vorige deeltjesquote:Weight -- 700kg
Output -- 886 BHP @ 7000 RPM
Displacement -- 6222 cm3 / 6.22 ltr
Cylinders -- 12
Valves -- 48
Formation -- 60° V, Light Alloy
Camshaft -- DOHC
Bore x Stroke -- 92 mm x 78 mm
Compression -- 10.5:1
Location -- rear
Turbo -- none
lekker hequote:
door dit lekkertje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een ding
En de andere SC was mooier![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar doelde meer hierop[PTA feedback] het CJIB
bij mij ging het wel goed, vandaag ook positieve reacties van de klant (1 van de weinige kerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
lekker heIk heb vernomen dat het bij ons tot Juni zo druk blijft als nu
Denk dat ik dat een BoJotje op het werk ga plegen
Vandaag een klus, ik zeg nog tegen die planner, dat ga ik nooit redden in m'n eentje![]()
Mwa valt wel mee het werkRee godkut om 16:30 in eindhoven weg
![]()
Afschieten die hond!
de ene week van 8 tot 18, de andere week van 13:00 tot alle vrachtwagens vol zijn (tussen 22:00 en 23:30 meestal), en eens in de twee weken op zaterdagquote:
heh verdullemequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aanwezig, maar dan ben jij er niet
TF is er vaker dan je denktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Opvallend hoe snel tf ter plaatse is
Wat een lurker is die man
ik F5de toevalligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Opvallend hoe snel tf ter plaatse is
Wat een lurker is die man
jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoendes
Jij wil alleen maar meubeltjes gaan draggen en droppen zeker
moet jullie toch een beetje in de gaten houdenquote:
Omdat je weer zo tering vaag wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom word ik verdacht van drugsgebruik?
Heul niet nodigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet jullie toch een beetje in de gaten houden![]()
was te zien in PTA-FBquote:
gatverdammequote:
heb je eens wat leuks te doenquote:
had je maar PTA mod moeten worden, kun je lekker rustig dubbele bustopics dichtsmijten en wat motorSC nummertjes aanpassenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je eens wat leuks te doen
ik heb alleen maar discussies de godsganse tijd, niet eens meer fokken
en dat zegt ie nuquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je maar PTA mod moeten worden, kun je lekker rustig dubbele bustopics dichtsmijten en wat motorSC nummertjes aanpassen
rustquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent opvolger van kastanova, wat had je dan verwacht?
pta is heerlijk om te modden!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je eens wat leuks te doen
ik heb alleen maar discussies de godsganse tijd, niet eens meer fokken
make my dayquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
hoor ik daar een uitnodiging om te gaan rellen en keten in pta?![]()
ik merk hetquote:
ik post toch weinig de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Voel ik een verplicht BoJootje aankomen?
al een reden om je te bannen jaquote:
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehoudenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehouden
Hoe kan dat nou weer? Heeft zo'n zaadlul in zijn vrije tijd een kenteken opgeschreven?
+1 waarheidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij banned me toch niet, wat ik ook probeer![]()
Naaistreek zegquote:
heb niet zoveel te zaniken de laatste tijd denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een reden om je te bannen jaJe moet meer bij ons zijn!
Zeg maar tegen je baas dat je part time wilt gaan werken om meer tijd aan de PTA SC te besteden
Kan je dan niet gewoon om bewijs vragen? Of is het zo van als oom agent het zegt dan is het zo...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naaistreek zegAls die flikkers ook al in burger je kunnen naaien
![]()
Als ik aangehouden word maakt me een boete niks uit, maar niet na een maand een boete sturen zonder me aan te houden
Ja dat zeg ik ook al tegen hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon om bewijs vragen? Of is het zo van als oom agent het zegt dan is het zo...![]()
ja, dat mag (helaas.....)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehouden
Hoe kan dat nou weer? Heeft zo'n zaadlul in zijn vrije tijd een kenteken opgeschreven?
vooral als ze uit de USA komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
valt nog een beetje tegen
*gaat stoken
auto's zijn kut
Anders ik wel.quote:
Past idd veel oud ijzer in de achterbak!quote:
Ken ut...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ben net pas weer thuis. Ik word er serrieus niet vrolijk meer van
Na mijn wintersport en dat is nu 2 weken geleden is het ontiegelijk druk op mijn werk en word ik helemaal gek. Het is gewoon niet meer leukquote:
En aangezien ik in een provocerende bui ben vandaag meteen even tegen wat autogespot.com schenen schoppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de oogst van vandaag eens even online gooien
he bahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
klopt.Maar daar maken ze dan ook exclusief van die Amerikaanse aso-bakken.
![]()
Vandaag anders een ERG gave amerikaan gepsotquote:
wat? een X5? die doet helaas geen 0-100 in 5 sec.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
he bah
maar goed dat die binnen 5 zec op de 100 zitten, dan zijn ze zo uit zicht verdwenen en heb je er geen last meer van
ik had het nou over één van die andere asobakken uit het land van Bushquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
wat? een X5? die doet helaas geen 0-100 in 5 sec.alhoewel.. 6.1 sec. zit er niet ver naast
ah welke dan? Dat is dan iig geen BMW.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het nou over één van die andere asobakken uit het land van Bush
Toen ik de eerste keer de film zag wilde ik er ook 1quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moest ik meteen aan denken toen ik haar zag inderdaad
fok user Fury heeft er één, en foto's gepost in 40+ pats hier met je ouwelullenbak topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer de film zag wilde ik er ook 1
even mn account aan PNG uitgeleendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fok user Fury heeft er één, en foto's gepost in 40+ pats hier met je ouwelullenbak topic
*zo ff gaat kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fok user Fury heeft er één, en foto's gepost in 40+ pats hier met je ouwelullenbak topic
yepquote:
dat had ik nou toen ik jou zagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
jodie foster is eigenlijk helemaal niet knap... maar ze heeft iets geils waardoor ik haar helemaal wil uitwonen![]()
ik kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*gezien heeft
jammer dat het geen 58er is, die heeft een mooiere kont
Nee, het had wel iets meer voeten in de aarde, maar daar ga ik jullie niet mee lastigvallenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
jodie foster is eigenlijk helemaal niet knap... maar ze heeft iets geils waardoor ik haar helemaal wil uitwonen![]()
Bo in een geile buiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, snap ook niet waar het ineens vandaan kwam
ah, ons oude bijna buurdorp. kom je dan ook bij ons langs, dan kopen we morgen even iets lekkersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
ohja Alexxxx morgen avond moet ik in Tzummarum wezen![]()
Kijk dit is goed nieuwsquote:De internetsnelheden worden verhoogd!
Goed nieuws! Zoals eerder aangekondigd, worden de snelheden van Wanadoo Cable verhoogd. Afhankelijk van uw abonnement gaat de download-snelheid tot 110% omhoog. Zo gaat Easy van 850 naar 1.600 Kbit/s, Broadband Basic van 2.000 naar 4.200 en onze topper Broadband Power van 10.000 naar 12.500 Kbit/s. Het uploaden wordt tot 30% sneller.
Uiterlijk 27 maart 2006 beschikken alle abonnees over de nieuwe snelheid. De prijzen blijven daarbij onveranderd. Casema speelt met deze snelheidsverhoging in op de behoefte van veel abonnees aan meer bandbreedte omdat er steeds meer breedband-content (zoals video) beschikbaar komt.
idd.quote:
grafbakken zijn het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:
hier in middelburg rijden ook een paar van die dikke amerikanen rond, zijn echt vet om te zien
laatst stond er 1tje midden op de weg met pech ofzo (lege benzinetank, niet geheel onwaarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef M5 het volgende:
[..]
grafbakken zijn het.
zuipt als een gek, en vervuilt als de pest.
misschien ging alfristi met me meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ons oude bijna buurdorp. kom je dan ook bij ons langs, dan kopen we morgen even iets lekkers
die ga je nu daar weghalen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
ik kom er net achter dat onze buren op vakantie zijn
2 keer dolby digital met subwoofer's
dat was toch niet helemaal wat ik had verwachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Plymouth Fury
Eigenaar: Henk van der Sluis?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 17-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
je bent bijna doof?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:13 schreef Klonk het volgende:
hebben ze geen geld voor
al die zooi is bij mij aan elkaar gekoppeld en staan nog in dezelfde kamer ook, ik heb het gevoel dat de buren van de buren dit ook horen
Ga je naar friesland? pik mij ff opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien ging alfristi met me mee![]()
welk gat woon je nu ook alweer?![]()
volgens mij heb jij niet goed op zitten letten bij aardrijkskunde op de basisschoolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je naar friesland? pik mij ff op
Gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien ging alfristi met me mee![]()
welk gat woon je nu ook alweer?![]()
Klopt, tussen Leeuwarden en Stiens. In STiens wonen mn ouders en ben ik geboren en getogen en zo. En Bojo heeft er ooit geen velgen gekocht voor zn vroige 155, maar dat wist ik niet dus toen heb ik een week lang naar alle 155's in STiens gezwaaidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Klonk het volgende:
Cornjum, da's toch op tijd remmen voor de waddenzee en dan rechtsaf ?
ff serieus in de buurt van Stiens ofzo
90% van de Leeuwarders weet niet eens waar Cornjum ligtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
en weet je wat erg is, ik wist dat zonder landkaart, da's pas een beroepsdeformatie
Is maar klein stukje omquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb jij niet goed op zitten letten bij aardrijkskunde op de basisschool![]()
heb ik ooit velgen willen kopen in Stiensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, tussen Leeuwarden en Stiens. In STiens wonen mn ouders en ben ik geboren en getogen en zo. En Bojo heeft er ooit geen velgen gekocht voor zn vroige 155, maar dat wist ik niet dus toen heb ik een week lang naar alle 155's in STiens gezwaaid
jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik ooit velgen willen kopen in Stiens
maar uhm.. ik ga nu wel velgen halen in Tzummarum![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jatoen was ik nog een kutnoob
Mailtje met routebeschrijving hebben?
Dat doe ik dan ook.quote:
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Wat gaan er veel mensen vroeg naar bed trouwen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeft
lamlulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukken![]()
Zelfs die was hopeloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mij
Ik word eigenlijk altijd wel wakker om half 10quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.en moet ook nog om 11 uur bij de kapper zijn, dus vandaar
je hebt mailquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat we wel ff langs kunnen droppen, ligt redelijk bijelkaar.
http://forum.fok.nl/topic/831622quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
quote:
quote:(Als je bij die stoplichten een mevrouw met een golden retriever ziet even zwaaien, dan is dat mn moeder die de hond uit laat)
t is een lelijke hork van de bovenste plankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.
Zak over haar hoofd ofzo?
En haar stemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is een lelijke hork van de bovenste plank
ik kan niet wachtenquote:Madhouse 13 is gonna be a SPECIAL EDITION, (probably a 'Ultimate Groove Edition').
Expected release: March or April 2006!
Maar haar kont maakt het geheel niet goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik had het over de kont!
Lezen sjoem dat is nou al de 2e keer dat je mij verkeerd begrijpt![]()
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar haar kont maakt het geheel niet goed
Komt omdat je in een kutstad woontquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
ik word trouwens schijt ziek van die lui die hun deuren tegen je auto aan gooien. Heb allemaal van die deukjes in m'n deuren![]()
Ja, irritant!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
ik word trouwens schijt ziek van die lui die hun deuren tegen je auto aan gooien. Heb allemaal van die deukjes in m'n deuren![]()
op het werk kan ik meestal maar 1 zijde beschermen, thuis sta ik in de garage met niemand ernaast.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat je in een kutstad woont
Hier parkeer ik hem zo zodat dat nooit kan gebeuren
Ja eensch!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef BoJo het volgende:
vooral omdat de meeste lease auto rijders zijn die geen moer om hun auto geven of die van een ander![]()
Vaak zijn het ook kindjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
op het werk kan ik meestal maar 1 zijde beschermen, thuis sta ik in de garage met niemand ernaast.
vind het gewoon asosciaal dat mensen gewoon die deur open flikkeren![]()
je wil niet weten hoe kwaad ik was op een kat die wilde gaan slapen op mijn cabriodakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
een van de katten probeert op me te gaan slapen maar valt telkens van me af
geen ideequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
waarom gaat iedereen vroeg slapen?
Ik heb al een lekkere Karbo opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
ik heb honger
zal ik een middernachtsfrikandel eten? Sandra heeft zonet pas haar avondeten op, ik al om 5 uur vanmiddag
Pizzaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
ik heb honger
zal ik een middernachtsfrikandel eten? Sandra heeft zonet pas haar avondeten op, ik al om 5 uur vanmiddag
hey, daar zeg je wat. brood met saté zou lekker zijn!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:13 schreef ook_gek het volgende:
saté
wel met een wit puntje dan he.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, daar zeg je wat. brood met saté zou lekker zijn!
*gaat in vriezer zoeken*
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
belt net een vriend van me op waar ik blijf. Viert ie vandaag zijn verjaardag
heb m maar gemeldt dat ik morgen de schade kom inhalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
Dus Googol, hoe grote lul je ook beweert te zijn, ik ben groterquote:
en dan ben je zo blij dat je t twee keer postquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:17 schreef Klonk het volgende:
Ah, gelukkig nog een mede vroeg opstaander
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:03 schreef hermandeperman het volgende:
Verkopen ze bij de Makro levens?
in 10 minuten landelijk uitverkochtquote:
Teringquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:09 schreef lipje het volgende:
in 10 m
[..]
in 10 minuten landelijk uitverkocht![]()
Zo hoort een G eruit te zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
Tering Alexxxx, dit ding is echt gaaf ja![]()
!
hoe hard zal deze lopen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tering
Maja, kan me voorstellen, zitten af en toe goede aanbiedingen bij
Maar je krijgt een beetje het Aldi-gevoel eh
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:47 schreef Mukie het volgende:
heren veel plezier dit weekend, ik ben naar a'dam
Ik heb daar echt geen woorden voorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:50 schreef lipje het volgende:
zoiets staat nu ook in de makrofolder. Loopt aardig trouwens. (Voor de k*t stokken die t zijn)
25 euro... niet echt de moeite waardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zal eens posten... eerst ff kijken wat ze 2de hands doen![]()
ohja bedankt dat je aan me dacht maar....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:01 schreef lipje het volgende:
niet geschoten altijd mis..
samen met Alfristiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je dat langharig tuig meeten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |