Ik kan ook gewoon 20x achter elkaar vragen hoe ze er neergestort zijn, maar als het antwoord duidelijk is dan zou je ook gewoon even kunnen lezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend wat jij vind
Ik had in deze topic speciaal gekeken of er iets over stond. Dat het in het vorige stond kwam ik pas later achter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon 20x achter elkaar vragen hoe ze er neergestort zijn, maar als het antwoord duidelijk is dan zou je ook gewoon even kunnen lezen.
Ik wist dat het al 2 topics terug tot in den treure herhaald was...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik had in deze topic speciaal gekeken of er iets over stond. Dat het in het vorige stond kwam ik pas later achter.
nou dan kom je hier toch niet meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef Molluck het volgende:
Damn zeg, 4 pagina's met alleen maar tvp's. We kunnen dit net zo goed stoppen totdat er weer een nieuwe aflevering is geweest, want in het huidige tempo gooien we zo nog 3 topics vol voordat er een nieuwe aflevering is geweest, om nog maar te zwijgen over alle "yes, nog maar 10 dagen tot de volgende aflevering" "nu nog 24 uur" "nog 23, 22, 21" enzovoorts
Er worden nu alleen maar dingen besproken die allang beantwoord zijn (zoek anders eerst even op internet, er is op dit moment geen enkele serie die zo goed gedocumenteerd is als Lost) of allemaal off-topic geneuzel.
Je begrijpt mijn punt niet helemaal he? Ik discussieer juist graag over Lost, maar als er in een topic 300 tvp's staan dan valt er weinig te bepraten. Het heeft weinig zin om nog 4-5 topics met tvp's te vullen als er niets nieuws is om over te praten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nou dan kom je hier toch niet meer.![]()
En het heeft ook weinig zin om hierover te gaan lopen klagen. Zo is fok! nou eenmaal, veel onzin en soms wat inhoud.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet helemaal he? Ik discussieer juist graag over Lost, maar als er in een topic 300 tvp's staan dan valt er weinig te bepraten. Het heeft weinig zin om nog 4-5 topics met tvp's te vullen als er niets nieuws is om over te praten.
Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Symer het volgende:
Zal ik dit topic dan maar weer de inhoudelijke kant opsturen?
The Others weten dus dat Claire's vader 'Catch a Falling Star' voor Claire zong toen ze klein was en dat ze het belangrijk vind dat haar kind dat liedje ook hoort. Hoe kunnen ze dat weten? Nou, Claire heeft gezegd hoe belangrijk dat liedje voor haar is toen ze haar kind wou afstaan.
Wie waren daarbij? Arlene en Joseph (het stel dat het kind wou hebben) en de adoptie advocaat. Dus één van die 3 mensen moet contact hebben met Dharma.
Ik denk dat het de advocaat is (ook omdat die advocaat Claire alleen maar lege pennen gaf om het contract te ondertekenen).
Zoals al eerder gezegd ergens in deze topics was het advocatenkantoor waar Claire was hetzelfde kantoor als waar Michael was voor Walt. Michaels vrouw werkt daar ook en werkt dus indirect voor Dharma. Dat betekent dat Dharma een wereldwijde organisatie is (wat min of meer ook aangeduid werd in het Orientation filmpje), want Susan reisde de hele wereld over (wat bij mijn weten nogal ongewoon is voor een advocaat).
Dit alles betekent dat Dharma ook in Nederland zit! (Susan werkte namelijk ook even in Amsterdam)
Wat denken jullie ervan? Te ver gezocht of loop ik nu allerlei open deuren in te trappen?
en de psychic zei dat claire op flight 815 moest stappen! het kon niet anders.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders...Zo niet, wordt het verhaal wel erg ongeloofwaardig.
En catch a falling star is wel een ontzettend bekend liedjeEn vergis ik mij als ik zeg dat Claire niet echt reageerde met, oh ja, dat nummer, joepie? Drong het sowieso wel door?
Waarschijnlijk wel ja, en die advocaat leek niet echt iets te willen, hij lepelde alleen de regels op dat Claire de baby nooit meer mocht zien enzo. Het enige waar enigszins intenties naar voren kwam, waren al die lege pennen (om Claire het gevoel te geven dat het lot tegenwerkt, waar Claire gevoelig voor is aangezien ze ook naar mediums gaat).quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders...![]()
In plaats van een "Ohw, how nice" stond Claire behoorlijk verbaasd te kijken, bovendien stond ze strak van de drugs.quote:En catch a falling star is wel een ontzettend bekend liedjeEn vergis ik mij als ik zeg dat Claire niet echt reageerde met, oh ja, dat nummer, joepie? Drong het sowieso wel door?
4 ronddraaiende vliegtuigen zou ik ook vreemd vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, en die advocaat leek niet echt iets te willen, hij lepelde alleen de regels op dat Claire de baby nooit meer mocht zien enzo. Het enige waar enigszins intenties naar voren kwam, waren al die lege pennen (om Claire het gevoel te geven dat het lot tegenwerkt, waar Claire gevoelig voor is aangezien ze ook naar mediums gaat).
[..]
In plaats van een "Ohw, how nice" stond Claire behoorlijk verbaasd te kijken, bovendien stond ze strak van de drugs.
[afbeelding]
Is niet heel ongewoon hoor, half minuutje op google leverde dit al op:quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
4 ronddraaiende vliegtuigen zou ik ook vreemd vinden
het waren 4 vliegtuigen waar ze mee "geland" is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Is niet heel ongewoon hoor, half minuutje op google leverde dit al op:
[afbeelding]
Ja precies het waren vliegtuigen van die airline.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het waren 4 vliegtuigen waar ze mee "geland" is.
Mischien herrinerde ze zich wat ondanks dat ze drugged was
Jeugdherinnering; had haar beste vriend in hun gezamenlijke 'vriendendoosje' gestopt dat ze hadden begraven... Ze is na haar misdaden 1x teruggeweest, hadden het opgegraven. Toen moest ze vluchten van de politie, waarbij die vriend is overleden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het dat vliegtuigje van Kate was, in ieder geval zo'n zelfde.
Wat betekende dat nou ook alweer precies voor haar? Want het was voor haar aanleiding om die gast in die kluis neer te schieten toch?
Bovendien kwam wat ze zag rechtstreeks uit de droom die ze daarvoor had gehad, het is dus idd heel goed mogelijk dat ze daardoor verbaasd reageerde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het waren 4 vliegtuigen waar ze mee "geland" is.
Mischien herrinerde ze zich wat ondanks dat ze drugged was
* Jaytonism deelt die mening.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het wat met elkaar te maken heeft.
In lost is (bijna) niks toevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Bovendien kwam wat ze zag rechtstreeks uit de droom die ze daarvoor had gehad, het is dus idd heel goed mogelijk dat ze daardoor verbaasd reageerde.
Het viel mij alleen op dat ze zo de nadruk op dat liedje legde in seizoen 1 en dat het nu weer terugkomt.
Maar zoals Innepin zei, het is een veelvoorkomend liedje dus kan het gewoon toeval zijn.
Toch denk ik dat het wat met elkaar te maken heeft.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Carport het volgende:
Het viel mij op dat er van de vier vliegtuigjes één was die met de neus naar beneden was gericht, terwijl de andere drie met de neus omhoog draaiden. Ik vond het in ieder geval verdacht opvallend in beeld komen
ik had het ok gezien , op de bovensteplaatje zie je het,quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Claire![]()
Aan deze plaatjes kan ik het niet zien trouwens, maar er was een duidelijk shot waarin het te zien was.
*zucht*quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
Wat me trouwens op viel:
Desmond, die gast uit de hatch, gebruikte hetzelfde medicijn wat Claire ingespoten kreeg in de laatste aflevering:
Aflevering 1 van seizoen 2:
[afbeelding]
Aflevering 15 van seizoen 2:
[afbeelding]
Uiteraard zijn de etiketten weer voorzien van the numbers :V
offtopic: omdat die man zoveel all1 is heeft hij ook een potje GHB gekregenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*zucht*
Wat aan de andere interessanter is zijn de andere vaccins die een ander kleurtje hebben. Tegen andere ziektes?
Het had natuurlijk ook gewoon een middeltje kunnen zijn om gigantisch scherp te zijn, en niet snel moe te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Scotix het volgende:
[..]
offtopic: omdat die man zoveel all1 is heeft hij ook een potje GHB gekregen
ontopic: ik ben meer beniewd waar het vaccin voor was wat desmond gebruikte? voor een ziekte? maar dan moet de hele groep al ziek zijn ja?
Dat shot moet je in beweging zien, met cappen zag je het niet goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Claire![]()
Aan deze plaatjes kan ik het niet zien trouwens, maar er was een duidelijk shot waarin het te zien was.
*zucht* .... Firefly ....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Krijg je dit weer... Luister vent, er wordt gewoon een hoofdverhaal (Eiland, vage dingen, Dharma) als leidraad gebruikt, en daar worden dan alle subplots aan opgehangen. Dat kun je in principe lang rekken. ERG lang. Maar het moet wel bruikbaar blijven natuurlijk.
[..]
Is dat werkelijk te hopen? Nee, niet echt. ABC heeft er nu zo'n hit mee dat er iig een seizoen wordt afgemaakt, en het is voor het eerst sinds zo'n beetje the Xfiles dat er zo lang een serie meedraait die boeiend blijft, en die ging WEL 9 seizoenen oid mee...
Tis geen Fox, die na 11 afleveringen Firefly van de buis trekt omdat ze het zelf te slecht promoten en programmeren, waardoor er geen hond kijkt...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 25. 2- 1 201 21 Sep 05 Man of Science, Man of Faith 26. 2- 2 202 28 Sep 05 Adrift 27. 2- 3 203 5 Oct 05 Orientation 28. 2- 4 204 12 Oct 05 Everybody Hates Hugo 29. 2- 5 205 19 Oct 05 ...And Found 30. 2- 6 206 9 Nov 05 Abandoned 31. 2- 7 207 16 Nov 05 The Other 48 Days 32. 2- 8 208 23 Nov 05 Collision (a.k.a. Old Habits) 33. 2- 9 209 30 Nov 05 What Kate Did 34. 2-10 210 11 Jan 06 The 23rd Psalm 35. 2-11 211 18 Jan 06 The Hunting Party 36. 2-12 212 25 Jan 06 Fire + Water 37. 2-13 213 8 Feb 06 The Long Con 38. 2-14 214 15 Feb 06 One of Them 39. 2-15 215 1 Mar 06 Maternity Leave 40. 2-16 216 22 Mar 06 The Whole Truth 41. 2-17 217 29 Mar 06 Lockdown |
Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat ook tussen 2x16 en 2x17 drie weken zou zitten. Dat valt dan wel weer mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef remlof het volgende:
damn, nog twee weken wachten...
voor de goede orde:
[ code verwijderd ]
bron
ik ben benieuwd wanneer ep 18 t/m 24 (?) worden uitgezonden...
Dat staat in de OP:quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef remlof het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ep 18 t/m 24 (?) worden uitgezonden...
oh jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat staat in de OP:
2.18 - 5 april 06
2.19 - 26 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06
maar dat kan nog veranderd worden.
Idd. Alhoewel wel 14 ook wel tof was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Myers het volgende:
Net episode 12,13,14 en 15 gezien. 15 vond ik goed, de rest eigenlijk niet. Er zit gewoon totaal geen vaart in deze serie, er gebeurt niks.
Misschien zit er wel (een soort van) adrenaline in ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het had natuurlijk ook gewoon een middeltje kunnen zijn om gigantisch scherp te zijn, en niet snel moe te worden.
Kán.
Tis idd geen 24 waar de ene ontwikkeling in 1 zucht doorgaat in de volgende... maar dat is juist de kracht van deze serie, want ondanks dat boeit ie me nog steeds...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Myers het volgende:
Net episode 12,13,14 en 15 gezien. 15 vond ik goed, de rest eigenlijk niet. Er zit gewoon totaal geen vaart in deze serie, er gebeurt niks.
Eensch, hoewel er soms we héél weinig gebeurd, van één aflevering baalde ik echt toen ie afgelopen was. Wat was dat nou weer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet 1 aflevering gezien die ik niet leuk vond. De ene is interessanter dan de andere, maar er gebeurd altijd wel iets wat nieuwe vragen op roept.
Ik zie trouwens net dat Darren Aronofsky toch geen aflevering gaat regiseren.quote:Joseph is confident this won't be the last we have seen of Cindy.
"I'm fairly certain and have heard rumours that I will probably be back before the end of the season," she says.
"It would be very unlikely that they not tie up that loose end - I'm going to get a phone call at some stage I'm sure."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |