Nee, wel uitgeweest, drie bier opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERF AAN EEN GEZWEL TERINGSKATERBOI!
Ben je brak?
tering manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik dat ook
Maar deze excell-sheet is uitgeprint ruim 100 pagina's, dus ik moet aardig wat waarden aanpassen
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt wat op te biechten jongeman
Neem de frituurpot maar mee!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hij hoeft z'n klep ook maar niet open te trekken over punten aftrek want dan....![]()
![]()
Ohw dit valt nog mee hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
[..]
tering mandat is mij nooit gelukt
100 pagina's
![]()
maar ik heb ook nooit een bootje hoeven te berekenen. alleen vrachtwagen met kipbak![]()
Ze zijn erachter gekomen dat jij de volle snelheid pakte en hebben je kabel doorgeknipt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
Die conjo;s in mn huis hebben mn internet verkloot, dus nu zit ik bij mn ouders
Ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn erachter gekomen dat jij de volle snelheid pakte en hebben je kabel doorgeknipt?
Jij kookt met de magnetron ehquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag hij dat stomme ding gelijk houden ook ja
Hij staat hier al 2 jaar stof te happen
Gister wel een meisje: "jij hebt echt:' ik wil een vriendin' op je voorhoofd staan."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begon me ook al zorgen te maken
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluidenquote:
Ga je nou volgendjaar nog bij de conjoclub?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluiden
Ik kook altijd met de wok
Heb 20 pannen ofzo en ik gebruik er altijd maar 1
Je had een "Als je echt tof bent leg je je lul op de bar en de winnaar krijgt een pijpbeurt van de barvrouw" contest uitgeschreven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gister wel een meisje: "jij hebt echt:' ik wil een vriendin' op je voorhoofd staan."
Maak je ook wel eens pannenkoeken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluiden
Ik kook altijd met de wok
Heb 20 pannen ofzo en ik gebruik er altijd maar 1
Hebben jij en Hugo het daar dinsdag over gehad ofzo? Hij begon er ook al over woensdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je nou volgendjaar nog bij de conjoclub?
Nee, maar jij kan me vast vertellen of dat een goede versiertruc isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had een "Als je echt tof bent leg je je lul op de bar en de winnaar krijgt een pijpbeurt van de barvrouw" contest uitgeschreven?
Roddelen, wij? Over jou? Nooit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben jij en Hugo het daar dinsdag over gehad ofzo? Hij begon er ook al over woensdag
Dat hangt van een aantal cruciale factoren af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan me vast vertellen of dat een goede versiertruc is
1) Duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hangt van een aantal cruciale factoren af.
1) Je moet wel de grootste lul hebben
2) De barvrouw moet wel de pruimen zijn
3) Je moet genoeg bier op hebben
4) De penis moet gewassen zijn
5) Om de lachers op je hand te krijgen dient het schaamhaar in de vorm van een eekhoorntje geschoren te zijn
Had je er maar bij moeten zijn, kunnen we weer om Peu lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel duidelijke JA!
Dus je hebt gescoord?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1) Duh
2) Nee
3) Nee
4)
5) Ik had er een tijgerpatroontje in gezet![]()
't stelt me gerust dat jullie in plaats van Peu mij hebben doorgesprokenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn, kunnen we weer om Peu lachen
Figuurlijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
zei iemand hier "grootste lul"?
zei iemand daar "grote lul"?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
De grote lul heeft de SC gekilled
Was niets zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
staan er veel de laatste weken, en die op de foto heb ik 'n stukje mogen rijden.![]()
nee. zat een automaat inquote:
Automaat hoort in zo'n auto manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. zat een automaat in
nah, ding is bruut snel, en meesterlijk geluid.wel beetje krap, maar dat komt omdat het een cabrio is.
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Automaat hoort in zo'n auto man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |