Wou je anders beweren dan? Alleen Locke heeft ontwikkeling door gemaakt. En Jack misschien een beetje. Niet dat ik dát nou erg vind hoor, een serie hoeft niet van mij per sé een über karakterontwikkeling te hebben hoor, laat dat even helder zijn.quote:
Er zit totaal geen logica in de uitzendingen, zie OP.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
(Met het gevaar dat deze vraag al gesteld is)
Is het een vaste interval dat er om de week een aflevering wordt uitgezonden?
Die had ik op z'n minst kunnen lezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Er zit totaal geen logica in de uitzendingen, zie OP.
Rot op zeg, ik reageer alleen op wat anderen zeggen hoor. We reageren gewoon op elkaar. Of moeten zij dan ook stoppen met posten? Gezeik altijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef C_V_S het volgende:
TC03 stop lekker met posten hier je bent de hele tijd off topic bezig in mijn ogen
Als je nu gewoon post wanneer je weer iets inhoudelijks over de serie te melden hebt, daar hebben we een stuk meer in.
Even nadruk hier terug opleggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:05 schreef Mike het volgende:
Hoop zooi verwijderd (offtopic posts, tvp's). Dit topic is bedoeld voor discussies over Lost, slap ouwehoeren doe je maar in een slowchattopic in GC ofzo.
URL ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef Erwtensoep het volgende:
voor diegene die niet kunnen wachten, op de imdb message boards staat een topic met spoilers tot en met episode 21
Ik heb zelf niet gekeken
Ah joh, das volgende week al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef Virus3000 het volgende:
Nog zooo lang wachten op de volgende uitzending
pfft
1 |
Misschien is het inderdaad gewoon achteraf dé cure, het antwoord: Codering van het medicijn wat mensen niet ziek maakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:42 schreef t-x-m het volgende:
Wat me opvald is dat de cijfers hier anders worden gescheiden:
[ code verwijderd ]
zie ook onder de streepjes code
Met een reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er mimimaal 4 seizoenen zullen zijn, ze hadden stof voor veel meer. En het was al bekend dat Season 2 weer met een grote episode zou afsluiten, en zal de dus ook een seizoen 3 komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:46 schreef Green_eye het volgende:
Geweldige serie dit, kan niet wachten tot volgende weekWeet iemand hier eigenlijk of er hierna nog een seizoen komt?
Dat wist je echt wel, hoe denk je anders dat ze al die mysteries nog op tijd kunnen oplossen/verklaren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:51 schreef Green_eye het volgende:
Ja dat wist ik dus niet.. Maar bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je dat blauw?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat die mooie blauwe ogen niet echt zijn.
edit: ik had hem al een aantal keren geplaatst, maar hier is ze nog een keer.
[afbeelding]
Ik heb de banner gefixt, jump heeft heb om de fok space gezet zodat hij niet kwijt raaktquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Miguel het volgende:
Mwah, na het openen van het eerste topic dat me opviel (over Libby, ingegraven tot haar middel, terwijl ze gewoon op haar knieën zat) hoef ik de rest al niet meer te lezen daar eigenlijk...
Ik ben even op vakantie geweest, maar heb ondertussen de txt-file voor de OP weer aangepast!
Ben vooral blij met de nieuwe banner, dus bedankt Jump (:@ jij had hem toch gemaakt?)
Heb de twee topics even doorgelezen die jullie vol hebben gepost toen ik in de zon zat, maar ik ben het toch wel met de verschillende users eens die stellen dat er veel onzin en onnodige (verkapte) tvp worden gepost, gebruik dan gewoon de bookmark functie en post pas als je ook echt iets te melden hebt...
Dat ben ik dus idd, maar in mijn afwezigheid hadden jullie er snel nog even twee topics doorheen gejaagdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb de banner gefixt, jump heeft heb om de fok space gezet zodat hij niet kwijt raakt![]()
Ik vroeg me al af wie de OP host aangezien die dus aangepast moest worden
March Madnessquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoilers staan ook op www.spoilerfix.com, mocht iemand het interessant vinden.
Het is March Madness dus vandaar even geen Lost....deze 2 weken valt nog meer in tegenstelling tot CSI en Gilmore Girls.
Ja, lijkt me niet echt een boeiende aflevering te wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een aflevering waar Sun en Jin centraal staan, hoera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste 2 dus
Beschrijving van 2.18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Jump op 19-03-2006 13:15:07 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Zoals het er naar uit ziet 3 wekenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
March MadnessWat komt er volgende maand? Amazing April met een stop van 2 weken?
quote:2.18 - 5 april 06
2.19 - 26 april 06
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef Jump het volgende:
ep titels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zoals het er naar uit ziet 3 weken
[..]
Wat een kut uitzendschemaquote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zoals het er naar uit ziet 3 weken
[..]
En dan een half jaar wachten voor het volgende seizoenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef Virus3000 het volgende:
waarom doen ze er eigenlijk zo verschrikkelijk lang over om die dingen uit te zenden?
ik wil gewoon minstens 1 aflevering per week zien...
15 is de nieuwste, 16 komt 22 maartquote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef crossover het volgende:
Aflevering 18 komt uit op 5 april, maar er is al wel een beschrijving van het verhaal? Episode 16 is toch de nieuwste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |