jaquote:Op zondag 19 maart 2006 01:25 schreef Merkie het volgende:
4? Gaat dit over een 4-delige spin-off van 24?
komt eraanquote:En het vorige deel staat niet in de OP.
Moet altijd aan Half-fe 2 denken bij dat topic met "rise and shine" in de titelquote:24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speeldequote:
er was ook 2x een deel 6quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef Merkie het volgende:
Er is trouwens ooit wat misgegaan met de topicnummering:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik ernaast zat maar als je aflevering 13 niet hebt gezien weet je dat NIET. Het gaat er niet om of je er naast zit of niet.
Het is zó vervelend om een episode te kijken terwijl je weet dat er een vrouwelijk slachtoffer gaat vallen. Of het juist is of niet, de topictitel duidt er zó erg op.
dat is je ondertitelquote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speelde
(de officiele zin is today's a good day to die')
Weet ik. Maar ik voegde daar even de ondertitel aan toe. Wist je dat dat uit Flatliners komt, met Kiefer? Ik geloof zelfs dat hij het is die het zei.quote:
nopequote:Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik voegde daar even de ondertitel aan toe. Wist je dat dat uit Flatliners komt, met Kiefer? Ik geloof zelfs dat hij het is die het zei.
Zeker doen. Daar zit een scene in die je heel bekend voor komt aan het einde van seizoen 4 van 24quote:
Heb zelf geloof ik alleen maar Phone Booth en Dark City gezien als films met Jackquote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speelde
(de officiele zin is today's a good day to die')
Schaam jequote:Op zondag 19 maart 2006 01:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb zelf geloof ik alleen maar Phone Booth en Dark City gezien als films met Jack.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:36 schreef qu63 het volgende:
24 (USA) Deel 16 : She's gone Jack :'(
andere topic is nog niet helemaal dicht geloof ik
fuck Mike, ik wilde em al edittenquote:
Dat staat er nu ook een beetje voor Jan Doedel.quote:24 s5 (USA) deel xx - [leuke subtitel]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd. Seizoen 5 moet er eigenlijk echt wel bij lijkt me.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat staat er nu ook een beetje voor Jan Doedel.My soul is painted like the wings of butterflies
Flatlinerts heb ik ook gezien. Was wel grappig toen... Geloof ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schaam je
Hij heeft echt wel goede films gemaakt. Flatliners is heel bijzonder. Maar de films die puur gericht zijn op entertainment (young guns en three musketeers) zijn ook echt wel de moeite waard
"A few good men" is briljant, maar daar heeft hij een bijrolletje in.
The Vanishing is een remake van 'Spoorloos' en niet zo goed als het orgineel, maar omdat Kiefer erin speelt zéér zeker de moeite waard
The Sentinelquote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Flatlinerts heb ik ook gezien. Was wel grappig toen... Geloof ik.Verheug me wel op die film met Kiefert en Michael Douglas, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. even een beetje een spoiler (hele kleine) over komende afleveringen.ik las die spoiler ook al in het vorige topic ja, iets uitgebreider zelfs nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idd. Seizoen 5 moet er eigenlijk echt wel bij lijkt me.
en nu lees ik weer een spoiler!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja. Voor het mooi hadden de rollen tussen Sutherland en Douglas omgedraaid moeten zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The Sentinel
Alleen speelt hij daar wel een soortgelijke rol als in 24 geloof ik. Da's dan wat minder eigenlijk.
Ik verheug me dan weer wel op '24 - the movie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |