quote:Op zondag 19 maart 2006 17:00 schreef Radegast het volgende:
Hou eens op...
Moet echt iedereen z'n eigen topic?
Ik scheer me iedere dag inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft een grotere snor dan TerroRobbie!
Jouw voetbalcarrière zit dus nu al in het slopquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef tha_dark het volgende:
Hij is maar twee dagen ouder dan ik. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik nu al tegen mensen van 20-30 jaar zou moeten voetballen.
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Lekker 4 jaartjes bij Ajax blijven, daarna naar Barcelona, ManU, Juventus.....
En straks wel juichen als die de winnende scoort tegen Servie, Hypocrietquote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Hoe heet die gast nou ook alweer![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat zulke jongens veel te veel druk krijgen opgelegd door de buitenwereld. Raken ze 3 ballen goed dan verkassen ze over 4 jaar naar Barca juve etc. De druk wordt groter en groter, en vooral als het dan wat minder gaat, gaat zo'n jongen eraan kapot. Het gaat slechter en slechter en uiteindelijk vertrekt zo'n speler naar een nationale (sub)topper ipv een internationale topploeg. En is hij blij verlost te zijn van ajax.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
En straks wel juichen als die de winnende scoort tegen Servie, Hypocriet
VDV komt d'r wel
Die van Ajax wel, want die zijn beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Dus iedereen die bij z'n cluppie een keer mee mag doen krijgt een eigen topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |