Succes jochiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zomaar misschien dat we via Sandraugiga.com wat kunnen gaan verkopen
ik ga langzaam die kant op![]()
Ja, maar ze vroegen om beide in dat bericht!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is verschil tussne nieuwsposter sport en nieuwsposter FP he?
(ik ben btw voor beide functies gevraagd twee maand geleden)
Ja, of een roemloze aftochtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen kun je iedereen geheel zonder problemen de tering in schelden?
Hij houdt helemaal niet van spammenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wel melden als de site af is
En succes Alexxxxx
Je doet het hartstikke goed johquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Achja, dan kun je zo lekker verbitterd worden als Static of Sunchaserquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij houdt helemaal niet van spammen![]()
en dan een baan erbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)
Nu stata Sara Raats er als laatste lid, en dat schrikt mensen of
echt weg nu
Terechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
suc7 Alexxxxxxxxlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
quote:
heb het best naar m'n zin op m'n werk, maar moet natuurlijk niet overdrijvenquote:
en wat geworden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef lipje het volgende:
Infraflex..detachering voor een aantal ingenieursbureau's
functie van bouwfysicus
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]Oké, ik ga nu echt even aan het werk. Tot over een half uurtje. Dan mag ik van mezelf weer een kwartiertje kijken. Ofzo
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik even een half uurtje met je mee![]()
Ik ookquote:
uitgerekend met de pc mag ik hopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen kom ik er net achter dat ik gisteren 3 uur verkeerd heb zitten werken
Alles uitgerekend voor staal, terwijl het scheepje van aluminium wordt
Allemaal voor niks gedaan. Tijd verkloot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen kom ik er net achter dat ik gisteren 3 uur verkeerd heb zitten werken
Alles uitgerekend voor staal, terwijl het scheepje van aluminium wordt
Uiteraard, excelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
uitgerekend met de pc mag ik hopen?![]()
dan is dat zo aan te passen toch![]()
mee eens, kutbedrijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou naar huis gaan...
Dat zijn echt GEEN grappen
Best wel tijd verkloot jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Allemaal voor niks gedaan. Tijd verkloot.
Ik ga trouwens uitstel vragen, want ik snap een paar dingen nieten mijn leraar kan het heel goed uitleggen, dus dat moet ie maandag maar doen en dan ziet ie dat ik er moeite voor doe en dan mag ik het een paar dagen later inleveren. lief hè?
Hippiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De liefde die deze post uitstraalt is niet te omschrijven
Mijn baas kwam gisteren aansjouwen met een Senseoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef vlad het volgende:
[..]
mee eens, kutbedrijfdat voor het weekend is niet menselijk gewoon
![]()
dan ga ik over anderhalf uur maar naar huis![]()
Nou, hij doet niet moeilijk over deadlines.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best wel tijd verkloot ja
Zeker lief, nu nog hopen dat hij erin trapt. Of moet je toch al onder het bureau?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard, excel
Maar dat aanpassen valt tegen, allemaal kleine piswaarden in alle formules moeten veranderd worden
Alle IF-MAX-MIN-VLOOKUP blabla functies blijven gelukkig wel in tact ja, maar een uur ben ik er zeker weer aan bezig
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inleverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, hij doet niet moeilijk over deadlines.
De hele klas heeft een keer een project 3 maanden laten ingeleverd.En dat vond ie niet erg.
Uiteraard doe ik dat ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef vlad het volgende:
[..]
kut is dat
![]()
ik zorgde er altijd voor dat ik vaste waarden van formules in een aparte cel zetten waar ik in de formule dan naar verwees.maar neem aan dat jij dat ook doet
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inlever![]()
hoezo baas boven baasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inlever![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |