Jij kent vrouwen duidelijk niet....quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef mrkanarie het volgende:
mwoa mwoa aflevering, snap trouwens ook niet dat dat zwarte wijf zich druk kan maken dat Bernard haar verjaardag was vergeten, HALLO, HET IS GEEN HUWELIJKSREIS?!
Inderdaad..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kent vrouwen duidelijk niet....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jump op 23-03-2006 20:38:36 (spoiler toegevoegd) ]The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Oki doki. Zal ik doen volgende keer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
Potver, zet dat promo-geblaat tussen spoilertags.
Er zijn mensen hier die de promo's mijden, dus houd daar rekening mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Oki doki. Zal ik doen volgende keer.
Maar ik dacht dat iedereen hier de promo inmiddels al wel gezien had.
Dit topic heet toch niet voor niets Lost (USA)?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef liquid-orange het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze eerste zin lijkt me wel tof te zijn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Locke gaat dood.
Lockdown - Locke down.
Speculaas he.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:15 schreef Merkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |