Ach, sommigen zijn nou eenmaal niet gezegend met een hoog iq.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
Zolang die maar bij een top 4 club speelt hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag er geloof ik voor iedere speler die meer dan 30 sec in de Eredivisie heeft gespeeld een apart topic geopend worden
Shit, dan moet ik nog maar een weekje wachten met het openen van een 'Kees van Buuren'-topicquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zolang die maar bij een top 4 club speelt he
z'n moeder had op z'n minst met een ander kunnen trouwenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef RayMania het volgende:
Met mijn brightness op 100 kan ik geen eens zijn gezicht zien.
Alleen ik was voor, met Radegast geloof ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooraf allemaal zeiken dat hij in de basis staat en nu heeft hij een eigen topic. Het kan verkeren.
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Dus iedereen die bij z'n cluppie een keer mee mag doen krijgt een eigen topic
Hier boven werd gezegd dat het alleen maar bij top 4-clubs mocht, dus ik wacht dan nog maar een weekjequote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?
Misschien, net als booy, ff de naam vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar blijft het topic van Kees van Buuren dan, matige supporter?
Oh mijn god.quote:
Vurnon is geen doelman.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:00 schreef Keltie het volgende:
Deze man is zo goed als Van Der Sar, Joop Hiele en Hans van Breukelen bij elkaar.
Jij ziet hem blijkbaar vaker ballen dan alleen afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Vurnon komt over als een handige speler, slimme passer.
Heb hem ook wel met Oranje zien spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij ziet hem blijkbaar vaker ballen dan alleen afgelopen weekend?
* Stansfield checkt fotoboekquote:Op maandag 20 maart 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een baby snor
Nog geen topic waard
sommige mensen noemen het arrogant, anderen verwijfdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
* Stansfield checkt fotoboek![]()
Hij heeft wel een super arrogant loopje. Maar afwachten hoe hij de komende jaren ontwikkeld.
Nog snor loze foto's/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
* Stansfield checkt fotoboek![]()
Hij heeft wel een super arrogant loopje. Maar afwachten hoe hij de komende jaren ontwikkeld.
Ben jij homo ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een baby snor
Nog geen topic waard
Ik was niet de enigste die wat zei over zijn diamantje in het oor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben jij homo ofzo?
Jij reageert alleen op het uiterlijk van spelers. Eerder ook al over Maduro.
Maar je zegt het wel. En nu weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was niet de enigste die wat zei over zijn diamantje in het oor.
en jij reageert weer.... laat die gast lekker.quote:
Jij reageert op dezelfde manier als Asskicker14. Daar kun je niet om heen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jij moet alweer eens op mij reageren.
Let dan ook eens op andere mensen.
Hij is nog geen topic waard.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij reageert op dezelfde manier als Asskicker14. Daar kun je niet om heen.
Maar nu gaan we wel weer lekker over Vurnon praten.
dan post je hier toch niet, frustratie zit hoog bij die andere clubs die geen talentjes hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nog geen topic waard.
Hebben talent genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan post je hier toch niet, frustratie zit hoog bij die andere clubs die geen talentjes hebben.
Nou gooi ze eens in de kring dan?quote:
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.quote:
Sjesus knuppel, heb je nu echt geen gevoel voor humor, of moet je moeder nog iedere dag je luiers verschonen? Dit hele topic is doordrenkt van ironie, zelfspot en sarcasme en jij windt je er over op. Ga wat nuttigs doen man...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.
Maar waarom moet elke Ajacied na 1 wedstrijd een fantopic krijgen
Oh daarom zijn er mensen die er serieus op in gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjesus knuppel, heb je nu echt geen gevoel voor humor, of moet je moeder nog iedere dag je luiers verschonen? Dit hele topic is doordrenkt van ironie, zelfspot en sarcasme en jij windt je er over op. Ga wat nuttigs doen man...
Ja idd, liever een Algemeen Ajax talenten topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie mijn clubvoorkeur en je weet genoeg.
Maar waarom moet elke Ajacied na 1 wedstrijd een fantopic krijgen
Dat zou een hoop van dit soort topics schelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja idd, liever een Algemeen Ajax talenten topic![]()
en ik vroeg om namen en kreeg er geen, dus het zal wel weer eens tegenvallen.![]()
Ik heb er liever 12 waar er 7 van falen, als gewoon 2 of 3 goedequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou een hoop van dit soort topics schelen![]()
Maar nee hoor.
Liever 2 a 3 goede talenten dan 12 waar je niet veel aan hebt.
Is voor iedereen ook anders hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb er liever 12 waar er 7 van falen, als gewoon 2 of 3 goede
Ligt eraan als de jonkies winnen niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is voor iedereen ook anders he
Ik dan zie ook liever een wat ouder ervaren team dan wat jonge gastjes.
Tegen een ervaren team winnen ze niet al te vaakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ligt eraan als de jonkies winnen niet.![]()
maar nu weer over onze nieuwe held, Vurnonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen een ervaren team winnen ze niet al te vaak
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar nu weer over onze nieuwe held, Vurnon![]()
waarom nietquote:
Goh? Begrijpend lezen is lastig?quote:
quote:
Er komt een spreekwoord in mij op.. Iets met "De pot" en "zwart ziet" ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar nu gaan we wel weer lekker over Vurnon praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |