Hoeft niet inderdaad, maar als het uitgelokt word.. en de mening gevraagd wordt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Suijk het volgende:
Moet de mensen die naar het stadion gaan nou in elk topic gaan zeuren dat zij wel clubliefde hebben en de rest niet? Er gaan nog altijd meer mensen niet naar het stadion dan wel dus het is logisch dat dat op Fok ook zo is.
Verder is dit een topic over een voetballer in de Eredivisie, heb je geen interesse of niets te melden over deze speler, reageer dan niet, dan zakt het vanzelf wel weer weg.
Maar die pas was toch oke.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist dat ie je zou overtuigen. Begon met een hele goede pass, daarna was het helaas snel over.
Ah, jij luistert ook Evers staat opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Bjoro het volgende:
wel een leuk koppeltje samen met Sjonnie Heitinga !
Lieve Mariannequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Double_B het volgende:
[..]
Ah, jij luistert ook Evers staat op![]()
Absoluut. Die hadden weinigen zo kunnen geven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die pas was toch oke.
Het is een HELD!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Absoluut. Die hadden weinigen zo kunnen geven.
4 april is ie jarig, 17 dan pas. Een held!
Absoluut, hij hield zich goed staandequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer verdienstelijk Europees debuut.
Maar wel huiverig om ze aan te gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zeker niet bang in duels.
Goede kwestie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
In ORANJE ermee!!
Met 10 man, waaronder 2 spelers die rechtstreeks uit de A1 geplukt werden, ben je kansloos tegen Bremen. Niet gek dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
In ORANJE ermee!!
Sorry hoor, maar nu wordt hij wel erg gehyped hierIk vond heel ajax gisteren bagger, inclusief Anita (
) Het had net zo goed 6-0 / 6-1 kunnen zijn.
Hij zit nog niet aan z'n 180 minuten in de eredivisie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Goede kwestie.
Hoe lang duurt het voordat hij wordt opgeroepen door Van Basten?![]()
Zou de bondscoach daar een probleem van maken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij zit nog niet aan z'n 180 minuten in de eredivisie.
Doh!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
Ik durf te wedden dat Anita eerder in Oranje gaat debuteren dan Afellay of Aissati.
Hij lijkt op die kerel van America's next topmodel ofzo. Die travo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Hij loopt alleen wel als een wijf ....
heeeuuy wij mogen nu voor elke nutteloze jeugd speler een topic openenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zolang die maar bij een top 4 club speelt he
Inderdaad. Leuk Europees debuut voor hem. Jammer dat hij in zo'n klote team moest invallen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Mooie rentree voor Vurnon gisteren. Was toch één van de betere Ajacieden, ook al omdat hij lekker ongedwongen speelde.
Doe jij Afonso? Dan ik Kleizen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heeeuuy wij mogen nu voor elke nutteloze jeugd speler een topic openen
Apart trekje idd. Of zou het de arrogantie zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Hij loopt alsof hij in z'n broek gePOEPt heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
Je bent sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Redelijk vergelijkbaar met het debuut van Maduro en Urby tegen Auxerre lijkt me.
Idd, zie Litmanen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, is generaal
Spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet, dat is gewoon een feit
Anita - 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of Robben. Of vPersie. Of Messi.
Mijn lul slaat beter op een drumstel dan deze opmerking. Je eigen cijfertjes onderschrijven dit.quote:Spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet, dat is gewoon een feit
Is gewoon ontopic.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Voordat dit topic ook weer de offtopic kant op gaan; een discussie met een stelling als "spelers die vaak geblesseerd zijn halen te top niet" kan ergens anders besproken worden. Open desnoods een nieuw topic, maar probeer het hier ontopic te houden over Vurnon Anita.
Het blijft lastig, lezen.quote:
Jammer dat-ie zo'n nare schouderblessure heeft, maar hij is pas 18, dus nog alle kans om door te breken. Misschien op een andere manier door eerst uitgeleend te worden oid. Meer spelers hebben die omweg succesvol bewandeld, op een nog oudere leeftijd ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Voordat dit topic ook weer de offtopic kant op gaat [...].
quote:Van Geel geeft toestemming voor verhuur Anita
Vurnon Anita zal komend seizoen elders dan bij Ajax te bewonderen zijn in de Eredivisie. De 19-jarige middenvelder van de Amsterdamse voetbalclub heeft te horen gekregen dat de concurrentie ook het volgende seizoen te groot zal zijn. Een verhuur aan een formatie uit de Eredivisie lijkt de beste optie voor de jongeling.
"De concurrentie is groot, terwijl hij nu juist minuten op het hoogste niveau moet gaan maken. Deze stap is beter voor zijn ontwikkeling. We hopen dat Vurnon daarna met meer ervaring bij ons terugkomt", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Anita kwam tot op heden slechts spaarzaam in actie voor het eerste elftal van Ajax. De speler die op de Antillen is geboren staat nog tot medio 2011 onder contract in de hoofdstad.
Van Geelquote:
Hij heeft een te heet bad genomen en is nu 1.20mquote:Op zondag 1 juni 2008 12:04 schreef Fides het volgende:
Is hij nog steeds iets van 1.66m of is hij al wel iets gegroeid?
quote:Dagboek UK (5): Anita wordt steeds beter
Sunderland, 03 aug 2008
Vurnon Anita en Marco van Basten stapten na de overwinning op Sunderland (0-1) tevreden door de catacomben. Anita kon terugkijken op een sterke wedstrijd. Van Basten sprak zijn tevredenheid vooral uit over de prestaties van het collectief.
Met een brede glimlach loopt Anita vanuit de catacomben opnieuw richting het speelveld. Een halfuur na de wedstrijd ligt het fraaie stadion er verlaten bij. ,,Het veld was een biljartlaken, ideaal om op te spelen’’, klinkt het nagenietend. Op het ‘biljartlaken’ deed Anita op positieve wijze van zich spreken. El-Hadji Diouf, de nieuwste en grootste aankoop die Sunderland deze zomer deed, had het lastig met de kleine Ajacied. De Senegalees international en oud-speler van Liverpool had vooraf ongetwijfeld gehoopt op een glansrijker debuut voor eigen publiek.
,,Hij had een wat zwervende rol, maar kwam uiteindelijk steeds weer bij mij uit’’, kijkt Anita terug. ,,Uiteindelijk is het goed gelopen. Gelukkig, want het was best een moeilijke wedstrijd. Vergeleken met de wedstrijd tegen Cardiff is deze tegenstander weer wat sterker. Vooral tegen Diouf ging het lekker.’’
Ook oog in oog met Dioufs collega-aanvaller Daryl Murphy bleef Anita kaarsrecht overeind. Het aanzienlijke verschil in lengte tussen beide spelers, werd vakkundig gemaskeerd door de Ajacied. ,,Als een tegenstander twee koppen groter is, moet je gewoon wat meer afstand nemen bij de kopduels’’, klinkt het zelfbewust uit de mond van de centrale verdediger. ,,Ik heb hem in de lucht ontweken en me vooral gericht op de afvallende bal. Ook dat ging goed.’’
Anita kijkt met een goed gevoel terug op de trainingsweek op Britse bodem. Zowel tegen Cardiff City FC als Sunderland AFC bewees de 19-jarige zich als een even stabiele als solide defensieve kracht. Met Oleguer Presas Renom vormde Anita bovendien een goed koppel. De verdediger uit de eigen jeugdopleiding lijkt de goede vorm precies op het goede moment te hebben gevonden. Mogelijk komende week maakt Van Basten bekend wie komend seizoen bij de selectie blijft. Anita: ,,Als je in beide wedstrijden de ‘nul’ houdt, is dat een extra pluspunt. Tegen Cardiff ging het nog beter, vond ik. In die wedstrijd kon ik wat meer inschuiven.’’
,,Uiteindelijk hebben we hier een leuke week gehad met de groep. Een overwinning en twee wedstrijden zonder tegendoelpunt stemmen me wel tevreden. Ik voel mezelf ook steeds sterker en beter worden. Waar ik dat aan merk? Onder meer aan mijn zelfvertrouwen. En in het veld lijken de dingen allemaal wel wat makkelijker te gaan.’’
Ook Marco van Basten was het goede spel van zijn verdediger niet ontgaan. De Ajax-trainer vatte het spel van de tiener kort en bondig samen als ‘zeer goed’. ,,Vurnon staat volwassen in het veld’’, deelde Van Basten een extra compliment uit. ,,Hij is technisch vaardig en neemt de goede beslissingen. Ook de samenwerking met Oleguer verliep goed. Goede spelers hebben aan een half woord genoeg om elkaar te begrijpen. Vurnon en Oleguer vullen elkaar gemakkelijk aan.’’
Meestal speelde hij vorig seizoen op het middenveld, ja, of linksback.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
ik maar denken dat die knakker een middenvelder was
Het grappige was is dat hij constant de aanvaller van 2m in zijn tang had.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meestal speelde hij vorig seizoen op het middenveld, ja, of linksback.
Een verdediger van 1.65m
Waarom zou Vermaelen die wedstrijd niet kunnen spelen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie op de plaats van Vermaelen gaat beginnen tegen Willem II.
Ik weet niet of jij het Belgisch voetbal een beetje volgt maar al die Belgen zijn over anderhalve week alweer klaar met dat toernooi hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Olympische Spelen wellicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |