Altijd wel, veel mensen gebruiken als tijdelijk werk. Daardoor is er redelijk wat doorstroom in personeel. Alleen is dat altijd op uitzendbasis en je weet pas per dag of je kunt werken. Als je mazzel hebt een hele week. Het is wel leuk voor 'n tijdje, zeker als geen auto's van de trein hoeft te rijden (dat rijden is wel te doen, maar je moet ook alle wielblokken weghalen en af en toe het bovenste dek van de trein naar boven draaien met name dat laatste is erg kut, zeker als de auto's er nog op staan.)quote:
Ik had gisteren echt uberlekker gekooktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KlusKoos
En ik ga straks maar eens koken wat ik voor gisteren geplanned had
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Altijd wel, veel mensen gebruiken als tijdelijk werk. Daardoor is er redelijk wat doorstroom in personeel. Alleen is dat altijd op uitzendbasis en je weet pas per dag of je kunt werken. Als je mazzel hebt een hele week. Het is wel leuk voor 'n tijdje, zeker als geen auto's van de trein hoeft te rijden (dat rijden is wel te doen, maar je moet ook alle wielblokken weghalen en af en toe het bovenste dek van de trein naar boven draaien met name dat laatste is erg kut, zeker als de auto's er nog op staan.)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt uberlekker gekookt
Pasta met drie soorten kaas en ansjovis uit de oven
kap 's ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt uberlekker gekookt
Pasta met drie soorten kaas en ansjovis uit de oven
Je weet wel waar het is...?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?
Naar de kipcornerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat klinkt goed ja
't koken is er hier gister bij ingeschoten
Min. 2 jaar je rijbewijs hebben en je moet een rij test doen (bijzondere verrichtingen). Veder een positieve verklaring omtrent het gedrag kunnen overleggen. (je mag dus geen strafblad hebben). Bijvoorkeur geen hoogtevrees of een slechte rugquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?
NEE GEWOON NIETS GEGETENquote:
ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELANDquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wilde ik eesrt vragen maar ik dacht ... nvm.; Waar is 't?
Alcoholistengedragquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE GEWOON NIETS GEGETEN![]()
![]()
:("D: :SD:LSDFL:JSDF:SDFJ:WER*)@#OIDFPOISDF:SD:D:D:D:D: DS:SDF:DS:SD:FDSF :KUTBIEROOKALTIJD
![]()
![]()
:
: D:'( )O-
![]()
D SD:SDF:LKWE:OKSDF:SD
S: WHAHAHAHA :SD: SDF: SD: SD:F
Hmmm voordeel van de twijfelquote:
Ik ga zo lekker aan de hutspotquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er weer
solli ging goed, krijg volgende week meer te horen
quote:En Sjoem is geweldig![]()
ik hoop het ook, lijkt een leuk bedrijf met mooie werktijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MooiHopen dat je bent aangenomen
[..]
Des nachts en des weekends?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoop het ook, lijkt een leuk bedrijf met mooie werktijden
Switch en lan-kabel zijn binnenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
We kunnen
![]()
Ben alleen niet thuis, en vanavond/vannacht ook niet
Forza maatje
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Hugster het volgende:
dit is het betere crack werk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |