abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66270096
Hij deed het gister weer prima inderdaad. Maar ik moet het nog maar zien, of het wat met die jongen wordt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66271919
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een Lorenzo Davids bedoel je?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67192780
Voor mij MOTM aan Ajax-kant.
pi_67192815
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67192867
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef Radegast het volgende:
Voor mij MOTM aan Ajax-kant.
Z'n beste wedstrijd in Ajax 1 denk ik. Vind hem sowieso de laatste maanden stukken beter spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67192882
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Veel plezier alvast met je ban
Op zo'n domme reactie moet ik eigenlijk niet eens reageren. Tijdens die post was hij een aantal wedstrijden achter elkaar dramatisch.
pi_67193045
Ik laat m'n gezicht hier ook maar zien anders zou het ook laf zijn hé.

Ik moet bekennen dat die jongen vandaag echt sterk speelde ja. Heeft enorm veel meters afgelegd en had hele nuttige intercepties, zat er iedere keer lekker fel kort op.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:02:45 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67193090
Cyberia, je bent bekend met het woord 'hij'? Het valt me op dat je het echt altijd over 'die jongen' hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67193134
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Cyberia, je bent bekend met het woord 'hij'? Het valt me op dat je het echt altijd over 'die jongen' hebt.
Blijkbaar is hij zelf een stuk ouder dan de Ajax spelers.
pi_67193256
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Ik vertik het steeds TC, mijn beste jongen.
pi_67196565
Een stofzuiger van het betere merk hoor. Jezus, wat was die goed.
pi_67856258
quote:
Anita: Blij dat ik vertrouwen krijg
Door NIK KOK
AMSTERDAM - In de winterstop mocht hij nog ervaring opdoen bij andere clubs. Sinds enkele weken is Vurnon Anita (20) echter een belangrijke spil op Ajax’ kleine middenveld. Jan Vertonghen kwam terug van een blessure, maar tegen Roda JC stond Vurnon Anita nog steeds in de basis.

Hoe vaak moet je het hebben over je lengte?
,,Daar krijg ik veel vragen over, inderdaad. Ik vind het zelf absoluut geen nadeel. Het maakt niets uit in het huidige voetbal. En ik denk ook altijd maar zo: ik kan er weinig aan doen. Kijk naar Iniesta van Barcelona. Dat is een idool van me, hij is ook klein maar hij is ook technisch en ziet het spel goed. Zo’n speler als hij, daar hou ik van.’’

Je medespelers op het middenveld, Enoh en Aissati, zijn ook klein. Hoe compenseren jullie dat?

,,We spelen slim. Ik denk dat wij drieën elkaar goed aanvoelen. Wij zijn spelers die het moeten hebben van de combinaties en van de loopacties. Tegen Olympique Marseille in de UEFA Cup bijvoorbeeld, ging dat heel goed. Het team heeft de lijn van die wedstrijd doorgezet. Het combineren met mijn medespelers, daar ben ik altijd het beste in geweest. Het maakt me ook niet veel uit waar ik sta. Tijdens de voorbereiding van het seizoen stond ik veel in de verdediging. Op die positie speelde ik op het Amsterdam Tournament tegen Emmanuel Adebayor van Arsenal.’’

Je debuteerde bij Ajax op je zestiende als supertalent.
,,Ja, misschien was dat toen wel een beetje te vroeg. Ik ben daarna veel geblesseerd geweest aan mijn heup. Er zaten losse stukjes bot in. Bij een botsing met een tegenstander voelde ik die heup meteen weer. Nu ben ik een stuk verder dan toen ik debuteerde. Ik heb mijzelf nooit beschouwd als een supertalent. Ik was gewoon een jeugdspeler van Ajax.’’

Je vader volgt je kritisch.

,,Mijn vader is mijn meest kritische fan. Hij zegt dat ik rustiger ben geworden op het veld. Eerst wilde ik alles tijdens de wedstrijd een beetje te snel doen. Over mijn wedstrijden is hij steeds meer tevreden. Hij heeft veel over gehad voor mijn carrière. Mijn ouders zijn speciaal voor mij vanuit Curaçao naar Maarssen in Nederland gekomen. Ze vertrouwden daarbij volledig op mijn voetbaltalent.’’

Je bent heel dwingend aanwezig op het veld.

,,Mensen zijn daar wel eens verbaasd over. Daarbuiten ben ik namelijk heel rustig. In het veld probeer ik mijn teamgenoten zo goed mogelijk te helpen. Dat doe ik verbaal en met mijn handen. Als ik aanwijzingen geef op het veld, probeer ik die kracht bij te zetten met mijn handgebaren. Een beetje naar links, een beetje naar rechts, schreeuw ik dan tegen mijn medespelers. Het gaat vanzelf, ik ben geen leider ofzo. De trainer zei me dat het goed is, dat ik zoveel coach in het veld. Voor mijn medespelers maakt het volgens mij weinig uit dat ik nog zo jong ben.’’

Marco van Basten lijkt het sowieso in je te zien zitten.
,,Ik voel dat vertrouwen wel, maar ik ga er nooit vanuit dat ik zomaar een basisplaats krijg. Ik heb te horen gekregen dat ik ook na dit seizoen bij Ajax mag blijven. Dat is natuurlijk mooi. In de winterstop werd me gezegd dat ik beter ervaring op kon doen bij een andere club. Er meldde zich toen echter geen enkele club voor me. Dat stelde me wel een beetje teleur, maar achteraf ben ik daar heel blij mee. Ik ben toen keihard gaan werken want ik dacht: er komen vast wel blessures. Uiteindelijk is het gelukt in de basis te komen.’’
pi_68620840
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zal ik het nog een keer herhalen?
quote:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
pi_68622066
En gelijk heb je D-K

Drama joch. Volgens mij is ie ook serieus homo.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 3 mei 2009 @ 16:01:17 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68622270
Jakkie zeg
pi_68623440
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef SCH het volgende:
Jakkie zeg
Zegt een rugridder
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 3 mei 2009 @ 16:28:47 #288
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68623707
De kleinste man met de grootste bek.

Knuppel.
pi_68624098
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zegt een rugridder
Te paard he.

We spugen op mietjes zoals jij
pi_68624320
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Te paard he.

We spugen op mietjes zoals jij
Ik heb niks tegen homo's maar Vurnon is viessss Patrick
pi_68624363
Strik eromheen en moven

Of wacht... laat die strik ook maar...
  zondag 3 mei 2009 @ 18:23:17 #292
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68628152
quote:
Deze post heeft geen aanvulling meer nodig. Deze jongen wordt omver geblazen door iedere middenvelder die een beetje fysieke kracht heeft. Gewoon wegwezen met deze dwerg.
pi_68628198
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
De kleinste man met de grootste bek.

Knuppel.
Ach ja. Als Vertonghen zulke dingen roept is 'ie een held.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:31:43 #294
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68628416
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach ja. Als Vertonghen zulke dingen roept is 'ie een held.
Jan is sowieso een held. Anita (nog) niet, maar zal dat niet snel worden ben ik bang.

Nee, je hebt wel een punt. Anita speelde echter de afgelopen paar weken al niet zo denderend meer.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:33:52 #295
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68628475
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:31 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Jan is sowieso een held. Anita (nog) niet, maar zal dat niet snel worden ben ik bang.

Nee, je hebt wel een punt. Anita speelde echter de afgelopen paar weken al niet zo denderend meer.
Het viel me al mee dat hij het tegen Marseille en Fiorentina volhield, maar zelfs de grootste tactische onbenul beseft toch dat zo iemand het met zijn fysieke kracht niet gaat volhouden, vooral niet als Marco nog twee van die kleintjes erbij zet op het middenveld.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:34:42 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68628506
Met zo'n achternaam ben je ook gewoon gedoemd te mislukken.
pi_68760530
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het viel me al mee dat hij het tegen Marseille en Fiorentina volhield, maar zelfs de grootste tactische onbenul beseft toch dat zo iemand het met zijn fysieke kracht niet gaat volhouden, vooral niet als Marco nog twee van die kleintjes erbij zet op het middenveld.
Dat viel mij ook op. In de wedstrijden tegen Marseille en Fiorentian speelde hij goed. Toen had ik nog hoop dat het wat kon worden met hem. Maar nee....een drama is het gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')