waarom moet ik er dan een paar ton voor neerleggen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.
je moet wel een setje draken-stoelhoezen erin leggen .quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
m'n auto is sjonnie, maar m'n boot vinden ze wel mooi![]()
![]()
met bijpassende draakjes-stuurhoes en mattenset?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je moet wel een setje draken-stoelhoezen erin leggen .
Bootjes zijn gewoon mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
m'n auto is sjonnie, maar m'n boot vinden ze wel mooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
met bijpassende draakjes-stuurhoes en mattenset?![]()
Ik vind een XK niet vergelijkbaar met een Porsche, Lambo of Ferrari...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.
maar m'n eigen natuurlijk net iets mooier dan anderenquote:
Die van mij is mooier dan die van jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef vlad het volgende:
[..]
maar m'n eigen natuurlijk net iets mooier dan anderen![]()
dat kan nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij is mooier dan die van jou![]()
nee , maandag weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Zo weer naar Hoogeveen Vladz0r?
verkrijgen tegen betaling. sorry dat ik niet voledig wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom moet ik er dan een paar ton voor neerleggen?![]()
jammer, daar ging m'n hoopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
verkrijgen tegen betaling. sorry dat ik niet voledig was
Dat komt omdat de enige foto die ik ervan heb een heel klein stukje van de voorkant isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
heb nog geen foto's van die van jou gezien![]()
Waar woont die dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef vlad het volgende:
[..]
nee , maandag weer![]()
vanavond naar m'n meisie![]()
de jouwe ligt niet eens in het waterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat komt omdat de enige foto die ik ervan heb een heel klein stukje van de voorkant is
Wel goed kijken eh![]()
[afbeelding]
Ja kreeg ik er gratis bij, was leuk meegenomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
dat is trouwens een flink schip wat je ervoor hebt liggen![]()
leuk met vakantie een tochtje te maken![]()
wel de bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, en daar ga je het hele weekend hangen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
wel de bedoelingen haar zondagochtend wakker houden voor de f1
![]()
je bedoelt vannacht de kwalificatie?quote:
dat bedoel ik ... ik had verwacht dat je wel zo viriel zou zijn om je meisje met andere dingen wakker te houden op zondagmorgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
je bedoelt vannacht de kwalificatie?dat gaat waarschijnlijk ook wel lukken
maar heb m'n meisie al een week niet gezien enzo...
nou ja, je weet wel hoe dat gaat zeg maar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat bedoel ik ... ik had verwacht dat je wel zo viriel zou zijn om je meisje met andere dingen wakker te houden op zondagmorgen![]()
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:31 schreef Mukie het volgende:
vandaag is het de dag dat ik alleen maar te maken heb met regelgevingen en wetten
zowel op fok als op mn werk
ghihihi die kende ik alquote:
nog niet eens zo'n gek idee voor eventjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef M5 het volgende:
[..]
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijden
Zoeken jullie werknemers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef M5 het volgende:
[..]
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijden
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Sjoewe het volgende:
Herm je bent profetischDe LAN kabel was inderdaad doorgesneden'_O-
Mij huisgenootje had vloerbedekking gelegd
KlusKoosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ach je was ook weer zo gefixt, toen ik er eenmaal achter was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |