quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm zulke reacties waren er een paar jaar geleden ook bij een andere speler... Speelt nou bij 1 of ander matig Duits clubje.. Doet het geloof ik met zo'n ex tv chick. Kwam van een woonwagenkampje...
Hoe heet die gast nou ook alweer![]()
Ik las dat en met de transfer van vandaag naar Real Madrid in het achterhoofd vond ik het wel grappig.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Dus iedereen die bij z'n cluppie een keer mee mag doen krijgt een eigen topic
Hoeft niet, in de UEFA cup laat hij zijn techniek wereldwijd zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar topictitel change dan maar?
De UEFA cup wordt niet wereldwijd uitgezonden in tegenstelling tot de CL. In Oeganda en Kenia was het bijvoorbeeld érg lastig om wedstrijden van PSV te kijken vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, in de UEFA cup laat hij zijn techniek wereldwijd zien.
Details detailsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De UEFA cup wordt niet wereldwijd uitgezonden in tegenstelling tot de CL. In Oeganda en Kenia was het bijvoorbeeld érg lastig om wedstrijden van PSV te kijken vorig jaar.
quote:Zaakwaarnemer Anita: "Geen concrete interesse"
Hoewel enkele Eredivisieclubs hebben geïnformeerd naar de diensten van Vurnon Anita, blijft concrete belangstelling voor de verdediger/middenvelder vooralsnog uit, zo meldt de zaakwaarnemer van Anita.
"Enkele clubs hebben aangegeven dat ze eerst moeten verkopen, voordat ze Anita eventueel kunnen huren. We wachten de ontwikkelingen op de transfermarkt daarom rustig af. Bovendien sluit ik niet uit dat Vurnon het komende half jaar toch bij Ajax blijft. Hij is een volwaardig lid van de selectie, traint mee en valt zo nu en dan in. Het is absoluut niet zo dat hij in Amsterdam buiten de boot is gevallen."
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
Zo'n net-niet Ajacied. Leuk voor NAC ofzo.
Wie is dan een net-wel Ajacied? En is hij niks voor Heerenveen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
Zo'n net-niet Ajacied. Leuk voor NAC ofzo.
Net wel? Maduro, De Jong.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie is dan een net-wel Ajacied? En is hij niks voor Heerenveen?
Ik denk dat SCH gelijk heeft, maar ik vind Anita zelfs niet goed genoeg voor een middenmotor, voor degradatievoetbal komt hij met z'n fysiek ook weer tekort. Ik voorspel een carriere, zoals Brutil Hose.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Net wel? Maduro, De Jong.
Anita lijkt me niet goed genoeg voor ons eigenlijk.
quote:‘Pieken en dalen maken je sterker’
Amsterdam, 07 feb 2009
Op een prima voorbereiding volgde een pendeldienst tussen Jong Ajax en Ajax 1. Vurnon Anita werd tegen Heerenveen en Heracles met een basisplaats beloond voor zijn nimmer aflatende werklust. Tegen Vitesse lonken nieuwe speelminuten.
In en tegen Groningen moest de kleine middenvelder nog genoegen nemen met een plek op de bank. In het stadion waarin hij ooit, als 16-jarige, in 2006 debuteerde ging Ajax met 1-0 onderuit. Een kleine week later was Anita wel van de partij. Tachtig minuten meespelen in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen leverde een nieuwe nederlaag op. Opnieuw werd een tegentreffer de Amsterdammers fataal. Na Groninger Holla wist ook voetbal-Fries Danijel Pranjic de Ajacieden pijn te doen.
,,Wanneer ik mijn laatste wedstrijd bij Jong Ajax heb gespeeld? En tegen wie dat was?’’ Na het herhalen van de dubbele vraag laat Anita een korte stilte vallen. Nog nazwetend van de ochtendtraining geeft de 19-jarige het eerlijk toe. Hij heeft geen idee. Na een wisselvallige seizoensstart maakte Anita de afgelopen periode vrijwel wekelijks deel uit van de A-selectie. Anita lijkt Jong Ajax ontgroeid.
In de voorbereiding op het seizoen was de afstand tussen pieken en dalen nog groter. Een onvervalste piek was Anita’s imponerende optreden in het Stadium of Light van Sunderland. In Sunderland gaf de Ajacied een mooi visitekaartje af. Bij de start van de competitie viel Anita om meerdere redenen ver terug. Blessureleed, vormverlies en in zijn nadeel werkende trainerskeuzes gingen hand in hand.
,,En de afgelopen week ging het opeens weer heel snel’’, schets de Ajacied zelf hoe snel de ontwikkelingen zich kunnen opvolgen. ,,Van bank naar basisplek. Uiteindelijk ben ik wel blij met zo’n grote stap. Het is in ieder geval mooier dan tussentijds een keer invallen of wedstrijdritme opdoen bij Jong Ajax. Al merk ik wel dat het tempo hoog ligt. Het is niet altijd even simpel om snel aan te haken.’’
Ook met Anita in de basis laat sportief succes voorlopig nog even op zich wachten. Aan de instelling van de middenvelder kan het niet liggen. Bankzitter of basisklant; de in Willemstad geboren Ajacied blijft keihard werken. ,,Daarom is het ook mooi om in de basis te starten. Maar alles stap voor stap. De wedstrijd tegen Vitesse wordt vast zwaar. We moeten er zondag alles aan doen. Of ik in Arnhem opnieuw in de basis start, zal blijken. Ik zie het allemaal zondag wel.’’
Terwijl Anita zijn verhaal doet, vertelt Gregory van der Wiel over zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal. De rechtsback wordt vriendelijk belaagd door het aanwezige journaille. Ook Anita toont zich prettig verrast door het nieuws. ,,Dit is echt mooi voor Greg, ik ben blij voor hem’’, klinkt het welgemeend. ,,Natuurlijk hoop ik dit nieuws ooit ook te krijgen. Een uitverkiezing voor Oranje is een droom. Zelf sta ik er niet zo bij stil hoe snel het kan gaan. Als ik speel ben ik blij, ook voor mezelf. Ik weet dat ik er alles aan doe en voor over heb. En van pieken en dalen word je alleen maar sterker.’’
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef thewishmaster het volgende:
Vier wedstrijden met Anita in de basis, 1 punt. Voor mij staat hij symbool voor de waardeloze opstellingen van van Basten. Het was de bedoeling dat hij Hofs dekte, maar als ik Hofs in actie zag was hij nergens te bekennen.
Hij liep vooral interessant te doen op het middenveld door andere spelers met heftige armbewegingen aan te sturenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Had je beter moeten kijken, hij verstopte zich constant achter Hof's kuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |