wacht even.. misschien ontaard het nog in een reltopicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rot op met dat mocro bashen dwaas!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
automobilisten zijn zo 20ste eeuwen sinds wanneer maken mensen zich druk om andermans spullen??? Je lijkt me net zo'n onverschillig mensje als 99% van je generatie)
rotjoch
Dat zou ik nou ook hebben als ik jou op straat tegen zou komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef gelly het volgende:
Met zo'n auto vraag je er ook om natuurlijk.
Met een bordje lijpe mocro op hun shirt gespeld he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Huismerk? Ze hebben smaak. Ik vind de naturel chips van de eMTe goed te eten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
Nee die paupers lopen de hele dag door de straat, gooien al hun (huismerk) zakken chips op de grond en zitten telkens mensen uit te schelden.
Psst.. je auto is gejatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef Roi het volgende:
En nee dat is niet mijn auto, ik heb er gelijk een nieuw raampje in laten zetten.
[afbeelding]
wel tof dat je niet zo'n mietje bent danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weleens een hele straat afgewerkt met zo een lifehammer maar dat was gewoon om stoer te doen voor mn homies ze zeiden dat ik het niet durfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |