quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die van Ajax wel, want die zijn beter.
Wat hebben de prestaties van Ajax te maken met iemand die op zijn 16e gewoon mee kan op t hoogste Nederlandse niveau.. Noem er nog eens eentje die dat zou kunnen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en dat wordt op het veld dan ook elke keer weer bewezen
![]()
Nando Rafael?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Hoe heet die gast nou ook alweer![]()
Castelen bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef Grimm het volgende:
Jezus wat een Junk hoofd heeft die gast, wat een pauper
Dennis Schulp?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Hoe heet die gast nou ook alweer![]()
Ze lijkt single te zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat meisje zich nou even omgedraaid had![]()
Tegenwoordig mag er geloof ik voor iedere speler die meer dan 30 sec in de Eredivisie heeft gespeeld een apart topic geopend wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Is dit niet een beetje een voorbarig topic?
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.quote:
Ach, sommigen zijn nou eenmaal niet gezegend met een hoog iq.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
Zolang die maar bij een top 4 club speelt hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag er geloof ik voor iedere speler die meer dan 30 sec in de Eredivisie heeft gespeeld een apart topic geopend worden
Shit, dan moet ik nog maar een weekje wachten met het openen van een 'Kees van Buuren'-topicquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zolang die maar bij een top 4 club speelt he
z'n moeder had op z'n minst met een ander kunnen trouwenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
over je achternaam heb je niet zoveel te zeggen he.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef RayMania het volgende:
Met mijn brightness op 100 kan ik geen eens zijn gezicht zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |