Niet zo heel raar. Anita is zo mogelijk nog kleiner dan Hofs.. Die gozer gaat het nooit redden met zo'n fysiek.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen. Speelt de laatste wedstrijden een beetje op het niveau Haarlem. Hoe moeilijk is het om de aanvallende middenvelder van de tegenstander te dekken, zo goed was Hofs nu toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
Ik snap ook niet dat van Basten hem op blijft stellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen. Speelt de laatste wedstrijden een beetje op het niveau Haarlem. Hoe moeilijk is het om de aanvallende middenvelder van de tegenstander te dekken, zo goed was Hofs nu toch ook weer niet?
Nee, volgens mij snapt niemand er wat van. Het is heus niet alleen die jongen die dramatisch speelt, maar voor mij staat hij symbool voor de reeks van 4 wedstrijden en 1 punt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat van Basten hem op blijft stellen.
Maar hij hoefde vandaag ook niet zo verdedigend te spelen als hij normaal moet doen, volgens mij. Zijn kracht zal toch voorin liggen of als verbindingsspeler. Als hij de duels maar vooral kan ontwijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer dan voldoende gehaald vandaag. Viel gewoon goed in, won goede duels, had een paar goede passes. Deed nog lang niet alles goed, maar liet eindelijk zien waarom hij zoveel vertrouwen kreeg van Van Basten.
Tegen dit idioot zwak spelend Feyenoord zou ik ook al mijn duels winnen, kom op hé, uit dit duel ga je toch geen conclusies trekken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer dan voldoende gehaald vandaag. Viel gewoon goed in, won goede duels, had een paar goede passes. Deed nog lang niet alles goed, maar liet eindelijk zien waarom hij zoveel vertrouwen kreeg van Van Basten.
Een Lorenzo Davids bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:08 schreef _Mike_ het volgende:
Hij zou te "kort" komen, vind het echt meevallen. Ik zag vandaag af en toe een Davids in hem.
Puike pot.
Klopt, alleen is dit wel weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef thewishmaster het volgende:
Ach, een paar wedstrijden (tegen Feyenoord en tegen Fiorentina) lekker meeballen maakt iemand nog geen goede speler, hopelijk in de return een middenveld met Gabri, Enoh en Lindgren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van dit jochie hoeft geen nieuwe topic te komen. Leuk voor een club in de hoofdklasse, maar niet voor Ajax.
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Z'n beste wedstrijd in Ajax 1 denk ik. Vind hem sowieso de laatste maanden stukken beter spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef Radegast het volgende:
Voor mij MOTM aan Ajax-kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |