enig idee wat hier in blauwe letters op het gebouw staat?
[..]
Jaloers?![]()
Nog zo een;quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Meiske78 het volgende:
Heerlijk die quotes zo nu en dan. Dit keer Ana-Lucia: "Well at least we're on the right Island"
Aangezien ik em al rond 5 uur had.... niet echt... het is alleen nogal triest.. normale mensen slapenquote:
Net als 'het eiland' ervoor heeft gezorgd dat Locke weer kan lopen, zo zou het eiland er ook voor hebben kunnen zorgen dat Jin z'n soldaatjes weer beter zijn gewordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Almere-Dude het volgende:
Sun is dus zwanger maar heeft het niet met een andere man gedaan.![]()
Krijgen we een 2e Jezus ofzo.![]()
Jin en Sun zijn Koreaans, ik zag dat de auto's rechts reden en in Japan rijden ze links.![]()
Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week, seizoen 2 lijkt eindelijk een beetje de goede weg op qua ontwikkelingen.quote:Jack and Locke are a little too busy worrying about Locke and Jack.
nee gewoon heeeeel erg verslaafdquote:damn.. hoezow triest.. 10 voor 8 en je hebt hem al gezien heb je geen leven?
Jij kent vrouwen duidelijk niet....quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef mrkanarie het volgende:
mwoa mwoa aflevering, snap trouwens ook niet dat dat zwarte wijf zich druk kan maken dat Bernard haar verjaardag was vergeten, HALLO, HET IS GEEN HUWELIJKSREIS?!
Inderdaad..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kent vrouwen duidelijk niet....![]()
quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Jump op 23-03-2006 20:38:36 (spoiler toegevoegd) ]The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Oki doki. Zal ik doen volgende keer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
Potver, zet dat promo-geblaat tussen spoilertags.
Er zijn mensen hier die de promo's mijden, dus houd daar rekening mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Oki doki. Zal ik doen volgende keer.
Maar ik dacht dat iedereen hier de promo inmiddels al wel gezien had.
Dit topic heet toch niet voor niets Lost (USA)?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef liquid-orange het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze eerste zin lijkt me wel tof te zijn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Locke gaat dood.
Lockdown - Locke down.
Speculaas he.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:15 schreef Merkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Ik wel, Locke zuigt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...![]()
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.quote:
Jack is cool. Tenminste een beetje nieuwsgierig en niet zo "ach-het-zal-allemaal-wel"-erig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |