quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Ik wel, Locke zuigt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoals ik al eens gezegd heb, daar hoop ik dus niet op...![]()
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.quote:
Jack is cool. Tenminste een beetje nieuwsgierig en niet zo "ach-het-zal-allemaal-wel"-erig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar Jack zuigt nog net iets meer en die zou dan vrij spel hebben.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat we in de volgende aflevering wat meer duidelijkheid krijgen over Locke's handicap en vooral zijn wonderbaarlijke genezing. Hetzelfde is kennelijk ook gebeurd met Jin's, ahum, potentie.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef liquid-orange het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is echt ergens gemeld![]()
Uit welke aflevering blijkt dat? Alleen in aflevering 12 is hij 'iets' aan het bouwen, maar volgens mij wordt nergens gezegd wat dat is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef C_V_S het volgende:
Dat ding wat Sayid aan het bouwen is is defense tegen The Others, dat is volgens mij toch al een tijdje bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Geweldig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Symer het volgende:
In de skyline van Londen was in een Charlie flashback 'Widmore Construction' te zien.
De makers hadden in een podcast gezegd dat we daar op moesten letten omdat dat terug zou komen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef 2Drix het volgende:
Dus...hoeveel weken tot de volgende ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij loopt mijn geluid nsync. Kan iemand helpen, anders ga ik de afl. opnieuw moeten downloaden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Patvs het volgende:
Wat zeggen Sawyer en Barnard tegen elkaar, nadatNee daar is het ook niet te verstaan, omdat je even vanuits Jin's 'visie' luistert zeg maar, die het ook niet verstaat. Hierboven is een link geplaatst waarop je hoort dat het geluid achterstevoren gedraaid blijkt te zijn, klik daar anders even op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij loopt mijn geluid nsync. Kan iemand helpen, anders ga ik de afl. opnieuw moeten downloaden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Patvs het volgende:
Wat zeggen Sawyer en Barnard tegen elkaar, nadatEr is idd 1 versie die out of sync loopt na een bepaalde tijd, je moet voortaan XOR of LOL nemen, altijd kwaliteitsopnames....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij loopt mijn geluid nsync. Kan iemand helpen, anders ga ik de afl. opnieuw moeten downloaden.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2006 01:37:26 ]
Dat hoorde toch zo, om duidelijk te maken dat Jin het allemaal niet verstaat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef Patvs het volgende:
Op mijn XOR release (die al een fix had vanwege eerder out of sync probleem) staat deel dialoog achterstevoren. Maar ja.... thanks voor link boven mijn post die ik niet zag. Ik download de LOL wel om kijken of het daar wel goed is.
Oh, als je de XOR al hebt dan heb je de goede te pakken. Er is al een paar keren gezegd dat het zo hoort, dat je het niet verstaat. Tis allemaal vanuit Jin perspectief van wat zij kan horen en verstaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef Patvs het volgende:
Op mijn XOR release (die al een fix had vanwege eerder out of sync probleem) staat deel dialoog achterstevoren. Maar ja.... thanks voor link boven mijn post die ik niet zag. Ik download de LOL wel om kijken of het daar wel goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |