quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
jodie foster is eigenlijk helemaal niet knap... maar ze heeft iets geils waardoor ik haar helemaal wil uitwonen![]()
Bo in een geile buiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, snap ook niet waar het ineens vandaan kwam
ah, ons oude bijna buurdorp. kom je dan ook bij ons langs, dan kopen we morgen even iets lekkersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
ohja Alexxxx morgen avond moet ik in Tzummarum wezen![]()
Kijk dit is goed nieuwsquote:De internetsnelheden worden verhoogd!
Goed nieuws! Zoals eerder aangekondigd, worden de snelheden van Wanadoo Cable verhoogd. Afhankelijk van uw abonnement gaat de download-snelheid tot 110% omhoog. Zo gaat Easy van 850 naar 1.600 Kbit/s, Broadband Basic van 2.000 naar 4.200 en onze topper Broadband Power van 10.000 naar 12.500 Kbit/s. Het uploaden wordt tot 30% sneller.
Uiterlijk 27 maart 2006 beschikken alle abonnees over de nieuwe snelheid. De prijzen blijven daarbij onveranderd. Casema speelt met deze snelheidsverhoging in op de behoefte van veel abonnees aan meer bandbreedte omdat er steeds meer breedband-content (zoals video) beschikbaar komt.
idd.quote:
grafbakken zijn het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:
hier in middelburg rijden ook een paar van die dikke amerikanen rond, zijn echt vet om te zien
laatst stond er 1tje midden op de weg met pech ofzo (lege benzinetank, niet geheel onwaarschijnlijk)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef M5 het volgende:
[..]
grafbakken zijn het.
zuipt als een gek, en vervuilt als de pest.
misschien ging alfristi met me meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ons oude bijna buurdorp. kom je dan ook bij ons langs, dan kopen we morgen even iets lekkers
die ga je nu daar weghalen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
ik kom er net achter dat onze buren op vakantie zijn
2 keer dolby digital met subwoofer's
dat was toch niet helemaal wat ik had verwachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Plymouth Fury
Eigenaar: Henk van der Sluis?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 17-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
je bent bijna doof?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:13 schreef Klonk het volgende:
hebben ze geen geld voor
al die zooi is bij mij aan elkaar gekoppeld en staan nog in dezelfde kamer ook, ik heb het gevoel dat de buren van de buren dit ook horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |