quote:Op zondag 19 maart 2006 17:00 schreef Radegast het volgende:
Hou eens op...
Moet echt iedereen z'n eigen topic?
Ik scheer me iedere dag inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft een grotere snor dan TerroRobbie!
Jouw voetbalcarrière zit dus nu al in het slopquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef tha_dark het volgende:
Hij is maar twee dagen ouder dan ik. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik nu al tegen mensen van 20-30 jaar zou moeten voetballen.
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Lekker 4 jaartjes bij Ajax blijven, daarna naar Barcelona, ManU, Juventus.....
En straks wel juichen als die de winnende scoort tegen Servie, Hypocrietquote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Hoe heet die gast nou ook alweer![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat zulke jongens veel te veel druk krijgen opgelegd door de buitenwereld. Raken ze 3 ballen goed dan verkassen ze over 4 jaar naar Barca juve etc. De druk wordt groter en groter, en vooral als het dan wat minder gaat, gaat zo'n jongen eraan kapot. Het gaat slechter en slechter en uiteindelijk vertrekt zo'n speler naar een nationale (sub)topper ipv een internationale topploeg. En is hij blij verlost te zijn van ajax.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
En straks wel juichen als die de winnende scoort tegen Servie, Hypocriet
VDV komt d'r wel
Die van Ajax wel, want die zijn beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Dus iedereen die bij z'n cluppie een keer mee mag doen krijgt een eigen topic
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die van Ajax wel, want die zijn beter.
Wat hebben de prestaties van Ajax te maken met iemand die op zijn 16e gewoon mee kan op t hoogste Nederlandse niveau.. Noem er nog eens eentje die dat zou kunnen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en dat wordt op het veld dan ook elke keer weer bewezen
![]()
Nando Rafael?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Castelen bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef Grimm het volgende:
Jezus wat een Junk hoofd heeft die gast, wat een pauper
Dennis Schulp?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze lijkt single te zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat meisje zich nou even omgedraaid had![]()
Tegenwoordig mag er geloof ik voor iedere speler die meer dan 30 sec in de Eredivisie heeft gespeeld een apart topic geopend wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Is dit niet een beetje een voorbarig topic?
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.quote:
Ach, sommigen zijn nou eenmaal niet gezegend met een hoog iq.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
Zolang die maar bij een top 4 club speelt hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag er geloof ik voor iedere speler die meer dan 30 sec in de Eredivisie heeft gespeeld een apart topic geopend worden
Shit, dan moet ik nog maar een weekje wachten met het openen van een 'Kees van Buuren'-topicquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zolang die maar bij een top 4 club speelt he
z'n moeder had op z'n minst met een ander kunnen trouwenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef RayMania het volgende:
Met mijn brightness op 100 kan ik geen eens zijn gezicht zien.
Alleen ik was voor, met Radegast geloof ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooraf allemaal zeiken dat hij in de basis staat en nu heeft hij een eigen topic. Het kan verkeren.
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Hier boven werd gezegd dat het alleen maar bij top 4-clubs mocht, dus ik wacht dan nog maar een weekjequote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?
Misschien, net als booy, ff de naam vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?
Oh mijn god.quote:
Vurnon is geen doelman.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:00 schreef Keltie het volgende:
Deze man is zo goed als Van Der Sar, Joop Hiele en Hans van Breukelen bij elkaar.
Jij ziet hem blijkbaar vaker ballen dan alleen afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Vurnon komt over als een handige speler, slimme passer.
Heb hem ook wel met Oranje zien spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij ziet hem blijkbaar vaker ballen dan alleen afgelopen weekend?
* Stansfield checkt fotoboekquote:Op maandag 20 maart 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een baby snor
Nog geen topic waard
sommige mensen noemen het arrogant, anderen verwijfdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
* Stansfield checkt fotoboek![]()
Hij heeft wel een super arrogant loopje. Maar afwachten hoe hij de komende jaren ontwikkeld.
Nog snor loze foto's/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
* Stansfield checkt fotoboek![]()
Hij heeft wel een super arrogant loopje. Maar afwachten hoe hij de komende jaren ontwikkeld.
Ben jij homo ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een baby snor
Nog geen topic waard
Ik was niet de enigste die wat zei over zijn diamantje in het oor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben jij homo ofzo?
Jij reageert alleen op het uiterlijk van spelers. Eerder ook al over Maduro.
Maar je zegt het wel. En nu weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was niet de enigste die wat zei over zijn diamantje in het oor.
en jij reageert weer.... laat die gast lekker.quote:
Jij reageert op dezelfde manier als Asskicker14. Daar kun je niet om heen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jij moet alweer eens op mij reageren.
Let dan ook eens op andere mensen.
Hij is nog geen topic waard.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij reageert op dezelfde manier als Asskicker14. Daar kun je niet om heen.
Maar nu gaan we wel weer lekker over Vurnon praten.
dan post je hier toch niet, frustratie zit hoog bij die andere clubs die geen talentjes hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nog geen topic waard.
Hebben talent genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan post je hier toch niet, frustratie zit hoog bij die andere clubs die geen talentjes hebben.
Nou gooi ze eens in de kring dan?quote:
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.quote:
Sjesus knuppel, heb je nu echt geen gevoel voor humor, of moet je moeder nog iedere dag je luiers verschonen? Dit hele topic is doordrenkt van ironie, zelfspot en sarcasme en jij windt je er over op. Ga wat nuttigs doen man...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.
Maar waarom moet elke Ajacied na 1 wedstrijd een fantopic krijgen
Oh daarom zijn er mensen die er serieus op in gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjesus knuppel, heb je nu echt geen gevoel voor humor, of moet je moeder nog iedere dag je luiers verschonen? Dit hele topic is doordrenkt van ironie, zelfspot en sarcasme en jij windt je er over op. Ga wat nuttigs doen man...
Ja idd, liever een Algemeen Ajax talenten topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.
Maar waarom moet elke Ajacied na 1 wedstrijd een fantopic krijgen
Dat zou een hoop van dit soort topics schelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja idd, liever een Algemeen Ajax talenten topic![]()
en ik vroeg om namen en kreeg er geen, dus het zal wel weer eens tegenvallen.![]()
Ik heb er liever 12 waar er 7 van falen, als gewoon 2 of 3 goedequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou een hoop van dit soort topics schelen![]()
Maar nee hoor.
Liever 2 a 3 goede talenten dan 12 waar je niet veel aan hebt.
Is voor iedereen ook anders hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb er liever 12 waar er 7 van falen, als gewoon 2 of 3 goede
Ligt eraan als de jonkies winnen niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is voor iedereen ook anders he
Ik dan zie ook liever een wat ouder ervaren team dan wat jonge gastjes.
Tegen een ervaren team winnen ze niet al te vaakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ligt eraan als de jonkies winnen niet.![]()
maar nu weer over onze nieuwe held, Vurnonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen een ervaren team winnen ze niet al te vaak
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar nu weer over onze nieuwe held, Vurnon![]()
waarom nietquote:
Goh? Begrijpend lezen is lastig?quote:
quote:
Er komt een spreekwoord in mij op.. Iets met "De pot" en "zwart ziet" ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar nu gaan we wel weer lekker over Vurnon praten.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Vanavond vermoedelijk weer basis, kunnen we hem weer zien vlammen! Arme Gregoor van Dijk.
Anita heeft een paar minuuten gespeeld...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom TLK? Na vanavond ben jij om hoor. Dan wil je hem bij Inter!
Dat schat jij goed inquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Anita heeft een paar minuuten gespeeld...
Het is een HELD!!!
![]()
Z'n speelminuten in de jeugd bij Ajax tellen niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Anita heeft een paar minuuten gespeeld...
Het is een HELD!!!
![]()
Nee, allicht nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n speelminuten in de jeugd bij Ajax tellen niet?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n speelminuten in de jeugd bij Ajax tellen niet?
Is ook echt te vergelijken ja, jeugdcompetities met de Eredivisie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor de mensen die hem in de jeugd hebben gezien toch zeker wel.
Zijn reactie doelt op dat wij hem na 1 wedstrijd meteen een held vinden. De mensen die hem in de jeugd hebben zien spelen kunnen dus zeker die oordeel hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken ja, jeugdcompetities met de Eredivisie...![]()
En hoeveel wedstrijden heb je hem in de jeugd gezien dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn reactie doelt op dat wij hem na 1 wedstrijd meteen een held vinden. De mensen die hem in de jeugd hebben zien spelen kunnen dus zeker die oordeel hebben.
Ikke 1 keer. Maar het ging niet specifiek om mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden heb je hem in de jeugd gezien dan?
Echt helemaal !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom TLK? Na vanavond ben jij om hoor. Dan wil je hem bij Inter!
Vast de moeite van het lezen waardquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef Stansfield het volgende:
In de sportweek van deze week staat een klein stukje over hem.
Tja, dat is de maatstaf die men tegenwoordig hanteert, Maduro is ook geselecteerd door zijn uitstekende optreden in de jeugd van Ajax. Anita wordt zoals gewoonlijk meteen overgewaardeerd, de europese topclubs staan nu al in de rij, hij is eigenlijk té goed voor Oranje en de aardigste gozer ter wereld....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken ja, jeugdcompetities met de Eredivisie...![]()
Zie je wel, ik wist dat ie je zou overtuigen. Begon met een hele goede pass, daarna was het helaas snel over.quote:
Zo zijn die 16 jarige ajaxsupporters hier op FOK! Want je gaat me toch niet wijs maken dat een gozer van 20 jaar " I love KJH als avatar neemt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, dat is de maatstaf die men tegenwoordig hanteert, Maduro is ook geselecteerd door zijn uitstekende optreden in de jeugd van Ajax. Anita wordt zoals gewoonlijk meteen overgewaardeerd, de europese topclubs staan nu al in de rij, hij is eigenlijk té goed voor Oranje en de aardigste gozer ter wereld....
Hoe voorspelbaar, dat een snotneus van 16 nu alweer een eigen topic krijgt en aanbeden wordt alsof hij iets gepresteerd heeft van wereldklasse.
Uit nood geboren speelde hij, heel knap voor een 16-jarige, maar ga niet overdrijven.
Kom op man, niet alles zo serieus nemen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo zijn die 16 jarige ajaxsupporters hier op FOK! Want je gaat me toch niet wijs maken dat een gozer van 20 jaar " I love KJH als avatar neemt.
ik snap dan ook niet dat iemand dan als Naam, Dirk-Kuijt neemtquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo zijn die 16 jarige ajaxsupporters hier op FOK! Want je gaat me toch niet wijs maken dat een gozer van 20 jaar " I love KJH als avatar neemt.
Sinds elke mod hier een jood is? Is al zo lang....quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is er godverdomme gebeurd met het slotjesbeleid alhier
het zit diepquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds elke mod hier een jood is? Is al zo lang....
19quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Dirk-Kuijt?
Bij Anita: "Meneer de dokter?"quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij de dokter: ''Meneer Anita?''
Vaduz en Rubbereend, dat zijn echte Ajacieden!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zitten hier sowieso maar weinig echte Ajacieden op Fok.. Dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vaduz en Rubbereend, dat zijn echte Ajacieden!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zitten hier sowieso maar weinig echte Ajacieden op Fok.. Dus wat dat betreft...
Mensenkennis is je niet vreemd zeg!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zitten hier sowieso maar weinig echte Ajacieden op Fok.. Dus wat dat betreft...
grapjasquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dankjequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dat dit prachtig topic alleen nog maar beter wordt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:38 schreef pfaf het volgende:
[..]Kun je dit ook uitleggen of laat je weer eens zien hoe dom je bent en hoe graag je naar de volgende ban wilt?
Dus wat vind jij nou geen echte ajacied want dat wil ik dan ook wel eens weten, iedereen heeft toch liefde voor zijn club op zijn eigen manierquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind er eigenlijk weinig grappigs aan eerlijk gezegd, eerder triest...
Wat een clubliefde zeg.... je team supporten via FOK! en teletekstpagina 818quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus wat vind jij nou geen echte ajacied want dat wil ik dan ook wel eens weten, iedereen heeft toch liefde voor zijn club op zijn eigen manier![]()
Dat heeft iedereen inderdaad.. Maar ik vind iemand die een paar keer per week een paar berichtjes over zijn club op een voetbalforum zet en in het weekend op teletekst en talpa kijkt wat ze gedaan hebben geen echte ajacied. Maargoed dat is een andere discussie. Laten we het hier maar over Anita hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus wat vind jij nou geen echte ajacied want dat wil ik dan ook wel eens weten, iedereen heeft toch liefde voor zijn club op zijn eigen manier![]()
Nee, die heeft een extra f.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van?![]()
Ik maak er geen woorden aan vuilquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een clubliefde zeg.... je team supporten via FOK! en teletekstpagina 818![]()
Hoeft niet inderdaad, maar als het uitgelokt word.. en de mening gevraagd wordt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Suijk het volgende:
Moet de mensen die naar het stadion gaan nou in elk topic gaan zeuren dat zij wel clubliefde hebben en de rest niet? Er gaan nog altijd meer mensen niet naar het stadion dan wel dus het is logisch dat dat op Fok ook zo is.
Verder is dit een topic over een voetballer in de Eredivisie, heb je geen interesse of niets te melden over deze speler, reageer dan niet, dan zakt het vanzelf wel weer weg.
Maar die pas was toch oke.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist dat ie je zou overtuigen. Begon met een hele goede pass, daarna was het helaas snel over.
Ah, jij luistert ook Evers staat opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Bjoro het volgende:
wel een leuk koppeltje samen met Sjonnie Heitinga !
Lieve Mariannequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Double_B het volgende:
[..]
Ah, jij luistert ook Evers staat op![]()
Absoluut. Die hadden weinigen zo kunnen geven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die pas was toch oke.
Het is een HELD!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Absoluut. Die hadden weinigen zo kunnen geven.
4 april is ie jarig, 17 dan pas. Een held!
Absoluut, hij hield zich goed staandequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer verdienstelijk Europees debuut.
Maar wel huiverig om ze aan te gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zeker niet bang in duels.
Goede kwestie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
In ORANJE ermee!!
Met 10 man, waaronder 2 spelers die rechtstreeks uit de A1 geplukt werden, ben je kansloos tegen Bremen. Niet gek dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
In ORANJE ermee!!
Sorry hoor, maar nu wordt hij wel erg gehyped hierIk vond heel ajax gisteren bagger, inclusief Anita (
) Het had net zo goed 6-0 / 6-1 kunnen zijn.
Hij zit nog niet aan z'n 180 minuten in de eredivisie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Goede kwestie.
Hoe lang duurt het voordat hij wordt opgeroepen door Van Basten?![]()
Zou de bondscoach daar een probleem van maken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij zit nog niet aan z'n 180 minuten in de eredivisie.
Doh!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
Ik durf te wedden dat Anita eerder in Oranje gaat debuteren dan Afellay of Aissati.
Hij lijkt op die kerel van America's next topmodel ofzo. Die travo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Hij loopt alleen wel als een wijf ....
heeeuuy wij mogen nu voor elke nutteloze jeugd speler een topic openenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zolang die maar bij een top 4 club speelt he
Inderdaad. Leuk Europees debuut voor hem. Jammer dat hij in zo'n klote team moest invallen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Mooie rentree voor Vurnon gisteren. Was toch één van de betere Ajacieden, ook al omdat hij lekker ongedwongen speelde.
Doe jij Afonso? Dan ik Kleizen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heeeuuy wij mogen nu voor elke nutteloze jeugd speler een topic openen
Apart trekje idd. Of zou het de arrogantie zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Hij loopt alsof hij in z'n broek gePOEPt heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Je bent sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Redelijk vergelijkbaar met het debuut van Maduro en Urby tegen Auxerre lijkt me.
Idd, zie Litmanen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, is generaal
Spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet, dat is gewoon een feit
Anita - 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of Robben. Of vPersie. Of Messi.
Mijn lul slaat beter op een drumstel dan deze opmerking. Je eigen cijfertjes onderschrijven dit.quote:Spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet, dat is gewoon een feit
Is gewoon ontopic.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Voordat dit topic ook weer de offtopic kant op gaan; een discussie met een stelling als "spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet" kan ergens anders besproken worden. Open desnoods een nieuw topic, maar probeer het hier ontopic te houden over Vurnon Anita.
Het blijft lastig, lezen.quote:
Jammer dat-ie zo'n nare schouderblessure heeft, maar hij is pas 18, dus nog alle kans om door te breken. Misschien op een andere manier door eerst uitgeleend te worden oid. Meer spelers hebben die omweg succesvol bewandeld, op een nog oudere leeftijd ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Voordat dit topic ook weer de offtopic kant op gaat [...].
quote:Van Geel geeft toestemming voor verhuur Anita
Vurnon Anita zal komend seizoen elders dan bij Ajax te bewonderen zijn in de Eredivisie. De 19-jarige middenvelder van de Amsterdamse voetbalclub heeft te horen gekregen dat de concurrentie ook het volgende seizoen te groot zal zijn. Een verhuur aan een formatie uit de Eredivisie lijkt de beste optie voor de jongeling.
"De concurrentie is groot, terwijl hij nu juist minuten op het hoogste niveau moet gaan maken. Deze stap is beter voor zijn ontwikkeling. We hopen dat Vurnon daarna met meer ervaring bij ons terugkomt", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Anita kwam tot op heden slechts spaarzaam in actie voor het eerste elftal van Ajax. De speler die op de Antillen is geboren staat nog tot medio 2011 onder contract in de hoofdstad.
Van Geelquote:
Hij heeft een te heet bad genomen en is nu 1.20mquote:Op zondag 1 juni 2008 12:04 schreef Fides het volgende:
Is hij nog steeds iets van 1.66m of is hij al wel iets gegroeid?
quote:Dagboek UK (5): Anita wordt steeds beter
Sunderland, 03 aug 2008
Vurnon Anita en Marco van Basten stapten na de overwinning op Sunderland (0-1) tevreden door de catacomben. Anita kon terugkijken op een sterke wedstrijd. Van Basten sprak zijn tevredenheid vooral uit over de prestaties van het collectief.
Met een brede glimlach loopt Anita vanuit de catacomben opnieuw richting het speelveld. Een halfuur na de wedstrijd ligt het fraaie stadion er verlaten bij. ,,Het veld was een biljartlaken, ideaal om op te spelen’’, klinkt het nagenietend. Op het ‘biljartlaken’ deed Anita op positieve wijze van zich spreken. El-Hadji Diouf, de nieuwste en grootste aankoop die Sunderland deze zomer deed, had het lastig met de kleine Ajacied. De Senegalees international en oud-speler van Liverpool had vooraf ongetwijfeld gehoopt op een glansrijker debuut voor eigen publiek.
,,Hij had een wat zwervende rol, maar kwam uiteindelijk steeds weer bij mij uit’’, kijkt Anita terug. ,,Uiteindelijk is het goed gelopen. Gelukkig, want het was best een moeilijke wedstrijd. Vergeleken met de wedstrijd tegen Cardiff is deze tegenstander weer wat sterker. Vooral tegen Diouf ging het lekker.’’
Ook oog in oog met Dioufs collega-aanvaller Daryl Murphy bleef Anita kaarsrecht overeind. Het aanzienlijke verschil in lengte tussen beide spelers, werd vakkundig gemaskeerd door de Ajacied. ,,Als een tegenstander twee koppen groter is, moet je gewoon wat meer afstand nemen bij de kopduels’’, klinkt het zelfbewust uit de mond van de centrale verdediger. ,,Ik heb hem in de lucht ontweken en me vooral gericht op de afvallende bal. Ook dat ging goed.’’
Anita kijkt met een goed gevoel terug op de trainingsweek op Britse bodem. Zowel tegen Cardiff City FC als Sunderland AFC bewees de 19-jarige zich als een even stabiele als solide defensieve kracht. Met Oleguer Presas Renom vormde Anita bovendien een goed koppel. De verdediger uit de eigen jeugdopleiding lijkt de goede vorm precies op het goede moment te hebben gevonden. Mogelijk komende week maakt Van Basten bekend wie komend seizoen bij de selectie blijft. Anita: ,,Als je in beide wedstrijden de ‘nul’ houdt, is dat een extra pluspunt. Tegen Cardiff ging het nog beter, vond ik. In die wedstrijd kon ik wat meer inschuiven.’’
,,Uiteindelijk hebben we hier een leuke week gehad met de groep. Een overwinning en twee wedstrijden zonder tegendoelpunt stemmen me wel tevreden. Ik voel mezelf ook steeds sterker en beter worden. Waar ik dat aan merk? Onder meer aan mijn zelfvertrouwen. En in het veld lijken de dingen allemaal wel wat makkelijker te gaan.’’
Ook Marco van Basten was het goede spel van zijn verdediger niet ontgaan. De Ajax-trainer vatte het spel van de tiener kort en bondig samen als ‘zeer goed’. ,,Vurnon staat volwassen in het veld’’, deelde Van Basten een extra compliment uit. ,,Hij is technisch vaardig en neemt de goede beslissingen. Ook de samenwerking met Oleguer verliep goed. Goede spelers hebben aan een half woord genoeg om elkaar te begrijpen. Vurnon en Oleguer vullen elkaar gemakkelijk aan.’’
Meestal speelde hij vorig seizoen op het middenveld, ja, of linksback.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
ik maar denken dat die knakker een middenvelder was
Het grappige was is dat hij constant de aanvaller van 2m in zijn tang had.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meestal speelde hij vorig seizoen op het middenveld, ja, of linksback.
Een verdediger van 1.65m
Waarom zou Vermaelen die wedstrijd niet kunnen spelen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie op de plaats van Vermaelen gaat beginnen tegen Willem II.
Ik weet niet of jij het Belgisch voetbal een beetje volgt maar al die Belgen zijn over anderhalve week alweer klaar met dat toernooi hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Olympische Spelen wellicht.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik las dat en met de transfer van vandaag naar Real Madrid in het achterhoofd vond ik het wel grappig.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Hoeft niet, in de UEFA cup laat hij zijn techniek wereldwijd zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar topictitel change dan maar?
De UEFA cup wordt niet wereldwijd uitgezonden in tegenstelling tot de CL. In Oeganda en Kenia was het bijvoorbeeld érg lastig om wedstrijden van PSV te kijken vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, in de UEFA cup laat hij zijn techniek wereldwijd zien.
Details detailsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De UEFA cup wordt niet wereldwijd uitgezonden in tegenstelling tot de CL. In Oeganda en Kenia was het bijvoorbeeld érg lastig om wedstrijden van PSV te kijken vorig jaar.
quote:Zaakwaarnemer Anita: "Geen concrete interesse"
Hoewel enkele Eredivisieclubs hebben geïnformeerd naar de diensten van Vurnon Anita, blijft concrete belangstelling voor de verdediger/middenvelder vooralsnog uit, zo meldt de zaakwaarnemer van Anita.
"Enkele clubs hebben aangegeven dat ze eerst moeten verkopen, voordat ze Anita eventueel kunnen huren. We wachten de ontwikkelingen op de transfermarkt daarom rustig af. Bovendien sluit ik niet uit dat Vurnon het komende half jaar toch bij Ajax blijft. Hij is een volwaardig lid van de selectie, traint mee en valt zo nu en dan in. Het is absoluut niet zo dat hij in Amsterdam buiten de boot is gevallen."
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
Zo'n net-niet Ajacied. Leuk voor NAC ofzo.
Wie is dan een net-wel Ajacied? En is hij niks voor Heerenveen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
Zo'n net-niet Ajacied. Leuk voor NAC ofzo.
Net wel? Maduro, De Jong.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie is dan een net-wel Ajacied? En is hij niks voor Heerenveen?
Ik denk dat SCH gelijk heeft, maar ik vind Anita zelfs niet goed genoeg voor een middenmotor, voor degradatievoetbal komt hij met z'n fysiek ook weer tekort. Ik voorspel een carriere, zoals Brutil Hose.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Net wel? Maduro, De Jong.
Anita lijkt me niet goed genoeg voor ons eigenlijk.
quote:‘Pieken en dalen maken je sterker’
Amsterdam, 07 feb 2009
Op een prima voorbereiding volgde een pendeldienst tussen Jong Ajax en Ajax 1. Vurnon Anita werd tegen Heerenveen en Heracles met een basisplaats beloond voor zijn nimmer aflatende werklust. Tegen Vitesse lonken nieuwe speelminuten.
In en tegen Groningen moest de kleine middenvelder nog genoegen nemen met een plek op de bank. In het stadion waarin hij ooit, als 16-jarige, in 2006 debuteerde ging Ajax met 1-0 onderuit. Een kleine week later was Anita wel van de partij. Tachtig minuten meespelen in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen leverde een nieuwe nederlaag op. Opnieuw werd een tegentreffer de Amsterdammers fataal. Na Groninger Holla wist ook voetbal-Fries Danijel Pranjic de Ajacieden pijn te doen.
,,Wanneer ik mijn laatste wedstrijd bij Jong Ajax heb gespeeld? En tegen wie dat was?’’ Na het herhalen van de dubbele vraag laat Anita een korte stilte vallen. Nog nazwetend van de ochtendtraining geeft de 19-jarige het eerlijk toe. Hij heeft geen idee. Na een wisselvallige seizoensstart maakte Anita de afgelopen periode vrijwel wekelijks deel uit van de A-selectie. Anita lijkt Jong Ajax ontgroeid.
In de voorbereiding op het seizoen was de afstand tussen pieken en dalen nog groter. Een onvervalste piek was Anita’s imponerende optreden in het Stadium of Light van Sunderland. In Sunderland gaf de Ajacied een mooi visitekaartje af. Bij de start van de competitie viel Anita om meerdere redenen ver terug. Blessureleed, vormverlies en in zijn nadeel werkende trainerskeuzes gingen hand in hand.
,,En de afgelopen week ging het opeens weer heel snel’’, schets de Ajacied zelf hoe snel de ontwikkelingen zich kunnen opvolgen. ,,Van bank naar basisplek. Uiteindelijk ben ik wel blij met zo’n grote stap. Het is in ieder geval mooier dan tussentijds een keer invallen of wedstrijdritme opdoen bij Jong Ajax. Al merk ik wel dat het tempo hoog ligt. Het is niet altijd even simpel om snel aan te haken.’’
Ook met Anita in de basis laat sportief succes voorlopig nog even op zich wachten. Aan de instelling van de middenvelder kan het niet liggen. Bankzitter of basisklant; de in Willemstad geboren Ajacied blijft keihard werken. ,,Daarom is het ook mooi om in de basis te starten. Maar alles stap voor stap. De wedstrijd tegen Vitesse wordt vast zwaar. We moeten er zondag alles aan doen. Of ik in Arnhem opnieuw in de basis start, zal blijken. Ik zie het allemaal zondag wel.’’
Terwijl Anita zijn verhaal doet, vertelt Gregory van der Wiel over zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal. De rechtsback wordt vriendelijk belaagd door het aanwezige journaille. Ook Anita toont zich prettig verrast door het nieuws. ,,Dit is echt mooi voor Greg, ik ben blij voor hem’’, klinkt het welgemeend. ,,Natuurlijk hoop ik dit nieuws ooit ook te krijgen. Een uitverkiezing voor Oranje is een droom. Zelf sta ik er niet zo bij stil hoe snel het kan gaan. Als ik speel ben ik blij, ook voor mezelf. Ik weet dat ik er alles aan doe en voor over heb. En van pieken en dalen word je alleen maar sterker.’’
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef thewishmaster het volgende:
Vier wedstrijden met Anita in de basis, 1 punt. Voor mij staat hij symbool voor de waardeloze opstellingen van van Basten. Het was de bedoeling dat hij Hofs dekte, maar als ik Hofs in actie zag was hij nergens te bekennen.
Hij liep vooral interessant te doen op het middenveld door andere spelers met heftige armbewegingen aan te sturenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.
Niet zo heel raar. Anita is zo mogelijk nog kleiner dan Hofs.. Die gozer gaat het nooit redden met zo'n fysiek.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen. Speelt de laatste wedstrijden een beetje op het niveau Haarlem. Hoe moeilijk is het om de aanvallende middenvelder van de tegenstander te dekken, zo goed was Hofs nu toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
Ik snap ook niet dat van Basten hem op blijft stellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen. Speelt de laatste wedstrijden een beetje op het niveau Haarlem. Hoe moeilijk is het om de aanvallende middenvelder van de tegenstander te dekken, zo goed was Hofs nu toch ook weer niet?
Nee, volgens mij snapt niemand er wat van. Het is heus niet alleen die jongen die dramatisch speelt, maar voor mij staat hij symbool voor de reeks van 4 wedstrijden en 1 punt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat van Basten hem op blijft stellen.
Maar hij hoefde vandaag ook niet zo verdedigend te spelen als hij normaal moet doen, volgens mij. Zijn kracht zal toch voorin liggen of als verbindingsspeler. Als hij de duels maar vooral kan ontwijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer dan voldoende gehaald vandaag. Viel gewoon goed in, won goede duels, had een paar goede passes. Deed nog lang niet alles goed, maar liet eindelijk zien waarom hij zoveel vertrouwen kreeg van Van Basten.
Tegen dit idioot zwak spelend Feyenoord zou ik ook al mijn duels winnen, kom op hé, uit dit duel ga je toch geen conclusies trekken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer dan voldoende gehaald vandaag. Viel gewoon goed in, won goede duels, had een paar goede passes. Deed nog lang niet alles goed, maar liet eindelijk zien waarom hij zoveel vertrouwen kreeg van Van Basten.
Een Lorenzo Davids bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:08 schreef _Mike_ het volgende:
Hij zou te "kort" komen, vind het echt meevallen. Ik zag vandaag af en toe een Davids in hem.
Puike pot.
Klopt, alleen is dit wel weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef thewishmaster het volgende:
Ach, een paar wedstrijden (tegen Feyenoord en tegen Fiorentina) lekker meeballen maakt iemand nog geen goede speler, hopelijk in de return een middenveld met Gabri, Enoh en Lindgren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
quote:
Z'n beste wedstrijd in Ajax 1 denk ik. Vind hem sowieso de laatste maanden stukken beter spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef Radegast het volgende:
Voor mij MOTM aan Ajax-kant.
Veel plezier alvast met je banquote:
Blijkbaar is hij zelf een stuk ouder dan de Ajax spelers.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Cyberia, je bent bekend met het woord 'hij'? Het valt me op dat je het echt altijd over 'die jongen' hebt.
Ik vertik het steeds TC, mijn beste jongen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Cyberia, je bent bekend met het woord 'hij'? Het valt me op dat je het echt altijd over 'die jongen' hebt.
quote:Anita: Blij dat ik vertrouwen krijg
Door NIK KOK
AMSTERDAM - In de winterstop mocht hij nog ervaring opdoen bij andere clubs. Sinds enkele weken is Vurnon Anita (20) echter een belangrijke spil op Ajax’ kleine middenveld. Jan Vertonghen kwam terug van een blessure, maar tegen Roda JC stond Vurnon Anita nog steeds in de basis.
Hoe vaak moet je het hebben over je lengte?
,,Daar krijg ik veel vragen over, inderdaad. Ik vind het zelf absoluut geen nadeel. Het maakt niets uit in het huidige voetbal. En ik denk ook altijd maar zo: ik kan er weinig aan doen. Kijk naar Iniesta van Barcelona. Dat is een idool van me, hij is ook klein maar hij is ook technisch en ziet het spel goed. Zo’n speler als hij, daar hou ik van.’’
Je medespelers op het middenveld, Enoh en Aissati, zijn ook klein. Hoe compenseren jullie dat?
,,We spelen slim. Ik denk dat wij drieën elkaar goed aanvoelen. Wij zijn spelers die het moeten hebben van de combinaties en van de loopacties. Tegen Olympique Marseille in de UEFA Cup bijvoorbeeld, ging dat heel goed. Het team heeft de lijn van die wedstrijd doorgezet. Het combineren met mijn medespelers, daar ben ik altijd het beste in geweest. Het maakt me ook niet veel uit waar ik sta. Tijdens de voorbereiding van het seizoen stond ik veel in de verdediging. Op die positie speelde ik op het Amsterdam Tournament tegen Emmanuel Adebayor van Arsenal.’’
Je debuteerde bij Ajax op je zestiende als supertalent.
,,Ja, misschien was dat toen wel een beetje te vroeg. Ik ben daarna veel geblesseerd geweest aan mijn heup. Er zaten losse stukjes bot in. Bij een botsing met een tegenstander voelde ik die heup meteen weer. Nu ben ik een stuk verder dan toen ik debuteerde. Ik heb mijzelf nooit beschouwd als een supertalent. Ik was gewoon een jeugdspeler van Ajax.’’
Je vader volgt je kritisch.
,,Mijn vader is mijn meest kritische fan. Hij zegt dat ik rustiger ben geworden op het veld. Eerst wilde ik alles tijdens de wedstrijd een beetje te snel doen. Over mijn wedstrijden is hij steeds meer tevreden. Hij heeft veel over gehad voor mijn carrière. Mijn ouders zijn speciaal voor mij vanuit Curaçao naar Maarssen in Nederland gekomen. Ze vertrouwden daarbij volledig op mijn voetbaltalent.’’
Je bent heel dwingend aanwezig op het veld.
,,Mensen zijn daar wel eens verbaasd over. Daarbuiten ben ik namelijk heel rustig. In het veld probeer ik mijn teamgenoten zo goed mogelijk te helpen. Dat doe ik verbaal en met mijn handen. Als ik aanwijzingen geef op het veld, probeer ik die kracht bij te zetten met mijn handgebaren. Een beetje naar links, een beetje naar rechts, schreeuw ik dan tegen mijn medespelers. Het gaat vanzelf, ik ben geen leider ofzo. De trainer zei me dat het goed is, dat ik zoveel coach in het veld. Voor mijn medespelers maakt het volgens mij weinig uit dat ik nog zo jong ben.’’
Marco van Basten lijkt het sowieso in je te zien zitten.
,,Ik voel dat vertrouwen wel, maar ik ga er nooit vanuit dat ik zomaar een basisplaats krijg. Ik heb te horen gekregen dat ik ook na dit seizoen bij Ajax mag blijven. Dat is natuurlijk mooi. In de winterstop werd me gezegd dat ik beter ervaring op kon doen bij een andere club. Er meldde zich toen echter geen enkele club voor me. Dat stelde me wel een beetje teleur, maar achteraf ben ik daar heel blij mee. Ik ben toen keihard gaan werken want ik dacht: er komen vast wel blessures. Uiteindelijk is het gelukt in de basis te komen.’’
Zal ik het nog een keer herhalen?quote:
Zegt een rugridderquote:
Ik heb niks tegen homo's maar Vurnon is viessss Patrickquote:
Deze post heeft geen aanvulling meer nodig. Deze jongen wordt omver geblazen door iedere middenvelder die een beetje fysieke kracht heeft. Gewoon wegwezen met deze dwerg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach ja. Als Vertonghen zulke dingen roept is 'ie een held.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
De kleinste man met de grootste bek.
Knuppel.
Jan is sowieso een held. Anita (nog) niet, maar zal dat niet snel worden ben ik bang.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach ja. Als Vertonghen zulke dingen roept is 'ie een held.
Het viel me al mee dat hij het tegen Marseille en Fiorentina volhield, maar zelfs de grootste tactische onbenul beseft toch dat zo iemand het met zijn fysieke kracht niet gaat volhouden, vooral niet als Marco nog twee van die kleintjes erbij zet op het middenveld.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jan is sowieso een held. Anita (nog) niet, maar zal dat niet snel worden ben ik bang.
Nee, je hebt wel een punt. Anita speelde echter de afgelopen paar weken al niet zo denderend meer.
Dat viel mij ook op. In de wedstrijden tegen Marseille en Fiorentian speelde hij goed. Toen had ik nog hoop dat het wat kon worden met hem. Maar nee....een drama is het gebleken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het viel me al mee dat hij het tegen Marseille en Fiorentina volhield, maar zelfs de grootste tactische onbenul beseft toch dat zo iemand het met zijn fysieke kracht niet gaat volhouden, vooral niet als Marco nog twee van die kleintjes erbij zet op het middenveld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |